عمومی

رهبری تیم موفق – کاما


بدون شک 6٪ از کل مشاغل از رهبران قوی محروم هستند ، اما این عدم استعداد می تواند تأثیر منفی در سازمان یا شرکت داشته باشد.

37٪ از کارمندان به دلیل رهبری ضعیف استعفا دادند.

داشتن یک رهبر بزرگ چیزی فراتر از یک هنر نیست ، بلکه یک علم است و هر کس با یادگیری علم این رهبر مؤثر می تواند بهتر و موفق تر باشد.

شما می توانید تیم خود را با این عادت های قدرتمند رهبری پشتیبانی کنید

نگاهی به افق بیندازید

البته شما مشغول کار خود هستید. برای حل این مشکل ، شما به عنوان یک رهبر باید هر روز روی هدف خود تمرکز کنید و فرصت ها را عقب بیندازید. نوآوری ها و فرصت های جدید که شما را به هدف خود نزدیک می کند.

2. محکم باشید

تصمیم گیری سریعتر از دیگران ، رهبران بزرگ اعتماد به نفس بالایی دارند.

3. آنچه که واقعاً مهم است را در اولویت قرار دهید

شما می دانید چه باید بکنید ، بنابراین اولویت های خود را ذکر کنید و از عوامل حواس پرتی که به شما کمک می کند تا لیست کارهای خود را حفظ کنید ، پریشان شوید.نه!بگو

4- به نقاط قوت شما مربوط می شود

نقاط قوت خود را بدانید. کار و استعدادهای واقعی خود را پیدا کنید و از آنها استفاده خوبی کنید. نقاط قوت شما را جدا می کند ، همانطور که گودین مشخص کرده است (گاو بنفش) این تمایز به شما امکان می دهد تا یک برند منحصر به فرد ایجاد کنید.

5- از نقاط قوت تیم خود مراقب باشید

رهبران بزرگ همچنین قادر به شناسایی سریع مهارت ها و مهارت اعضای تیم خود هستند. دانش و ارزش همکاران خود را پیدا کنید ، ضمن اینکه همیشه ارزش آنها را بشناسید. آنها انگیزه دارند یا انگیزه ندارند.

6. توانمند سازی و الهام بخشیدن به دیگران

یک رهبر موفق ، کارمندان خود را قادر می سازد تا نظرات خود را بیان کنند ، شما با دادن فرصت های برابر ، تبلیغات ، آموزش و کار ، ضمن تقویت وفاداری و روحیه بالایی در بین کارمندان ، به طور طبیعی آنها را به آنها انگیزه می دهید.

7. خوش بینی تمرین کنید

به طور قطع خوش بینی می تواند احساس راحتی کند. برای خوش بین بودن ، سعی کنید از افکار منفی خلاص شوید. تکرار جملات مثبت و مثبت در خوش بینی شما مؤثر است.

ما را در رسانه های اجتماعی دنبال کنید

تلگرام

اینستاگرام



جهت دیدن مقالات بیشتردر مجموعه مطالب عمومی کلیک کنید 


منبع خبر: رهبری تیم موفق – کاما

مسوولیت کلیه محتوای سایت بر عهده منابع اصلی بوده و بانک مشاغل اینفوجاب هیچ مسوولیتی در قبال محتوا ندارد.

دکمه بازگشت به بالا