پلاک طلا اسم: تنوع بی نظیر در طرح و مدل

پلاک طلا اسم عشق بی نهایت

طیف گسترده ای از پلاک های فانتزی اسامی طلا موجود است. در موارد خاص، انتخاب چیزی که برای شما مناسب باشد ممکن است کمی سخت باشد. این فرآیند به جنبه های مختلفی از جمله نوع طلا، رنگ و غیره بستگی دارد. اگر از آن دسته افرادی هستید که تمایل دارید زیورآلات طلای شما با طرح های خلاقانه و خاص نظیر پلاک اسم طلا عشق بی نهایت با ایده و شخصیت شما طراحی و ساخته شود، تیم گالری سراج زر طرح شما در کوتاه ترین زمان ممکن با بهترین کیفیت آماده می کند. شما همچنین می توانید اسم شخص یا طرح پلاک مورد نظر خود را نیز به تیم ما بسپارید.

ما با بکارگیری طراحانی با تخصص و همکارانی با تجربه توانسته ایم محصولات سه بعدی و با کیفیت برای شما به یادگار بگذرایم که سال های سال می توانید با دیدن زیورآلات خود احساس خوشایندی بدست آوردید. این تیم علاوه بر موارد اشاره شده در ساخت سایر اقلام از جنس طلا نیز تبحر دارد.

راهنمای خرید پلاک طلا اسم عشق بی نهایت

در خرید و تهیه طرح های فانتزی خلاقیت جواهرساز بسیار حائز اهمیت می باشد، هرچند این طرح ها می تواند ایده شما باشد که پیاده سازی می شود. کلمه و نامی را برای پلاک خود انتخاب کنید که بیشتر با آن همذات پنداری می کنید و احساس می کنید که با کسی که هستید مناسب تر است. علاوه بر پلاک طلا اسم عشق بی نهایت ایده هایی برای انتخاب نام یک گردنبند اسم عبارتند از:

  • اسم شما
  • نام مستعار
  • کلمه مورد علاقه شما
  • نام فرزند شما
  • نام همسر یا شخص مهم شما

اما فرق پلاک طلا اسم عشق بی نهایت با سایر پلاک ها چیست؟

∞ در طراحی و خلاقیت تیم سراج، اینبار نوبت آن رسیده است که طرحی از کلمه Love را به صورت بی نهایت، بر روی زنجیر گردنبند خود امتحان کنید چرا که جلوه بی نظیری به گردن شما می بخشد ∞ تفاوت اصلی طلا در رنگ و عیار است. رنگ توسط فلزات اضافی در آلیاژ طلا تعیین می شود و خلوص عیار با مقدار طلا در آلیاژ تعیین می شود که در ادامه به آن می پردازیم.

توجه به رنگ طلا

شما می توانید در سفارش پلاک طلا اسم عشق بی نهایت، از رنگ های گوناگون طلا مانند موارد زیر استفاده کنید:

    طلای زرد

طلای زرد همان چیزی است که بیشتر مردم هنگام فکر کردن به جواهرات طلا به آن می رسند. از نظر رنگ به طلای خالص نزدیک ترین رنگ است و با نقره و مس آلیاژ می شود. وقتی محتوای طلای خالص بیشتر باشد، آلیاژ رنگ زرد اشباع تری به خود می گیرد.

    طلای سفید

طلای سفید با پلاتین، پالادیوم یا نیکل آلیاژ می شود.

    رزگلد

مانند طلای زرد، رزگلد با مس و نقره آلیاژ می شود، اما با نسبت مس به نقره متفاوت است و برخی از آلیاژها اصلاً نقره ندارند.

انواع مدل پلاک طلا اسم فارسی و انگلیسی

اولین موردی که باید درباره پلاک طلا اسم با آن آشنا شوید بحث مدل های مختلف یا به بیان بهتر انواع پلاک طلا می باشد. از دستبند طلا گرفته تا گردنبند طلا و … همه و همه شکل های مختلفی از پلاک طلا را به همراه دارند.

1-پلاک طلا برای گردنبند طلا اسم

اگر به دنبال هدیه دادن به عزیزان خود هستید گردنبند طلا اسم، یکی از بهترین گزینه ها می باشد. گردنبند پلاک اسم می تواند از سوی سازندگان طلای حرفه ای ساخته شده و در اختیار شما قرار گیرد. می توانید با سازندگان حرفه ای طلا، سفارش اسم های خود را مطرح کنید تا پلاک هایی در قالب این نام ها بسازند.

2-پلاک طلا اسم برای روی دستبند طلا

اگر به دنبال یکی از محبوب ترین قطعات طلا برای خانم ها و دختران جوان هستید، گزینه مناسب دیگر، دستبند طلا می باشد. طوری که افراد علاقه مند به دادن هدیه به دیگران می توانند این هدیه لاکچری را انتخاب کنند. امروزه انواع مدل های پلاک برای نصب روی دستبند طلا زنجیری، چرمی، مهره ای و بند ابریشمی وجود دارد. بنابر مدل دلخواهتان و یا ایده هایی که در ذهن دارید می توانید این پلاک ها را برای طراحی و ساخت سفارش بدهید.

3-پلاک برای روی گوشواره طلا

آخرین مدل از قطعات طلایی که می توان به شکل اسم افراد آن را خلق کرد، گوشواره طلا می باشد.

اگر قصد افزایش جذابیت هدیه خود را دارید و یا می خواهید یک هدیه لاکچری به اطرافیان خود بدهید، می توانید این گزینه را هم در نظر داشته باشید.

قیمت پلاک و زنجیر طلا زنانه

قیمت زنجیر طلا زنانه و انواع پلاک، در مرحله اول به عیار آن بستگی دارد. عیارهای بالاتر خالص بوده و از قیمت بیشتری نیز برخوردارند. از طرف دیگر، عواملی همچون وزن، طراحی و … نیز در این امر تاثیرگذار هستند. به نحوی که قیمت زنجیر طلا زنانه بدون طراحی پیچیده، وزن کم و … از رقم مقرون به صرفه  ای برخوردار است.

همچنین زنجیر طلا زنانه ضخیم با توجه وزن آن، قیمت نهایی تاثیرگذار خواهد بود. مثلا برخی زنجیرها ممکن است گرچه از ضخامت بالایی برخوردار هستند؛ اما وزن کمی داشته و سبک باشند. در نتیجه قیمت آن نیز کمتر خواهد بود.

خرید زنجیر و پلاک طلا جدید

معمولا در هنگام خرید زنجیر، پلاک نیز خریداری می شود. انتخاب بهترین نوع پلاک می تواند در گام اول بر اساس بودجه، و نیز بر اساس سلیقه باشد. عوامل موثر بر قیمت پلاک ها به علت وزن محصول، عیار آن، پیچیدگی طراحی، استفاده از تزئینات بر روی آن و … باشد.

در زمان انتخاب پلاک  های کادویی، می توان گزینه  هایی را انتخاب کرد که در کنار داشتن ابعاد نسبتاً بزرگ، وزن کمتری دارند. این نوع طراحی ها دارای ظاهری چشمگیر هستند؛ اما به علت داشتن وزن سبک، از قیمت مقرون به صرفه  ای نیز برخوردارند.

خرید زنجیر و پلاک ظریف

لیلیوم از معتبرترین مراکز فروش اینترنتی طلا است. متقاضیان خرید زنجیر و پلاک می توانند انواع محصولات با تنوع بالا را در این فروشگاه مشاهده نمایند. این محصولات در کنار تنوعی که برای محصولات در نظر گرفته است، در قیمت نیز این تنوع را حفظ کرده است. به عنوان مثال، افراد می تواند در زمان خرید زنجیر طلا دخترانه، به لیستی از انواع زنجیر و پلاک های ضخیم، طرح دار، ساده و … دسترسی داشته باشند.

این دسته بندی  ها به گونه  ای است که در کنار نمونه  های گران قیمت، ارزان ترین زنجیر طلا را نیز تدارک دیده است. همچنین افراد می توانند در راستای خرید انواع محصولات از جمله خرید زنجیر طلا ظریف، ضخیم، طرح دار و ساده اقدام نمایند.

خرید آویز و پلاک طلا

از جمله نکات مهم در این زمینه، تطابق سبک است. بهتر است برای زنجیرهای مدرن، پلاک  های مدرن نیز انتخاب شوند. بالعکس، برای گزینه  های ساده و کلاسیک نیز باید پلاک  هایی کلاسیک انتخاب شود. همچنین از نظر رنگ، طراحی، تزئینات و اندازه نیز باید همخوانی داشته باشند. مثلا اگر پلاک رنگ رزگلد است، بهتر است زنجیر نیز همرنگ آن باشد.

در نهایت، بهتر است عیار این دو محصول یک اندازه باشند. این امر در زمان فروش موثر خواهد بود.

دکمه بازگشت به بالا