عمومی

آموزش خانه – کاما


هر روز والدین بیشتری تصمیم می گیرند به جای فرستادن آنها به مدرسه ، فرزندان خود را در خانه آموزش دهند. آموزش خانه علاوه بر کودکان ، بسیاری از بزرگسالان تصمیم می گیرند که در خانه درس بگیرند زیرا از ترافیک جلوگیری می کنند و باعث صرفه جویی در وقت می شوند ، اما چگونه؟آموزش خانه این راهی برای آموزش کودکان در خانه است که نیاز به مدرسه رفتن را از بین می برد. این روش تدریس در بسیاری از کشورهای جهان مانند کانادا ، ایالات متحده ، انگلیس و کشورهایی مانند آلمان یا سایر نقاط جهان که آنها را به طور کامل ممنوع کرده است متداول است. .
بسیاری از هواداران این روش به این واقعیت استناد می کنند که کودکان تحصیل کرده در خانه می توانند به تمام اطلاعات مورد نیاز برای تحصیل آنلاین و انجام فعالیتهای فوق دسترسی پیدا کنند. آنها به احتمال زیاد با همسالان خود و سالخوردگان ارتباط برقرار می کنند و از طرف دیگر برخی از محدودیت ها در آیین نامه است. آموزش ، قدیمی و ناکارآمد در بسیاری از کشورها برای آنها مشکلی ندارد و امروزه شکل و مفهوم یادگیری در خانه نسبت به گذشته بسیار تغییر کرده است.

یکی از ایده های اصلی روش شخصی سازی یادگیری است آموزش خانه البته و بر اساس این عقیده ، ایرانلتس تمام خدمات خود را اعم از تضمین شده آیلتس ، تست مک ، آموزش آنلاین آیلتس و غیره برقرار کرده است. در این فرایند ، افراد طبق استعدادها و توانایی های خود ، سرعت و سبک تدریس آموزش می گیرند. برای هر دانش آموز بی نظیر است ، این روش مختص کودکان نیست و بزرگسالان می توانند در مواقع مختلف از آن استفاده کنند.

بدون سیستم آموزش رسمی ، هر کودک قادر خواهد بود تا بیشتر در زمینه تحصیلی مورد علاقه خود تحقیق کند و با موضوعاتی که تا اوایل آموزش به دانش آموزان دبیرستانی آموزش داده نمی شود ، آشنا شود. یا اقتصاد علاقه مند است ، او می تواند به همان اندازه که می خواهد تحت نظارت بزرگان ، اطلاعات بیشتری را در این زمینه بدست آورد آموزش خانه آنچه را که می خواهید دریافت کنید.

در گذشته ، بسیاری از منتقدین معتقد بودند که آموزش آنلاین ، مانع از کودک شدن کودکان می شود. ایجاد روابط پایدار و بسیار مفید از طریق رسانه های اجتماعی ، با کودکان در همان سن و در برخی موارد بیشتر از دانش آموزان مدارس اجتماعی. به همین ترتیب ، با یادگیری در خانه ، روشها از اتلاف وقت و هزینه های گزاف جلوگیری می کنند.

برخلاف تصور عامه ، بخش عمده ای از آموزش خانهدر بیرون از خانه و در محیط های آموزشی مانند موزه ها و کتابخانه ها رخ می دهد. به عنوان مثال ، هنگامی که آن را آموزش می دهید و آن را در خیابان ، یک موزه یا یک مکان عمومی پیدا می کنید ، یک کلمه را مشاهده می کنید. جیل فاکس در مورد یادگیری در خانه نظر متفاوتی دارد. وی گفت: “فکر می کنم اکنون یک روند تبدیل شده است. مردم در رسانه ها و اینترنت خیلی از اینها را می بینند و آنها را دوست دارند.” سیستم آموزش خانگی چه در برابر سیستم سنتی مدارس و چه با روند جامعه و امروز صدها هزار نفر و محکوم کردن این روش آموزش فرزندان خود به انتخاب و استقلال خود علاوه بر این ، کسب نتایج قابل قبول Vrnd.lavh با تمام توصیه ها به شما در هرتیم و زمان روز کمک می کند. شما می خواهید اطلاعات بیشتری کسب کنید.

جهت دیدن مقالات بیشتردر مجموعه مطالب عمومی کلیک کنید 


منبع خبر: آموزش خانه – کاما

مسوولیت کلیه محتوای سایت بر عهده منابع اصلی بوده و بانک مشاغل اینفوجاب هیچ مسوولیتی در قبال محتوا ندارد.

دکمه بازگشت به بالا