عمومی

نکات جالب برای یک صفحه موفق در اینستاگرام


به خدا ، مهربان

چرا این مقاله را می خوانیم؟

1- مرگ صفحه موفق و موفق

2- راه هایی برای افزایش بلاگ و ارسال نظرات در اینستاگرام

3. چگونه محتوای مشاهده شده تولید می شود؟

4- چگونه بدون نیاز به کامپیوتر محتوای جذاب تولید کنیم؟

ارائه بهترین برنامه های آنلاین به منظور تولید محتوا از طریق تلفن

6- نکاتی در مورد افزایش فروش آنلاین با استفاده از صفحه اینستاگرام

اولین قدم و اولین چیزی که باید ببینیم و باید به آن توجه کنیم:

1- نام صفحه

غالباً یک نام نامناسب باعث بازدید ضعیف صفحه می شود و بازدهی خوبی ندارد. به عنوان مثال ، بسیاری از صفحات از معادل انگلیسی استفاده می کنند. به عنوان مثال ، پیج می خواهد کلیپ های ویدئویی و تصاویر گرافیکی به نام عصر نقاشی ارائه دهد. خوب ، اگر کسی زبان انگلیسی را بلد نیست ، یا شما کلمه سن را نمی دانید ، نمی توانید صفحه را در جعبه جستجو پیدا کنید. در حقیقت ، شما در هنگام نوشتن حرفی برای گفتن دارید و به دنبال چیزی بهتر هستید. به عنوان مثال ، به این فرد نام صفحه به عنوان یک نقاش گرافیتی داده شد. بنویس

مراقب باشید که از شناسه و نام صفحه استفاده نکرده و از زیرنویس استفاده کنید ، زیرا تشخیص و نوشتن تمایز بین این دو بسیار دشوار است حتی اگر دو مورد از این خط تیره ها یا زیرین ها تراز نشده باشند (به عنوان مثال — یا ___) به جای استفاده از این موارد ، بهتر است از نقطه استفاده کنید در شناسه Paidon شما.

2- عکس پروفایل

تصویر پروفایل بسیار مهم است و باید حاوی یک تصویر واضح از آرم صفحه باشد و اگر باید آرم چاپ در وسط دایره عکس پروفایل اینستاگرام قرار گیرد و اگر صفحه شخصی شخصی است باید آنرا تصویری واضح از چهره گل فروشی کنید. بیننده می تواند آن را تشخیص دهد

3. داستان ها و داستان ها

یکی از موارد بسیار مهم این است که آنها باید دارای صفحه های مناسب باشند و از آنها اسم مناسبی بگذرد ، مانند یک صفحه که محصولات را می فروشد. از برجسته ترین ویژگی هایی که می تواند روشهای خرید – سفارش از ما – تماس با ما – ما باشد (که در این بخش بسیار مهم است و ترجیح می دهد فیلمی در مورد شغل و انیمیشن خود در مورد آن تهیه کنید)

4- بیوگرافی کبوتر

در بخش زیستی صفحه ، کلمات کلیدی مورد نظر خود را همراه با جستجوی صفحه را تایپ کنید و از آرم استفاده کنید ، نه کلمات و عبارات معمولی! به عنوان مثال ، آنها ثروتمند می شوند ، یک آرم که هر آنچه را که این صفحه نیاز دارد را منتقل می کند ، و اگر این کار را نکنید ، با کارهایتان ثروتمند خواهید شد.

در صفحه پویا ، فقط از یکی از ورودی های زیر استفاده کنید ، اما همه آنها با هم نیستند:

لینک اینستاگرام – آدرس تلگرام – شماره تلفن شما

خوب ، اکنون ما به روش ها و روش های افزایش تقوا می پردازیم:

1- اولین و ساده ترین راه برای به دست آوردن برخی از برنامه ها در AppStore و Google که به دو سایت نسبتاً خوب ارائه می دهم یک سایت بالا در Follower.com است – followeryab.com البته ، این خیلی توصیه نمی شود !!

2- صفحات و صفحات جعلی دیگر که دارای آلت تناسلی کمتری هستند زیرا این لباس خواب مانند شما تازه وارد شما و آلت تناسلی هستند.

3. یا برای درب کم باز و تعداد گل و گل آن

4- هشتگ در بخش نوشتن تبلیغات در صورت وجود هشتگ های مربوط به مشاغل شما و صفحه کوتاه و کاربردی شما می تواند بسیار مفید باشد و جستجوی شما را برای آن صفحه و ارسال افزایش دهد ، که به نوبه خود به معنی افزایش وبلاگ های شماست! نرخ فالورا افزایش یافت

5- قرار دادن در پست ها (آدرس دهی) بازدید صفحه و شماره گذاری را افزایش می دهد

6- برچسب ها را در صفحه هایی در ناحیه مربوط به صفحه خود قرار دهید ، و ما می توانیم این برچسب را حذف کرده و مجدداً آن را باریک کنیم تا بالای صفحه نشان داده شود که باعث می شود صفحه ما در آن صفحه قابل مشاهده باشد. البته این برچسب باید در پست باشد نه در پوشش زیپ!

7- در صفحه تبلیغاتی انجام دهید که می توانید با یک سایت شناخته شده یا حتی یک سایت شناخته شده تر و با دید خوب و با دید خوب انجام دهید و صفحه خود را اعلام کنید.

8- تبلیغات با تولید محتوایی که انجام می دهید همیشه به یاد داشته باشید که هنگام تولید محتوا ، باید حس مخاطب خود را به مخاطب خود منتقل کنید و کاربر که صفحه شما را می بیند ، می تواند به شما اعتماد کند و به او اعتماد به نفس ببخشد ، البته برای صفحه فروش شما مهمتر است. برای انجام آن

چگونه این احساس اطمینان را ایجاد کنیم؟

به عنوان مثال ، با ضبط فیلم هایی از خودتان در داستان یا ارسال آنها به عنوان پست ها یا عکس های جذاب در پشت صحنه ، به عنوان مثال از بسته بندی محصول خود یا جایی که می توانید چیزی را از روند ضبط و ویرایش این فیلم آموزش دهید. از محصولات خود عکس بگیرید.

در مرحله بعد ، ما محتوا تولید خواهیم کرد که مهمترین آنها برای افزایش دید صفحه است: اولین چیزی که باید قبل از انتشار ارسال کنید این است که صفحه اینستاگرام شما یک فروشگاه نمایشگر نیست ، بنابراین شما در تصاویر کاملاً منحصر به فرد از محصول خود محصولات برجسته ای خواهید داشت. مستقیم و نمایش داده نشود (برخی صفحات از دور فقط تصاویر محصول را بدون ویرایش یا گرافیک مشاهده می کنند)

در این بخش چند نرم افزار بسیار مفید برای تولید محتوا ارائه می دهیم که می توانید به راحتی با تلفن همراه خود محتوا ایجاد کنید و دیگر نیازی به لپ تاپ یا نرم افزار خاصی ندارید.

برای ایجاد یک فیلم:

Cinemaster _ ویرایشگر صوتی alexis _ video_mixalope_available_yukut

برای ویرایش عکس:

متن _Canva_snapseed_picsart توسط _coolgram_posters

خوب پس از انتخاب محتوا ، تصاویر و فیلم های مورد نظر ، می توانید با استفاده از برنامه فوق آنها را ویرایش کرده و سفارشی سازی های خود را انجام دهید. چند نکته وجود دارد که باید در مورد آن دقت کنید: 1- کارتریج های مناسب و مربوطه را بنویسید و از کارتریج ها استفاده کنید 2- از وب سایت 3_T استفاده کنید تا آن را به صورت 1080 * 1080 یا 1080 * 1060 برای داستان اندازه منتشر کنید.

1920 * 1080

نکته مهمی که باید در هنگام تولید محتوا به خاطر داشته باشید این است که زمان مناسبی برای روند ارسال هفتگی خود داشته باشید ، به این معنی که شما نیاز به یک برنامه منظم ارسال دارید ، مانند یک ارسال صبح یکشنبه یا یک پست آموزشی.

حال ممکن است بدانید که بهترین زمان برای ارسال چه زمانی است؟

من باید به این سؤال پاسخ دهم که زمان بندی خاصی وجود ندارد و این بستگی دارد که شما بتوانید این کار را انجام دهید ، طبق نظرسنجی هایی که اکثر کاربران روزانه ممکن است در زندگی روزمره یا مدرسه و محل کار شرکت کنند. بهترین زمان برای نمایش پست شما از 5 تا 10 شب با دقت تخمین زده می شود

نکته بعدی برای به دست آوردن یک صفحه سطح خوب خوب این است که اطمینان حاصل کنید که داستان Paige شما هرگز خالی نیست و هر روز داستان های زیادی در Paige شما وجود دارد تا Paige خود را در بخش داستانها نگه دارید تا به کاربر یادآوری کند.

این مقاله برای شما چقدر مفید است؟

نظرات و انتقادات خود را در مورد این مقاله به اشتراک بگذارید.

نویسنده:مسمومیت

جهت دیدن مقالات بیشتردر مجموعه مطالب عمومی کلیک کنید 


منبع خبر: نکات جالب برای یک صفحه موفق در اینستاگرام

مسوولیت کلیه محتوای سایت بر عهده منابع اصلی بوده و بانک مشاغل اینفوجاب هیچ مسوولیتی در قبال محتوا ندارد.

دکمه بازگشت به بالا