قیمت کولر گازی ارزان 12000 چقدر است؟

کولر گازی 12000 یکی از ظرفیت های کولر گازی هست که برای فضای اتاق بزرگ یا هال کوچک مناسب هست بنا به برندهای مختلفی که در بازار وجود دارد و بنا به شرایط آب و هوایی کولر گازی با ظرفیت 12000 یا دوازده هزار نهایت تا 26 متر را به صورت مناسب پوشش می دهد که آن هم بنا به برند، شرایط استفاده مانند رفت و آمد یا تابش نور آفتاب مربوط می شود.

کولر گازی 12000 مانند بسیاری از مدل های دیگر کولر گازی دیواری دارای عملکرد سرمایشی و گرمایشی هست. کولر گازی دوازده هزار به صورت اینورتر هم ارایه می شود اگر هنوز با مفهوم اینورتر آشنایی ندارید پیشنهاد میکنیم مقاله کولر گازی اینورتر را مشاهده کنید. کمپرسورهای استفاده شده در کولر گازی 12000 از نوع روتاری و کولر گازی پیستونی هست و گاز مصرفی در کولر گازی 12000  نیز R22  و یا R410 می باشد.

دلایل محبوبیت کولر گازی 12000 چیست؟

به دلیل فضای مناسبی که بیشتر برای هال و اتاق خواب های امروزی هست و هچنین مصرف کم و قیمت مقرون به صرفه ای که دارد مورد اقبال بسیاری از کاربران چه برای آپارتمان یا فضاهای تجاری استفاده می شود و دلیل دیگر استفاده از کولر گازی 12000 فضای کمی هست که این کولر گازی میگیرد و از لحاظ ابعاد فضای زیادی را نسبت به ظرفیت های دیگر نمیگیرد جابجایی بین اتاق ها و یا دفاتر به صورت راحتی انجام می شود همه این دلایل باعث شده هست کولر گازی دوازده هزار مورد توجه طیف وسیعی از مصرف کنندگان قرار بگیرد و تقریبا اکثر برندها کولر گازی با ظرفیت 12 هزار را تولید می کنند.

قیمت و خرید کولر گازی 12000

کولر گازی 12000 بعد از کولر گازی 9000 تقریبا در لیست کولر گازی ارزان قرار میگیرد و به دلیل مصرف زیادی که دارد در بیشتر فروشگاه ها وجود دارد موردی که باید برای خرید و قیمت کولر گازی 12000 مد نظر قرار دهید این است که به دلیل تنوع بالا هر کدام از این مدل ها برای مصرف خاصی هست و بنا به شرایط اقلیمی محل سکونت یا حتی ارتفاع جایی که می خواهید کولر گازی 12000 را مورد استفاده قرار دارید تاثیر گذار هست پس بهتر هست با مشاوره خبره در این زمینه صحبت کنید.

قیمت کولر گازی 12000 هم بنا به برندی که مد نظر دارید بخرید و اینکه از کجا خریداری شود به عنوان مثال از بانه خریداری شود یا نه از فروشنده دیگری متفاوت هست یا اینکه کمپرسور مورد استفاده در کولر گازی 12000 چی باشد روی قیمت تاثیر گذار هست و آخرین مورد اینکه چه امکاناتی رو آن مدل وجود داشته باشد قیمت کولر گازی 12000 را مورد تاثیر قرار می دهد ولی قیمت انواع کولر های گازی 12000 در سال 1402 از 18 میلیون تومان هست تا 36 میلیون تومان.

شما می توانید برای اطلاع از قیمت و خرید کولر گازی 12000 با مشاوران نوین مارکت کولر تماس بگیرید و پس از مشاره کولر گازی مد نظر خود را با مشخصات فنی مشخص سفارش دهید و مبلغ کولر گازی 12000 را درب منزل پس از تایید کارشناس شما طبق مشخصات فنی توافق شده پرداخت کنید یا همچنین می توانید به صورت آنلاین کولر گازی 12 هزار خود را از سایت نوین مارکت کولر سفارش دهید.

انواع کولر گازی 12000

کولر گازی اسپلیت 12000 تحت برند های متنوع با قیمت های مختلف جهت استفاده در فضایی با حداکثر متراژ 25 متر مربع تولید و در بازار موجود می باشد. هرساله برخی از مارک های کولر گازی 12000 در لیست جدیدترین و پرفروش ترین برند های موجود در بازار قرار می گیرند. این نوع تجهیزات با عملکرد سرمایش و گرمایش در ساختمان های مسکونی، اداری و تجاری کاربرد گسترده ای دارند.

سازنده های داخلی وخارجی به جهت کاهش مصرف انرژی در اسپلیت 12000 از تکنولوژی اینورتر بهره می برند.از ویژگی های یک کولر گازی ایده آل می توان به مصرف کم انرژی، قیمت مقرون به صرفه اشاره نمود. اسپلیت 12000 در مدل های دیواری و پرتابل تولید شده، به علت قرار گرفتن هر دو مدل در محیط داخلی و تاثیر گذاشتن در دکوراسیون داخلی بسیاری از مشتریان ترجیح می دهند کولر گازی 12000 با ظاهری شیک و مدرن خریداری کنند.

نوع کمپرسور بکار رفته در آنها شامل تروپیکال، روتاری و پیستونی می باشند، که هریک با توجه به کارکردشان مناسب استفاده در مناطق جغرافیایی خاصی هستند. در کمپرسور انواع مدل های اسپلیت 12000 گاز مبرد R22 و R410 بکار رفته است.

راهنمای خرید کولر گازی ارزان 12000 و بررسی قیمت

کولر گازی 12000 از پرطرفدارترین انواع کولر گازی 12000 از نظر ظرفیت به شمار می آید. همه ساله با نزدیک شدن به فصل گرما جنب و جوش وصف ناپذیری در بازارهای تجهیزات سرمایشی کشور رخ می دهد. سوالات بسیاری ذهن ها را مشغول می کند، از جمله این که کولر گازی بخرم یا کولر آبی؟ ظرفیت 12 هزار کولر گازی را بر چه اساسی انتخاب کنم؟ آیا با توجه به قیمت کولر گازی دیواری؛ کولر انتخابی من دارای قدرت لازم برای خنک کردن اتاق است یا خیر؟ برای پاسخ دادن به این سوالات در ابتدا نیاز است کمی در مورد ظرفیت کولرها و مشخصات آنها مطالعه کنیم.

ظرفیت کولر گازی چگونه محاسبه می شود؟

حتما با مشاهده برچسب مشخصات کولرهای گازی با واحد BTU مواجه شده اید. BTU واحدی است که برای مشخص کردن ظرفیت کولر گازی به کار می رود. BTU میزان انرژی حرارتی است که دمای 1 پوند آب را از 60 درجه به 61 درجه فارنهایت برساند. این واحد، یک استاندارد حرارتی در بریتانیا است؛ اما در کولرهای گازی و آبی و دیگر وسایل سرمایشی نیز برای تعیین ظرفیت کولر به کار می رود.

کولر گازی 12000 دارای ظرفیت 12000 BTU است. این ظرفیت برای خنک کردن اتاقی با مساحت بین 17 تا 22 متر کافی است. با این که برای انتخاب کولر گازی در درجه اول باید ظرفیت یا BTU را بررسی کرد؛ اما دقت داشته باشید که نوع فضای اتاق، تعداد پنجره ها، آفتابگیر بودن، آب و هوای محل زندگی و تعداد افراد حاضر در اتاق نیز در انتخاب ظرفیت کولر نقش دارند. اگر در مناطق گرمی از کشور ساکن هستید، پیشنهاد میشود، کولرهایی را با 10 درصد BTU بیشتر از حالت معمولی انتخاب نمایید.

دکمه بازگشت به بالا