عمومیکسب و کار های برتر ایجی مارکت

اسپیکر لمسی بی‌سیم کادو تولد برای دخت

۳۰ پیشنهاد جذاب و سورپرایزی هدیه برای روز دختر

محتوای این مطلب نمایش

بهترین هدیه به عنوان کادو تولد دختر چیست؟ تا کی می‌خواهید به محض فکر‌کردن به کلمه هدیه یاد ادکلن و شال و کتاب بیفتید؟ همه این‌ها اگر چه هدیه‌های خوبی هستند اما تقریبا تکراری شده‌اند. حالا ما می‌خواهیم به شما چند پیشنهاد برای انتخاب هدیه مناسب و خاص برای روز دختربدهیم. با ما همراه باشید.

کادوی روز دختر چی بخریم؟

1) دستبند

به‌عنوان کادوی تولد یک دستبند زیبا با یک پیام الهام دهنده حک شده بر روی آن به همسر، خواهر یا دختر خود هدیه دهید. این دستبند نه تنها برای مچ دست ظریف او مناسب است بلکه باعث تشویق او به جنگیدن در هنگام بروز مشکلات نیز می‌شود. با این هدیه به او اطمینان می‌دهید که از حمایت بی قید و شرط شما برخوردار است و همچنین به او القا می‌کنید که به خودش اطمینان داشته باشد.

2) بالشتک مهتابی

یک کادوی تولد دخترانه متفاوت و البته زیبا و مطابق تکنولوژی روز. چراغ‌های LED درون این بالش‌ها باعث می‌شود که در تاریکی شب بدرخشد و جلوه بصری زیبا و دل‌نشینی در اتاق ایجاد کند.

3) ساعت هوشمند

این یکی از گران‌ترین هدیه‌های تولد است که مطمئناً همه دخترخانم‌ها از آن خوششان می‌آید و تا سال‌های طولانی نیز برایشان ماندگار است. این هدیه علاوه بر جنبه زیبایی کاربردی نیز هست.

4) عروسک‌های پشمالوی بزرگ

اکثر دختر خانم‌ها (نه همه) علاقه شدیدی به عروسک‌های پشمالو دارند. برای این دسته از دخترها هیچ هدیه گران قیمتی در جهان وجود ندارد که بتواند به اندازه این عروسک‌ها احساساتشان را تحریک کند. اگر دختری هم که شما می‌خواهید برایش کادوی تولد بخرید علاقه‌ مند به عروسک هست مطمئناً یک خرس یا هر عروسک پشمالوی بزرگ دیگر او را هیجان زده خواهد کرد.

5) دفتر خاطرات

بسیاری از دخترها به دفتر خاطرات خود وابسته‌اند به ‌طوری‌که هیچ وقت آن را از خودشان دور نمی‌کنند. باور کنید یا نه او از دفتر خاطراتش با عشق و علاقه بسیار مراقبت می‌کند.پس اگر دختر مورد نظر شما هم به نوشتن و ثبت خاطرات روزانه‌اش علاقه مند است می‌توانید به‌عنوان کادوی تولد یک دفتر خاطرات با جلد چرم به او بدهید که تا همیشه برایش باقی بماند؛ و هرگاه خاطره‌ای در آن می‌نویسد یا چشمش به آن می‌افتد به یاد شما بیافتد. نوشتن متن عاشقانه در ابتدای دفترخاطرات نیز ایده جذابی است که وی را شیفته شما می کند.

6) اسپیکر لمسی بی‌سیم

اسپیکر لمسی برای کسانی که از درگیر شدن با سیم‌های در هم گره افتاده متنفرند، می‌تواند هدیه تولد مناسبی باشد. این‌گونه آن‌ها می‌توانند با خیال راحت و بدون سر و کله زدن با سیم‌ها آهنگ موردعلاقه خود را گوش دهند.

7) مونوپاد

این یک واقعیت اثبات شده است که دخترها ( البته نه همه) عکس گرفتن به‌خصوص سلفی گرفتن را دوست دارند. پس مونوپاد می‌تواند یک هدیه تولد جالب و کاربردی برای این دسته از دخترها باشد تا به راحتی بتوانند در زاویه‌های مختلف از خودشان عکس بگیرند.

8) ست ساعت و کیف پول چرم

اگر به دنبال یک هدیه تولد شیک و زیبا برای همسر، خواهر یا دخترتان هستید، ست ساعت و کیف پول چرم می‌تواند گزینه مناسبی باشد که قطعاً هر خانمی آن را می‌پسندد.

9) باکس شکلات

یک باکس پر از شکلات مسلماً با مزاج هر دختری سازگار است. بنابراین میشه گفت که این یک کادوی تولد مناسب و مقرون به‌صرفه برای همه دخترخانم‌ها است.

10) کلکسیون لاک ناخن

این یک کادوی تولد لذت بخش برای دختران نوجوانی که عاشق لاک زدن و دیزاین ناخن‌هایشان هستند خواهد بود.

11) سرکلیدی حکاکی شده

سرکلیدی یک گزینه مناسب برای هدیه دادن به هر دو جنسیت دختر و پسر است.برای اینکه هدیه خودتان را خاص‌تر و به یادماندنی تر کنید می‌توانید یک جمله یا کلمه خاص بر روی آن حک کنید؛ یا یک سرکلیدی به شکل اسم یا عدد سن او برایش بخرید.

12) مجموعه کامل لوازم آرایشی

هر دختری نیاز به تعریف و تمجید از ظاهر و چهره‌اش دارد. آرایش می‌تواند به زیبایی او اضافه کند و او را ظریف‌تر جلوه دهد. بنابراین لوازم آرایش هم یکی دیگر از هدایای مناسب برای تولد دخترهای جوان و نوجوان است.

13) گلدان پر از گل

گل‌ها همیشه منعکس کننده حالات انسان‌ها هستند. از آنجایی که دخترها موجودات احساساتی هستند همیشه با دیدن گل‌های زیبا و معطر به وجد می‌آیند و حال و هوایشان عوض می‌شود. پس با کادو دادن یک گلدان پر از گل‌های زیبا و معطر در روز تولدشان خوشحالشان کنید.

14) هدفون با طرح گل

این یک هدیه تولد مناسب برای دختران نوجوانی است که بی‌شتر وقت خود را با گوش دادن به آهنگ و موسیقی می‌گذرانند.

15) شارژر گوشی قابل حمل (پاوربانک)

از آنجایی که امروزه همه مردم(خانم و آقا) وابسته به گوشی‌های خود هستند و دائماً در حال کار کردن با آن‌ هستند، مسلماً زود به زود نیاز به شارژ کردن گوشی خود پیدا می‌کنند. بنابراین یک شارژر قابل حمل می‌تواند یک کادوی تولد کارآمد و مناسبی برای هر شخصی باشد.

16) بابلیس (دستگاه حالت دهنده مو)

یک ویژگی مشترک که بین همه دخترها وجود دارد این است که همه آن‌ها توجه خاصی به موهای خود دارند. اکثر دخترهایی که موهای لخت دارند دوست دارند که موهایشان را فر کنند و در عوض آن‌هایی که موهای فر دارند به دنبال راهی برای لخت کردن موهای خود هستند.دستگاه حالت دهنده مو می‌تواند بهترین کادوی تولد برای اکثر دخترها باشد که به آن‌ها اجازه می‌دهد به‌راحتی موهایشان را حالت دهند.

17) کوله پشتی

تقریباً اکثر دخترهای نوجوان برای رفتن به مدرسه یا کلاس‌های آموزشی دیگر، از کوله پشتی برای حمل وسایلشان استفاده می‌کنند. بنابراین می‌شود گفت که کوله پشتی نیز جزء هدایای مناسب برای دختران در مقطع سنی نوجوانی است.

18) چاپگر فوری عکس

این هدیه تولد مناسب برای دخترانی است که علاقه فراوانی به عکاسی دارند. با استفاده از چاپگر به‌راحتی می‌توانند عکس‌هایی که با دوربین و یا تلفن همراه خود می‌گیرند را چاپ کنند.

19) عطر و اودکلن

همه دخترخانم‌ها علاوه بر این که به ظاهرشان اهمیت زیادی می‌دهند؛ دوست دارند که همیشه بوی خوبی داشته باشند. بنابراین عطر با رایحه مورد علاقه شان یک هدیه تولد خیلی مناسب برای آن‌هاست.

20) گارد تلفن همراه

گارد تلفن هم از آن دسته کادوهایی است که برای همه دختران در همه سنین مناسب است.

21) پازل سفارشی

یک ایده عالی برای کادو تولد دخترانه، طراحی یک پازل سفارشی از یکی از عکس‌های او و دوستانش و یا یکی از عکس‌های خنده دار و خاطره انگیز از دوران کودکی‌اش است.

22) کارت هدیه

درصورتی‌که سلیقه دختر مقابلتان را نمی‌دانید و یا اطلاع ندارید که در حال حاضر به چه چیزی بیش‌تر از همه نیاز دارد بهترین کاری که می‌توانید بکنید این است که یک کارت هدیه به‌عنوان کادوی تولد به او بدهید که هر چه نیاز داشت برای خودش بخرد.

23) دمپایی روفرشی عروسکی

دخترها معمولاً چیزهایی را دوست دارند که از نظرشان جذاب باشد. حتماً لازم نیست که یک هدیه تولد گران قیمت بخرید که آن‌ها را خوشحال کنید مطمئن باشید که یک هدیه کوچک و ارزان اما زیبا هم می‌تواند آن‌ها را سر ذوق بیاورد؛ مثل همین دمپایی روفرشی‌های پشمالوی دوست داشتنی یا هر شی فانتزی دیگری که می‌دانید می‌تواند نظرش را جلب کند.

24) کاپشن چرم

این یک هدیه تولد عالی و مناسب برای دخترانه متولد فصل زمستان است. زیرا هم شیک و زیباست و هم اینکه هرگز از مد نمی‌افتد؛ بنابراین برای دخترانی که همیشه دنبال لباس‌های شیک و مطابق مد روز هستند بسیار مناسب خواهد بود.

25) قاب عکس

یک ایده جالب دیگر این است که تعدادی از جذاب‌ترین و خاطره انگیزترین عکس‌های دخترتان را انتخاب کنید و آن‌ها را قاب کنید. می‌توانید آن‌ها را در چند قاب عکس جداگانه بگذارید و یا یک قاب عکس جعبه‌ای مانند تصویر زیر تهیه کنید. از این قاب عکس می‌تواند برای نگهداری وسایل و لوازم مورد علاقه‌اش نیز استفاده کند از این رو علاوه بر جنبه زیبایی کاربردی نیز هست.

26) جعبه زیورآلات موزیکال

تقریباً بیشتر دختران به زیورآلات و یا حتی بدلیجات علاقه زیادی دارند با توجه به این ممکن است که زیورآلات زیادی هم در اختیار داشته باشند. بنابراین یک جعبه جواهرات موزیکال می‌تواند هدیه تولد دخترانه مناسبی برای آن‌ها باشد که جواهراتشان را در آن نگهداری کنند.

27) کفش و لباس

مناسب‌ترین هدیه تولدی که می‌شود برای هر دختری و در هر سن و سالی گرفت لباس است. اما از آنجاییکه خریدن لباس برای دختر‌ها و خانم‌ها کمی مشکل است؛ بهتر است که از قبل از سلیقه آن‌ها آگاه شوید و یا در صورت امکان با خودشان به خرید بروید و لباس یا کفش موردنظرشان را به عنوان هدیه تولد برایشان بخرید.

28) ماگ جادویی

اگر به دنبال یک هدیه تولد سرگرم کننده و متفاوت برای دختر موردنظرتان هستید؛ ماگ‌ جادویی می‌تواند ایده خوب و جالبی برایتان باشد. این مدل ماگ نسبت به حرارت حساس است و وقتی که درون آن نوشیدنی داغ مثل چایی، قهوه و … ریخته شود رنگ و طرح آن عوض می‌شود؛ و وقتی که سرد می‌شود دوباره به حالت اول باز می‌گردد.

29) مجسمه چینی

این یک هدیه تولد دخترانه ماندگار و دوست داشتنی برای دختر مورد نظر شما خواهد بود؛ و می‌تواند به عنوان یک وسیله تزیینی آن را به اتاقش اضافه کند. ناگفته نماند که اکثر دخترهای نوجوان و جوان عاشق لوازم و وسایل تزیینی هستند و مجسمه تنها یک مورد از این وسایل تزیینی است می‌توانید به سراغ دیگر وسایل تزیینی دخترانه نیز بروید.

30) تنقلات ترش و نمکی‌

از دیر زمان خوراکی‌های ترش برای دختران ارزش و جایگاه ویژه‌ای داشته‌اند. لواشک، ترشک، آلوچه و تمبر هندی پای ثابت بسیاری از جمع‌های دخترانه‌اند. یکی از دلایل پاخور بودن درکه و تفرج گاه‌های اینچنینی بهره‌مندی از خوراکی‌های ترش و نمکی است. با بسته بندی‌های جذاب می‌توانید محصولات با کیفیت از رسته ترش و نمکی را تهیه کنید و به دختر مورد نظر هدیه دهید. البته اگر ظرافت‌های کار را مورد توجه قرار ندهید، قطعا هدیه‌تان مقبول نمی‌افتد.

چند ایده جذاب برای کادو تولد دختر نوجوان از نگاهی دیگر

کادو تولد دختر نوجوان چه چیزی می خواهید بخرید؟ در این مطلب شما را راهنمایی می‌کنیم تا بهترین هدیه را برای دختر نوجوان تهیه کنید. به گزارش کادو ساز، دخترها همیشه موقع هدیه گرفتن ذوق خاصی دارند. از آن‌جایی که همیشه انتخاب‌های متفاوتی دارند انتخاب یک کادوی مناسب برایشان کمی دشوار است. به همین دلیل قبل از خرید کادو باید گزینه‌های زیادی را در نظر بگیرید.

گاهی اوقات آن‌ها با کوچک‌ترین هدیه مثل یک شاخه گل رز شگفت زده و خوشحال می‌شوند اما زمانی که حوصله نداشته باشند با هیچ چیز حتی یک انگشتر الماس هم خوشحال نمی‌شوند. این‌ها ویژگی‌هایی است که اکثر دختران دارند و هیچ‌گاه نمی‌توانید بفهمید که در هر زمان چه در دل آن‌ها می‌گذرد. در ادامه این مطلب بهترین ایده ها برای کادو تولد دختر نوجوان را بررسی خواهیم کرد.

آباژور چهره؛ هدیه ای خاطره انگیز و جذاب

آباژور چهره محصولی نوآورانه و ابتکاری که این روزها علاقه مندان فراوانی را به خود جذب کرده و با نامهای بسیاری از قبیل بالبینگ چهره، تندیس چهره، اباژور چهره سه بعدی مصور ونامهای دیگر شناخته شده است. میتوان با اطمینان گفت که اگر برای اولین بار است که با آن مواجه میشوید، مانند سایرین مشتاق به داشتن آن و یا استفاده از این محصول خلاقانه و زیبا و درعین حال بسیار خاص و متفاوت به عنوان هدیه به عزیزترین نزدیکان خود در مراسمها و مناسبتهای مختلف مانند ازدواج و سالروز تولد و ولنتاین می شوید.

گوشواره های ظریف؛ ایده ای خاص برای کادو تولد دختر نوجوان

دختران نوجوان علاقه زیادی به زینت‌آلاتی با طرح‌های خلاقانه نشان می‌دهند. در حال ‌حاضر گوشواره‌های ریز و ظریف طرف‌داران بسیاری پیدا کرده‌اند. احتمالا هر دختر نوجوانی دلش می‌خواهد یک ‌جفت از آنها را داشته باشد. به‌جز این گوشواره‌ها، گوشواره دست‌ساز هم طرف‌دار زیادی دارد. می‌توانید خودتان ساختن آنها را یاد بگیرید یا از بازار (و به‌شکل آنلاین) تهیه کنید و به عنوان کادو برای نوجوان دختر انتخاب کنید.

گل و گلدان

گلدانی زیبا و کوچک هدیه‌ای مناسب به عنوان کادو برای نوجوان دختر است. می‌توانید از قبل گیاهی را در آن بکارید تا او فقط نگهداری از آن را یاد بگیرد یا اینکه گلدان را با خاک و بذر گل به او هدیه بدهید تا از اول، کاشتن گیاه را بیاموزد.

حلقه شنا

حلقه شنا هم ایده‌ای دوست‌داشتنی برای کادو تولد دختر نوجوان است. اگر دخترتان دوست ندارد به استخر یا دریا برود، می‌توانید به‌جای حلقه شنا برایش تشک بادی بخرید. البته تشک ‌بادی مخصوص نوجوانان بزرگ‌تر از تشک‌ بادی کودکان است و باید ببینید فضای کافی برای آن دارید یا خیر. اگر نه، دخترتان نمی‌تواند از آن استفاده کند و هدیه‌تان بی‌استفاده خواهد ماند.

کتاب خوان الکترونیکی

کتاب‌خوان الکترونیکی یکی از کادوهای عالی و ارزشمندی است که می‌توانید به نوجوان بدهید. شاید قیمت آن تاحدودی گران باشد ولی ارزشش را دارد. کسی که این هدیه را دریافت می‌کند می‌تواند در مترو، پارک یا هر جای دیگری از آن استفاده کند و کتاب‌های موردعلاقه‌اش را بخواند.

مجموعه لاک

دخترها عاشق لاک هستند. این می تواند یکی از بهترین ایده ها برای کادو تولد دختر نوجوان باشد. مجموعه‌ای کامل از لاک‌های مخملی، اکلیلی و حتی ساده با رنگ‌هایی شاد و فانتزی آنها را حسابی خوش‌حال می‌کند.

ست مانیکور

دختران عاشق درست‌کردن ناخن‌هایشان هستند. می‌توانید با هدیه‌دادن مجموعه‌ای از ابزارهای مانیکور، به آنها یاد بدهید چطور از ناخن‌هایشان مراقبت کنند.

قمقمه آب

قمقمه‌ وسیله‌ای است که بیشتر ما وقتی بیرون ‌از خانه‌ایم یا به پیاده روی می‌رویم، از آن استفاده می‌کنیم. بنابراین ایده مناسبی هم برای کادو تولد دختر نوجوان است. حتی اگر قبلا قمقمه داشته باشد، بازهم هدیه شما بی‌فایده نخواهد بود. می‌تواند یکی از آنها را برای بیرون‌رفتن نگه دارد و دیگری را در کیف مدرسه‌اش بگذارد.

پاوربانک

واقعا کسی هست که از داشتن چنین هدیه‌ای خوشحال نشود؟ پاوربانک هدیه‌ای عالی برای نوجوانان است. آن‌ها معمولا دوست دارند در هر جایی از گوشی‌شان استفاده کنند و اگر شارژش تمام شود، واقعا ناراحت می‌شوند. در چنین مواقعی، پاوربانک برایشان بسیار ارزشمند خواهد بود.

کیف کارت های اعتباری

البته هنوز برای نوجوانان زود است که کارت بانکی داشته باشند؛ اما برای اینکه اولین گام‌های بزرگ‌شدن را بردارند، می‌توانید این کیف را به آنها هدیه کنید. به‌جای کارت بانکی می‌توانند کارت دانش‌آموزی، کارت عضویت کتابخانه و چند کارت تبلیغاتی فروشگاه‌های مربوط ‌به خودشان را در آن قرار دهند. این کار احساس خوبی به آنها خواهد داد.

کیف ضربدری

این کیف بسیار جمع‌وجور است و برای قراردادن گوشی و چند خرده‌ریز دیگر مناسب است. این کار به دخترتان کمک می‌کند تا بهتر از گوشی‌اش مراقبت کند. ازآنجاکه بچه‌ها در مدرسه کیف‌ها و کوله‌پشتی‌های سنگینی حمل می‌کنند، بهتر است برای بیرون‌رفتن از کیف‌های کوچک و سبک‌تری استفاده کنند تا شانه‌هایشان اذیت نشود.

دفتر خاطرات روزانه؛ برای تقویت حافظه دختر نوجوان

نوشتن خاطرات روزانه برای تقویت‌ حافظه و مهارت‌های نوشتاری بسیار مفید است. بسیاری از دخترها به دفتر خاطرات خود وابسته‌اند به ‌طوری‌که هیچ وقت آن را از خودشان دور نمی‌کنند. باور کنید یا نه او از دفتر خاطراتش با عشق و علاقه بسیار مراقبت می‌کند. پس اگر دختر مورد نظر شما هم به نوشتن و ثبت خاطرات روزانه‌اش علاقه مند است می‌توانید به‌عنوان کادوی تولد یک دفتر خاطرات با جلد چرم به او بدهید که تا همیشه برایش باقی بماند و هرگاه خاطره‌ای در آن می‌نویسد یا چشمش به آن می‌افتد به یاد شما بیافتد.

ساعت هوشمند

چنین هدیه‌ای را به هرکس بدهید، احتمالا از سر هیجان و خوشحالی جیغ می‌کشد. شاید هم همان لحظه بدود و دور اتاق بچرخد تا آن را آزمایش کند. ساعت هوشمند وقتی به مچ بسته می‌شود، ضربان قلب و تعداد قدم‌ها را محاسبه می‌کند. بنابراین برای ورزش کردن کمک خوبی به ‌حساب می‌آید. البته این ساعت ها قابلیت‌های دیگری هم دارند. برخی از آن ها ضد آب نیز هستند. فقط موقع خرید باید به قیمت های آن ها توجه کنید زیرا برخی ساعت ها کمی گران هستند.

دستبند دست ساز

دختران نوجوان معمولا به زیورآلات دست‌ساز رنگارنگی که بتوانند با رنگ لباس‌هایشان هماهنگ کنند، خیلی علاقه دارند. به‌خصوص که احتمالا مانتو و روسری‌پوشیدن را به‌تازگی آغاز کرده‌اند. اگر خودتان بلد هستید دستبندهایی زیبا با مروارید و مهره‌های متنوع درست کنید، این کار را انجام دهید. اگر نه، می‌توانید آنها را به‌راحتی در بازار یا به‌شکل آنلاین پیدا کنید.

مجموعه گیره مو و سنجاق سر

دختران هر چند تا سنجاق و گیره ‌مو داشته باشند، بازهم کم می‌آورند. مجموعه‌ای از سنجاق‌سر و گیره‌های متنوع تهیه کنید و به دختر نوجوانتان هدیه بدهید. خواهید دید که چطور سپاسگزارتان خواهد بود.

برس حرارتی

یکی از کارهایی که دختران نوجوان دیگر باید خودشان به‌تنهایی انجام دهند، شانه‌کردن موهایشان است. البته شانه‌کردن موها و مدل‌دادن به آنها تاحدودی برای نوجوانان دشوار است. به‌خصوص اگر موهایشان بلند باشد. کارکردن با این برس راحت است و دختران نوجوان می‌توانند از آن برای شانه‌زدن، خشک‌کردن و مدل‌دادن به موهای زیبای خود استفاده کنند. هر دختری از داشتن چنین برسی خوش‌حال خواهد شد.

سشوار حرارتی

یک سشوار جمع و جور برای استفاده در مسافرت ها هم یک پیشنهاد عالی برای کادو تولد دختران است. سشوارهای مسافرتی معمولاً از توان کمتری نسبت به سشوارهای معمولی برخوردارند و ابعاد کوچکتری داشته و در بعضی مدلها دسته آنها تاشو است. سشوار های مسافرتی با مدل های فانتزی، رنگ های دخترانه جذاب و برندهای متنوع در بازار موجود بوده و براحتی قابل تهیه کردن است.

برس شستشوی بدن

بچه‌ها با رسیدن به نوجوانی باید کارهای زیادی را مستقل انجام دهند و یکی از آن‌ها حمام رفتن است. بی‌تردید، شست‌وشوی بدن، به‌خصوص پشت و کمر، بدون کمک دیگران برای آنها دشوار است. این برس، پوست را به‌خوبی تمیز می‌کند و دسته آن به نوجوان کمک می‌کند جاهایی را که دستش نمی‌رسد، بشویید.

مسواک برقی

یکی از بهترین ایده ها برای کادو تولد دختر نوجوان، تهیه یک مسواک برقی است. مسواک برقی یک ایده جدید و متفاوت است و می تواند سورپرایز کننده باشد. اغلب دختر خانم های نوجوان مسواک زدن را به صورت مداووم انجام نمی دهند. شاید هدیه گرفتن یک مسواک برقی مشوق خوبی برای مسواک زدن همیشگی شان باشد.

زنجیر طلا

معمولا طلا از زیورآلات محبوب دخترخانم‌ها است. بنابراین یک زنجیر طلا با آویز حرف اول اسم یا با آویز کوچک فانتزی برای دختر نوجوانتان بسیار ارزشمند خواهد بود. می‌توانید طلای زرد، سفید، رزگلد یا حتی طلاهای رنگی دیگری را انتخاب کنید.

دکمه بازگشت به بالا