عمومی

معرفی رشته Fringe – کاما


سری Fringe توسط جی جی آبرامز مخترع و خالق سریالهای گمشده است. هوش و نبوغ این نویسنده سینمای هالیوود است. جالب است بدانید که در این مجموعه ، اصطلاحات و قوانین متافیزیک و قوانین نیوتن در حل مشکلات جنایی مورد استفاده قرار می گیرد …. همچنین ، ایده دو جهان موازی که اخیراً طرفداران و معتقدان زیادی به این مجموعه پیدا کرده است ، به چالش کشیده می شود. سری علوم قطعاً توصیه می شود!

دوستانی که این سریال را مشاهده می کنند باید نظر بدهند

ژانر: درام علمی تخیلی مرموز

خلاصه داستان: Fringe یک درام تلویزیونی در مورد همکاری یک عامل FBI است که مجبور به کار با یک محقق کار بر روی یک پروژه شبیه سازی انسانی است. Fringe یکی از موفق ترین سریال های ژانر ترسناک است و ارائه دیگری توسط JJ Abrams ، کارگردان مجموعه های موفقی مانند LOST ، ALIAS و است. در این مجموعه ، FBI با یک پدر و پسری همکاری می کند که فعالیت های مشکوکی را در زمینه شبیه سازی انسان انجام می دهند و این سازمان در یک پروژه شبیه سازی انسانی شرکت می کند که مشکلات زیادی را برای انسان ایجاد می کند و خطرات بزرگی را برای آنها ایجاد می کند …

دوستانی که این سریال را می بینند نظرشان را دارند

تیم ما سعی کرد بهترین فیلم ها و سریال های امروز را در شبکه های مجازی ارائه دهد ، شما می توانید تیزر رسمی را با خلاصه ای از داستان آن فیلم یا سریال تماشا کنید. این کار توسط تیم King of Serial انجام شده است و تنها درخواست ما از شما این است که ما را در صفحات مجازی دنبال کنید.

در صورت وجود هر گونه سوال یا نظر ، ما در خدمت دوست هستیم

آپارات: https://www.aparat.com/Kingofseries

اینستاگرام: https://www.instagram.com/kingofseries/

LinkedIn ، فیس بوک: Kingofseries

توییتر: Kingofseries2

یوتیوب: https://www.youtube.com/channel/UCcT7WmvfHCw9r5SFBPepG9A



جهت دیدن مقالات بیشتردر مجموعه مطالب عمومی کلیک کنید 


منبع خبر: معرفی رشته Fringe – کاما

مسوولیت کلیه محتوای سایت بر عهده منابع اصلی بوده و بانک مشاغل اینفوجاب هیچ مسوولیتی در قبال محتوا ندارد.

دکمه بازگشت به بالا