سلامتی و پزشکیکسب و کار های برتر ایجی مارکت

بهترین جویس ویپ‌های موجود در بازار برای ویپینگ

ویپینگ یکی از تفریحات محبوب بین جوانان است و افراد زیادی در طی سالیان اخیر برای ترک سیگار یا به عنوان یک تفریح، به سمت ویپینگ جذب شده‌اند. در این پست می‌خواهیم بهترین جویس‌های دنیا که ویپرهای زیادی استفاده از آن‌ها را توصیه کرده‌اند، به شما معرفی کنیم.

ویپینگ چیست؟

به استفاده از دستگاه ویپ برای ایجاد ابرهای بخار، ویپینگ گفته می‌شود. دستگاه ویپ یک دستگاه الکتریکی است که با گرم کردن مایع درون تانک خود، آن را به بخار غلیظی تبدیل می‌کند که می‌توانید آن را استنشاق کنید. از آنجایی که کار اصلی این دستگاه تبدیل مایع مخصوص ویپ (جویس) به بخار است، به این عمل ویپینگ (بخار کردن) نام گذاری کرده‌اند.

جویس چیست؟

جویس یا ایجویس که اسم E-Liquid هم شناخته می‌شود، مایعی است که در مخزن ویپ قرار می‌گیرد و با حرارت به بخار غلیظ تبدیل می‌شود. جویس به بخار به وجود آمده در دستگاه ویپ، طعم نیکوتین می‌دهد. با روشن کردن دستگاه ویپ، باتری موجود در ویپ انرژی مورد نیاز برای گرم کردن جویس را تامین می‌کند و آن را به بخار غلیظی تبدیل می‌کند که علاوه بر داشتن طعم‌های متفاوت و خوشمزه، می‌توانید کلودهای ابری مختلفی با آن ایجاد نمایید.

جویس از چه موادی تشکل شده است؟

تمامی جویس‌ها با استفاده از یک فرمول به خصوص تولید می‌شوند و تنها اختلاف جزئی در میزان مواد اولیه به کار رفته در آن‌ها وجود دارد. مواد اولیه به کار رفته در جویس‌ها شامل VG، PG، طعم دهنده و نیکوتین است. در زیر در مورد هر یک از این مواد توضیح مختصری به شما ارائه خواهیم کرد.

گلیسیرین گیاهی (VG)

گلیسرین گیاهی از روغن‌های گیاهی بدست می‌آید. این مایع غلیظ و شیرین است و دلیل اصلی به وجود آمدن حجم بالای بخار در جویس‌ها می‌باشد. هر چه میزان VG موجود در جویس بیشتر باشد، حجم بخار بدست آمده افزایش پیدا می‌کند. معمولا گلیسیرین گیاهی 70 درصد از ترکیب جویس را تشکیل می‌دهد.

پروپیلن گلیکول (PG)

پروپیلن گلیکول یک ماده شیمایی است که در مواد خوراکی و بهداشتی هم استفاده می‌شود. این مایع طعمی ندارد اما به انتقال طعم و نیکوتین کمک می‌کند. معمولا پروپیلن گلیکول در حدود 30 درصد از ترکیب جویس را تشکیل می‌دهد.

نیکوتین

نیکوتین یکی از مواد اصلی استفاده شده در تولید ایجویس‌ها می‌باشد. جویس‌ ویپ‌ها با مقادیر مختلفی از نیکوتین تولید می‌شوند که شامل جویس بدون نیکوتین، 3 میلی‌گرم در میلی‌لیتر، 6 میلی‌گرم در میلی‌لیتر، 12 میلی‌گرم در میلی‌لیتر و 18 میلی‌گرم در میلی‌لیتر می‌باشد.

اسانس

طبق آمار بدست آمده دلیل اصلی محبوبیت ویپینگ و جویس‌ها در بین جوانان، طعم‌های خوشمزه موجود آن می‌باشد. جویس‌ها در طعم‌های مختلفی تولید می‌شوند. در ایران بیش از 1000 طعم مختلف از جویس وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها برای ویپینگ استفاده نمایید. در کل می‌توان طعم جویس‌ها را به 4 دسته کلی طعم‌های میوه‌ای، طعم‌های تنباکویی، طعم‌های یخی و طعم‌های دسری تقسیم کرد. طعم‌های میوه‌ای از محبوب‌ترین طعم‌های موجود در بین تمامی طعم‌های موجود می‌باشد.

در صورتی که می‌خواهید با جویس و مواد تشکیل دهنده آن بیشتر آشنا شوید، مقاله (جویس چیست؟) سایت هایپرقل را مطالعه نمایید تا اطلاعات کاملی در مورد این مایع بدست بیاورید.

بهترین جویسهای موجود در سال 2022

در این بخش بهترین جویس‌های سال 2022 را از نظر ویپرهای ایرانی و متخصص‌های این حوزه در سراسر دنیا به شما معرفی خواهیم کرد.

1-جویس دینر لیدی Lemon Tart

برند Dinner Lady یکی از خوشمزه‌ترین و پرفروش‌ترین برندهای جویس در دنیا به شمار می‌آید. تقریبا می‌توان گفت که تمامی طعم‌های این برند خوشمزه هستند، اما جویس تارت لیمو برند دینر لیدی در سطح بالاتری قرار دارد.

جویس تارت لیمو دینر لیدی توانسته جوایز زیادی را بدست بیاورد و تمام ویپرها از کیفیت و طعم آن راضی هستند. اگر به ترکیب طعم‌های میوه‌ای و دسری علاقه‌مند هستید، این جویس همان چیزی است که به دنبالش می‌گردید. جویس تارت لیمو دینر لیدی ترکیبی از دو طعم لیمو و پای است که طعم بسیار شیرین و لذیذی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

2- جویس  Fuji by Pachamama

برند Pachamama تولید کننده یکی از خوشمزه‌ترین جویس‌ها در دنیا است. جویس سیب فوجی برند Pachamama یکی از خوشمزه‌ترین مخلوط‌های میوه‌ای است که می‌توانید امتحان کنید. برند Pachamama برای تولید جویس سیب فوجی، طعم سیب فوجی را با توت‌فرنگی و شلیل مخلوط می‌کند تا طعمی طبیعی و هیجان‌انگیز ایجاد نماید.

3-جویس نیکد 100 Hawaiian POG

Hawaiian POG یک جویس استوایی خوشمزه که از طعم‌های پشن فروت، پرتقال و گواوا تشکیل شده است. Hawaiian POG یکی از خوشمزه‌ترین و محبوب‌ترین ایجویس‌های موجود در بازار است. هاواییان پاگ توانسته نظر بسیاری از ویپرها را به خود جلب کند و به عنوان یک ویپ درجه یک در دنیا شناخته شود.

جویس هاواییان پاگ که توسط برخی از ویپرها به عنوان بهترین  جویس موجود در بازار شناخته می‌شود، دارای ترکیبی از طعم‌های پرتقال، پشن فروت و طعم لطیف گواوا است. اگر به دنبال یک طعم دلچسب و ماندگار هستید، حتما این جویس را امتحان نمایید.

4-جویس Twist صورتی شماره یک

ایجویس Twist Pink No.1 ترکیبی از طعم‌های لیمو، پرتقال و توت فرنگی است. این جویس توانست به سرعت به عنوان یک جویس حرفه‌ای در بین ویپرها شناخته شود. جویس Twist شماره یک طعم متعادلی دارد و از ویپینگ آن خسته نخواهید شد.

این طعم به عنوان محبوب‌ترین جویس برند Twist شناخته می‌شود. با این وجود سایر طعم‌های این برند مانند میوه‌های گرمسیری و هنداونه نیز از محبوبیت بالایی برخوردار می‌باشند.

5-جویس Vapetasia Killer Kustard

ویپتازیا برندی آمریکایی است که توانسته به موفقیت‌های زیادی در تولید جویس دست پیدا کند. جویس Killer Kustard ویپتازیا ترکیبی از طعم کاستارد وانیلی به همراه خامه شیرین را در هنگام ویپینگ ایجاد می‌کند. اگر به طعم‌های دسری شیرین علاقه‌مند هستید، ویپ کیلر کاستارد ویپتازیا همان چیزی است که به دنبالش می‌گردید.

6-جویس کاتوود Unicorn Milk

این جویس همچنان به عنوان یکی از بهترین جویس‌ها در سال 2022 شناخته می‌شود. جویس Unicorn Milk یکی از محبوب‌ترین جویس‌های توت فرنگی و مطمئنا پرفروش‌ترین آن در دنیا است.

این جویس یک ترکیب ایده آل از عصاره طبیعی توت فرنگی و خامه تازه است که جوانه‌های چشایی شما را به شدت تحریک خواهد کرد. اگر به دنبال تجربه ویپینگ آرامش‌بخش و خوشمزه‌ای هستید، حتما این جویس را تهیه و امتحان نمایید.

7-جویس نیکد 100 لاوا فلو

باز یکی دیگر از جویس‌های لیست ما مربوط به برند نیکد 100 می‌باشد. ایجویس Lava Flow ترکیبی از نارگیل، آناناس و توت فرنگی است. این جویس را به ویپرهایی که به طعم میوه‌ای و شیرین علاقه‌مند هستند، شدیدا توصیه می‌کنیم.

جویس Lava Flow نیکد 100 را می‌توانید در کل روز و تمام هفته استفاده کنید و از طعم آن خسته نشوید.

8-جویس کاشمن موز انبه نستی

کمپانی Nasty در سال 2018 سری جویس‌های کاشمن را معرفی کرد که خیلی زود توانست به موفقیت‌های بزرگی دست پیدا کند. جویس کاشمن موز انبه نستی یکی از محبوب‌ترین جویس‌های سری کاشمن و حتی کل برند نستی است که توانسته نظر ویپرهای بسیاری را به خود جلب کند.

این جویس ترکیب طعم انبه استوایی به همراه طعم موز تازه و رسیده است که ترکیب فوق‌العاده خوشمزه‌ای را ایجاد می‌کند. در هنگام بازدیم بخار این جویس، طعم خنک نعنایی در دهان ایجاد می‌شود که می‌تواند روز شما را به کل بسازد.

حرف آخر

اگر به صورت مداوم و حرفه‌ای از ویپ استفاده می‌کنید، پس حتما می‌خواهید تا بهترین جویس‌های موجود را بشناسید تا با استفاده از آن‌ها تجربه ویپینگ بی‌نظیری را برای خود رقم بزنید.

در این پست بهترین جویس‌های سال 2022 را از نظر ویپرهای ایرانی و نظراتی که سایر ویپرهای دنیا در مورد جویس‌ها داده‌اند، به شما معرفی کردیم. استفاده از جویس با کیفیت بر روی ویپینگ تاثیر بسیار زیادی دارد و می‌تواند لحظات خوشی را برای شما رقم بزند.

در صورتی که برای ویپینگ خود به جویس نیاز دارید توصیه می‌کنیم تا جویس‌ و سایر لوازم ویپینگ خود را از سایت هایپرقل تهیه نمایید. فروشگاه آنلاین هایپرقل به صورت تخصصی تمامی محصولات ویپینگ را با تضمین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت در اختیار شما قرار می‌دهد.

دکمه بازگشت به بالا