عمومیکسب و کار های برتر ایجی مارکت

در خرید لوازم یدکی چینی به این موارد دقت کنید

بازار خودرو ایران چند سالی است که درگیر تحریم هاست و این تحریم ها مانع از ورود خودروهای خارجی به کشور شده و بازار خودرو ایران با چالش های زیادی روبرو بوده است. تنها تامین کنندگان خودروهای خارجی که تحت تاثیر این تحریم ها قرار گرفته اند، خودروسازان چینی هستند که مستقیماً خودروهای خود را به این کشور عرضه کرده اند. همچنین با ورود این خودروها، تقاضا در بازار لوازم یدکی خودروهای چینی نیز افزایش یافته است. البته لوازم یدکی نیز در این چالش ها و مشکلات دخیل است و امروزه تهیه لوازم یدکی و پارچه اصلی بسیار دشوار است. در هنگام خرید لوازم یدکی خودروهای چینی باید به فاکتورهای زیادی توجه کرد که در این مقاله به بررسی این نکات مهم می پردازیم. لطفا در خواندن این مقاله با ما همراه باشید.

مشکلات و چالش های تامین قطعات خودرو چینی در بازار ایران

به گزارش بازار خودرو، مردم در تامین و خرید لوازم جانبی و لوازم جانبی خود با چالش های زیادی مواجه هستند و این مشکلات باعث شده تا مردم به دلیل مشکل در تامین قطعات یدکی، دید خوبی نسبت به خودروهای چینی نداشته باشند که به شرح زیر است:

کمبود لوازم جانبی و قطعات یدکی اصلی و پارچه

قیمت های نجومی خرید لوازم یدکی اورجینال

افزایش قطعات تقلبی و بی کیفیت در بازار

فروش لوازم یدکی کارکرده و مستعمل تحت عنوان لوازم یدکی نو
و…

خرید لوازم ماشین های چینی

فاکتورهای مهم برای خرید لوازم یدکی و لوازم ضروری خودروهای چینی

امروزه خودروهای چینی با تنوع زیادی در کشور تردد می کنند و تامین لوازم جانبی آن به یکی از نیازهای ضروری تبدیل شده است.از آنجایی که کشور تحریم است و واردات و تامین این اقلام با مشکلات زیادی مواجه است، برای خرید قطعات و لوازم جانبی خودرو باید به نکات مهمی توجه کرد تا بتوانید محصولی اصل و باکیفیت خریداری کنید. این نکات مهم به شرح زیر است:

به کیفیت قطعات خودرو چینی توجه کنید

یکی از مهم ترین نکات در هنگام خرید قطعات یدکی مانند لوازم یدکی جیلی توجه به کیفیت محصولات می باشد. زیرا اگر قطعه ای که خریداری می کنید محصول خوب و باکیفیتی نباشد علاوه بر اینکه روی عملکرد خودروی شما تاثیر می گذارد می تواند به سایر قطعات آسیب وارد کند و مجبور به پرداخت هزینه بیشتری شوید. بنابراین کیفیت محصولی که خریداری می کنید تاثیر مستقیمی بر سلامت خودرو دارد و از صرف هزینه های اضافی جلوگیری می کند.

به اصالت برند لوازم و قطعات یدکی خودرو دقت کنید

امروزه بسیاری از تولیدکنندگان تجهیزات و لوازم جانبی خودرو را طراحی و تولید می کنند و ممکن است هنگام خرید آنها دچار تردید شوید. به همین دلیل باید در هنگام خرید به سابقه، اعتبار و رضایت مشتری آن برند توجه ویژه ای داشته باشید. در این زمینه می توانید از تجربیات دیگران نیز استفاده کنید.

توجه به اصل بودن قطعات و لوازم جانبی: یکی از بزرگترین چالش های پیش روی بازار قطعات خودرو وجود قطعات تقلبی و تقلبی است. راه های زیادی برای تشخیص تقلبی از اصل در بازار وجود دارد که می توانید به راحتی از آنها برای خرید قطعات و لوازم اورجینال استفاده کنید.

دارای گارانتی و گارانتی جاری: یکی از فاکتورهای مهم در خرید قطعات خودروهای چینی مانند قطعات لیفان توجه به گارانتی و اعتبار آن است. قطعه ای که خریداری می کنید باید دارای خدمات پس از فروش و حداقل هفت روز گارانتی تعویض و بازگشت باشد. این گارانتی می تواند به شما اطمینان دهد که محصولی که خریداری کرده اید اصل است.

لوازم جانبی و قطعات یدکی را از فروشگاه یا فروشنده قابل اعتماد همچون آذین یدک تهران خریداری کنید. علاوه بر تنوع تولید کنندگان، تامین کنندگان و فروشندگان لوازم یدکی زیادی در بازار وجود دارد که برای خرید لوازم یدکی و لوازم یدکی خودرو خود از فروشگاه یا فروشنده مورد اعتماد باید به این موضوع توجه کنید. قیمت لوازم جانبی و لوازم یدکی را با سایت های معتبر خارجی فروش لوازم جانبی مقایسه کنید. برای دیدن این مقایسه، خرید لوازم یدکی جلیلی بهترین گزینه است که حتما آن را ببینید.
با مراجعه به سایت های خارجی می توانید از قیمت اصلی قطعات مطلع شوید البته به دلیل تحریم ها و شرایط اقتصادی قیمت این قطعات و لوازم جانبی بالاتر است اما برای خرید قطعات نباید قیمت های گزافی پرداخت کنید.علاوه بر این نباید فریب لوازم جانبی و لوازم یدکی ارزان قیمت را بخورید، زیرا هیچ قیمت پایینی نامعقول نیست و ممکن است محصولات تقلبی یا فرسوده باشند.

نکات مهم برای تشخیص اصل از تقلبی هنگام خرید قطعات خودرو

همانطور که گفتیم بازار افترمارکت با چالش های زیادی مواجه است و قطعات تقلبی و بی کیفیت زیادی در این بازار وجود دارد و برای جلوگیری از آسیب دیدن خودرو و اجتناب از خرید قطعات تقلبی باید به نکات مهم زیر توجه کنید:

به نام برند توجه کنید. بسیاری از تولیدکنندگان از نام هایی بسیار شبیه به برندهای معروف برای محصولات خود استفاده می کنند و با نام آن برند معروف به مشتریان می فروشند.
توجه به کد شناسایی محصول یا بارکد نیز می تواند در خرید مواد اصلی به شما کمک کند.
توجه به تاریخ تولید محصول. یک محصول نباید دارای تاریخ تغییر یافته یا تاریخ تولید باشد.
توجه به شکل و ظاهر قطعات و لوازم جانبی خودرو. به عنوان صاحب خودرو باید خودروی خود را بشناسید و در هنگام خرید قطعه مورد نیاز به ابعاد، اندازه، شکل و ظاهر آن توجه کنید. شما قطعا می توانید خیلی خوب و با کمی دقت بین جنس اصلی و جعلی تشخیص دهید.قیمت پایین و کم هزینه قطعات یدکی. البته بسیاری از فروشندگان محصولات تقلبی را به قیمت محصولات اصلی به مشتریان عرضه می کنند.

خرید قطعات خودرو چینی در فروشگاه اینترنتی خودرو چینی

اگر به دنبال فروشگاهی مطمئن برای خرید انواع لوازم یدکی خودرو چینی از جمله لوازم یدکی جک، لوازم یدکی لیفان، لوازم یدکی جیلی، لوازم یدکی ام وی ام، اچ سی کراس و … هستید، می توانید خرید لوازم یدکی جیلی را امتحان کنید. فروشگاه. فروشگاه ما یکی از معتبرترین مراکز فروش و تامین قطعات یدکی خودرو چینی با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت می باشد. علاوه بر این، تمامی محصولات ما دارای خدمات پس از فروش و گارانتی جاری می باشند که به شما این امکان را می دهد تا مواد مصرفی و تجهیزات مورد نیاز خود را انتخاب و خریداری کنید.

دکمه بازگشت به بالا