عمومی

اسرار جادویی ظهور اینستاگرام Fallow


شاید بزرگترین نگرانی برای کاربران اینستاگرام که به دنبال افزایش حقوق خود هستند ، به خصوص افرادی که دارای صفحه کسب و کار هستند ، این باشد که با وجود دیدن چندین پست و فعالیت در حال انجام ، آنها هیچ افزایش در PageRanking Folklore و افزایش پست های خود را نمی بینند. تعدادی قانون و اصولی وجود دارد که می تواند برای افزایش فید در اینستاگرام شما به کار رود ، به علاوه می توانید حجم زیادی از پول نقد رایگان دریافت کنید ، کیفیت صفحه خود را بهبود بخشید و از رقابت خود پیشی بگیرید. ما امروز می خواهیم به شما کمک کنیم. بیایید روش های رایگان یا کم هزینه برای افزایش موارد دلخواه شما وجود داشته باشد. در دیدن و افزایش موارد دلخواه خود در غریزه های اینستاگرام خود مراقب باشید. او پیجون خواهد داشت و رهبری خود را از وزوز واقعی اینستاگرام دنبال خواهد کرد.

در اینجا اسرار جادویی برای تقویت فید اینستاگرام شما آورده شده است. صفحه اینستاگرام شما را برای ماندن در کنار ما تغییر می دهد.

مقاله پیشنهادی: ترفندهای خرید Fallover (بروزرسانی 2)

۱ از استوری اینستاگرام استفاده کنید

اگر می خواهید قدرت صفحه شخصی و شخصی در اینستاگرام خود را افزایش دهید ، قدرت قصه گویی را دست کم نگیرید و فقط بدانید چقدر داستان سرایی محبوب و محبوب در جهان است تا روزانه به بیش از 5 میلیون کاربر فعال اینستاگرام برسید. آنها از آن استفاده می کنند با کمک Storyline Instagram ، محتوای صفحه شما بیشتر نمایان خواهد شد. دلیل این امر این است که داستانها در زیر فید کاربر نمایش داده می شوند و به دلیل دسترسی آسانتر ، بیشتر از پست ها مشاهده می شوند.
افزودن هشتگ ، مکان ، بارگذاری ویدیو و داستان گویی باعث بهبود دید شما و در نهایت افزایش صفحه صفحه اینستاگرام شما خواهد شد. از تصاویر جذاب استفاده کنید.
اگر می خواهید میزان جذب کاربر در Paidget خود را افزایش داده و از این طریق فید اینستاگرام خود را افزایش دهید ، حتما داستانی خود را به طور مرتب به روز کنید تا در لبه فید قرار بگیرید. به یاد داشته باشید که الگوریتم های شبکه های اجتماعی برای نمایش پست ها برای فعال ترین کاربران طراحی شده اند.

۲. فراموش نکنید که از هشتگ استفاده کنید!

هشتگ ها به ساده تر کردن پست شما ، افزایش سرعت فیدهای اینستاگرام و بهتر شدن کارمندان کمک می کنند. فقط بخاطر داشته باشید که هشتگ مورد استفاده شما مربوط به مطالبی است که می خواهید ارسال کنید ، در غیر این صورت اینستاگرام شما از تعداد اسپم و نتایج استفاده خواهد کرد.
و نکته این است که پلیس از هشتگ استفاده نمی کند. بیش از حد از آن استفاده نکنید و هشتگ خود را ایجاد کنید که متناسب با ذهن کاربر باشد. هشتگ را از دست ندهید ، حتی اگر این هشتگ محبوب در اینستاگرام باشد.
قبل از استفاده از هشتگ ، می توانید آن را در اینستاگرام جستجو کنید و بقیه ممکن است ایده بهتری درباره هشتگ داشته باشند. استفاده نکنید.

برای مطالعه کامل این مقاله و یادگیری تمام نکات تبلیغ فالور و همچنین بهره گیری از انواع خدمات شبکه های اجتماعی ، به وب سایت Falvor مراجعه کنید.

منبع: گیره فالور

جهت دیدن مقالات بیشتردر مجموعه مطالب عمومی کلیک کنید 


منبع خبر: اسرار جادویی ظهور اینستاگرام Fallow

مسوولیت کلیه محتوای سایت بر عهده منابع اصلی بوده و بانک مشاغل اینفوجاب هیچ مسوولیتی در قبال محتوا ندارد.

دکمه بازگشت به بالا