عمومیکسب و کار های برتر ایجی مارکت

مقایسه 5 مدل نظم دهنده آشپزخانه

آشپزخانه مهم ترین بخش منزل به حساب می آید که وسایل و لوازم بسیاری را درون خود جای داده است که هر یک از آنها کارکرد مخصوص به خود را دارد و هر یک به جای خود مورد استفاده قرار می گیرند. به همین دلیل نمی توان هیچ یک از این لوازم را از آشپزخانه حذف کرد و اگر در چیدمان آنها برنامه ای نداشته باشید آشپزخانه ای شلوغ و درهم  خواهید داشت که هیچ یک از وسایل شما جای مشخصی ندارند و علاوه بر ظاهر نامرتب و شلوغ  برای پیدا کردن هریک از آنها می بایست تایمی را برای پیدا کردن اختصاص دهید. در این صورت انجام کار درون آشپزخانه زمان زیادی از شما می گیرد.

بهترین کار برای مرتب کردن آشپزخانه استفاده از نظم دهنده ها می باشد. به دلیل کاربردی بودن، تولید کننده ها انواع مختلف نظم دهنده با کارایی متفاوتی طراحی و تولید نموده اند که هر یک برای نظم دهی بخشی از آشپزخانه کاربرد دارد. در این  مطلب قصد داریم 5 مدل از نظم دهنده های آشپزخانه را با هم  مقایسه کنیم.

  1. نظم دهنده های یخچال

یکی از انواع نظم دهنده ها، مدل های مخصوص یخچال می باشد. این سبک از نظم دهنده  معمولا از جنس پلاستیک ساخته شده اند و دارای انواع بسیار زیادی در طرح، اندازه و مدل می باشند که بهتر است قبل از خرید انواع آن را کاملا بشناسید و بررسی کنید و سپس مدلی مناسب با نیازتان خرید کنید. برخی از مدل ها به شکل مستطیل بدون درب هستند که برای نظم دهی برخی خوردنی هایی مثل انواع سس، آبلیمو، رب که خود دارای ظرف هستند مناسب می باشد.

مدل دیگری از نظم دهنده های یخچال دربدار هستند که برای مرتب کردن و نظم دادن به میوه و سبزیجات مناسب می باشد.  مدل دیگر آنها به نوعی طراحی شده اند که به طبقه ی یخچال متصل می شود و می توان از طبقات یخچال که ارتفاع زیادی دارند به بهترین شکل برای نظم دهی به لوازم  کوچک استفاده کرد . مدل دیگر آن نظم دهنده هایی است که با استفاده از آن  می توان طبقات یخچال را به بخش های مجزا تفکیک کرد و وسایل را جدا از هم و براساس کارایی کنار هم  چیدمان کرد. با شناخت مدل های مختلف می توانید مدلی که برای شما کاربرد دارد را انتخاب کنید.

  1. نظم دهنده های مخصوص کشو های کابینت

این مدل نظم دهنده ها انواع مختلفی دارند و دارای طرح های مختلفی می باشند. برخی از آنها مخصوص نظم دهی به قاشق و چنگال ها هستند و با استفاده از آن  می توانید قاشق و چنگال ها را مرتب و به تفکیک از هم درون کشوها بچینید تا در کنار داشتن کشویی مرتب، به راحتی در دسترس تان باشند، مدل های دیگری هستند که به شکل جعبه های مستطیلی بوده و با استفاده از آنها می توانید کشوهایتان را بخش بندی کنید و لوازمتان را به تفکیک بر حسب کارایی شان درون  آنها بچینید.

  1. نظم دهنده های کابینت

بخش دیگری از نظم دهنده های آشپزخانه نظم دهنده های کابینت می باشد. این  مدل نیز دارای تنوع گوناگونی هستند که می توانید بر حسب نیازتان  مدل مناسب را انتخاب نمایید.  عمده ترین نظم دهنده های کابینت ها را راف های فلزی تشکیل می دهند و دارای مدل های بسیار زیادی هستند که کارایی بالا در نظم دهی کابینت ها دارند؛  زیرا به وسیله راف فلزی می توانید طبقات کابینت خود را به طبقات بیشتر تبدیل کنید و تا فضایی کافی برای چیدمان  منظم وسایل در اختیار داشته باشید.

راف ها را می توان به راف فلزی دو طبقه، راف گوشه کابینتی، راف فلزی یک طبقه در ابعاد و صفحات با اندازه های مختلف تقسیم کرد. شما با بررسی و شناخت دقیق مدل ها می توانید مدلی که بیشتر مورد نیازتان می باشد را برای نظم دهی به کابینت تان استفاده کنید و فضایتان را برای چیدمان ظروف افزایش دهید.

  1. آبچکان ها

بخش دیگری از نظم دهنده آشپزخانه را آبچکان ها تشکیل می دهند. این محصولات نیز دارای تنوع بالایی در طرح و مدل هستند. تولیدکنندگان با توجه به مدل های گوناگون آشپزخانه نظم دهنده های متفاوتی را تولید کرده اند تا مناسب استفاده در هر مدل و ابعاد آشپزخانه ای باشد و خریداران بتوانند مدل مناسب را براساس فضای آشپزخانه شان انتخاب کنند و ظروف شسته شده شان را درون آنها به خوبی نظم دهند تا بدون لک شدن به بهترین شکل خشک شوند . آبچکان های رومیزی دارای مدل های مختلفی که شامل آبچکان یک طبقه، دو طبقه، آبچکان تاشو، آبچکان  های دیواری، مدل هایی دارای سینی برای جمع شدن آب ظروف شسته می باشند که تقسیم بندی درون آبچکان ها، شکل و اندازه ی آنها با هم تفاوت دارد. بهتر است انواع آن را بشناسید و مدل مناسب را برای خرید انتخاب کنید.

  1. نظم دهنده های فضای خارجی آشپزخانه

دسته ای دیگر از نظم دهنده های آشپزخانه مدل هایی است که استفاده از آنها به فضای بیرونی آشپزخانه نظم  می دهد. با استفاده از آنها می توانید به برخی از وسایل و لوازمی که می بایست بیرون از فضای کشوها و کابینت ها قرار بگیرند نظم دهید تا آشپزخانه تان ظاهری مرتب و منظم داشته باشد. اگر بخواهیم انواع آنها را نام ببریم شامل: پاسماوری، آویزهای کیسه زباله، آویزهای مخصوص دستمال کاغذی، سبد پیاز و سیب زمینی، نظم دهنده های مخصوص قابلمه و درب قابلمه می باشد. هر یک از این  موارد دارای مدل های مختلف و جنس های گوناگونی هستند که می توانید با انتخاب درست به فضای آشپزخانه تان را به بهترین شکل نظم دهید تا این بخش از لوازمتان نیز مرتب درجای خود قرار داشته باشند.

نتیجه گیری

در این مطلب  انواع نظم دهنده آشپزخانه  را معرفی کرده و کاربرد آن را بیان نمودیم تا شما  انواع آن را بشناسید و بتوانید آنها را با یکدیگر به خوبی مقایسه کنید و بهترین خرید را داشته باشید. از جمله شرکت هایی که در تولید نظم دهنده آشپزخانه فعالیت دارد  سالوت می باشد. این  مجموعه یکی از برترین تولید کننده های آشپزخانه بوده که بخشی از تمرکز خود را در طراحی و تولید انواع نظم دهنده گذاشته است و انواع گوناگون و مدل های مختلف آن را با استفاده از متریال درجه یک با بهترین کیفت به شکل کاملا کاربردی طراحی و تولید نموده است.

دکمه بازگشت به بالا