عمومیکسب و کار های برتر ایجی مارکت

آموزش طراحی وب سایت بدون برنامه نویسی

شاید فکر کنید که ساخت سایت بدون برنامه نویسی غیر ممکن است، اما سایت سازهای ویژوال تا جایی پیشرفت کرده اند که ساخت سایت بدون دانش برنامه نویسی را برای افرادی که تخصص حرفه ای در این زمینه ندارند نیز فراهم ساخته است. افرادی هستند که بزرگترین دغدغه آنها برای ورود به عرصه کسب و کارهای اینترنتی، یافتن گروه حرفه ای طراحی وب سایت است. آنها همواره به دنبال می گردند که بتوانند برای سپردن سرمایه خود به آنها اعتماد کنند و طراحی سایت خود را در اختیارشان قرار دهند.

آموزش وب دیزاین

اما باید بدانید کدنویسی یک سایت از پایه هزینه زیادی دارد و برای سایت فروشگاهی تازه راه اندازی شده، اصلا به صرفه نیست. شما هم میتوانید بدون دانش برنامه نویسی سایت خود را طراحی کنید و کسب و کار اینترنتی خود را شروع کنید.حتی می توانید از طریق طراحی سایت برای دیگران به درآمد برسید. در مطلب در مورد درآمد این حرفه صحبت کرده ایم. اما چگونه؟

در ابتدا ما باید بدانیم که چگونه سایت بسازیم. برای اینکه به این سوال پاسخ دهیم، باید از صفر تا صد طراحی سایت را رعایت کنیم، آموزش طراحی سایت بدون کد نویسی شامل 5 مرحله اصلی است:

  1. انتخاب و خرید دامنه مناسب

مهم ترین و اولین قدم در آموزش طراحی سایت بدون کدنویسی، انتخاب دامنه مناسب است. فرقی نمی کند در فکر برند سازی شخصی هستید یا به دنبال کسب و کار بزرگتر، مهم ترین نکته در طراحی سایت انتخاب نام و خرید دامنه است. نام دامنه سایت شما باید متناسب و مرتبط با کسب و کاری باشد که انجام می دهید.

برای خرید دامنه کافیست عبارت ” خرید دامنه ” را در اینترنت جستجو کنید، صدها سایت معتبر در زمینه فروش دامنه به شما نشان داده خواهد شد. برای ثبت دامنه خود می توانید به سایت ”  ” مراجعه کنید. اگر از سایت هایی که در اینترنت پیدا می کنید، می خواهید دامنه بخرید، حتما موارد زیر را در نظر داشته باشید:

  • ابتدا دامنه وب سایت مورد نظرتان را whois بگیرید. با این کار می توانید شماره تماس و ایمیل فردی که دامنه به نام او است را پیدا کنید.
  • وب سایت مورد نظر باید اینماد داشته باشد تا در صورت بروز مشکل بتوانید از طریق شکایت آن را برطرف نمایید.
  1. انتخاب و خرید هاست

هاست چیست؟ هاست همان فضایی است که این امکان را به شما می دهد که محتواهای متنی و تصویری که می خواهید، در سایت خود قرار دهید را در یک فضای مشخص بارگذاری و نگهداری کنید. دوره ی آموزش web design pack در دسته ی وب و تجارت الکترونیک گنجانده شده است

همانطور که در مرحله اول آموزش طراحی وب سایت اقدام به خرید دامنه کردید، می توانید با مراجعه به سایت های ارائه دهنده خدمات میزبانی وب، هاست یا فضای میزبانی سایت خود را انتخاب و خریداری کنید.

دومین گام در طراحی سایت بدون برنامه نویسی، خرید هاست با کیفیت است. در خرید هاست نکات مهمی وجود دارد که باید حتما متوجه آنها باشید. مهم ترین نکته، سرعت بالای هاست و پشتیبانی مناسب و خوب می باشد. برای انتخاب و خرید هاست مناسب مطالعه مقاله ”  ” را توصیه می کنیم.

نکاتی که در زمان خرید هاست باید به آنها دقت کنید:

  • قیمت هاست را با سایر سایت ها مقایسه کنید و در آخر برای خرید اقدام کنید.
  • اگر از وردپرس استفاده می کنید، به این دقت کنید که هاست شما روی php حتما نصب شود.
  • با توجه به میزان ترافیک ماهانه سایتتان ( میزان داده هایی که دریافت یا ارسال می شود) فضای هاست خود را تعیین کنید.
  • به نحوه پشتیبانی شرکت هاستینگ توجه کنید.
  1. اتصال دامنه و هاست

قدم بعدی در آموزش طراحی سایت بدون کد نویسی، اتصال دامنه و هاست به یکدیگر است. برای این کار باید DNS های آنها یکسان بوده و تنظیم شوند. برای تنظیم دامنه باید DNS های هاست خریداری شده را در تنظیمات دامنه وارد کنید.

این اطلاعات را می توانید از شرکت هاستینگ خود بگیرید؛ علاوه بر این با مراجعه به پنل کاربری خود می توانید در قسمت ” مدیریت سرویس ها ” و سپس ” سرویس های من ” این اطلاعات را به دست بیاورید.شما باید DNS ها را به ترتیب وارد کرده و در نهایت تایید را انتخاب کنید؛ حداقل 48 ساعت زمان میبرد تا تغییرات انجام شده، اعمال شوند.

  1. آموزش طراحی سایت بدون برنامه نویسی

پس از اینکه هاست و دامنه را تهیه کردید، تمام امکانات لازم طراحی سایت بدون برنامه نویسی را دارید. حال میخواهیم برای شما شرح دهیم که از اینجا به بعد چگونه می توانید برای ساخت سایت بدون کد نویسی اقدام کنید.

روش های طراحی سایت بدون برنامه نویسی و رایگان

در ادامه 3 روش طراحی سایت بدون برنامه نویسی را به شما معرفی می کنیم.

آموزش طراحی سایت با وردپرس بدون کدنویسی

شما میتوانید در چند دقیقه و بدون پرداخت هزینه ای، با سیستم های تولید محتوا نظیر وردپرس و جوملا، به صورت رایگان برای طراحی وب سایت بدون کد نویسی اقدام کنید. شما با وردپرس و جوملا می توانید به راحتی هرچه تمام تر صفحه اصلی، صفحات داخلی، دسته بندی ها ، فرم ها و مطالب را به راحتی طراحی و سایت خود را راه اندازی کنید.

اگر قصد ساخت سایت بدون برنامه نویسی و در سریعترین زمان را دارید، بهتر است از وردپرس استفاده کنید. در مطلب ”  ” 0 تا 100 نصب و راه اندازی سایت به کمک وردپرس را آموزش داده ایم.

استفاده از شرکت های طراحی سایت

راه دیگر ساخت سایت بدون کدنویسی آن است که شما با شرکت های طراحی سایت تماس بگیرید، تمام خواسته ها، نظرات و نیازهای خود را از طراحی سایت با آنها در میان بگذارید تا آنها با مشاوره رایگان به شما، سایت شما را اختصاصی و یا با کمک فروشگاه ساز طراحی کنند که این مورد با هزینه انجام میشود. در مطلب ”  ” می توانید لیستی از بهترین فروشگاه سازهای ایرانی را مشاهده کنید.

طراحی سایت فروشگاهی وردپرس برای فروش انواع محصولات فیزیکی و دانلودی توسط وب پویا تنها در 3 روز کاری آماده خواهد شد. شما می توانید با توجه به نیاز کسب و کارتان، یکی از پکیج های صفحه زیر را انتخاب کنید:

شروع قیمت از :3.900.000 تومان

استفاده از سایت سازهای ایرانی

در این روش برای طراحی سایت بدون دانش برنامه نویسی می توانید از شرکت هایی که سایت ساز ارائه می کنند، استفاده کنید. اصولا این سایت سازها اشتراکی بوده و باید برای استفاده از آنها هزینه ای را به صورت ماهانه یا سالیانه پرداخت کنید.

سایت ساز های اشتراکی امکاناتی دقیقا مشابه وب سایت های اختصاصی دارند، با این تفاوت که این فروشگاه به صورت کامل برای شما نیست. یعنی اگر به هر علتی هزینه آن را پرداخت نکنید، سایت از دسترس شما خارج می شود. می توان اینطور گفت که شما سایت را اجاره کرده اید.

  1. نصب افزونه های مورد نیاز برای وردپرس

اگر وردپرس را برای طراحی سایت خود انتخاب کرده اید، پس از نصب آن باید برای فعال کردن افزونه های مورد نیازتان اقدام کنید. افزونه ها این امکان را به شما می دهند تا به امکانات سایتتان اضافه کنید. شما می توانید برخی از افزونه های لازم را به صورت رایگان از مخزن وردپرس دانلود کنید. البته اگر می خواهید از افزونه های فارسی و با پشتیبانی استفاده کنید، می توانید از سایت های ژاکت یا راست چین کمک بگیرید.

شما می توانید در مطالب زیر افزونه های مورد نیازتان را پیدا کنید:

استفاده از سایت ساز برای چه کسانی مفید است؟

استفاده از سایت ساز برای 3 گروه از افراد مفید است:

  1. افرادی که دانشی در زمینه ساخت و طراحی سایت ندارند

این دسته شامل افرادی می شود که هیچ دانشی در زمینه ساخت و طراحی سایت ندارند، این گروه نمی دانند هاست و دامنه سایت به چه کاری می آید و معنی آنها چیست، بنابراین استفاده از سیستم های مدیریت محتوا برای آنها مناسب نیست.

  1. افرادی که کسب و کار خود را به تازگی راه اندازی کردند و به اندازه کافی سرمایه ندارند

این دسته از افراد کسب و کار خود را به تازگی راه اندازی کرده اند و سرمایه کمی برای طراحی سایت دارند. اصولا کسب و کارهای تازه تاسیس باید هزینه بیشتری برای تبلیغ کنار بگذارند، بنابراین به این دسته از افراد هم استفاده از سایت ساز توصیه می شود.

  1. افرادی که زمان آنها برای طراحی سایت محدود است

این دسته شامل افرادی می شود که سرمایه کافی برای طراحی سایت دارند اما زمان آنها محدود است، این افراد می توانند در مدت زمان کمی با کمک سایت سازها، سایت خود را راه اندازی کنند.

نرم افزار طراحی سایت بدون کدنویسی

شما می توانید با نرم افزار طراحی سایت بدون کدنویسی و به صورت رایگان یک وب سایت با امکانات کامل طراحی کنید. در ادامه این مطلب ما کاربردی ترین و قابل اعتماد ترین نرم افزارهای طراحی سایت را به شما معرفی کردیم که عبارتند از:

یکی از راحت ترین و کاربردی ترین نرم افزار های طراحی سایت است که با انتخاب قالب و ویرایش آن، می توانید سایت خود را سریعا و به سادگی طراحی کنید.وب استارت هم بسیار ساده و کاربردی است و به راحتی می توانید سایت خود را طراحی کنید. همانند دیگر نرم افزار ها، وب استارت هم کاملا رایگان است.

 

دکمه بازگشت به بالا