خنده دارترین انیمیشن های سال 2023

آیا آماده ی سفری شاد و پرماجرا به دنیای انیمیشن ها هستید؟ سال 2023 با انیمیشن های طنز و سرگرم کننده اش، لحظات شادی را برای مخاطبان در هر سنی رقم زده است.

در این مقاله، به دنیای این انیمیشن های خنده دار می رویم و 10 مورد از بهترین هایشان را به شما معرفی می کنیم تا با خیالی آسوده، برای تماشاانلاین آن ها آماده شوید.

عنوان انیمیشن

ژانر

توضیحات مختصر

پشمالوها: ماجراجویی در جزیره گمشده

کمدی-ماجراجویی

دنباله ای پرهیجان و خنده دار از انیمیشن پشمالوها

عصر یخبندان: ماموت های فضایی

کمدی-ماجراجویی

سفری فضایی و پرهیجان با ماموت های دوست داشتنی

گارفیلد: گربه ای با حال و هوای پیتزا

کمدی

ماجراهای گارفیلد، گربه ی تنبل و عاشق پیتزا

تام و جری: شکار پنیر فضایی

کمدی کوتاه

تقابل همیشگی تام و جری در فضایی متفاوت

بچه رئیس: بازگشت به مهدکودک

کمدی

تلاش های طنزآمیز تیموتی Templeton برای نجات مهدکودک

خانواده آدامز 2

کمدی-ماجراجویی

سفر دور دنیا با خانواده ی عجیب و غریب آدامز

پرندگان خشمگین: پرنده ای در قفس طلا

کمدی

تلاش های رد برای فرار از قفس و بازگشت به دنیای آزاد

هتل ترانسیلوانیا: عاشقان هتل

کمدی-عاشقانه

ماجراهای عاشقانه ی دراکولا و دخترش میویس

عصر حشرات: نبرد ملکه ها

کمدی-ماجراجویی

سفر پرماجرای ملکه مورچه ها برای نجات کلونی خود

راکون های فضایی

کمدی-علمی تخیلی

سفری فضایی پرهیجان با گروهی از راکون ها

1. پشمالوها: ماجراجویی در جزیره گمشده

این انیمیشن کمدی-ماجراجویی، دنباله ای پرهیجان و خنده دار بر قسمت اول پشمالوها است. در این قسمت، گوسفندان دوست داشتنی ما به جزیره ای گمشده سفر می کنند و با ماجراهای طنز و هیجان انگیزی روبرو می شوند.

2. عصر یخبندان: ماموت های فضایی

داستان این انیمیشن کمدی، ما را به سفری فضایی با ماموت های دوست داشتنی عصر یخبندان می برد. در این قسمت، مندی و دیگر ماموت ها سوار بر یک سفینه فضایی می شوند تا خانواده شان را که توسط موجودات فضایی ربوده شده اند، نجات دهند.

3. گارفیلد: گربه ای با حال و هوای پیتزا

این انیمیشن کمدی، ماجراهای گارفیلد، گربه ی تنبل و عاشق پیتزا را روایت می کند. در این قسمت، گارفیلد در یک مسابقه ی خوردن پیتزا شرکت می کند و برای رسیدن به جایزه، با چالش های خنده داری روبرو می شود.

4. تام و جری: شکار پنیر فضایی

این انیمیشن کمدی کوتاه، ما را به تماشای تقابل همیشگی تام و جری می برد، اما این بار در فضایی متفاوت! در این قسمت، تام و جری برای به دست آوردن یک پنیر فضایی نادر، با یکدیگر رقابت می کنند و لحظات خنده داری را رقم می زنند.

5. بچه رئیس: بازگشت به مهدکودک

این انیمیشن کمدی، دنباله ای جذاب بر قسمت اول بچه رئیس است. در این قسمت، تیموتی Templeton، که حالا بزرگ شده، به مهدکودکی که قبلاً در آن حضور داشته باز می گردد تا جلوی نقشه های شیطانی یک کودک شرور را بگیرد.

6. خانواده آدامز 2 ‍‍‍

این انیمیشن کمدی-ماجراجویی، ما را به دنیای عجیب و غریب خانواده ی آدامز می برد. در این قسمت، خانواده ی آدامز به سفری دور دنیا می روند و با اتفاقات طنز و هیجان انگیزی روبرو می شوند.

7. پرندگان خشمگین: پرنده ای در قفس طلا

این انیمیشن کمدی، داستان پرنده ای به نام رد را روایت می کند که در قفسی طلایی اسیر شده است. رد با کمک دوستانش تلاش می کند تا از قفس فرار کند و به دنیای آزاد بازگردد.

8. هتل ترانسیلوانیا: عاشقان هتل ‍♀️❤️‍

این انیمیشن کمدی- عاشقانه، ماجراهای دراکولا و دخترش میویس را روایت می کند که هر دو عاشق شده اند. اما دراکولا با رابطه ی دخترش با یک انسان مخالف است و این موضوع چالش های خنده داری را به وجود می آورد.

9. عصر حشرات: نبرد ملکه ها

این انیمیشن کمدی-ماجراجویی، داستان ملکه مورچه ها را روایت می کند که برای نجات کلونی خود از شر ملکه مورچه های شرور، راهی سفری پرماجرا می شود.

10. راکون های فضایی

این انیمیشن کمدی-علمی تخیلی، ماجراهای گروهی از راکون ها را روایت می کند که به طور اتفاقی سوار بر یک سفینه فضایی می شوند و به سفری فضایی پرهیجان می روند.

این ها فقط 10 مورد از خنده دارترین انیمیشن های سال 2023 هستند.

• انیمیشن های کمدی برای بزرگسالان:

  • ** برادران سوپر ماریو:** این انیمیشن با الهام از بازی محبوب سوپر ماریو، ماجراهای ماریو و لوییجی را در دنیای قارچ خور به تصویر می کشد. طنز این انیمیشن بیشتر مناسب بزرگسالان است و با اشارات ظریف و نوستالژیک، مخاطبان را می خنداند.
  • ** عنصری (Elemental):** این انیمیشن محصول استودیوی پیکسار، داستان عاشقانه ای را در دنیایی روایت می کند که ساکنین آن از عناصر طبیعی مانند آب و آتش تشکیل شده اند. طنز این انیمیشن با موقعیت های کمدی و دیالوگ های هوشمندانه، بزرگسالان را سرگرم می کند.

• انیمیشن های کمدی خانوادگی:

  • ** سفرهای میچلز علیه ماشین ها:** این انیمیشن کمدی-ماجراجویی، داستان خانواده ای عجیب و غریب را روایت می کند که درگیر قیام ماشین ها می شوند. طنز اسلپ استیک (slapstick) و موقعیت های خنده دار این انیمیشن، برای تمام اعضای خانواده، از کودکان تا بزرگسالان، سرگرم کننده است.
  • ** آرزوی ایوان:** این انیمیشن کمدی-ماجراجویی، داستان یک فیل سیرک را روایت می کند که آرزو دارد انسان شود. این انیمیشن با طنزی شیرین و دلنشین، پیام های ارزشمندی را نیز درباره ی پذیرش خود و قدرت دوستی به مخاطب منتقل می کند.

• انیمیشن های کمدی با موسیقی متن جذاب:

  • ** ترول ها 3: ریتم متحد:** این انیمیشن کمدی-موزیکال، ماجراهای ترول های دوست داشتنی را روایت می کند که برای برگزاری یک جشنواره ی موسیقی بین قبایل مختلف ترول ها تلاش می کنند. موسیقی متن جذاب و آهنگ های شاد این انیمیشن، بر طنز آن می افزاید.
  • ** بچه رئیس: بازگشت به مهدکودک:** همانطور که قبلاً اشاره شد، این انیمیشن کمدی علاوه بر طنز موقعیت، از موسیقی متن جذابی نیز برخوردار است که لحظات شادی را برای مخاطبان به ارمغان می آورد.

• انیمیشن های کمدی با دوبله ی فوق العاده:

  • ** شاه میمون:** این انیمیشن اکشن-ماجراجویی با الهام از رمان کلاسیک چینی “سفر به غرب” ساخته شده است. دوبله ی حرفه ای و بامزه ی شخصیت ها، بر طنز این انیمیشن می افزاید.
  • ** گارفیلد: گربه ای با حال و هوای پیتزا:** جذابیت این انیمیشن کمدی، علاوه بر داستان و طنز بصری، در دوبله ی فوق العاده ای است که روحیات گارفیلد، گربه ی تنبل و عاشق پیتزا

فراموش نکنید که برای انتخاب انیمیشن مناسب، به treiler یا پیش پرده ی فیلم و همچنین نقدهای منتشر شده در وب سایت های معتبر نیز توجه کنید.

امیدواریم با کمک این راهنما، بتوانید انیمیشن خنده دار و سرگرم کننده ای را برای خود و خانواده ی عزیزتان در تماشاآنلاین انتخاب کنید.

مسوولیت کلیه محتوای سایت بر عهده منابع اصلی بوده و بانک مشاغل اینفوجاب هیچ مسوولیتی در قبال محتوا ندارد.

دکمه بازگشت به بالا