عمومی

بارگیری تصاویر به طور خودکار در WhatsApp متوقف شود


بارگیری WhatsApp Auto را متوقف کنید
بارگیری WhatsApp Auto را متوقف کنید

واتس اپ به طور پیش فرض قادر است تصاویر دریافت شده و سایر رسانه ها را در گالری شما ذخیره کند. ممکن است بخواهید از نمایش این عکس ها در گالری خودداری کنید و می خواهید با احتیاط بیشتری کار کنید. برای این کار می توانید این مقاله را بخوانید تا تصاویر در حالی که در گالری نیستند ، ذخیره کنند.

اما برای کمک به جلوگیری از بارگیری خودکار عکس های واتساپ نوشته شده است. بعضی اوقات یک یا دو مخاطب دارید و پذیرش رسانه ای آنها پیچیده نیست. اما بعضی اوقات مخاطب زیادی دارید و عضو بسیاری از گروه ها هستید. مطمئناً در این حالت اگر می خواهید لیستی از تمام رسانه های خود را ذخیره کنید ، هیچ فایده ای در فضا ندارد و مقرون به صرفه نیست. بنابراین با استفاده از این راهنما اکنون بارگیری تصاویر را در واتساپ متوقف کنید.

اگر صاحب یک آیفون هستید ، باید بدانید که واتساپ عکس ها را در برنامه Camera Roll in Photos در این پلتفرم ذخیره می کند.

برای غیرفعال کردن این گزینه ، به WhatsApp iPhone وارد شوید و به تنظیمات بروید.

در این بخش بر روی گزینه Chats کلیک کنید

در این بخش یک تگ در جلوی Save to Camera Roll وجود دارد. شما فقط باید آن را خاموش کنید تا تصاویر در گپ به طور خودکار ذخیره نشوند.

پس از اصلاح ، عکس ها و فیلم ها همچنان به صورت خودکار در iPhone شما بارگیری می شوند ، اما در حافظه WhatsApp باقی می مانند.

اگر می خواهید برخی عکس ها به طور خاص ، به صورت دستی ، در صفحه دوربین ذخیره کنید ، هنگام مشاهده آنها ، آنها را انتخاب کرده و روی نماد اشتراک گذاری کلیک کنید.

سپس گزینه Save را انتخاب کنید.

همانطور که گفتیم با تغییر برنامه واتس در بالا ، دوباره تمام تصاویر را ذخیره می کند ، اما نه تنها در رول دوربین. برای متوقف کردن بارگیری تصاویر و سایر رسانه ها ، به طور کلی WhatsApp را باز کرده و به تنظیمات بروید ، سپس Data Usage و Storage را انتخاب کنید.

سپس تصاویر را انتخاب کنید

با این انتخاب گزینه های مختلفی برای انتخاب مطلقا مشاهده خواهید کرد.

همین کار را می توانید با داده ها و سایر رسانه ها مانند صدا ، فیلم و اسناد انجام دهید.

از این پس ، هنگامی که به یک گروه اعزام می شوید ، یا حتی در مکالمه شخصی با یک کاربر ، رسانه ، رسانه و عکس ، یک نماد بارگیری روی آن مشاهده خواهید کرد (همان فلش پایین)

به این ترتیب می توانید با کلیک کردن روی آن ، آن را بارگیری کنید.

آنچه در این بخش آموزش داده می شود برای اکثر تلفن های آیفون دقیقاً یکسان است. اما اندروید همچنین می تواند به استفاده از این مقاله ادامه دهد

فرایندی که می خواهیم با هدف اصلی جلوگیری از بارگیری خودکار عکس در برنامه واتس در اندروید انجام شود ، کمی متفاوت از آنچه در مورد آیفون گفته شد است.

برای شروع بارگیری خودکار تصویر برنامه واتس در اندروید ، برنامه واتس را راه اندازی کرده و به سمت گزینه سه نقطه در بالا سمت راست بروید و کلیک کنید

اکنون می توانید تنظیمات را برای دسترسی به آنها مشاهده و کلیک کنید

در بخش تنظیمات ، داده ها و استفاده از ذخیره سازی را پیدا کرده و روی آن ضربه بزنید.

در بخش بارگیری خودکار رسانه ، سه روش مختلف را خواهید یافت:

در هر کجا که بروید ، گزینه هایی برای بارگیری عکس ، صدا ، فیلم و اسناد وجود دارد. هر بار یک بخش را وارد کنید و تمام گزینه های فوق را غیرفعال کنید.

بنابراین از این پس ، هر رسانه واتس اپ به صورت خودکار برای شما بارگیری نخواهد شد ، دقیقاً مانند آیفون ، نماد بارگیری در کنار هر رسانه ظاهر می شود و بارگیری موفقیت WhatsApp متوقف می شود. من انجام داده ام

جهت دیدن مقالات بیشتردر مجموعه مطالب عمومی کلیک کنید 


منبع خبر: بارگیری تصاویر به طور خودکار در WhatsApp متوقف شود

مسوولیت کلیه محتوای سایت بر عهده منابع اصلی بوده و بانک مشاغل اینفوجاب هیچ مسوولیتی در قبال محتوا ندارد.

دکمه بازگشت به بالا