سلامتی و پزشکیکسب و کار های برتر ایجی مارکت

ژل چربی سوز سوماتلین

امروزه راهکارهای مختلف بسیاری همچون قرص، چای، گن لاغری، کمربند لاغری، ژل لاغری و صدها محصولات متنوع دیگر در بازار یافت می شود که هر کدام آن ها دارای تبلیغات پر زرق  و برق هستند و از طریق ماهواره بیشتر به افراد تبلیغ می شود.روند فعالیت این نوع ژل ها به گونه ایست که بر اثر چند دقیقه می تواند چربی های موضعی در بدن را دفع کند و افراد را از مزاحمت اضافه  وزن ها خلاص کند. اما با اندکی تفکر می توانید درک کنید که استفاده از این راه حل ها عوارض بسیاری دارد. زیرا بحث ارائه ژل های لاغری تازه نمی باشد و از گذشته برای افراد چاق دغدغه هایی را به وجود آورده است.

7 عارضه ژل لاغری سوماتلین که احتمالا نمیدانید ✔️

تبلیغات ماهواره ای، نسل های جدیدی از ژل های لاغری را عنوان می کنند

تبلیغات ماهواره ای، نسل های جدیدی از ژل های لاغری را عنوان می کنند که با نام ژل لاغری سوماتلین شناخته می شود و با این وعده که از شرایط خاصی تبعیت می کنند، افراد را ترغیب به استفاده از آن ها می کنند. خرید شکم بند لاغری زنانه را از فروشگاه های معتبر و دارای ضمانت انجام دهید.

حال برای این  که شناخت کافی در رابطه با ژل لاغری سوماتلین و کاهش وزن از طریق آن داشته باشید، اطلاعاتی در ادامه این مبحث برای شما گرد هم آورده ایم. البته هیچ  وقت نمی توان استفاده از ژل لاغری سوماتلین را تایید کرد،

زیرا روش های دیگری برای کاهش وزن وجود دارند که از طریق تخصص پزشکان به تأیید جهانی رسیده اند و نتایج آن ها عوارض مختلف را در بدن افراد به وجود نیاورده  است.مواردی همچون جراحی های چاقی به  جای استفاده از ژل لاغری سوماتلین می تواند کاربرد بالاتری داشته باشد. همچنین با مراجعه به دکتر به عنوان بهترین متخصص تغذیه، می توانید راهکارهای مناسبتری را دریافت نمایید. حال در ادامه این مبحث با ما باشید تا بیشتر از این موارد برای شما بگوییم.

آیا می دانید که منظور از ژل لاغری چیست؟

قبل  از این که بخواهیم اطلاعات گسترده ای در رابطه با ژل لاغری سوماتلین برای شما داشته  باشیم، اول باید به درک بالایی از ژل لاغری برسید و مفهوم اصلی آن را بدانید.

امروزه افراد به  دنبال راهکارهای متنوعی برای درمان چاقی می گردند. مواردی همچون پرهیز از پرخوری، تحرک بدنی و رژیم های غذایی سالم مهم ترین مواردی است که اغلب افراد می دانند که برای کاهش وزن باید از این موارد استفاده داشته باشند و کمتر کسی است که در رابطه با این مسئله اطلاعاتی نداشته باشد.

اما همچنان موارد مختلف دیگری به  صورت حاشیه ای قصد تاثیرگذاری روی کاهش وزن دارند و ادعا می کنند که بر اثر استفاده از این موارد، امکان کاهش وزن وجود دارد. مواردی همچون کمربند، قرص لاغری، چای لاغری، گن لاغری و ژل لاغری از مهم ترین این محصولات شمرده می شود. استفاده از ژل های لاغری بحث تازه ای نیست.

روز به  روز راهکارهای متنوعی از برخی سودجویان ارائه می گردد

زیرا روز به  روز راهکارهای متنوعی از برخی سودجویان ارائه می گردد که با عنوان گیاهی بودن این ژل ها آن ها را به فروش می رسانند. البته برخی از آن ها به  صورت کاملاً تخصصی بررسی و ارزیابی شده اند و توانسته اند تا تأییدیه های مربوطه و مجوزهای قانونی را از مراکز معتبر سلامت و بهداشت دریافت کنند.

در واقع عملکرد اصلی ژل های لاغری همانند ژل لاغری سوماتلین این است که فرد مد نظر برای این که چربی های خود را آب کند و به وزن ایده آل برسد، باید میزانی از این ژل را روی نواحی مد نظر ماساژ دهد.

مدت  زمان تعیین  شده از طریق نظریه  تولیدکنندگان این محصول این است که حدوداً ماساژ باید تا مدت  زمانی به طول انجامد که بتوانید 3 بار به چپ و 3 بار به راست ژل مخصوص را روی ناحیه مد نظر مالش دهید و منتظر اثربخشی آن بمانید.

با وارد کردن این ژل ها، حرارت بسیار زیادی در نواحی مربوطه حاصل می گردد

در ابتدای امر با وارد کردن این ژل ها، حرارت بسیار زیادی در نواحی مربوطه حاصل می گردد، اما بعد از آن فورا پوست خنک خواهد شد و باعث تعریق بالا در نواحی مذکور می شود.در واقع فرایند استفاده از این ژل ها به گونه ای است که می توانند چربی ها را از زیر پوست به سطح پوست بیاورند و این مسئله باعث می شود تا عرق های موجود روی سطح بدن که 20 درصد از آن ها را چربی ها تشکیل می دهند، باعث دفع چاقی ها و اضافه  وزن شود.

البته این نظریه  تولیدکنندگان انواع ژل های لاغری به خصوص ژل لاغری سوماتلین می باشد و نمی توان آن را به  عنوان راهکاری مطمئن و ایمن ذکر کرد. زیرا این راهکار در کنار این مسئله امکان به وجود آمدن عوارض بسیاری را نیز دارد.

نظریه پزشکان در رابطه با انواع ژل های لاغری

هنگامی که بررسی های متعدد را روی نظریه های پزشکان انجام دادیم، به این مبحث رسیدیم که هیچ کدام آن ها به  صورت صد در صد استفاده از ژل های لاغری را توصیه نمی کنند. استفاده از گن لاغری بعد از زایمان و یا  شکم بند بعد از سزارین یا زایمان مزایای زیادی دارد. ضمن این که ورم رحم را کاهش می دهد و در نهایت به صاف شدن ستون فقرات و شکم کمک می کند.

در این خصوص متخصصین تغذیه  به ویژه دکتر اطلاعاتی برای ما دارند و ذکر می کنند. مردم کشور ما به  حدی در این زمینه خبره هستند که هیچ گاه فریب تبلیغات دروغین برخی از محصولات را نخواهند خورد.زیرا عناصر و ترکیبات بسیار خاصی روی هر کدام از این کرم ها و ژل های لاغری موجود در بازار یافت می شود که امکان دارد این عناصر برای بدن مناسب نباشند.

فعالیت و مکانیسم تمامی این ژل ها به یک صورت است

اما در هر صورت فعالیت و مکانیسم تمامی این ژل ها به یک صورت است و با این ترفند که می توانند باعث کاهش وزن افراد بدون هیچ گونه عارضه ای شوند، به فروش می رسند. هنگامی  که این ژل ها به درون پوست وارد می شوند، باعث فعال شدن موادی از داخل پوست می شوند و کمک می کنند که آب ناحیه مد نظر از طریق عرق کردن تبخیر شود.

بنابراین این  موضوع باعث می شود شما میزان زیادی از آب بافت های بدن خود را از دست بدهید و بر اثر این مسئله، میزان اندکی کاهش وزن را تجربه کنید. اما کاهش وزن از طریق ژل لاغری سوماتلین نمی تواند تأثیری بر چربی های موضعی بگذارد.بلکه هدف اصلی آن تاثیرگذاری روی آب میان بافتی عضلات خواهد بود. پس این مسئله از نظریه پزشکان رد می شود که استفاده از ژل لاغری سوماتلین می تواند برای کاهش وزن مناسب باشد.

ژل لاغری سوماتولین (Somatoline) ایتالیایی یکی از بهترین و معروف ترین ژل لاغری روز دنیا است. ژل لاغری برای بالا بردن متابولیسم و کالری سوزی و چربی سوزی قوی است و در مدت زمان بسیار کوتاه باعث لاغر شدن و وزن کم کردن شما می گرددو به همین دلیل هم در بین بهترین های دنیا قرار گرفته است!

ژل لاغری سوماتولین (Somatoline) برای همه نواحی بدن اعم از شکم پهلو ران باسن سینه بازو و غبغب قابل استفاده بوده و چون به صورت موضعی استفاده می شود.خیلی سریع اثر کرده و بدون هیچگونه عوارضی شما را فرم می دهد و تناسب اندام می بخشد.

ژل لاغری سوماتولین توتال بادی جزء معروف ترین کرم های چربی سوز و لاغری اروپا می باشد که حتی بصورت قبل از استفاده از دستگاه های لاغری همچون بایلاین و یا در باشگاه های TRX و یا قبل از ورزش های پیلاتس و زومبا و باتونکا و یا پیاده روی و… نیز استفاده میشود

این ژل برای کسانی استفاده میشود که :

کرم لاغری  سوماتولین برای خانم هایی که دارای افتادگی شکم بر اثر زایمان و سزارین می باشند و پس از دوران زایمان بسیار مفید بوده و نه تنها موجب لاغری و کاهش سایز سریع در نواحی شکم و پهلو ها و زیر شکم می گردد بلکه باعث بالا کشیدن پوست شکم و رفع افتادگی پوست زیر شکم نیز می گردد.

کرم لاغری بهترین و سریع ترین روش برای لاغری موضعی و از بین بردن سلولیت های زیر پوستی می باشد که علاوه بر لاغری و کاهش سایز باعث براق و شفاف شدن پوست می گردد

خواص ژل لاغری  بادی سوماتلین :

  • افزایش چربی سوزی
  • اندام بهتر و باریکتر
  • ترمیم عضلات، مفصل و استخوان
  • کاهش سایز در تمامی نقاط بدن و مدنظر شما
  • کاهش استرس
  • لاغری سریع
  • افزایش زمان ریکاوری
  • پوست سالم تر
  • کاهش اثرات افزایش سن
  • افزایش انرژی و کالری سوزی بیشتر ژل لاغری سوماتولین ژل لاغری قوی روز دنیا برای چربی سوزی سریع موضعی و کاهش وزن می باشد که برای سنین مختلف قابل استفاده بوده و شخص دارای اضافه وزن می تواند در مدت زمان بسیار کوتاهی به وزن ایده آل و تناسب اندام مورد نظر خود دست پیدا کند.

طریقه مصرف :

روزانه دو مرتبه صبح و شب ، روی مناطق دارای سلولیت زده و به مدت 5 دقیقه ماساژ دهید. گن لاغری ورزشی دارای سوتین است و در دو حالت بنددار و بند قابل تنظیم طراحی می شوند.

 

 

دکمه بازگشت به بالا