اخبار بازارکسب و کار های برتر ایجی مارکت

هزینه تعمیر گیربکس ام وی ام X33

تعمیر گیربکس اتوماتیک ام وی ام MVM X33

تعمیر گیربکس اتوماتیک ام وی ام MVM X33 یکی از پر چالش ترین گیربکس ها در خودرو های چینی میباشد. تعمیر گیربکس ام وی ام MVM تخصص ماست. تعمیرات غیر اصولی گیربکس اتوماتیک ام وی ام  MVM X33 باعث میشود تا هم شما مجبور شوید هزینه های باز و بست و مونتاژ و دمونتاژ گیربکس را مجددا پرداخت نمایید و هم خرابی قطعه ای که بصورت غیر اصولی تعمیر شده به سایر قطعات آسیب وارد نماید. مراقب باشیم که تعمیرات خودرویمان را به چه کسی می سپاریم و از اجرت تعمیر گیربکس اتوماتیک آگاه باشیم.

مجموعه تهران گیربکس متخصص در تعمیر گیربکس اتوماتیک انواع خودرو های چینی مفتخر است اعلام کند بیش از 80 درصد خودروهای تعمیر شده در این مجموعه خودروهای چینی بوده و با بیش از 20 شهر در ایران در حال همکاری می باشد. ما در این مجموعه خودرو شما را با کمترین هزینه و زمان تحویل در کل غرب تهران همانند خودروی صفر به شما تحویل می دهیم.

تکنسین های آموزش دیده ام وی ام MVM

تکنسین های ما آموزش های گسترده ای را در کادر ما انجام داده اند. آنها با رعایت کامل ضمانت نامه خودروی شما را با بالاترین استانداردها تعمیر خواهند کرد.

قطعات اصلی ام وی ام MVM

تعمیرگاه ما همیشه قطعات اصلی ام وی ام را که با استانداردهای دقیق طراحی و آزمایش شده ، استفاده  میکنند تا تعمیر گیربکس ام وی ام شما به بهترین نحو انجام شود.

خودرو بر رایگان

جهت  رفاه حال شما مشتریان عزیز مجموعه تهران گیربکس خودروی شما را در هر نقطه از شهر با خودرو بر خود حمل خواهد کرد.

گارانتی مهر شده همراه با سربرگ

تعمیر گیربکس ام وی ام MVM شما در مجموعه تهران گیربکس همراه با گارانتی مهر شده انجام میشود.

تست و عیب یابی رایگان

کلیه دوستانی که ایرادی در خودروی اتوماتیک خود احساس میکنن میتوانن به مجموعه مراجعه کنن و بدون پرداخت هزینه از ایرادات خودرو خود آگاه شوند. فرقی نمیکند که شما بنز آلمانی کلاس اس یا تخت روان سلطان جاده ها را سوار باشید یا خودروی چینی ام وی ام  و… اگر گیربکس خودروی شما اتوماتیک است آموزش زیر می تواند مفید باشد.

عمر گیربکس خودروی شما را به شدت افزایش دهد:

برای شروع حرکت، پس از روشن نمودن خودرو، ابتدا پدال ترمز را فشرده، ترمز دستی را خلاص کرده سپس دنده را در حالت دی قرار دهیم. اکنون آرام پدال را رها نموده خودرو که کمی حرکت کرد اقدام به گاز دادن میکنیم. در هنگام توقف و پس از توقف کامل خودرو، ابتدا دنده را در حالت ان یا خلاص قرار داده و ترمز دستی را فعال میکنیم. اکنون پدال ترمز را رها نموده اجازه میدهیم خودرو ثابت شود. اکنون دنده را در حالت پی یا پارک قرار میدهیم.

درباره ام وی ام  MVM X33

کمپانی چینی چری در سال ۲۰۰۵ اقدام به معرفی خورویی به نام چری تیگو (Chery Tiggo) نمود که در دسته شاسی بلندهای کوچک جای می گرفت و ما در ایران آن را به اسم X33 می‌شناسیم. زمان عرضه داخلی این محصول (توسط مدیران خودرو) در سال 1389، شرایط و محدودیت‌های بازار خودرویی کشور به گونه‌‎ای بود که باعث می‌شد نیاز به یک شاسی بلند ارزان قیمت در این سگمنت وجود داشته باشد. در این بین مدیران خودرو با معرفی ام‌وی‌ام X33 در بهترین زمان ممکن، فروش خوبی را تجربه کرد.

همانطور که گفتیم کمپانی چری یکی از با سابقه‌ های چینی است که محصولات آن توسط شرکت مدیران‌ خودرو روانه بازار می‌گردد. تیگو 3 که ایران با نام ام‌ وی‌ ام x33 عرضه می‌گردد شاسی‌ بلندی کامپکت است که نسل سوم آن با پسوند s (x33 s) و در دو تیپ معمولی و اسپورت به بازار عرضه شده است.

ام‌ وی‌ ام x33 در زمره چینی‌های پرفروش بازار قرار داشته و توانسته با استقبال مشتریان مواجه گردد؛ شایان ذکر است که نسل‌های پیشین این خودرو نیز دارای فروش خوبی بودند. ظاهر خودرو نسبت به مدل‌های قبلی تفاوت‌های چشمگیری داشته است. در مدل اسپورت سقف خودرو به رنگ مشکی طراحی شده و تضاد زیبایی را به وجود اورده است.

چراغ‌های روشنایی در روز به صورت نواری در بالای مه‌شکن‌ها جای گرفته‌اند. مه‌شکن‌ها به صورت دایروی بوده و در قاب پلاستکی مشکی‌ رنگ تعبیه شده‌اند. جلو پنجره ۶ ضلعی به چراغ‌ ها محدود شده و نسبت به مدل قبلی زیباتر شده است. بر روی کاپوت با دو خط برجسته مواجه هستیم که وظیفه حجم‌دهی به کاپوت را بر عهده دارند.

بارزترین المان‌های جانبی پنل کرومی و رینگ‌های ۵ پره هستند که به زیباتر شدن خودرو کمک می‌نمایند. این خودرو مجهز به یک موتور ۱۹۷۱ سی‌سی، ۴ سیلندر است که قادر به تولید ۱۳۴ اسب بخار توان و ۱۸۰ نیوتن‌متر گشتاور است. شتاب صفر تا ۱۰۰ آن ۱۳.۴ ثانیه و حداکثر سرعت آن نیز ۱۷۵ کیلومتر بر ساعت است. توان تولیدی و سایر پارامتر های خودو در سطح متوسط قرار دارد و آنچنان که باید، بالا نیست.

نکات مثبت ام وی ام X33

قیمت مناسب – مصرف سوخت بهینه.

نکات منفی ام وی ام X33

کیفیت ساخت خیلی پایین – پیشرانه ضعیف – نفوذ صدا به داخل کابین.

امنیت ام وی ام X33

بر طبق اطلاعاتی که در سال 2011 توسط موسسه ANCAP (موسسه تست تصادف استرالیا) منتشر شده است این خودرو موفق به کسب تنها 2 ستاره از 5 ستاره ایمنی شده است.

هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک ام وی ام  MVM X33

 هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک ام وی ام  MVM X33 با توجه به این که خودرو چینی است و قطعات آن در کشور به وفور موجود نیست ممکن است کمی بالاتر از هزینه تعمیر گیربکس خودرو های هم رده خود شود اما ما در تهران گیربکس سعی بر این داریم که قطعات را بیشتر از این که تعویض کنیم  با 12 ماه گارانتی تعمیر کنیم تا هزینه تعمیرات خودرو شما عزیزان حداقل شود و با توجه به شرایط اقتصادی موجود همه دوستان بتوانند از کیفیت خوب بهره مند شوند. لطفا جهت برآورد هزینه تعمیر گیربکس ام وی ام   MVM خود با شماره های موجود در صفحه تماس حاصل فرمایید.

نکات تعمیر گیربکس ام وی ام x33

به طور کلی تعمیر گیربکس اتوماتیک خودرو کاری پیچیده است که نیاز به دانش و مهارت فنی بالایی دارد. در تعمیر گیربکس ام وی ام x33 به علت اتومات بودن آن، پیچیدگی و حساسیت این کار بیشتر می‌شود و حتما بایستی برای سرویس و تعمیر این نوع گیربکس‌ها به مراکز تخصصی و معتبری مراجعه شود.

گیربکس ام وی ام از نوع CVT است. گیربکس CVT نوعی از گیربکس‌های اتوماتیک است که با توجه به انتقال قدرت متغیر، ضریب نامحدود دنده و قرار دادن دور موتور به عنوان محدوده‌ی مجاز، انتقال بهینه‌ی نیرو در آنها به وقوع می‌پیوندد.ساختار گیربکس‌های CVT ساده‌ تر است و همین امر موجب کاهش مصرف سوخت و وزن خالص کم آنها شده است.

ام وی ام x33 یک خودروی چینی تولید شده توسط شرکت چری است که شرکت مدیران خودرو نمایندگی آن را در ایران برعهده دارد. این خودرو در کنار دیگر محصولات این شرکت به دلیل قیمت مناسب و مصرف سوخت بهینه از محبوبیت زیادی برخوردار شده است.

مشخصات فنی ام وی ام x33:

    حجم موتور 1971 سی سی

    4 سیلندر

    انتقال نیروی 7 سرعته CVT

    حداکثر توان خروجی 139 اسب بخار در 5750 دور در دقیقه

    حداکثر گشتاور خروجی 182 نیوتون متر در 4300 تا 4500 دور بر دقیقه

    16 سوپاپ

    ظرفیت باک 55 لیتر

tamire 12

اعزام خودرو بر رایگان

فقط با یک تماس میتوانید خدماتی رایگان مورد نیاز خود را پیدا کنید ؛ ارسال خودرو بر رایگاه به سراسر تهران در کمترین زمان ممکن

مشاوره و عیب یابی رایگان

مشاوره و عیب یابی رایگان یکی از مزیت های همکاری با گروه تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک است و فقط کافیست با ما از طریق سایت powergearbox.com تماس بگیرید.

هزینه تعمیر گیربکس x33 اتوماتیک

هزینه‌ی تعمیر گیربکس x33 اتوماتیک، به نوع مشکل و در نتیجه روش حل آن بستگی دارد. گیربکس‌های اتومات نیاز به سرویس‌های دوره‌ای منظمی دارند. این امر موجب جلوگیری از خرابی‌های پر هزینه خواهد شد. تعویض روغن گیربکس x33 یکی از مهم‌ترین کارها در سرویس این خودرو می‌باشد. علائمی که نشان دهنده‌ی خرابی گیربکس است:

    روشن شدن چراغ گیربکس

    تقه زدن هنگام دنده عقب گرفتن

    گاز هرز

    لغزش

    صداهای عجیب

اگر با این علائم در خودروی خود مواجه شدید فورا به یک مرکز تخصصی تعمیر گیربکس مراجعه کنید و از تعمیر خودسرانه اجنتاب کنید.

 لوازم گیربکس x33

با توجه به خارجی بودن قطعات این خودرو و عدم ثبات قیمت در بازار، خرید لوازم گیربکس x33 می‌تواند امری چالش برانگیز باشد. مجموعه‌ی تخصصی تهران گیربکس این اطمینان را به تمامی مراجعه‌کنندگان می‌دهد که در تعویض لوازم گیربکس x33، از قطعاتی اصل و مرغوب استفاده می‌کند. همچنین لازم به ذکر است که در تهران گیربکس تمامی تلاش بر روی تعمیر گیربکس متمرکز است و تنها در صورت عدم کارایی کامل یک قطعه، اقدام به تعویض آن می‌شود. از قطعات گیربکس CVT خودروی x33 می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • دو پولی که شامل یک پولی ورودی متغیر که از نیروی موتور می چرخد و یک پولی خروجی که نیرو را به چرخ های محرک می‌فرستد.
  • یک زنجیر یا تسمه‌ی لاستیکی یا فلزی با قدرت بالا 2 پولی را به هم متصل می کند و نسبت بین آنها را در حین رانندگی تغییر می‌دهد.
  • ریزپردازنده ها و حسگرهای مختلف که در گیربکس باید قادر به تشخیص شرایط رانندگی باشند.
  • توربین‌
  • پمپ روغن

زنجیر گیربکس x33

زنجیر یا تسمه در گیربکس‌های اتومات CVT دو پولی ورودی و خروجی را به هم متصل و هماهنگی و کارکرد آنها با یکدیگر را تنظیم می‌کنند. زنجیر گیربکس‌های   CVTبا توجه به نوع طراحی آنها در خودرو‌های مختلف از جنس لاستیکی یا فولادی است. ساییده شدن زنجیر گیربکس x33 در کنار مشکلات‌ پمپ روغن از شایع‌ترین خرابی‌های این خودرو است. ساییده شدن زنجیر گیربکس سبب بکس باد کردن گیربکس و در نتیجه گاز هرز خوردن خودرو می‌شود.

قیمت گیربکس اتوماتیک x33

قیمت گیربکس اتوماتیک x33، با توجه به نواسات بازار متغیر است. معمولا در صورت به وجود آمدن مشکلات جدی و عمیق گیربکس خودرو را پایین می‌آورند و اقدام به تعویض کلی آن می‌کنند. قیمت گیربکس cvt x33 بسیار بالا می‌باشد از این رو همانطور که قبلا گفتیم توصیه می‌کنیم حتما سرویس‌های دوره‌ای را برای خودروی خود در نظر بگیرید تا متحمل هزینه‌های بالای خرید گیربکس نشوید.

در مجموعه‌ی تهران گیربکس می‌توانید از چکاپ‌های دوره‌ای رایگان گیربکس‌های اتوماتیک و همچنین تعویض روغن بدون دریافت اجرت بهره‌مند شوید. مجموعه‌ی تهران گیربکس به عنوان مجهزترین تعمیرگاه خودرو به طور تخصصی به تعمیر انواع گیربکس های اتوماتیک می‌پردازد و با تهران گیربکسان ماهر و با تجربه‌ی خود آماده‌ی خدمت رسانی به هموطنان گرامی می‌باشد. در صورت داشتن هر گونه سوال و دریافت اطلاعات می‌توانید با تهران گیربکس تماس حاصل فرمایید.

هزینه تعمیر گیربکس ام وی ام X33چقدر است؟

هزینه تعمیر گیربکس x33 اتوماتیک یکی از سوالات متداول صاحبان این خودرو است. واقعیت این است که هزینه تعمیرات چنین خودرویی به عوامل زیادی بستگی دارد. برای مثال اگر مشکل بسیار جدی باشد، باید گیربکس به طور کامل پیاده شده و فرآیند تعمیر – البته پس از تایید شما – آغاز شود. تمام تلاش متخصصان ما تعمیر گیربکس اتوماتیک خودروی شما در سریع ترین زمان ممکن با کم ترین هزینه ممکن است.

تلاش میکنیم تا حد امکان اگر قطعه ای نیاز به تعویض ندارد، تعویض نکنیم و تنها با سرویس قطعه مشکل گیربکس را رفع کنیم. به طور کلی باید برای تعیین قیمت و دستمزد تعمیرات، گیربکس خودروی شما باید توسط دستگاه تست شود و پس از تعیین مشکل اصلی، پس از تایید شما، فرآیند تعمیر گیربکس اتوماتیک خودروی شما آغاز می شود.

دکمه بازگشت به بالا