عمومی

صفر تا 100 تولید محتوا – 1


قسمت اول: از کجا شروع کنیم

تولید محتوا
تولید محتوا

آیا واقعاً این است ، و آیا محتوا فقط تولید محتوا می کند؟ جواب قطعاً خیر ، زیرا بازاریابی محتوا بخشی از بازاریابی محتوا است که بسته به موضوع می تواند مخاطبان مخاطبان خود را تن ، اعتماد به نفس خود را جلب کند و در مرحله بالاتر می تواند ابزاری برای فروش و جلب اعتماد مشتری باشد.

سوال بعدی این است: آیا تولید فقط محتوای متنی است؟ پاسخ این سؤال قطعاً نیست ، زیرا محتوای متنی یکی از سه قالب اصلی محتوا است و صدا ، فیلم و تصویر سایر قالب های محتوا هستند.

وقت آن است که به تعریف علمی از محتوا بپردازیم: اگر محتوا را به عنوان “برقراری اطلاعات به مخاطب هدف خاص از طریق کانال و به شکل خاصی” تعریف کنیم ، پنج مؤلفه اصلی این تعریف عبارتند از:

اطلاعات
اطلاعات

چه افکاری پخش می کنید؟ اطلاعات ترکیبی از مهمترین ایده هایی است که عموم مردم باید بدانند. شما باید جزئیات اصلی (شواهد ، توضیحات و مثالها) را که از آن ایده ها پشتیبانی می کنند ، بدانید.

هدف
هدف

چرا این کار را می کنید؟ نظر شما مخاطبان چیست؟ چه احساسی دارند؟ چه کاری انجام دهیم

محتوا هنگامی که برای یک هدف خاص طراحی شده اند بسیار موفقیت آمیز است و با تمام منابع خود روی این هدف خاص متمرکز می شوید.

مخاطب
مخاطب

مخاطب هدف شما برای این محتوا کیست؟ اغلب اوقات ، شرکت ها و مارک ها بدون تحقق نیاز و علاقه مخاطبان ، محتوا تولید می کنند. افراد و مخاطبی را که می خواهید به آنها برسید ، نگرانی ها و سوالات آنها را انتخاب کنید.

چگونه محتوا را در اختیار مخاطبان خود قرار می دهید؟ در شبکه های اجتماعی؟ وبلاگ خود یا وبلاگهای محبوب؟ همه چیز به مخاطب شما بستگی دارد. اگر مخاطبان شما بیشتر در اینستاگرام حضور دارند ، پس تمرکز اصلی شما باید در اینستاگرام باشد نه بر روی بلاگ ها یا سایر شبکه های اجتماعی.

کانال
کانال

چگونه می توانید رابطه خود با مردم را با جدیدترین روش مشاهده کنید؟ پس از تعریف کانال ها ، نوع آن بستگی دارد. فیلم ، پست وبلاگ ، مقاله یا پادکست؟ کدام یک؟ چگونه می توانید پیام خود را فرا بگیرید؟

در حال ادامه …

جهت دیدن مقالات بیشتردر مجموعه مطالب عمومی کلیک کنید 


منبع خبر: صفر تا 100 تولید محتوا – 1

مسوولیت کلیه محتوای سایت بر عهده منابع اصلی بوده و بانک مشاغل اینفوجاب هیچ مسوولیتی در قبال محتوا ندارد.

دکمه بازگشت به بالا