عمومیکسب و کار های برتر ایجی مارکت

نحوه محاسبه هزینه و قیمت کف سابی سنگ

قیمت کفسابی و خدمات کفسابی سفید

کفسابی به سابیدن سنگ با دستگاه کف سابی می‌گویند در این فرآیند در واقع یک لایه بسیار نازک از روی سنگ برداشته می‌شود و اگر سنگ به هر دلیل آسیب دیده باشد مانند روز اول و چه بسا بهتر از روز اول می‌شود. با خدمات کفسابی می‌توان سنگ را براق و آینه‌ای کرد و ایرادات سنگ را رفع کرد. اگر سنگ شما به هر دلیلی سیاه شده باشد یا هر ماده‌ای روی سنگ چسبیده باشد با کفسابی قابل رفع است. تنوع خدمات کفسابی موجب شده است، برای هریک از این خدمات قیمت متفاوتی تعیین شود. به طور کلی قیمت سنگسابی و کفسابی بر حسب متراژ کار انجام شده مشخص می‌شود.

کفسابی و سنگسابی با بهترین قیمت

در دنیای امروزی با توجه به تنوع بالای معماری بناها و گسترش استفاده از انواع کفپوش‌های سنگی، چوبی و پلیمری، روش‌های ساخت و ترمیم این کفپوش‌ها اهمیت ویژه‌ای پیدا کرده است.  کفسابی روش نوینی است که در سال‌های اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است. دلیل این میزان از اهمیت را می‌توان کاربرد و کیفیت بالای این فرایند دانست.

در واقع فرایند کفسابی روشی است که به کمک آن سطح پوشش عاری از هرگونه عیب و نقصی خواهد شد. تنوع و گستردگی انواع کفپوش‌های مورد استفاده در ساختمان‌ها و محوطه‌های مختلف سبب شده است خدمات کفسابی به روش‌های مختلفی انجام می‌شود. در ادامه شرح کاملی از هریک از روش‌های کفسابی به همراه مراحل کفسابی گرانیت به ‌طور مفصل بیان می‌شود.

انواع خدمات کفسابی

خدمات ویژه کفسابی با توجه به نوع پوشش درخواستی به انواع مختلفی تقسیم می‌شود. کفسابی سنگ‌های گرانیت، کفسابی دهبید، کفسابی صلصالی و سایر سنگ‌ها از جمله خدمات کفسابی است. پس از کفسابی سنگ، کفسابی موزائیک، سرامیک و کفسابی انواع کفپوش‌های چوبی و پلیمری که توسط مراکز کفسابی پذیرفته می‌شود. هریک از پوشش‌های یاد شده خدمات ویژه خود را برای کفسابی خواهند داشت.

متخصص کفسابی در چنین شرایطی با مشخص کردن مشکل موجود در پوشش، راه حل را اعلام نموده و با توجه به مقدار زمان انجام کفسابی و موادی که برای کفسابی نیاز خواهد بود، نرخ کفسابی را مشخص خواهد نمود. کیفیت خدمات کفسابی بسته به سلیقه و نیاز مشتری تعیین می‌شود. هرچه میزان حساسیت پوشش بالاتر باشد، کارشناسان از دستگاه‌های پیشرفته‌تری برای کاهش میزان خطا استفاده خواهند نمود. انواع کفسابی به تفکیک نوع کف را می‌توانید در صفحه خدمات کفسابی در تهران مشاهده نمایید.

کفسابی سرامیک:

کفسابی سرامیک با حذف مراحل اولیه کفسابی سنگ زمان کمتری برای حذف جرم ها و آلودگی‌های سطح سرامیک نیاز خواهد داشت. سطوح لکه‌دار و مات شده سرامیک‌هایی که دیگر همانند گذشته جلایی ندارند، با استفاده از خدمات سنگسابی در زمانی کوتاه و بدون هیچ دردسری براق، زیبا و چشم نواز خواهند شد.

قیمت کفسابی

همان‌طور که پیش از این ذکر شد، خدمات کفسابی کاربردهای وسیعی در اماکن مختلف خواهد داشت. اصولا انواع سنگ‌ها دارای محدوده قیمتی یکسانی هستند. اما سنگ‌های تراورتن، گرانیت و دهبید در گروه سنگ‌های گران قیمتی هستند که کفسابی آنها هم با هزینه‌های بیشتری انجام می‌شود اما کفسابی پارکت نسبت به این سنگ ها ارزان تر است. با توجه به تعداد مراحلی که هر سنگ ساب می‌خورد، قیمت کفسابی آن‌ها متفاوت خواهد بود. سخت‌ترین سنگ‌ها همچون گرانیت بیش از 17 بار ساب می‌خورند تا به سطحی آینه‌ای و قابل قبول برسند.

 طبیعی است که قیمت کف سابی این سطوح باید بیش از سایر سنگ‌ها باشد. قدرت دستگاه و میزان قیمت خریداری شده آن‌ها هم تا حدود زیادی بر قیمت کفسابی تاثیر گذاشته است. عواملی همچون منظقه انجام پروژه، میزان تجربه شرکت و بسیاری مسائل دیگر برقیمت تمام شده کفسابی تاثیر خواهد داشت.  مورد دیگری که در هزینه کفسابی تاثیر دارید منطقه جغرافیایی است. به عنوان مثال هزینه کفسابی در کرج به مقدار کمی با تهران متفاوت است.

عوامل موثر قیمت کفسابی کدام ها هستند؟

عوامل مختلف از جمله جنس کفپوش، متراژ، نوع ساب مصرفی و دستگاه های مورد استفاده برای این کار در قیمت کفسابی موثر هستند. به طور کلی می توان گفت هزینه کفسابی سنگ های معمولی از متری 3 هزار تومان آغاز می گردد.

کفسابی چیست؟

به طور معمول کثیف شدن، کدر شدن، سیاهی، اسیدی شدن و ایجاد ترک های ریز و درشت سطوح مختلف همچون سنگ و کفپوش نیاز شما به دستگاه های مخصوص را افزایش می دهد. با استفاده از این دستگاه ها می توان کف منزل و یا محل کار را نظافت کرد تا گرد و خاک موجود روی کف پاک شود. با این کار مشکلات سنگ تا حدودی از بین خواهند رفت و کف محیط مورد نظر ظاهر مناسبی به خود خواهد گرفت.

در این شرایط مواد نانو و مخصوص کفسابی با استفاده از دستگاهی با حجم کوچک و متوسط به کمک شما خواهند آمد. با استفاده از این دستگاه می توان سطوح روی سنگ را سابید.

 از آنجا که این دستگاه ها با آب کار می کنند و در اطراف چرخنده ها فیلترهای قوی وجود دارند گرد و خاک و پاشیدن آب مشاهده نخواهد شد. در این مورد نظافت دیوار اطراف و وسیله ها به طور کامل حفظ خواهند شد.

در موارد خراب بودن سطوح کف منزل یا محل کار به دستگاه مخصوص کفسابی نیاز خواهید داشت. این دستگاه از روی سرامیک و انواع سنگ ها لایه ای 1 تا 3 میلی متری را جدا می کند.

این امر باعث می شود سنگ ها بدون هیچ ایرادی مانند روز اول نو، براق و شفاف شوند و دیگر به صرف هزینه های سنگین برای تغییر سنگ ها نخواهید داشت. تمامی این ها مراحل کفسابی را تشکیل می دهند. در ادامه قصد داریم قیمت کف سابی را مورد بررسی قرار دهیم.

قیمت کف سابی چگونه محاسبه می شود؟

برای محاسبه قیمت کفسابی سنگ عوامل مختلفی باید در نظر گرفته شوند. از جمله این عوامل می توان به نوع سنگ،، محل پروژه، متراز، نوع دستگاه و نوع برق مورد استفاده دستگاه ها اشاره کرد. لازم به ذکر است که هزینه کفسابی بر حسب متر مربع محاسبه می شود.

هزینه ساب و قیمت کفسابی

به طور کلی برای محاسبه هزینه سنگ سابی ساختمان می توان قیمت های زیر را به عنوان قیمت پایه برای هر متر مربع در نظر گرفت.

⦁ هزینه کفسابی سنگ برای 2 تا 5 ساب به ازای هر متر مربع حدود 3 تا 5 هزار تومان می باشد.

⦁ کفسابی سنگ برای 5 تا 8 ساب حدود 7 تا 10 هزار تومان برای هر متر مربع می باشد.

این نکته را به خاطر داشته باشید که قیمت کفسابی گرانیت و سنگ ها با یکدیگر کاملا متفاوت است. شما می توانید کفسابی با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت را از ما بخواهید.

ارزان ترین قیمت کفسابی

در صورت نیاز به کفسابی ارزان ساختمان توصیه می کنیم ارزان ترین قیمت کف سابی و بالاترین کیفیت را از ما بخواهید. شرکت خدمات کفسابی در تهران که دارای کادر مجرب و متخصص است با استفاده از دستگاه های مدرن و مجهز خدمات خود را با بالاترین کیفیت به شما ارائه می دهد.

قیمت سنگسابی  ارائه شده این شرکت در سطح کشور از ارزان ترین قیمت ها محسوب می شوند.کارشناسان شرکت ما ابتدا در محل حضور می یابند و پس از بررسی جنس پوشش کف، میزان خرابی درخواست مشتری را ارزیابی کرده و ارزان ترین و بهترین خدمات را به شما پیشنهاد می دهند.

کفسابی در کوتاه ترین فرصت ممکن انجام گرفته و در اعزام نیرو محدودیتی وجود نخواهد داشت. در هر زمان که بخواهید می توانید به یکی از دفاتر و شعب کفسابی درخواست خود را ارسال نمایید تا خدمات حرفه ای به شما ارائه شوند.

می توانید قیمت کفسابی شرکت ما را با دیگر شرکت ها مقایسه کنید تا درک کنید بهترین قیمت در این شرکت به شما ارائه می شود. تمام مواد و متریال مورد استفاده در این شرکت به عنوان مجهزترین شرکت خدمات کفسابی در کشور محسوب می شوند.

همه عوامل موثر قیمت کفسابی

همانطور که گفتیم قیمت کفسابی بر اساس متر مربع، معیارها و پارامترهای مختلف محاسبه می شود. در ادامه قصد داریم تا ب بررسی عوامل مختلف موثر بر هزینه کفسابی بپردازیم.

نوع سنگ

مهمترین عامل موثر در قیمت کفسابی نوع سنگ می باشد. به عنوان مثال می توان گفت کفسابی موزاییک و سرامیک هزینه پایینی دارند. اما برخی از سنگ ها همچون گرانیت قیمت بالاتری دارند.

متراژ محیط مورد نظر

در صورت پایین بودن متراژ محیط مورد نظر از 60 متر کمتر باشد، قیمت کفسابی به صورت کلی محاسبه خواهد شد. این نکته را به خاطر داشته باشید که هرچه متراژ بالاتر باشد هزینه کفسابی کمتر خواهد بود.

سابقه ساب خوردگی

در صورتی که سنگ شما قبلا ساب خورده باشد هزینه کفسابی کمتر خواهد بود. زیرا احتمال از بین رفتن مشکلات کلی سنگ افزایش خواهد یافت.

وجود برق سه فاز

به طور کلی می توان گفت کفسابی با استفاده از دستگاه های تک فاز و سه فاز با کیفیت بالا انجام می گیرد. جالب است بدانید هرچند کیفیت دستگاه های سه فاز بالاتر است اما تعرفه کفسابی با استفاده از آن ها کمتر است. زیرا وجود دور موتور بالا در این دستگاه ها باعث افزایش سرعت کار شده است.

محل مورد نظر برای کفسابی

در صورتی که محل مورد نظر شما برای کفسابی داخل شهر باشد، قیمت آن کمتر خواهد بود. البته لازم به ذکر است هزینه کفسابی در برخی از شهرستان ها در مقایسه با تهران بیشتر خواهد بود.

نوع کفسابی

از دیگر عوامل موثر بر قیمت کفسابی می توان به نوع آن اشاره کرد. در برخی از کارها به رزین ساب نیاز خواهید داشت از این رو قیمت آن ها نسبتا بالاتر خواهد بود. به طور معمول برای پر کردن درزها، سوراخ سنگ ها و ترمیم سنگ ها از رزین ساب استفاده می شود.

دکمه بازگشت به بالا