عمومی

تولید محتوا چیست و چرا به آن احتیاج داریم؟


تولید محتوا ، تمام کارهای دیجیتال مورد نیاز است
تولید محتوا ، تمام کارهای دیجیتال مورد نیاز است

اولین مکان برای یافتن پاسخ سوالات شما کجاست؟ به نظر من ، جواب کاملاً واضح است ، گوگل! (یا هر موتور جستجوی دیگری که مناسب شما باشد). اما نه تنها در جستجوی پاسخ سوالات خود هستید ، Google بیش از 4 میلیارد جستجو در روز پاسخ می دهد.

وقتی جستجوی خود را در Google جستجو می کنید ، آن پیوندهایی که در صفحه ظاهر می شوند (صفحه نتایج جستجو) محتوا هستند. من نمی دانم که شما از جریان مستقیم استفاده می کنید ، اما شما مرتباً از محتوا استفاده می کنید. این محتوا می تواند شامل موارد و مطالب متنوعی باشد که به سوالات شما پاسخ می دهند و یک کلیپ ویدئویی آموزشی در مورد نحوه درست کردن کیک شکلاتی ، پست های اینستاگرام ، پست های وبلاگ ، gif ها و غیره.

محتوا بخش بزرگی از زندگی روزمره شماست. محتوا آگاهی را افزایش می دهد ، به سؤالات ما پاسخ می دهد ، ما را به خنده می اندازد ، تصمیم گیری را آسان می کند و غیره.

این محتوا به شما کمک می کند تا مخاطبان جدید را جذب کنید ، درگیر شوید و از آنها الهام بگیرید و درآمد شرکت خود را افزایش دهید.

اگر هنوز برای شغل خود محتوا تولید نکرده اید ، بهتر است در اسرع وقت شروع کنید.

ایجاد محتوا فرایندی است که توسط آن می توانید ایده های جالبی برای محتوای اطراف آن پیدا کنید. محتوای متن یا یک ویدیو تولید کنید و سپس آن را به یک پست وبلاگ ، مقاله ، ویدیو یا طراحی اینفوگرافیک شما پست می کنید و با مخاطبان خود به اشتراک می گذارید.

تولید محتوا یک روش بازاریابی درون نگر است. وقتی تولید محتوا می کنید ، در واقع اطلاعات مفید و رایگان را در اختیار مخاطبان خود قرار می دهید ، از این طریق بازدید کنندگان بالقوه را به سایت خود جذب می کنید و از طرف دیگر مخاطبان فعلی خود را جذب و رضایت می دهید. شما انجام می دهید

  • بازاریابی محتوا سه برابر مشتریان بالقوه بیشتر از بازاریابی سنتی تولید می کند و 62٪ هزینه کمتری دارد.
  • شرکتهای کوچک و متوسط ​​که از بازاریابی محتوا استفاده می کنند 126٪ شواهد بیشتری نسبت به افرادی که از تولید محتوا استفاده نمی کنند ، شواهد بیشتری کسب می کنند.
  • 61٪ خرید آنلاین از مشتریانی انجام می شود که پست های وبلاگ را می خوانند.
  • شرکتهایی که بیش از 16 پست در هر ماه تولید می کنند ، 3.5 برابر بیشتر از شرکتهایی که ماهانه 4 یا پست کمتری ارسال می کنند ، ترافیک بیشتری دریافت می کنند.

جهت دیدن مقالات بیشتردر مجموعه مطالب عمومی کلیک کنید 


منبع خبر: تولید محتوا چیست و چرا به آن احتیاج داریم؟

مسوولیت کلیه محتوای سایت بر عهده منابع اصلی بوده و بانک مشاغل اینفوجاب هیچ مسوولیتی در قبال محتوا ندارد.

دکمه بازگشت به بالا