عمومی

سری گناهان ، در مورد نوع جدید قرار گرفتن در معرض اطلاعات.


سریال بی گناه ، یکی از بهترین سریال های ایرانی این روزها به جای یک مدل است و تا به امروز یک نمایش قابل قبول بوده است.

خوب همانطور که می دانید این روزها شرایط بسیار سختی وجود دارد و ویروس جدید کرونا افراد را در خانه قرار داده است. من فکر کردم خوب است که اطلاعاتی در مورد این سری جدید ارائه دهیم تا طرفداران فیلم که شاید متوجه این مهمان جدید نشده اند با آن آشنا شوند.

همجنسگرایی به کارگردانی و کارگردانی مصطفی کیا ، تهیه شده برای پخش از شبکه تئاتر خانگی. کشتن اولین تجربه مصطفی کیائی در یک شبکه سینمای خانگی است.

این سریال با همکاری دو وب سایت برجسته ایرانی VOD ، Filimo و Najwa حمایت مالی می شود و بازیگران و شخصیت های برجسته ای را برای پیوستن به این سریال دعوت کرده است.

در میان بازیگران فیلم ، پرویز پرستو بازیگر کهنه سرباز با سابقه در سینمای فارسی می تواند محکوم شود.
در کنار آقای پرستو ، بازیگرانی چون خانم هدیه طهرانی ، خانم رویا تیموریان ، آقای مهدی باگل ، مسعود فری ، روشنک گرمی و محسن کیا ایفای نقش کردند.

خاندان صبوری یک خانواده بزرگ و باستانی است که سالهاست صادرات و واردات گل و گیاه را انجام می دهد. آنها به زندگی مشترک در یک خانه قدیمی ادامه می دهند و ورود یک خانواده جوان زندگی کل خانواده را تغییر می دهد …

این سریال شیطانی به عنوان جانشین سریال در معرض شبکه خانگی پخش شد و انتظار می رود آینده ای روشن داشته باشد. همانطور که در بالا اشاره کردم ، شما می توانید تمام دنیا را تماشا کنید ، و تماشای فیلم و سریال های تلویزیونی سرگرمی سالم را برای شما فراهم می کند.

اگر از طرفداران سینمای فارسی هستید ، می توانید شروع به تماشای این سریال جدید کنید.

اگر آن را دوست دارید ، می توانید اطلاعات بیشتری در مورد سریال های شیطانی بخوانید.

این سریال یک سریال ایرانی است. این سریال همچنین مقصر آخرین فیلم های مصطفی کیا است که هم اکنون در مراحل پیش تولید و تولید قرار دارند. این اثر توسط محسن کیائی ، برادر مصطفی کیائی و علی کوکی نوشته شده است. مصطفی کیا تهیه کننده و کارگردان این اثر در شبکه سینمای خانگی است. این سریال در ژانرهای درام ، خانوادگی و اجتماعی تهیه و تولید می شود. این اولین تجربه Kai Brothers در یک شبکه سینمای خانگی است. اگرچه این سریال در مرحله پیش تولید است ، اما برخی از بازیگران را تشریح کرده است که نقشی را که در ادامه ارائه خواهیم کرد ایفا می کنند.

بازیگران پرویز باراستو ، مهاب کرماتی ، محسن کیائی ، هنگما قاضیانی ، حبیب رضایی ، رویا تیموریان ، هادیه طهرانیان ، مهدی پاک دل دل و مسعود فری بازیگران بازیگرانی هستند که تاکنون برای بازی در این سریال نامزد شده اند و بازیگران جدیدی در این سریال معرفی می شوند. همه آنها اضافه می شوند.

مصطفی کیا فیلم هایی چون “عصر یخبندان” ، “بارکد” ، “خط ویژه” و موارد دیگر را کارگردانی و نوشتن کرده است. این فیلم بلند به کارگردانی وی ، برنده جایزه سیمرغ بلورین بهترین صحنه ها شد. او همچنین برای سیمرغ بلورین بهترین فیلم را کسب کرد.

با شروع فیلمبرداری این سریال ، بهروز بارستوی – فرزند پرویز باراستوی – جلوی دوربین مصطفی کیایی جلو رفت و قرار است در پرویز باراستوی نقش جوانی را بازی کند. این اولین تجربه در بهروز باراستو است. این همچنین اولین تجربه پرویز پرستو در مجموعه شبکه سینمای خانگی است.

1- بازیگری: مصطفی کیائی

2- نویسنده: محسن کیائی ، علی کوکی

3. کارگردان: حسین جلیلی

4- ویرایش: نعامه جعفری جوزانی

5- مدیر تولید: فرش رحیمی

6. موسیقی: آرمان موسی پور

7- صدا: امین مشکری

8- طراح منظره: مهدی موسوی

9. طراح غمناک: عباس عباسی

10- لباس طراح: شیوا رشیدیان

طرح: مری هیگیروند

12- دستیار کارگردان: عمید جزینی

13- دبیر صحنه: سعیده دران

عکاس: میلاد کیائی

15. مدیر تدارکات: محمد ابراهیمی.


مسوولیت کلیه محتوای سایت بر عهده منابع اصلی بوده و بانک مشاغل اینفوجاب هیچ مسوولیتی در قبال محتوا ندارد.

دکمه بازگشت به بالا