عمومی

تیلدا آمده است! در مورد Tilda اطلاعات کسب کنید


تیلدا شروع کرده است!

با سلام من آرمین افتخاری دانشجوی رشته مهندسی کامپیوتر هستم و امروز بالاخره از فرصت قرنطین Coronation استفاده کردم و ایده ای را که برای مدت طولانی در ذهن دارم قرار دادم!

من اینجا خواهم بود ، البته در اینستاگرام و تلگرام ، خیلی صمیمی و دوستانه باشم و درمورد چیزهای مختلف در دنیای فناوری صحبت و گفتگو کنیم.

تیلدا یا “~” (به فارسی) نام رسانه ای است که من دیروز در اینستاگرام و تلگرام ساختم و البته امشب در کاما ، سعی کنید در خواب هایی که در ذهنم می بینم به شما کمک کنم. ملاقات! هدف از این رسانه تولید محتوای کمی متفاوت از سایر رسانه های فنی است و من ایده هایی در مورد آن در ذهنم دارم ، ان شاء الله ، اگر تمام مدت آن را منتقل کنم ، چنین بود.

هدف از این پست ابتدا ارائه مختصری برای تیلدا بود و دوم اینکه شما را ترغیب کنید که از این فرصت استفاده نمی کنید که همه را در خانه منزوی کنید و شروع به رویا و هدفی نکنید که از آن لذت می بریم. شما امروز شروع می کنید ، و در حالی که شما باید حل و فصل کنید ، من قول می دهم که پس از پایان SK و بازگشت به عادی بودن ، چنان درگیر شوید که هرگز تسلیم نشوید و به سمت اهداف زندگی لذت بخش خود بروید. !

به هر حال ، اولین چیزی که می خواهید در مورد دنیای فناوری شروع به صحبت کنید چیست؟ خوشحالم که به شما کمک می کنم اولین محتوای Tilda را که هر دو ما را جذب می کند جمع کنید!

همچنین می خواهم اضافه کنم که بیشتر فعالیت های Tilda در اینستاگرام ، تلگرام و کاما جایی برای Tilda برای نوشتن و گپ زدن با شما خواهد بود! بنابراین خوشحال می شوم اگر ما را در تمام شبکه های اجتماعی گول بزنید

99 سال پیش مبارک! در این تعطیلات نرو! سفر هرگز نمی رود! استراحت کنید و سال جدید را در خانه شروع کنید و به اهداف و کارهایی بروید که از آنها لذت می برید.



جهت دیدن مقالات بیشتردر مجموعه مطالب عمومی کلیک کنید 


منبع خبر: تیلدا آمده است! در مورد Tilda اطلاعات کسب کنید

مسوولیت کلیه محتوای سایت بر عهده منابع اصلی بوده و بانک مشاغل اینفوجاب هیچ مسوولیتی در قبال محتوا ندارد.

دکمه بازگشت به بالا