کارافرینیکسب و کار های برتر ایجی مارکت

دلایل محبوبیت تعاونی فرتاک چیست

در ایران سیاست های مسکن بر پایه دو عامل مهم عرضه و تقاضا برنامه ریزی می شود. از همین رو با توجه به افزایش جمعیت همواره آمار تقاضای مسکن بالا می باشد.

منطقه 22 تهران یکی از مناطق رو به رشد صعودی در این زمینه است. به همین خاطر تعاونی های مسکن زیادی در این منطقه مشغول به فعالیت هستند. تعاونی فرتاک یکی از بهترین تعاونی های مسکن سازی در منطقه 22 است.

این تعاونی با انجام پروژه های عظیم و مدرن با شرایط و قیمت مناسب، توانسته است جزو شناخته شده ترین تعاونی ها در این منطقه شود.

در ادامه این مقاله قصد داریم به تعاونی فرتاک و دلایل محبوبیت این تعاونی بپردازیم، پس با ما همراه باشید.

معرفی تعاونی مسکن فرتاک

این شرکت عمرانی فعالیت خود را در سال 1392 تحت عنوان شرکت پیمانکاری تاوسازه فرتاک آغاز کرده و تا به امروز توانسته است پروژه های ساختمانی عظیم و با کیفیتی را به اتمام برساند.

همانطور که می دانید منطقه 22 از مناطق نوپا در تهران محسوب می شود که به دلیل شرایط مناسب آن در زمینه گردشگری، مسکونی، اداری و تجاری، موقعیت بسیار خوبی جهت سرمایه گذاری دارد.

از همین رو سیل عظیمی از پروژه های مسکونی و تجاری توسط سازندگان مختلف مسکن ساخته شده اند.

بنابراین تعاونی های بسیاری در حوزه ساخت وساز مسکن فعالیت دارند؛ اما در حال حاضر گروه مهندسی فرتاک بهترین و معتبرترین تعاونی در منطقه 22 تهران به شمار می رود.

این تعاونی با مدیریت جناب مهندس امیر کاویانی به بهترین و معتبرترین تعاونی در منطقه 22 تهران شناخته شده است.

در تعاونی مسکن فرتاک بر خلاف سازندگان شخصی، پروژه های ساختمان سازی بدون دریافت سود از طرف تعاونی ساخته می شوند و با قیمت بسیار کم تر از بازار به فروش می رسند.

تعاونی فرتاک در زمینه  تهیه زمین با کاربری مسکونی یا  اداری و تجاری و همچنین احداث مسکن به صورت انبوه فعالیت می کند. از سوی دیگر تأمین و واردات تجهیزات و لوازم مورد نیاز در ساخت وساز از دیگر بخش هایی است که این تعاونی در آن فعالیت دارد.

این تأمین لوازم و مصالح ساختمان سازی موجب می شود تا از بخش زیادی از هزینه ها صرفه جویی شود و قیمت نهایی ملک از سایر تعاونی ها پایین تر باشد.

تعاونی ما تمامی امورات و فعالیت خود را با مجوز رسمی و قانونی از طرف اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی انجام می دهد. در واقع گروه مهندسی فرتاک با بهره گیری از نیروی متخصص و باتجربه و همچنین تجهیزات نوین و با استفاده از مجوزهای قانونی، پروژه های خود را به اتمام می رساند.

علاوه بر آن در این شرکت تمامی استانداردها در زمینه طراحی و بافت ساختمان به طور کامل رعایت می شود. بنابراین پروژه هایی که توسط این تعاونی ساخته می شوند از بیشترین میزان کیفیت و استاندارد برخوردار می باشند و خریداران آنها با خیالی آسوده در این پروژه ها سرمایه گذاری می کنند.

مزایای تعاونی مسکن فرتاک

اینکه تهیه مسکن یکی از دغدغه های مهم هر خانوار ایرانی است، شکی نیست. اقدام به خانه دار شدن از طریق تعاونی های مسکن یکی از بهترین راه ها جهت رسیدن به این مهم محسوب می شود.

تعاونی های بسیاری در امر ساخت وساز به صورت شخصی و یا وابسته به دولت مشغول به فعالیت هستند؛ اما نکته ی مهم این است که کدام یک از آنها معتبر می باشند. در زیر به برخی از مزایای همکاری با تعاونی فرتاک اشاره شده است:

  • تحویل به موقع پروژه های خود
  • رعایت تمامی استانداردهای لازم در ساخت پروژه ها
  • ساخت پروژه های خود در سریع ترین زمان ممکن
  • فراهم نمودن امکان سودآوری بالا برای مشتریان
  • بهره گیری از تیمی مجرب از متخصصین و مهندسین در این حوزه

برای سرمایه گذاری و پیش خرید ملک در منطقه 22 لازم است که از معتبر و مطمئن بودن تعاونی اطمینان خاطر حاصل کنید. با سرمایه گذاری در تعاونی فرتاک شما می توانید هم صاحب خانه شوید و هم به سودآوری بالا برسید.

در واقع افرادی که جزو اعضای پروژه های فرتاک می شوند در کنار سرمایه گذاری مطمئن خود، بیشترین میزان سود را نیز کسب می کنند.

تعاونی فرتاک همانند پروژه های تکمیل  شده قبلی اش، با بهره گیری از به روزترین فناوری و متخصصین در زمینه ساختمان سازی پروژه های حال حاضر را می سازد.

مدیریت تعاونی فرتاک توسط مهندس امیرمهدی کاویانی را می توان از دیگر مزایای این تعاونی برشمرد. مهندس کاویانی یکی از سازندگان مطرح و پرآوازه در صنعت ساختمان سازی کشور است.

دلایل محبوبیت تعاونی فرتاک چیست؟

میزان و نوع خدماتی که تعاونی فرتاک در ساختمان سازی ارائه می دهد در محبوبیت این تعاونی تأثیرگذار است. در واقع کیفیت بالای سازه، طراحی های زیبا و منحصربه فرد، نرخ سودآوری بالای اعضا و… همگی از دلایل محبوبیت تعاونی فرتاک می باشند.

از دیگر دلایل محبوبیت تعاونی فرتاک این است که اعضا یا شرکاء تجاری آنها می توانند به راحتی فعالیت های روزانه پروژه های درحال انجام را در وبسایت این تعاونی مشاهده کنند.

علاوه بر آن بازدیدکنندگان این سایت می توانند دیگر بخش های مختلف سایت تعاونی فرتاک مانند رزومه تعاونی، پروژه های تکمیل شده، اطلاعات دسترسی به تعاونی و… را مشاهده کنند.

همچنین بازدیدکنندگان و اعضای تعاونی می توانند از طریق فضای مجازی مختلفی مانند اینستاگرام، واتساپ، فیس بوک و آپارات با این تعاونی در ارتباط باشند.

در نهایت می توان گفت که تعهد، تخصص و تجربه بالا از دلایل اصلی محبوبیت بهترین تعاونی منطقه 22 تهران یعنی فرتاک می باشد.

چگونه یک تعاونی مسکن مناسب را انتخاب کنیم؟

یکی از راه های شناخت تعاونی مناسب، فعال بودن و میزان فعالیت آن است. به عبارتی هر چقدر تعاونی مورد نظر دارای رزومه پر بارتری باشد و همچنین امکان آسان بررسی فعالیت  هایش را به اعضا دهد، یک تعاونی مسکن مناسب به شمار می رود.

از گزینه های دیگری که برای شناخت تعاونی مناسب می توان ذکر کرد، پایبندی تعاونی به تعهدات است. به این معنی که هر چقدر تعاونی مورد نظر بر اساس قوانین مندرج اصول کار را پیش ببرد و نهایت دقت را برای انجام تعهدات و توافقات داشته باشد می توان آن را یک تعاونی مناسب و مطمئن مدنظر قرار داد.

محمد ظهرابی

دانشجو روانشناسی و علاقه‌مند به سئو و توسعه کسب‌و‌کارهای آنلاین هستم و در حوزه‌های مختلف دوست دارم تجارب و پژوهش‌های خودم رو به اشتراک بذارم.
دکمه بازگشت به بالا