عمومیکسب و کار های برتر ایجی مارکت

3 مقصد جذاب برای اجاره ویلا و سوئیت در سفرهای تابستانی

مکان های خنک معمولاً بیشتر مورد توجه مسافران قرار دارند، به همین دلیل آن ها سخت به دنبال مقاصد متفاوت برای سفر در فصول گرم هستند  خُب، به نظر شما متفاوت ترین مقاصد سفر در فصول گرم سال چه شهرهایی هستند که می توان در آن ها اجاره ویلا و سوئیت انجام داد و سفر کرد؟من به عنوان یک کسی که قصد سفر به شمال را دارد. هدف اصلی من این است که از آب و هوای خنک و دلپذیر شمال در تابستان لذت ببرم. برای رسیدن به این هدف، باید بهترین مقصد را برای سفر خود انتخاب کنم. پیشنهاد سایت اجاره ویلا گلستانی ها اجاره ویلا در ماسال از ییلاقات زیبای استان گیلان است.

ابتدا باید مقصد را مشخص کنم و متوجه شدم که برای فرار از گرمای تابستان باید به ییلاقات ماسال بریم که با آب و هوای خنک و دلپذیر در تابستان شهرت دارند. پس برای اقامت به دنبال شماره تماس اجاره ویلا در ماسال بودم که سایت گلستانی ها را دیدم. خیلی راحت با یک تماس کمتر از نیم ساعت می تونیم برای اجاره ویلا در ماسال اقدام کنیم.

ماسال بهترین ییلاق برای سفر در فصل گرم برای اجاره ویلا و سوئیت

اگر گرمای تابستان شما را کلافه کرده است و دلتان برای هوای خنک تنگ شده است روستای ماسال می تواند بهترین گزینه برای سفر تابستانی شما می باشد. ماسال با طبیعت سرسبز، آب و هوای خنک و چشم اندازهای زیبا، توانسته دل و روح بازدیدکنندگان خود را برباید. وقتی برای اولین بار که به ماسال بیایید سریع عاشق ماندن در این روستای دیدنی هستید که با شماره تماس اجاره ویلا در ماسال بعد از خوابیدن در یک کلبه چوبی جنگی در زیر آسمان پرستاره، در صبح با صدای پرندگان از خواب بیدار می شوید. اجاره ویلا در ماسال را در اولین فرصت انجام دهید و به این منطقه زیبا سفر کنید.

اولسبلنگاه ماسال چاره گرمای تابستان

تا به حال شده جایی سفر کنید که دوست نداشته باشید ازآنجا برگردید؟ درست حدس زدید اولسبلنگاه جایی است میان ابرها که دل کندن از آن برایتان سخت است و دوست دارید که همیشه در این بهشت زیبا بمانید. اولسبلنگاه در 25 کیلومتری ماسال یکی از بکرترین و زیباترین ییلاقات ماسال است که تماشای طبیعت چشم نوازش هوش از سر آدم می برد.

ییلاق شالما رهایی از گرمای تابستان

یکی دیگر از ییلاقات ماسال که کوه های البرز آن را محاصره کرده اند، ییلاق شالما با چشمه های زیاد است. شاید به خاطر وجود همین 5 چشمه است که به این ییلاق، سرچشمه آب ها می گویند و گردشگران زیادی را به سمت خود می کشاند. آب این 5 چشمه به رودهای شالما و چسلی می ریزد. اما دلایل دیگری هم برای بازدید از این ییلاق وجود دارند که می توان به بقعه سید رضا علی و سید مهر علی اشاره کرد که برای مردم محلی بسیار مقدس و قابل احترام هستند.

در ماسال کجا بمانیم؟

با داشتن شماره تماس اجاره ویلا در ماسال شما می توانید، ویلاها را ببینید و آنها را مقایسه کنید. بعد با توجه به آنچه که در ذهن دارید و با توجه به بودجه ای که برای سفر در نظر گرفته اید، مورد دلخواه تان را انتخاب کنید.

دکمه بازگشت به بالا