اخبار بازارکسب و کار های برتر ایجی مارکت

پرمتقاضی ترین مناطق کردان برای سرمایه گذاری|قیمت باغ ویلا در تهراندشت و سهیلیه چقدر است؟

کردان منطقه ای محبوب و معروفی که در 75 کیلو متری شهر تهران قرار گرفته است. این منطقه به دلیل شرایط آب و هوای متفاوت و طبیعت جذاب خود به یکی از قطب های تفریحی و گردشگری استان البرز تبدیل شده است. سهولت در رفت و آمد دیگر ویژگی کردان برای سفر و سپری کردن اوقات فراغت میان دوستان و خانواده بود. پس از رفت و آمد های متعدد به منطقه کردان، این منطقه مورد توجه سرمایه گذاران زیادی برای خرید زمین و ساخت ویلا قرار گرفت و پس از مدت کوتاهی ساخت ویلا در منطقه کردان رواج پیدا کرد و ویلا های مدرن با امکانات فوق العاده و معماری اروپایی در این منطقه ساخته شد.

شرایط نابسامان اقتصادی سبب شد تا قیمت ویلا در کردان رشد چشمگیری داشته باشد. منطقه کردان به 2 بخش و هر بخش دارای چند منطقه و روستا تقسیم میشود که این بخش هارا میتوان به کردان شمالی و کردان جنوبی اشاره کرد. در این مقاله میخواهیم تا 2 منطقه فوق العاده و پر سود را برای خرید ویلا و زمین به شما معرفی کنیم تا از رنج های قیمتی متفاوت در کردان مطلع شوید.

تهراندشت، بهشتی بی نظیر برای سرمایه گذاران

تهراندشت، منطقه ای سرسبز و دلپذیر که به بهشت گمشده کردان هم معروف است. این منطقه جزو محبوب ترین مناطق تفریحی و گردشگری استان البرز است که در بخش کردان جنوبی واقع شده است. علاوه بر طروات و سرسبزی تهراندشت، این منطقه به یکی از قطب های سرمایه گذاری کردان هم معروف است. طی چند سال گذشته سرمایه گذاران زیادی برای خرید زمین و ساخت ویلا به منطقه تهراندشت مراجعه کرده اند که تمام این سرمایه گذاران از سود هنگفتی پس از معامله بهره بردند.

خرید ویلا در تهراندشت، پیشنهادی عالی برای سرمایه گذاری و استفاده

خرید ویلا در تهراندشت یکی از آرزوهای سرمایه گذاران تهرانی و کرجی است. عموما ویلاهای گران قیمت تهراندشت اکثرا از سند تک برگ و انشعابات قانونی بهره میبرند که خیال سرمایه گذار را از انتخاب خود مطمئن میکند. علاوه بر سند و انشعابات قانونی ویلا های تهراندشت از امکاناتی ماننده آلاچیق، روف گاردن، استخر چهارفصل، استخر سرپوشیده، آبنما و آتشنما، باربیکیو و… بهره میبرند. قیمت ویلا در تهراندشت نسبت به منطقه سهیلیه کمی گران تر است و شما میتوانید با بودجه تقریبی 3 میلیارد  تومان صاحب یک ویلای شیک البته قولنامه ای در تهراندشت شوید.

در حقیقت قیمت ویلا در تهراندشت از  محدوده 3 میلیارد تومان آغاز و تا چند ده  میلیارد تومان هم ادامه دارد. البته با توجه به نوسانات اقتصادی این قیمت روز به روز در حال تغییر است و همواره در حال رشد است. درصورتی که به دنبال آخرین وضعیت قیمت ویلا در تهراندشت هستید یا میخواهید از شرایط خرید و فروش ویلا در تهراندشت مطلع شوید میتوانید تنها با مراجعه به آدرس https://www.zamiin.ir/city/تهراندشت/ وارد صفحه خرید ویلا در تهراندشت سایت زمین شوید و ویلا های فروشی موجود در تهراندشت را مشاهده کنید.

خرید زمین در تهراندشت، بودجه ات به خرید ویلا نمیرسه زمین بخر!

علاوه بر ویلاهای تهراندشت، زمین های تهراندشت هم جزو پیشنهاد های پولساز و پرسود در زمینه سرمایه گذاری املاک در کردان است. اگر بودجه کافی برای خرید ویلا در تهراندشت ندارید میتوانید از گزینه خرید زمین در تهراندشت استفاده کنید. اکثر زمین های تهراندشت دارای خاکی حاصلخیز هستند که موجب شده تا افرادی که در تهراندشت زمین میخرند با دو گزینه رو به رو شوند. اولین گزینه ساخت ویلا است، که پرسود ترین سبک سرمایه گذاری است و گزینه دوم ساخت باغ میوه است.

اگر شما بودجه کافی برای ساخت ویلا ندارید میتوانید با کاشت و پرورش درختان و گیاهان در قسمتی از زمین خود بر قیمت زمین بیافزایید. قیمت زمین در تهراندشت از متری 2 میلیون تومان آغاز میشود و تا متری 10 میلیون تومان هم معامله میشود. چنانچه تصمیم دارید تا از قیمت دقیق و به روز زمین در منطقه تهراندشت مطلع شوید یا به دنبال خرید ویلا در تهراندشت هستید، میتوانید با کلیک بر روی آدرس https://www.zamiin.ir/label/tdashzamin/  وارد سایت زمین  و صفحه قیمت زمین در تهراندشت شوید و از امکانات این سایت بهره ببرید.

خرید ویلا در سهیلیه، سرمایه گذاری ارزان و اقتصادی

سهیلیه دیگر منطقه محبوب و پر طرفدار در کردان برای خرید ویلا است. این منطقه در بخش کردان جنوبی واقع شده و در چند سال اخیر پیشرفت بی نظیری در حوزه ملک و املاک داشته است. قیمت ویلا در سهیلیه کرج ارزان تر از دیگر مناطق کردان است و ارزان ترین ویلاهای کردان را میتوانید در منطقه سهیلیه مشاهده کنید. یکی از مزیت های سهیلیه علاوه بر آب و هوای دلچسب و طبیعت سرسبز و دلنشین این منطقه را میتوان به وجود تمام رنج های قیمتی در خرید ملک اشاره کرد.

شما میتوانید در سهیلیه زمینی با قیمت 250 میلیون تومان مشاهده کنید، حتی میتوانید در این منطقه ویلاهایی با رنج های قیمتی 2 میلیارد 300 تا 2 میلیارد 700 مشاهده کنید. به طور کلی قیمت ویلا در سهیلیه کرج از 2 میلیارد 300 میلیون تومان آغاز و تا 110 میلیارد هم ادامه دارد. سهیلیه هم ماننده دیگر مناطق کردان، از روستاهای کوچک و جذابی بهره میبرد که ارزان ترین ویلاهای منططقه سهیلیه را میتوانید در مناطق روبه رشد قاسم گرجی، دولت آباد، کهریزک و سنقرآباد مشاهده کنید.

اگر به دنبال ویلاهایی با قیمت های متوسط و امکانات و سند و انشعابات قانونی هستید میتوانید به مناطق لشگرآباد، آغچه حصار، اغلان تپه مشاهده کنید. میتوانید گران ترین و لوکس ترین ویلاهای سهیلیه را در شهرک زعفرانیه مشاهده کنید. تمام ویلاهای شهرک زعفرانیه از سند تک برگ و انشعابات قانونی بهره میبرند و یکی از مزیت های فوق العاده شهرک زعفرانیه نسبت به دیگر روستاهای سهیلیه، تفکیک قطعات است. در صورتی که به دنبال خرید ویلا در سهیلیه هستید و میخواهید تا از به روز ترین و آخرین وضعیت شرایط قیمت ویلا در سهیلیه کرج مطلع شوید میتوانید با کلیک بر روی آدرس https://zavilla.ir/l/villa-soheilie/ وارد صفحه ویلا سهیلیه سایت زاویلا شوید.

معتبرترین سایت های مشاوره املاک در کردان

سایت زمین

سایت زمین با 5 سال سابقه کار حرفه ای جزو قدیمی ترین و معروف ترین مشاورین املاک در منطقه کردان است. چنانچه که بودجه ای دارید و آنرا میخواهید صرف خرید ملک در کردان کنید و میخواهید با یک مشاور مجرب و حرفه ای ارتباط برقرار کنید میتوانید با مراجعه به مرورگر خود و با سرچ کلمه zamiin.ir وارد سایت زمین شوید و از امکانات این سایت استفاده کنید.

سایت زاویلا

مشاورین املاک زاویلا، محبوب ترین و پر طرفدار ترین سایت املاکی در کردان است که با بهره بری از کاشناسان و مشاورین حرفه ای و دلسوز آماده کمک رسانی و رفع مشکلات و سوالات شما در 7 روز هفته تا ساعت 22 هستند. اگر میخواهید تا از سایت زاویلا دیدن کنید میتوانید با مراجعه به آدرس zavilla.ir وارد سایت زاویلا شوید.

دکمه بازگشت به بالا