عمومی

گروه های مجازی تولید کنندگان محتوا چگونه زندگی می کنند؟


چند وقت پیش به دعوت یک دوست ، به گروهی در زمینه فناوری اطلاعات و تجارت الکترونیکی پیوستم. بعد از اشتراک و بررسی مطالب ، تصمیم گرفتم یک قسمت از پادکست مورد علاقه خود را برای اعضای گروه ارسال کنم. به محض ارسال پادکست ، من یک پیام از روبات محافظ گروه دریافت کردم که قوانین گروه را نقض کردم.

بعد از بررسی قوانین ، یکی از شرایط را برای آن پیدا کردم “ارسال مطالب مرتبط ممنوع” نشان می دهد این یک عبارت کلی است که در بیشتر گروه ها تکرار می شود. اما دلیل این قانون برای من مشخص نیست. نکته مهم این است که این قانون سالهاست که اجرا می شود و در اکثر گروه ها رعایت می شود.


ممکن است دلیل این قانون را ندانم اما اثر جانبی آن کاملاً مشخص است. در چنین فضایی ، از شما انتظار می رود بدون ایجاد لینک یا پیوندی به خالق آن ، محتوا را ارسال کنید. با این کار با گروه بزرگی از مطالب ناشناس روبرو می شویم که هیچ تاثیری بر خالق آن نمی گذارد. همچنین ، تقریباً تمام تلاش های تولید محتوا هدر می رود. به عبارت دیگر ، محصول محتوا از درآمد حاصل از محصولی که تولید می کند بی bandor مانده است. در نهایت به دلیل عدم تمایل کاربران ، سازنده تمایلی به ادامه کار نخواهد داشت. در حالی که هنوز محتوای تولید شده در گروه ها و کانال ها در دسترس است.

اما به همین دلیل مهم است. برای کشف راه حل ، ابتدا باید دلیل آن را بدانید. به نظر می رسد مدیران گروه از ترک کاربران بسیار می ترسند. آنها فکر می کنند پیوند محتوا مدیر را به اعضای گروه خود نشان می دهد ، مخصوصاً اگر با محتوای خالص و باکیفیت روبرو شویم. کاربران آن را به عنوان یک منبع با ارزش تعریف می کنند و با مراجعه به کانال محصول محتوا ، آنها در حال کشف منبع اصلی هستند. این نگرانی برای من یادآوری یک سندرم روانشناختی معروف به نام دارد لانه خالی ممکن است

سندرم لانه خالی یک نگرانی عمیق برای مادران و پدرانی است که فرزندانشان آنها را برای ادامه تحصیل یا ازدواج ترک می کنند. سرانجام آنها اقامت و خالی از خانه ، روزی میهمان عزیزان خود بودند. این احتمال وجود دارد که مدیران گروه ، از ترس اینکه در گروه تنها بمانند ، این قانون را تصویب کنند.


اگر این چالش اصلی است ، راه حل بسیار ساده است. مدیران گروه باید درک خود را از محیط تغییر دهند. حفظ مخاطب فقط به انتشار محتوای ناشناس نیست بلکه درباره آن است در ایجاد ارزش او است. یادآوری این نکته حائز اهمیت است که در دنیای امروز روشهای مختلفی برای ایجاد ارزشهای محتوا از جمله تنظیم محتوا وجود دارد. حتی اگر تصمیم دارید محتوای دیگران را منتشر کنید ، می توانید محتوای ارزشمند خود را به عنوان یک تعدیل کننده محتوا لنگر بزنید و ارائه دهید ، که برای بسیاری از کاربران ارزشمند است.

گروه ها همچنین محیطی برای تبادل اطلاعات و دانش هستند. اگر مباحث موجود در این گروه به اندازه کافی جذاب باشند ، ارسال مطالب مبتنی بر لینک باعث عدم استفاده کاربران خواهد شد. علاوه بر این ، روشهای خلاقانه دیگری نیز وجود دارد که مدیران گروه بتوانند کاربران را در کنار خود نگه دارند.


لازم به ذکر است که در طول پست ، من به محتوای محتوای لینک دهنده و زرد اشاره نمی کنم. من به سادگی به مطالبی اشاره کردم که یک نفر مانند بسیاری از پادکست های چاپ شده فارسی در زمینه ادبیات و فناوری ، تولید و منتشر و ارزش ایجاد کرده است. قطعاً باید با زرد و اسپم روبرو شوید.


من عموماً با تولید انبوه محتوا در شبکه های اجتماعی مخالفم ، زیرا این سیستم عامل ها را به صورت واقعی می بینم محتوای گورستان می دانم اما امروز با وجود بخش زیادی از کاربران در فضا ، باید برای رشد آن اقدام کنیم. صرفه جویی در مطالب مفید برای ما هزینه ای ندارد ، اما خالق را ترغیب می کند که ادامه دهد.

نظر شما در مورد این چیست؟ آیا شما چنین مشکلی را آسیب جدی می بینید یا می توان از آن چشم پوشی کرد؟

جهت دیدن مقالات بیشتردر مجموعه مطالب عمومی کلیک کنید 


منبع خبر: گروه های مجازی تولید کنندگان محتوا چگونه زندگی می کنند؟

مسوولیت کلیه محتوای سایت بر عهده منابع اصلی بوده و بانک مشاغل اینفوجاب هیچ مسوولیتی در قبال محتوا ندارد.

دکمه بازگشت به بالا