عمومی

کاربران ایرانی بیشترین فشار را به اینترنت وارد می کنند


براساس گزارش ها ، این رکورد بیشترین فشار را در زمان بحران کرونا داشت اینترنت این برای کاربران ایرانی در نظر گرفته شده است. مالزی ، اکوادور و کلمبیا بعد از ایران در این فهرست قرار دارند.

با گسترش Coronavirus در سراسر جهان و محدودیت هایی که کشورها برای ماندن در خانه به آنها تحمیل می کنند ، فشار بر زیرساخت های اینترنت به شکلی بی سابقه افزایش یافته است و کشورها قادر به دستیابی به زیرساخت های قوی اینترنت نیستند که با مشکلات بسیاری از جمله سرعت و کیفیت مواجه هستند. خدمات

براساس گزارشی که از سوی شرکت تحقیق و آماری KASPR Datahaus گرفته شده است ، کاربران ایرانی بیشترین فشار اینترنت را دارند. نمودار زیر میزان فشار آنلاین در کشورهای مختلف از جمله ایران را نشان می دهد:

همانطور که در جدول فوق نشان داده شده است ، ایران بین 12 فوریه و 20 مارس 2020 ، بیشترین فشار اینترنت را تجربه کرد و پس از آن مالزی ، اکوادور و کلمبیا قرار گرفت.

طبق آمار ، زیرساخت های اینترنت در کشورهایی مانند فنلاند ، لهستان ، دانمارک ، روسیه ، آلمان ، استرالیا و هلند با فشار کمتری روبرو هستند زیرا زیرساخت های اینترنتی در کشورهایشان به دلیل قدرت و کیفیت آنها به خوبی پاسخگوی نیاز کاربران است. از طرف دیگر ، در این کشورها ، ویروس Corona مانند سایر کشورها شیوع پیدا نمی کند و محدودیت های جدی برای ترافیک وجود ندارد.

کارشناسان فناوری گفتند: فشارها در زیرساخت های اینترنت در این شرایط عادی بوده است و متأسفانه بیشتر کشورها زیرساخت اینترنتی آماده برای چنین شرایط بحرانی ندارند. بسیاری از افراد مجبور شدند ویروس Corona را به طور داوطلبانه یا داوطلبانه از خانه های خود جدا کنند و برای گذراندن اوقات فراغت خود به اینترنت سوئیچ کنند. در همین راستا ، سیستم عامل های فیلم و سریال های آنلاین مانند Netflix ، YouTube ، Amazon و Apple تصمیم گرفته اند کیفیت و اندازه محتوای خود را کاهش دهند تا کاربران بتوانند به راحتی محتوای این سرویس ها را مشاهده کنند.

منبع: خبر گجت

جهت دیدن مقالات بیشتردر مجموعه مطالب عمومی کلیک کنید 


منبع خبر: کاربران ایرانی بیشترین فشار را به اینترنت وارد می کنند

مسوولیت کلیه محتوای سایت بر عهده منابع اصلی بوده و بانک مشاغل اینفوجاب هیچ مسوولیتی در قبال محتوا ندارد.

دکمه بازگشت به بالا