اخبار بازارکسب و کار های برتر ایجی مارکت

کاربرد گل آپارتمانی در فنگ شویی

گیاهان زندگی می کنند و نفس می کشند همچنین می توانند احساسات و انرژی مثبت را در خانه یا محل کار ایجاد کنند. گیاهان توانایى تبدیل انرژى بد یک محیط را به بهترین نحو به سمت مثبت دارند. با همه ى این اوصاف، در مورد نوع گیاهان و مکان قرار گیرى مثلا خرید گیاه آپارتمانی در تهران باید طبق گیاهان عمل شده تا بهترین نتیجه حاصل آید.

محتوای این مطلب نمایش

روش استفاده از فنگ شویی گیاهان

  • روش های مختلفی برای زیباکردن فضای خانه وجود دارد ! استفاده از گل و گیاه در دکوراسیون یکی از آنهاست. با نکات کاربردی متنوعی نه تنها خانه بلکه فضای کار خود را با کمک گیاهان سبز تزیین کنید.
  • خانم های خانه دار که بخشی از شان را به گل آرایی اختصاص داده اند ، باور دارند ! که حتی نگاه کردن به گل و گیاه آنها را سرشار از انرژی ، سرزندگی و شادابی می کند.
  • گیاهان سبز ! با شکستن پیوند بین مواد شیمیایی آنها را به عنوان غذا مصرف می کنند . در نتیجه بسیاری از موادی که داخل خانه می شوند از بین می روند.
  • به عنوان مثال ! انتخاب گیاهانی با برگ های پهن و بزرگ از چند جهت اهمیت دارد؛ اول آنکه برگ های بزرگ و پهن گیاهان ، بیشترین تاثیر را در افزایش نشاط و شادابی در خانه خواهند داشت . تبعیت از شیوه ها و اصول دکور آپارتمان با استفاده از گل ها و گیاهان به هرچه زیباتر شدن محیط زندگی شما کمک می کند.

قبل از اینکه سراغ گل فروشی محل بروید نگاهی به این نکته ها بیندازید:

گیاهان مناسب فنگ شویی

در انتخاب گل برای استفاده در دکوراسیون منزل تان بهتر است آنهایی را خریداری کنید که هنوز غنچه هستند ! می دانیم زندگی کارمندی آنقدر پرمشغله شده که شما خانه تان را فقط روزهای تعطیل می بینید . پس لازم است روی میز کار خود گیاهی زنده داشته باشید که گل های شان کاملا باز نشده اند . مثلا غنچه های گل رز در آینده ای نه چندان دور ، یعنی پس از دو یا سه روز باز خواهند شد . اگر همه گل های رز شکفته باشد ، به زودی عمر گل هایش به پایان می رسد .

فضا یابی در فنگ شویی گیاهان

از سطوح مختلف برای قرار دادن گلدان ها استفاده کنید . میزها و قفسه ها برای گلدان های کوچک مناسب هستند . از فضاهای خالی خانه خود و جهت مناسب می توانید از انرژی گلدان ها و گیاهان بهره مند شد . ترجیحا در فضا و مناطق غرب و شمال غرب از گل و گیاه استفاده نکنید !

رنگ بندی

یک اصل ساده باغبانی بر این نکته جالب تاکید می کند ! که در کاشت گل ها چه در یک گلدان کوچک و ساده و چه حتی در باغچه ، همیشه باید به کاربرد رنگ های مختلف در کنار یکدیگر توجه داشت . می توانید از نقشه باگوا برای ترکیب بندی و نوع چیدمان رنگ ها برای گیاهان خود استفاده نمایید .

گلدان مناسب برای فضای ورودی و راهرو

با استفاده از فنگ شویی گلدان و گیاهان ورودی و راهرو ها را سرشار از عطر زندگی کنید ! ورودی ها بهترین و مهم ترین جا برای قرار دادن گلدان های شما هستند ، برای مثال کاکتوس بدون تیغ و هر گیاه مقاوم دیگر درگلدان شما می تواند روی جاکفشی یا کنسول شما قرار بگیرد . در فنگ شویی و فنگ شویی گلدان زیبایی را هرگز فراموش نکنید !

گلدان مناسب برای فضای آشپزخانه

از نظر من گلدان یک ثروت است ! نه تنها در فنگ شویی گیاهان و برای آن ، بلکه در تمامی لحظات عطر گل ها در موقع کار روزانه خستگی را از شما دور می کند ! حتی اگر فنگ شویی گیاهان برای لحظه ای شما را از مشغله ی این دنیا بیرون ببرد ، یعنی زندگی در خانه ی شما جریان دارد ! گلدان آشپزخانه را بزرگ در نظر بگیرید و برایش کنجی را محیا کنید ! بنظرم کاکتوس بدون تیغ می تواند گزینه مناسبی برای آشپزخانه در فنگ شویی گیاهان باشد !

گلدان روی میز کار

در کنار گلدان هایی که در خانه تان می گذارید .

می دانیم زندگی کارمندی آنقدر پرمشغله شده که شما خانه تان را فقط روزهای تعطیل می بینید پس لازم است روی میز کار خود گیاهی زنده داشته باشید با فنگ شویی گیاهان می توانید ، در محل کارتان نشاط را تجربه کنید . این گیاهان بدون هیچ رسیدگی می توانند تا مدت ها روی میز کارتان دوام بیاورد .

استفاده از گیاه

گیاهان در جهت جنوب ، جنوب شرقی و شرق برای تقویت این جهات استفاده می شود تا ایجاد تعادل و هماهنگی در محیط را ایجاد نماید ! در بخش های شمال غرب و غرب ترجیحا از گل و گیاه استفاده نکنید !

استفاده از فنگ شویی گیاه برای جذب ثروت

در فنگ شویی گیاهانی وجود دارد که می تواند در جذب ثروت و قرار داد آن در جهت جذب ثروت موثر است ازجمله گیاه پاچیرا ، لاکی که در مقاله گیاه بامبو و تاثیرات آن به طور مفصل بحث شده است . گیاهان برگ پهن که در جهت ثروت افراد بر اساس عدد کوا و یا در جهت جنوب شرق نقشه باگوا می توانید قرار دهید .

با فنگ شویی گیاهان ، محل زندگی و کار با نشاط داشته باشید

علم در مورد چگونگی تنظیم محیط زیست طبیعی اطراف انسانها اصول و قوانینی دارد و حتی در مورد محل جای گیری گیاهان بر اساس نیز نظراتی ارائه می دهد . به این معنی که علاوه بر نوع گیاهان ، محل قرار گیری آنها هم‌ مهم است. به عنوان مثال ! اگر چه اغلب گفته می شود که کاکتوس های تیغ دار به علت نوع و شکل برگهایش باعث ایجاد شده و انرژی مناسبی را گسترش نمی دهد. لیکن این گیاه برای تصفیه هوا از آلودگی بسیار مناسب است که باید در جای مناسب خود و تا جای ممکن از انواع کاکتوس بدون تیغ و استفاده شود.

گیاهان نقش مثبتی در محیط ما ایفا می کنند ! به شرطی که آنها به طور استراتژیک، در مکان های مناسب از (Bagua) در خانه قرار دارد .

بهترین مکان برای قرار دادن گیاهان بر اساس و محل کار مناطقی است که عنصر چوب و یا آتش در نقشه باگوا وجود دارد و یا تغذیه یا غنی می شود مناطق جنوب شرقی ، جنوبی و شرقی بهترین نقاط گیاهان شما هستند ! از انواع گیاهان آپارتمانی مقاوم می توانید در محیط خود استفاده نمایید.

اگر انواع گیاهان در منطقه شمالی نقشه باگوا قرار گیرند و بیش از حد باشند ، اثر عنصر چوب ممکن است انرژی مثبت فنگ شویی را تضعیف کند . بنابراین ، در صورت وجود گیاه در منطقه شمال نقشه باگوا ، تعداد آنها را کاهش دهید !

تاثیرات مثبت وجود فنگ شویی گیاهان در محیط

وجود گل و گیاه در محل کار یا منزل ! تمرکز و بهره وری افراد را بهبود می بخشد ! بر اساس یک مطالعه منتشر شده در مجله روانشناسی محیط زیست Journal of Environmental Psychology ، حضور گیاهان در محیط توانایی افراد برای حفظ توجه و تمرکز را افزایش می دهد . در همین راستا ، مطالعات دیگر نشان داده است که گیاهان در محل کار می توانند بهره وری را ۱۵٪ افزایش می دهد ! از گیاهان تزیینی ، گل و گیاهان آپارتمانی مقاوم می توانید در محیط خود استفاده کنید .

چگونه گیاهان باعث ایجاد حس شادی و رضایتمندی در محیط میگردد؟

مطالعات متعدد نشان داده است که گیاهان در محل کار میزان رضایتمندی کارکنان را افزایش می دهد ! علاوه بر این ، استفاده از گل ها بیشترین تأثیر را دارند . تحقیقات انجام شده در Rutgers نشان می دهد که کاربرد گل ها تاثیری شگرف بر روی حس خوشبختی دارد . و گلها باعث ایجاد لبخند بر لبان ۱۰۰٪ از افرادی شد که در تحقیق حضور داشتند.

چرا از گیاهان در کاهش استرس بسیار موثر می باشد؟

یک مطالعه انجام شده توسط دانشگاه ایالتی واشنگتن و یک مطالعه منتشر شده توسط NCBI نشان داد ! که حضور گیاه باعث کاهش سطح استرس کارکنان می شود ! دکتر لئونارد پری از دانشگاه ورمونت ، تحقیقات مشابهی انجام داده و نتیجه آن‌جالب بود:

قرار گرفتن در نزدیکی گیاهان، باعث کاهش سطح استرس در عرض پنج دقیقه شد !

چگونه از گل و گیاه آپارتمانی باعث بهبود روابط اجتماعی می گردد ؟

تحقیقات نشان داده است ! افرادی که بیشتر وقت خود را با گیاهان می گذرانند ، قادر به برقراری ارتباط بهتری با دیگران هستند! قرار گرفتن در معرض محیط طبیعی، که شامل حیوانات ، طبیعت و حیات وحش است ، نتایج مشابهی به دست می آورد .

فنگ شویی گل صد تومانی

گلی فوق‌العاده حساس با رایحه‌ای دلپذیر که از دیرباز در فنگ شویی گل برای حضور عشق و محبت در خانه مورد استفاده قرار می‌گرفت و معمولاً به صورت ۲ شاخه گل صورتی در خانه قرار داده می‌شد. گل صد تومانی استعاره از زیبایی زنانه است و برخی از اساتید فنگ شویی گیاهان بر این باورند که قرار دادن تصویر گل صد تومانی در اتاق خواب زن و شوهرها شگون ندارد و انرژی خوبی متصاعد نمی‌کند.

گل صد تومانی در فنگ شویی گل برای حضور عشق و محبت در خانه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

فنگ شویی گل نیلوفر آبی

نیلوفر آبی در فنگ شویی گیاهان نماد نهایت کمال است؛ گلی خالص و پاک که از مرداب و لجن‌زار سرچشمه گرفته و در طب چینی برای هر بخش این گیاه، از ریشه تا گلبرگ‌ها خواص بی‌نظیری کشف شده است. یک گیاه دارویی فوق‌العاده که در فنگ شویی گیاهان نیز نماد سلامت و هماهنگی است.

گل نیلوفر آبی در فنگ شویی گیاهان نماد سلامت، هماهنگی و کمال است.

فنگ شویی شکوفههای گیلاس

شکوفه‌های تازه و پرطراوت که انرژی سرشار از تازگی و پاکی را به از خود متصاعد می‌کنند. از تصویر شکوفه‌های گیلاس در خانه برای به جریان انداختن عشق و سلامتی در فنگ شویی گیاهان استفاده می‌شود.

شکوفه‌های گیلاس به عنوان نماد عشق سلامتی در فنگ شویی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

فنگ شویی گل ارکیده

گلی زیبا که از قدیم در فنگ شویی گیاهان نماد باروری محسوب می‌شد. گل ارکیده کمال، فراوانی، رشد معنوی، زیبایی و پاکی را به فرد القا می‌کند و به همین دلیل است که امروزه ارکیده در اکثر خانه‌های غربی جای داشته و در فنگ شویی گیاهان آپارتمانی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

ارکیده در فنگ شویی گیاهان نماد کمال، فراوانی، رشد معنوی، زیبایی و پاکی محسوب می‌شود.

فنگ شویی گل نرگس

در فرهنگی چینی و فنگ شویی گیاهان آپارتمانی اعتقاد بر این است که انرژی متصاعد شده از گل نرگس موجب شکوفایی شغلی، کشف استعداد و توانایی‌ها در افراد می‌گردد و اغلب از این گل در فنگ شویی گیاهان برای بهبود شرایط شغلی استفاده می‌شود. توجه داشته باشید که گل نرگس سفید در فنگ شویی بیشتر از گل زرد رنگ آن کاربرد دارد.

گل نرگس موجب شکوفایی شغلی، کشف استعداد و توانایی‌ها در افراد می‌شود.

فنگ شویی گل داوودی

گل داوودی در فنگ شویی گل‌ها نماد زندگی آسوده و برقراری تعادل است و انرژی فوق‌العاده قوی دارد و می‌تواند شانس و انرژی مثبت را به خانه جذب کند.

گل داوودی در فنگ شویی نماد آسودگی و تعادل در زندگی است.

فنگ شویی گل بامبو

بامبو نام گیاهی است که در فنگ شویی گیاهان به وفور نام آن را می‌شنویم. بهتر است بدانید که این گیاه معمولا نماد خوش شانسی و موفقیت است. بامبو از درون توخالی است و به حرکت انرژی مثبت از درون خود کمک می‌کند و به ما یاد آور می‌شود که انرژی مثبت از درون هر چیزی به بیرون متصاعد می‌شود. این گیاه موجب می‌شود تا از درون و ذهنتان آرام شوید و بیشتر تمرکز کنید. قرار دادن تعداد متفاوت از گل بامبو انرژی متفاوتی دارد. قرار دادن ۲ عدد از آن در خانه نشانه عشق و ازدواج، ۳ عدد نشانه شادی، ۵ عدد نشانه سلامتی، ۸ عدد نشانه ثروت و فراوانی و ۹ عدد از آن نماد خوش شانسی است.

فنگ شویی گل بامبو به نحوه قرار دادن آن نیز بستگی دارد. قرار دادن این گیاه در سمت شرقی خانه منجر به جذب سلامتی برای اعضای خانواده می‌شود و اگر آن را در بخش جنوب شرقی خانه قرار دهید، پول و ثروت را جذب می‌کند.

در فنگ شویی تعداد گل‌های بامبو روی انرژی آن‌ها تأثیر می‌گذارد.

فنگ شویی گل قاشقی

فنگ شویی گل قاشقی از آن جهت که هوا را تصفیه کرده و میزان اکسیژن را افزایش می‌دهد، بسیار مثبت و خوب است. این گیاه زیبا با از بین بردن آلودگی‌ها و گازهای مضر موجود در محیط انرژی مثبت  را به خانه‌تان منتقل می‌کند.

در فنگ شویی گل قاشقی موجب انتقال انرژی به محیط می‌شود.

فنگ شویی گل خشک

بهتر است بدانید که گل‌های خشک و مرده در فنگ شویی جایگاهی ندارند و برخلاف اینکه در مدرن هم به وفور استفاده می‌شوند، انرژی خوبی را به محیط نمی‌دهند. در فنگ شویی گیاهان، گیاه خشک به موجود زنده‌ای خطاب می‌شود که در حال حاضر مرده و خشک شده است و هر چیزی که یادآور مرگ و پوسیدگی باشد، در فنگ شویی منفی تلقی می‎شود. افراد زیادی هستند که واقعاً به این موضوع اعتقادی ندارند و ترجیح می‌دهند که دسته گل خشک شده روز عروسی‌شان را در خانه نگه دارند، اما باید بدانید که اگر به انرژی مثبت و منفی فنگ شویی معتقد هستید، بهتر است از قرار دادن گل خشک در خانه اجتناب کنید.

برخلاف اینکه گل خشک در دکوراسیون مدرن به وفور استفاده می‌شود، اما در فنگ شویی گیاهان جایگاهی ندارد.

فنگ شویی گل کاکتوس

در فنگ شویی گل کاکتوس گیاهی خاص و نیازمند مراقبت در شرایط خاص محسوب می‌شود. گیاهی که به خاطر وجود تیغ‌ها می‌تواند از خود انرژی منفی متصاعد کند و از طرفی موجب تغییر مسیر انرژی منفی به سمتی دیگر شود و جریانی مثبت در محیط خانه ایجاد کند. برای این کار در فنگ شویی گل کاکتوس باید دقت داشته باشید که حتماً آن را در مکانی مناسب و توصیه شده قرار دهید.

  • بهتر است کاکتوس دوست داشتنی خود را در کنار پنجره قرار دهید تا انرژی منفی از طریق پنجره به بیرون از خانه منتقل شود.
  • می‌توانید تیغ‌های کاکتوس را توسط برگ‌های بزرگ گیاهی دیگر بپوشانید و اجازه ندهید انرژی منفی به محیط بدهند.
  • یک گل زیبا با انرژی مثبت در کنار کاکتوس خود قرار دهید تا انرژی منفی آن را خنثی کند.
  • قرار دادن کاکتوس و گیاهان تیغ‌دار در قسمت جنوب غربی خانه به انرژی آن‌ها کمک می‌کند و بهتر است که در روشن‌ترین و گرم‌ترین قسمت خانه قرار بگیرد.
  • در فنگ شویی گل کاکتوس بهتر است که این گیاه داخل گلدانی شیشه‌ای قرار بگیرد و یا به صورت تراریوم استفاده شود تا انرژی منفی متصاعد از آن از بین برود.

در فنگ شویی گل کاکتوس بهتر است که این گیاه داخل گلدانی شیشه‌ای و در کنار پنجره قرار بگیرد تا انرژی منفی از خود متصاعد نکند.

فنگ شویی گلدان

در فنگ شویی گلدان، نوعی از آن به نام گلدان ثروت وجود دارد که نماد فراوانی و پول است. گلدان ثروت از قدیم در بسیاری از معابد بودایی نیز به عنوان یک نماد مقدس مورد استفاده قرار می‌گرفت. این گلدان معمولاً از جنس چینی یا سفال تهیه می‌شود و دهانه‌ای گشاد و گردنی باریک دارد. روی گلدان طرح‌هایی از ققنوس و اژدها نقش بسته و درون گلدان را از اشیای با ارزش پر می‌کنند و آن را در محلی دور از دید قرار می‌دهند. توجه داشته باشید که در فنگ شویی گل و گلدان باید همه نکات با دقت رعایت شود و در مورد گلدان ثروت نیز باید درب آن را بپوشانید و برای بستن گلدان از پارچه سفید، زرد، قرمز، سبز یا آبی استفاده کنید. در واقع بهتر است رنگ پارچه روی گلدان را با رنگ گلدان ست نمایید.

فنگ شویی به چه معناست؟

فنگ شویی یک فن در چین باستان است و خاستگاه اصلی آن در قاره آسیا می باشد. در لغت به معنای آب و باد می باشد و در اثر حرکت و درست به کاربردن عنصرهای مادی باعث جریان انرژی خوب و مثبت در زندگی خواهد شد. به این معنا که برای بهترین دکوراسیون و در محل کار و زندگی استفاده می شود تا بالاترین تاثیر را بر تعادل و هماهنگی، حس خوب و آرامش، شادی و موفقیت، سلامتی و ثروت را داشته باشد. فنگ شویی با گل و گیاه هم یکی از این چیدمان هاست.

مهمترین نکات در رعایت فنگ شویی اجتناب از بی نظمی و به هم ریختگی، استفاده از خط ها و اشکال منحنی و رنگ های مناسب می باشد. عناصر پنج گانه مادی : آب، خاک، باد، آتش و اثر

نکات استفاده از گل و گیاه برای فنگ شویی

استفاده از گل و گیاه برای دیزاین و دکوراسیون محل کار و زندگی یکی از بهترین گزینه هاست و علاوه بر زیبایی با نگاه کردن به آن ها سرشار از سرحالی و نشاط و شادابی خواهید شد. و همچنین در بحث فنگ شویی با گل و گیاه استفاده از آنها باعث از بین رفتن انرژی های منفی و جریان انرژی مثبت می شود. در انتخاب نوع گل و گیاه اصولی است که بهتر است رعایت کنید. از گیاهان با برگ های پهن و بزرگ استفاده کنید.

برای خرید گل در منزل سعی کنید از غنچه استفاده کنید چون اگر تمام گل ها شکفته و باز باشد عمر گل ها کوتاه خواهد شد. برای قسمت های مختلف منزل و محل کار گل ها و گیاهان با گلدان های بزرگ و متوسط و متناسب با فضا انتخاب کنید. و برای میزها و قفسه ها گلدان های کوچک تر قرار دهید.

ورودی ها و یا کنسول و جاکفشی مکان مهم و مناسبی برای قرار دادن گلدان های بزرگ و یا متوسط هستند.

در آشپزخانه گوشه‌ ی دنجی ایجاد کرده و برایش یک گلدان بزرگ یا متناسب با آن فضا انتخاب کنید. عطر و دیدن گل ها و یا گیاهان سبز خستگی شما را از بین می‌برد و باعث ایجاد انرژی و نشاط در شما خواهد شد.

جهت های مناسب برای استفاده از گل و گیاه

بهترین جهت ها در مکان برای فنگ شویی با گل و گیاه جهت جنوب و شرق و جنوب شرقی است و باعث تعادل در آن مکان می شود. ترجیح این است که برای قسمت های شمال و غرب و شمال غربی از گل و گیاه استفاده نشود.

گل و گیاه در محل کار

طبق مطالعات انجام شده گل و گیاه در محل کار باعث عملکرد و کارایی بالاتر تا 15% و ایجاد نشاط، تمرکز، کاهش استرس و بهبود توانایی یادگیری می شود. گل و گیاه زنده در محیط کار باعث افزایش رضایت در کارمندان می شود و همچنین افرادی که با گیاهان بیشتری هستند روابط اجتماعی بهتری هم دارند. برای روی میز کار و فضاهای خالی محل کار خود از گلدان‌های بزرگ و کوچک نسبت به فضا استفاده کنید.

تأثیر گل و گیاه در تسریع بهبود بیماری

طبق تحقیقات انجام شده توسط محققان گل و گیاه باعث کاهش ضربان قلب و تنظیم فشار خون خواهد شد و به بیماران در بهبودی سریع تر کمک می کند.

بهترین انتخاب برای فنگ شویی با گل و گیاه

همانطور که گفته شد گل و گیاه باعث جریان انرژی مثبت و دفع انرژی منفی خواهد شد. و همچنین عنصر دیگر برای افزایش آرامش و انرژی مثبت چوب است به همین دلیل توصیه متخصصان فنگ شویی استفاده از گل و گیاه با چوب زیاد است.

گیاه سانسوریا

گیاه مار نام دیگر سانسوریا است وعلت نام گیاه مار برگ های بلند این گیاه است. در مبحث فنگ شویی با گل و گیاه استفاده از گیاه سانسوریا انتخاب خوبی است. این گیاه سبز و زیبا باعث تولید یون های منفی و از بین بردن یون های مثبت می شود. یون های منفی هوای محیط را سالم تر می کند و هرگونه حساسیت و آلودگی را از بین می برد. سانسوریا قوی و مقاوم است و آبیاری این گیاه در هر دوهفته انجام شود.

گیاه لی لیک؛ فنگ شویی با گل و گیاه

گیاه لی لی برای فنگ شویی با گل و گیاه یکی از گزینه های مناسب است. باعث از بین رفتن آلودگی و پاک و سالم کردن هوا در هر محیطی می باشد. گیاه لی لی یک گیاه مقاوم است و برای مکان های بسته و آپارتمانی مناسب است و به آب زیادی نیاز ندارد و هر دوهفته یکبار آبیاری مناسب است.

گل صدتومانی در فنگ شویی

این گیاه همیشه بهار در صورت نگهداری خوب یکی از گیاهان با عمر طولانی است. به علت جذب عشق و ثروت مناسب برای فنگ شویی است. دارای رنگبندی صورتی و قرمز است. گل باعث جریان انرژی بالایی می شود.

گیاه بامبو در فنگ شویی

در فنگ شویی با گل وگیاه بامبو یکی از بهترین ها و محبوب ترین هاست. این گیاه به مراقبت زیادی نیاز دارد. یک روز در میان باید آب گلدان را عوض کنید. زیرا عوض نکردن آب گیاه بامبو ممکن است باعث اختلال در تولید انرژی مثبت شود.

گیاه یشم در فنگ شویی

برگ های به سکه شبیه است و یشم هم به جذب ثروت معروف است. گل یا گیاه یشم در فنگ شویی به دلیل اینکه سکه نماد و نشان ثروت است، متخصصین فنگ شویی استفاده از هر تعداد از این گیاه را توصیه می کنند.

گیاه سرخس در فنگ شویی

در فنگ شویی با گل و گیاه، سرخس یکی از بهترین ها می باشد. سرخس به نگهداری و آبیاری زیادی نیاز ندارد و با هر اقلیمی سازگار است. اگر به هر دلیلی مدت زیادی از محل زندگی یا کار که سرخس در آن است دور باشید افزون بر این که هیچ مشکلی پیش نخواهد آمد انرژی مثبت زیادی هم تولید شده که باعث القای لذت و حس خوب در شما می شود.

گل مریم گلی

مریم گلی با هر اقلیمی سازگار است و باعث تصفیه هوا و از بین بردن انرژی منفی می شود. برای افرادی که دچار حساسیت هستند مریم گلی باعث بهبودی در آن ها می شود.

درخت پرتقال

عطر خوش پرتقال باعث شادابی و سرزندگی و آرامش می شود. افرادی که تجربه ی داشتن درخت پرتقال را دارند کاملاً به خوش شانسی و آرامش آن اذعان می کنند.

گیاه درخت پول

و در نهایت در جریان انرژی و فنگ شویی با گل و گیاه، درخت پول یکی دیگر از محبوب ها و تأثیرگذارترین هاست. همانطور که از نامش هم معلوم است باعث جذب ثروت و خوشبختی می شود.

سوالات متداول

گیاهان مناسب برای فنگ شویی چه گیاهانی می باشد؟

به طور کلی گل و گیاه در جریان انرژی مثبت و حال خوب موثر می باشد ولی گیاهانی مثل سانسوریا، لی لی، درخت بامبو، پرتقال، گیاه صدتومانی، ارکیده، گل یشم، درخت پول، مریم گلی و سرخس می باشد.

فنگ شویی به چه معناست؟

فنگ شویی در لغت به معنای آب و باد می باشد که در اثر حرکت و درست به کاربردن عنصرهای مادی باعث جریان انرژی خوب و مثبت در زندگی خواهد شد. به این معنا که برای بهترین دکوراسیون و چیدمان ها در محل کار و زندگی استفاده می شود تا بالاترین تاثیر را بر تعادل و هماهنگی، حس خوب و آرامش، شادی و موفقیت، سلامتی و ثروت را داشته باشد. فنگ شویی با گل و گیاه هم یکی از این چیدمان هاست.

منبع : گل فروشی آنلاین رزفارست

دکمه بازگشت به بالا