طراحی دفتر اداری و بازسازی معماری

طراحی دفتر پایدار در سال 2024

در نیمه دوم سال 2024، پایداری در حال افزایش است. جنبش پایداری بر حفظ فضاهای زندگی و کار ما برای نسل های آینده متمرکز است. به طور خلاصه، روش های بیهوده به نفع طرح های سازگار با محیط زیست با در نظر گرفتن آینده ها به تدریج کنار گذاشته می شوند. […]بیایید نگاهی به فرآیند طراحی پایدار برای دفاتر بیاندازیم.

پایدار به معنای پست نیست

یک تصور غلط رایج وجود دارد که پایداری به معنای عملکرد ساخت با کیفیت کمتر است. اگرچه برخی از پروژه های اولیه طراحی داخلی اداری پایدار تا حدودی قابل خطا بودند، پیشرفت قابل توجهی در تلاش برای ساخت ساختمان هایی صورت گرفته است که با گذشت زمان، محیط شکننده تر ما را خراب نمی کنند. چالش در ساخت دفاتر پایدار و فضاهای دیگر نهفته است که از استانداردهای صنعتی برای کیفیت فراتر یا حداقل مطابقت دارند. در عین حال، آنها باید زیبایی بصری دلپذیری را نیز ارائه دهند. با برنامه ریزی مناسب، این هدف با هزینه ای مقرون به صرفه و همچنین در مدت زمان معقول قابل دستیابی است.

برای مشاهده قیمت چوب ترمو به صفحه لیست قیمت ترمووود شاخه ای و متر مربع مراجعه فرمایید

هر طراحی داخلی اداری پایدار منحصر به فرد است. با این اوصاف، موضوع مشترک بین آنها به حداقل رساندن ضایعات با نگاه به آینده است. هدف این است که دفتر طرحی داشته باشد که محیط را به خطر نیندازد و از مصالح پروژه نهایت استفاده را ببرد. علاوه بر این، باید اطمینان حاصل کند که فضا برای دهه های آینده بدون نقص عمل می کند. یک فرآیند طراحی دفتر واقعاً پایدار در نهایت اثرات زیست محیطی را کاهش می دهد، پس انداز طولانی مدت را افزایش می دهد و رفاه کارکنان را افزایش می دهد.

فضاهای اداری کم مصرف

فضاهای اداری طراحی شده با در نظر گرفتن بهره وری انرژی ثابت می کنند که با گذشت زمان مقرون به صرفه تر هستند. ساخت فضاهای کاری واقعاً کارآمد از نظر انرژی نیازمند توجه غیرقابل مقایسه به جزئیات از نظر سیستم گرمایش و سرمایش است. به همین ترتیب، تبرید و سایر اجزای انرژی. حتی ظرافت هایی مانند اندازه پنجره ها و سنسورهای اشغال در ساخت های پایدار بسیار اهمیت دارند. از شیرآلات کم جریان گرفته تا روشنایی سازگار با محیط زیست، طرح کلی دفتر و اجرای لوازم برقی ستاره، آخرین جزئیات در تلاش برای ساختن یک فضای کاری با طراحی واقعاً پایدار مهم است.

به مواد توجه کنید

طراحان داخلی و سازندگان متعهد به اخلاق پایدار از مواد تخصصی در هنگام برنامه ریزی و ساخت یک فضای کاری استفاده می کنند. در واقع، ورودی مشتری در نهایت تعیین می کند که فضا از چه موادی استفاده کند. با این حال، کسانی که از فشار برای پایداری آگاه هستند، موادی را انتخاب خواهند کرد که در آزمون زمان مقاومت کنند. علاوه بر این، موادی که در زمینه محیط زیست ضایع کننده یا مخرب نخواهند بود.

هر ماده ای که در یک ساختمان پایدار استفاده می شود، تأثیرات زیست محیطی دارد. فرآیند تولیدی که این مواد را ایجاد می کند و نحوه دفع آنها تأثیر قابل توجهی بر پایداری دارد. برخی از مواد به ویژه برای ایجاد منابع فشرده هستند. برخی دیگر به جای بازیافت برای استفاده بعدی در ساختمان های اضافی یا برای اهداف دیگر، به دفع در محل دفن زباله نیاز دارند.

برای مشاهده کابینت پلی اورتان نئوکلاسیک به صفحه لینک شده مراجعه کنید

بهره وری مواد به ویژه برای طراحی های اداری پایدار مهم است. پایدارترین سازه ها آنهایی هستند که بر مصالح سبز، سازگار با محیط زیست و پایداری در نسل های بعدی متکی هستند. ساخت هر دو قسمت بیرونی و داخلی فضا باید با موادی باشد که سطح VOC پایینی دارند. روش دیگر، مواد با محتوای بازیافت شده در درجه اول.

استفاده از آب در فضاهای کاری پایدار

کارکنان ادارات در طول روز از آب مناسب خود استفاده می کنند. دقیقاً به همین دلیل است که یک طراحی دفتر واقعاً پایدار برای استفاده کارآمد از آب برنامه ریزی می کند. علاوه بر مصرف آب، استفاده از برق نیز باید به حداکثر برسد. پایدارترین طرح های اداری متکی به یک سیستم لوله کشی دوگانه است که بازیافت آب خاکستری را برای استفاده در توالت ها ممکن می سازد.

نصب توالت های کم مصرف به همراه شیرهای آب کم مصرف را انتخاب کنید تا به سهم خود در حفظ یکپارچگی محیط زیست انجام دهید. چنین سیستم لوله کشی دوگانه همچنین از این جهت مفید است که می تواند با کاهش مصرف آب به میزان هزاران گالن آب در هر سال، مقدار قابل توجهی در کسب و کار شما صرفه جویی کند.

طراحی دفتر پایدار شامل روشنایی استراتژیک است

طراحی یک دفتر کار پایدار در نهایت ظرافت های نورپردازی را مشخص می کند. بهترین طرح های اداری پایدار از نور طبیعی استفاده محتاطانه ای می کنند. جدای از کاهش مصرف انرژی، تکیه بر نور طبیعی روحیه کارکنان را بالا می برد. طراحی پایداری را انتخاب کنید که میزان روشنایی مصنوعی را در ساختمان شما کاهش دهد و هزینه کمتری برای قبوض آب و برق خواهید داشت. همچنین خواهید دید که روحیه کارکنان به طور قابل توجهی افزایش می یابد.

برای مشاهده نمونه ترمو وال های اجرا شده و لیست قیمت ترمووال چوبی برای پشت تلویزیون به صفحه لینک شده مراجعه فرمایید

استفاده از نورگیرها و همچنین افزودن پنجره های اضافی به یک فضای اداری پایدار به نور طبیعی خورشید اجازه می دهد تا در داخل آن حرکت کند و روشنایی بسیار ارزشمندی را ارائه دهد. بهترین طرح های طراحی دفتر اجازه می دهد تا چنین نور طبیعی به جای چند بخش از اتاقک، به کل دفتر منتقل شود. حتی کاهش پارتیشن ها و افزودن دیوارهای شیشه ای به حداکثر رساندن میزان نور طبیعی که به داخل دفتر می رود کمک می کند.

مهمتر از همه، بهترین راه برای به حداکثر رساندن نور طبیعی و کاهش اتکای یک دفتر به نور مصنوعی، طراحی فضای کاری با پلان اداری باز است که با پنجره های بسیار بزرگ برجسته شده است. طرح باز تضمین می کند که نور کافی می تواند در دفتر پخش شود و کل فضاهای کاری را در سراسر فضا روشن کند. و می تواند این کار را بدون استفاده از نور مصنوعی فراوان انجام دهد.

ساختمان پایدار به عایق بندی گسترش می یابد

دستورالعمل های طراحی ساختمان های پایدار بسیار پیچیده است. آنها تمام راه را به تفاوت های ظریف در مورد نحوه عایق کاری ساختمان گسترش می دهند. مانند اهمیت آن برای یک انبار سرد ، عایق کاری برای یک دفتر پایدار بسیار مهم است. عایق کاری یک ساختمان اداری جدید با مواد مناسب این پتانسیل را دارد که بازده انرژی فضا را تا 40 درصد یا بیشتر افزایش دهد. عایق باید زیر روکش خارجی قرار گیرد. همچنین منطقی است که موادی را که قبلاً دارای عایق هستند مانند بلوک های بتنی تخصصی با خواص عایق اضافه کنید.

برای پایداری مطلوب، عایق داخلی نیز باید زیر سقف و درون دیوارها قرار گیرد. بهترین سازه های ساختمانی کلگری شامل آب بندی تمام شکاف های نزدیک درها و پنجره ها است. این تضمین می کند که هوای داخل به دمای مطلوب توسط سیستم HVAC گرم و خنک می شود، در حالی که هوای بیرون در بیرون باقی می ماند.

مکان و هزینه های ملک

هزینه خرید، اجاره یا اجاره ملک شما یکی از بزرگترین هزینه هایی است که صرف ساخت بار تجاری می شود. و به قول معروف بازاریابی قدیمی؛ مکان، مکان، مکان. مکان مناسب می تواند ترافیک زیادی را به همراه داشته باشد. با این حال، آن مناطق برای ایجاد نوار محله شما بسیار گران تر هستند. این موضوع به دلیل حجم بالای ترافیک است.

هزینه های ملک هزینه های ثابتی هستند که می توانید بدون دردسر زیاد در بودجه خود کار کنید. هزینه های ملک شامل مواردی مانند اجاره، پرداخت وام مسکن، مالیات بر دارایی و بیمه ساختمان است؟ هم در حین ساخت و هم پس از باز شدن رسمی بار درهای خود به روی عموم.

هزینه های mep

هر مکان تجاری برای عملکرد موثر به تجهیزات مکانیکی، برق و لوله کشی مناسب نیاز دارد. هنگام طراحی چیدمان نوار تجاری شما، معمار شما تجهیزات MEP را که مطابق با کد ساختمان هستند در نقشه های ساختمان لحاظ می کند.

هزینه های MEP یکی از بزرگترین تفاوت های بین ساخت و ساز جدید و بازسازی تجاری است. نصب تجهیزات مکانیکی، برقی و لوله کشی برای اولین بار گران است. با این حال، انجام آن از نظر لجستیکی ساده تر است. این به این دلیل است که کار را می توان قبل از تکمیل بقیه فضای نوار انجام داد. بازسازی ها چالش برانگیزتر هستند زیرا باید در یک فضای محدود کار کنید تا تجهیزات را ارتقا دهید.

هزینه های تهویه مطبوع تجاری نیز بخش بزرگی از کل بودجه شما را به خود اختصاص می دهد. شما باید مواردی مانند کانال کشی، واحدهای انتقال هوا، سیستم های فیلتراسیون، پمپ های حرارتی و حتی موارد دیگر را در نظر بگیرید. یک راهنمای عالی وجود دارد که می توانید از آن برای محاسبه هزینه های اولیه HVAC و شروع فرآیند استفاده کنید.

دکمه بازگشت به بالا