عمومی

20 روش عملی برای افزایش پیروان اینستاگرام


اینستاگرام یکی از محبوب ترین و محبوب ترین شبکه های اینترنتی است. جایی که کاربران می توانند تجربیات یکدیگر را ملاقات کرده و از آنها استفاده کنند یا تجربیات و خاطرات خود را در قالب یک تصویر به اشتراک بگذارند.
اخیراً میلیون ها کاربر به اینستاگرام اضافه شده اند و در آمارهای اخیر اینستاگرام در صدر رسانه های اجتماعی قرار گرفته است و اکنون سؤال مهمی که همه در جستجوی آن هستند این است که چگونه پیروان اینستاگرام خود را افزایش دهیم.
مقالات زیادی به صورت آنلاین در رابطه با این موضوع وجود دارد. بسیاری از برنامه ها و فناوری ها نیز در این زمینه مورد استفاده قرار می گیرد که این مهم برای شرکت ها و افرادی است که به دنبال بهبود در رسانه های اجتماعی هستند. در این مقاله می خواهیم به 20 نکته اصلی در این رابطه بپردازیم:

1. یک کاربر فعال باشید:
اگر می خواهید طرفداران خود را افزایش دهید ، باید به خصوص در ساعات اوج ، در اینستاگرام خود پست کنید. کاربران فعال روزانه حداقل 3 مقاله در این شبکه اجتماعی ارسال می کنند.

2. دکمه های شبکه های اجتماعی را در وبلاگ یا وب سایت خود قرار دهید:
در موقعیت های استراتژیک ، باید دکمه های رسانه های اجتماعی را در وبلاگ خود قرار دهید که بهترین آن در انتهای مقاله است.
3. یک بنر اینستاگرام را به وب سایت خود اضافه کنید:
در یک نقطه مشترک در وب سایت خود ، بنری با عنوان “دنبال من” یا چیزی شبیه به آن قرار دهید. این کار را به صورت خصوصی در صفحه مخاطب خود انجام دهید.

4- حساب اینستاگرام خود را در ایمیل های خود وارد کنید:
این باعث می شود مردم به دنبال شما باشند. این تأثیر مثبتی در روابط تجاری شما دارد.

5- نام کاربری اینستاگرام خود را به کارت ویزیت خود اضافه کنید:
با این کار می توانید نام کاربری اینستاگرام خود را در مکان های بیشتری مشاهده کنید و بدین ترتیب تعداد دنبال کنندگان برای شما بیشتر شود.

6. از هشتگ (#) استفاده کنید:
بیشتر افرادی که در اینستاگرام پست می کنند از هشتگ برای پست های خود استفاده می کنند. این باعث می شود افراد بیشتری پست های شما را مشاهده کنند.

7. دوستان خود را در عکس ها علامت گذاری کنید:
وقتی دوستان خود را در عکس ها برچسب گذاری می کنید ، در واقع آن تصویر را به پروفایل آنها اضافه می کنید و آنها را در بخش عکس های دارای برچسب قرار می دهید. با این کار دوستانشان می توانند عکسی که شما ارسال کرده اید را ببینند و این باعث افزایش پیروان شما خواهد شد.

8. با افراد ارتباط برقرار کنید:
اگر می خواهید محبوب باشید ، باید در هر شبکه اجتماعی با مردم ارتباط برقرار کنید که فکر می کنید می توانید ، حساب های خود را با آنها مشورت ، بحث و گفتگو کنید. بهترین راه برای به اشتراک گذاشتن اینستاگرام بحث در مورد نظرات در صفحات محبوب است.

9. CV خود را مانند تصویر نمایه و غیره به روز کنید:
اطلاعات و CV های لازم را به پروفایل خود اضافه کنید و حتماً اطلاعات تماس ، وب سایت و ایمیل خود را در بخش CV درج کنید.

10. افرادی را که مشترک با شما هستند دنبال کنید:
با جستجوی هشتگ های مربوطه ، افرادی را پیدا کنید که پول شما را به اشتراک می گذارند تا پیروان بتوانند راحت تر شما را پیدا کنند.

11. ارسال تصاویر با کیفیت بالا:
به اشتراک گذاشتن مطالب و پیام های با کیفیت ، تأثیر مثبتی در افزایش پیروان دارد.

12. شرکت در رویدادهای عمومی
یکی از مواردی که همیشه مخاطب را به خود جلب می کند ، توجه به جشن ها و برنامه های عمومی است که در ایران نیز بسیار مؤثر است. شما می توانید با تبریک آنها برای جشن و یا ارسال داستانی در مورد رویدادهای عمومی با طرفداران خود تماس بگیرید.

13. فیلم را فراموش نکنید:
از ویژگی های مهم اینستاگرام فیلم های یک دقیقه ای است که به شما این امکان را می دهد تا در مدت زمان 60 ثانیه آنچه را که می خواهید به دیگران منتقل کنید. ارسال ویدیو در پروفایل خود به شما کمک می کند تا نمایه اینستاگرام خود را نه تنها عکس های استاتیک و ساکت نگه دارید.

14. ایجاد رقابت در شبکه خود:
نتایج نشان می دهد که تشویق کاربران به شرکت در مسابقات ، بحث و گفتگو و حتی مسابقات نتایج بسیار خوبی خواهد داشت. انجام این کار در یک شبکه اجتماعی می تواند باعث محبوبیت بیشتر این برند شود و باعث افزایش رفت و آمد و ترافیک سایت شود.

15. نمایه Facebook خود را به اینستاگرام وصل کنید:
روش های بسیار مناسبی برای اتصال فیس بوک به اینستاگرام وجود دارد. به این ترتیب ، می توانید به راحتی پیام ها و پست های مشابه را بین همه افرادی که با آنها در تعامل هستید ، به اشتراک بگذارید ، این پیام ها و پست ها را در شبکه های اجتماعی مختلف ارسال کنید و به این ترتیب اتصالات خود را گسترش دهید.

16. هنگام مرور وبلاگ از نمایه اینستاگرام خود استفاده کنید:
هنگام مرور یک وبلاگ ، ایده خوبی است که نمایه اینستاگرام خود را به عنوان پیوندی به محتوای نظر خود اضافه کنید. این به شما امکان می دهد تا با نویسندگان وبلاگ ها یا وبلاگ ها تماس بگیرید و آنها را ترغیب کنید که از شما پیروی کنند.

17. افرادی که به شما کمک کردند را به یاد داشته باشید و از آنها تشکر کنید:
وقتی افراد پیام های شما را دوست دارند ، از نظراتشان تشکر می کنیم ، یا حتی آنها نام و نام کاربری شما را منتشر می کنند ، شما باید همین کار را برای آنها انجام دهید. با این کار نه تنها یک حرکت دوستانه و فراگیر را انجام خواهید داد بلکه باعث می شوید این افراد بیشتر از شما حمایت کنند و دوباره چنین کارهایی را انجام دهید.

18. از هرزنامه و هرزنامه پرهیز کنید ، صادق و روشن باشید:
اگر از تکنیک های ناخواسته برای جذب پیروان استفاده کنید ، آنها به زودی شما را دنبال می کنند و ممکن است آن را به دوستان خود توصیه کنند. این مرحله تأثیر زیادی بر شهرت و محبوبیت شما خواهد گذاشت. به خاطر داشته باشید که صداقت و شفافیت به شما کمک می کند تا نه تنها پیروان بیشتری کسب کنید بلکه یک نام خوب برای خودتان رقم بزنید.

19. لیست مطالب مفید:
همانطور که در یکی از موارد فوق گفتیم تهیه و ارسال پیام های با کیفیت بسیار مهم است. از آنجا که شما نمی توانید 24 ساعت شبانه روز یا 7 روز در هفته را در اینستاگرام بگذرانید ، یا گاهی اوقات کیفیت مناسبی برای ارسال ندارید ، می توانید هر از گاهی لیستی از موضوعات جالب را ایجاد و ارسال کنید. عمل کن این موضوعات جالب می تواند اخبار ، آموزش و یا مقاله های مختلفی باشد.

20. آیا فقط برای دنبال کنندگان اینستاگرام پیشنهادات ویژه ای دارید:
شرکت های بزرگی مانند Coca-Cola ، Red Bull و حتی Digikala در ایران پیشنهادات ویژه ای را برای دنبال کنندگان اینستاگرام خود ارائه می دهند.
به عنوان مثال ، تنها با ارائه تخفیف ویژه در اینستاگرام یا راه اندازی مسابقات در صفحه خود ، می توانید اینستاگرام خود را از وب سایت خود جدا کنید تا دیگران را ترغیب کنید که Instagram خود را جداگانه دنبال کنند.

منبع: مدیر وب

جهت دیدن مقالات بیشتردر مجموعه مطالب عمومی کلیک کنید 


منبع خبر: 20 روش عملی برای افزایش پیروان اینستاگرام

مسوولیت کلیه محتوای سایت بر عهده منابع اصلی بوده و بانک مشاغل اینفوجاب هیچ مسوولیتی در قبال محتوا ندارد.

دکمه بازگشت به بالا