بازاریابی اینترنتیکسب و کار های برتر ایجی مارکت

بالاخره کاره دیگه، شاید برنده شدم | لایزرو

 

همه ما در زندگی به شانس اعتقاد داریم، حتی اگر نداشته باشیم هم تلاش خودمان را تا نهایت ممکن انجام می‌دهیم و بعد از آن همه چیز را به شانس واگذار می‌کنیم. اگر در قرعه کشی خودرو شرکت می‌کنیم، اگر در انتخاب رشته دانشگاه، هدفی را بالاتر از رتبه خود انتخاب می‌کنیم، همه این‌ها به این دلیل است که علاوه بر تلاش‌های خودمان به شانس هم اعتقاد داریم.

حالا اگر به شما بگویم که یک روش برای مهاجرت به آمریکا وجود دارد که فقط به شانس نیاز دارد، چه می‌گویید؟ آیا فکر می‌کنید که قرار است با شعارهای تبلیغاتی به دام یک کلاهبرداری بیافتید؟

نه! این روش یک کلاهبرداری نیست. لاتاری گرین کارت آمریکا یک روش کاملا قانونی و رسمی برای مهاجرت به آمریکاست که برای مهاجرت از طریق آن به هیچ شرایط خاصی نیاز ندارید و فقط باید شانس برنده شدن در لاتاری آمریکا را داشته باشید.

همه ایرانیان نیز امکان ثبت نام در لاتاری آمریکا را دارند. برای اقدام از این روش فقط باید شرایط زمان ثبت نام لاتاری را بدانید و در زمان مناسب برای آن اقدام کنید. اگر در قرعه کشی لاتاری برنده شوید، می‌توانید به همراه خانواده خود به آمریکا بروید و برای همیشه در این کشور زندگی کنید. اگر می‌خواهید اطلاعات بیشتری درباره لاتاری بدانید، حتما تا انتهای این مقاله با من همراه باشید.

لاتاری آمریکا چیست؟

آمریکا یکی از بزرگ‌ترین و پیشرفته‌ترین کشورهای جهان است، چرا باید یک برنامه مهاجرتی مثل لاتاری داشته باشد که به مردم جهان به صورت شانسی ویزا دهد و هیچ شرایط خاص دیگری برای این افراد در نظر نگیرد؟

دلیل این کار به اصل شکل‌گیری این کشور برمی‌گردد. آمریکا کشوری است که به وسیله مهاجران ایجاد شده است و آنقدر تنوع نژاد و رنگ پوست در این کشور وجود دارد که تقریبا از هر ملیت می‌توان نماینده‌ای را در آمریکا پیدا کرد.

موضوعی که در کشوری مانند آمریکا بسیار مهم است، تعادل نژادی است. عدم تعادل نژادی و رشد زیادتر جمعیت یکی از نژادها در آمریکا می‌تواند موجب تعارضات و جنگ های نژادی شود. بنابراین برای حل این مشکل در سال 1990 کنگره آمریکا طرح مهاجرتی به نام ویزای تنوع نژادی یا DV (Diversity Immigrant Visa) را به تصویب رساند و این سرآغاز برنامه لاتاری آمریکا بود.

بر طبق این طرح وزارت امور خارجه آمریکا باید هر سال تعداد 55000 ویزای تنوع نژادی را میان متولدین کشورهای خاصی تقسیم کند. لیست کشورهایی که متولدین آن واجد شرایط دریافت این ویزا هستند، هر سال به روزرسانی می‌شود و معیار تقسیم ویزای لاتاری این است که جمعیت نژادهای آمریکا متعادل شود، به همین دلیل این ویزا به متولدین کشورهایی تعلق پیدا می‌کند که جمعیت کمی در آمریکا دارند.

خوشبختانه ایران هم همیشه جز کشورهای مجاز برای ثبت نام در لاتاری بوده است و هر سال ایرانیان زیادی در لاتاری ثبت نام می‌کنند و افراد خوش شانس زیادی هر سال با این برنامه به آمریکا می‌روند و می‌توانند برای همیشه در این کشور زندگی کنند.

شانس برنده شدن در لاتاری آمریکا چقدر است؟

واقعیت این است که آمار رسمی برنامه های لاتاری به روز نیستند و مربوط به دو سال قبل هستند. طبق این آمارها در چند سال قبل به صورت میانگین حدود 800 هزار نفر ایرانی در لاتاری ثبت نام کرده‌اند.

آمار رسمی درباره برندگان لاتاری از ایران وجود ندارد، اما با توجه به آمارهای غیر رسمی هر سال حدود 6000 ایرانی در برنامه لاتاری انتخاب می‌شوند. بنابراین می‌توانید حدس بزنید که برنده شدن در لاتاری یک شانس طلایی است.

امکان دارد در همان سال اول برنده لاتاری باشید و امکان این هم وجود دارد که پس از چندین سال ثبت نام در لاتاری، برنده شوید. همه چیز به شانس شما برمی‌گردد و حتی برخی افراد وجود دارند که دو سال پشت سر هم برنده لاتاری می‌شوند.

راه های افزایش شانس برنده شدن در لاتاری

آیا افرادی که تحصیلات عالی دارند و یا دارای مدارج علمی بالا هستند، شانس بیشتری نسبت به افراد دارای مدرک دیپلم دارند؟ در مورد این سوال باید بگوییم که شانس برنده شدن در لاتاری برای همه ثبت نام کنندگان یکسان است.

هر کس که شرایط ثبت نام لاتاری را داشته باشد، می‌تواند در این برنامه شرکت کند و یک شانس برای برنده شدن داشته باشد. از نظر کلی هم فرد دارای دیپلم شرایط ثبت نام لاتاری را دارد و هم فردی که مدرک دکترا دارد می‌تواند در لاتاری ثبت نام کند. هر دو این افراد نیز از شانس یکسان برای برنده شدن در لاتاری برخوردار هستند.

شاید یکی از ویژگی‌های بسیار خوب لاتاری، همین عدالت در توزیع ویزا باشد. همه چیز بر اساس شانس یکسان است و کسانی ویزا دریافت می‌کنند که در قرعه کشی انتخاب شوند. هیچ عامل دیگری مثل سطح تحصیلات یا میزان تمکن مالی تاثیری در شانس برنده شدن در لاتاری ندارد.

بنابراین می‌توان گفت تنها راه افزایش شانس برنده شدن در لاتاری برای افراد متاهل است. این افراد یک بار می‌توانند خودشان به عنوان متقاضی اصلی در لاتاری ثبت نام کنند و همسر زیر مجموعه‌ آن‌ها باشد، یک بار دیگر هم همسرشان می‌تواند به عنوان متقاضی اصلی ثبت نام کند و خودشان زیر مجموعه او ثبت نام کنند. هر کدام که در لاتاری برنده شوند، می‌توانند همسر وفرزندان زیر 21 سال خود را نیز به آمریکا ببرند.

سهمیه ایرانیان در لاتاری آمریکا چقدر است؟

یک نکته جالب توجه این است که طبق آمارهای رسمی، در هر برنامه لاتاری که هر سال برگزار می‌شود، به صورت میانگین حدود 3800 ویزای لاتاری برای ایرانیان صادر شده است. با توجه به آمار سایر کشورها می‌توان گفت که کشور ایران بالاترین سهمیه ویزای لاتاری را میان سایر کشورهای جهان دارد.

این آمارها نشان می‌دهد که ایرانی ها نسبت به سایر مردم جهان سهمیه و شانس بیشتری برای مهاجرت با برنامه لاتاری آمریکا دارند. در نتیجه ثبت نام در لاتاری آمریکا از همه بیشتر برای ایرانیان خبرهای خوش داشته است.

اگر قصد مهاجرت دارید، هر سال شانس خود را در لاتاری امتحان کنید

نسبت به سایر روش‌های مهاجرتی آمریکا، لاتاری آسان‌ترین، ارزان‌ترین و سریع‌ترین روش اخذ اقامت دائم آمریکاست. ثبت نام در لاتاری هزینه خاصی ندارد، برای شرکت در برنامه لاتاری آمریکا فقط به مدرک حداقلی دیپلم نیاز دارید و اگر در لاتاری برنده شوید، کمتر از یکسال دیگر وارد آمریکا خواهید شد.

ثبت نام در لاتاری مانند تمام موقعیت‌هایی است که بعد از انجام تمام تلاش خود همه چیز را به شانس می‌سپارید و با خود می‌گویید، کاره دیگه! شاید برنده شدم. به شما توصیه می‌کنیم که در کنار تلاش‌های خود برای سایر روش‌های مهاجرتی، هر سال در برنامه لاتاری آمریکا نیز ثبت نام کنید و شانس برنده شدن در لاتاری را از دست ندهید.

این یک شانس طلایی است، ولی هیچکس نمی‌تواند بگوید که شما نمی‌توانید جز برندگان لاتاری باشید. هر سال افرادی در این برنامه انتخاب می‌شوند که هیچوقت فکر نمی‌کردند شانسی برای برنده شدن در لاتاری داشته باشند. پس توصیه لایزرو را جدی بگیرید.

دکمه بازگشت به بالا