عمومی

بهترین ربات اینستاگرام برای جذب پیروان واقعی


بهترین ربات برای افزایش دنبال کنندگان اینستاگرام
بهترین ربات برای افزایش دنبال کنندگان اینستاگرام

اگر در شبکه های اجتماعی محبوب مانند اینستاگرام بسیار فعال هستید ، مطمئناً علاقه مند خواهید شد که به مرور زمان روش هایی برای افزایش دنبال کنندگان صفحه خود پیدا کنید. اگر در ابتدای این آهنگ هستید ، انتخاب مسیر درست بسیار دشوار است زیرا روش های مختلفی برای افزایش دنبال کنندگان اینستاگرام وجود دارد.

می توانید به راحتی کلمه “افزایش پیروان” را در اینستاگرام در گوگل جستجو کنید ، که در بیشتر موارد با خرید دنبال کننده مواجه خواهید شد ، همین افزایش دنبال کننده ها ، یا در مورد ربات اینستاگرام خواهید آموخت که شامل بسیاری از روبات های اینستاگرام نیز می شود. در این مقاله بیشتر به انتخاب بهترین ربات اینستاگرام خواهیم پرداخت.

هنگام انتخاب بهترین روبات اینستاگرامی که می توانید برای افزایش دنبال کنندگان صفحه خود استفاده کنید ، موارد زیادی باید در نظر بگیرید. از جمله ویژگی های این ربات که می خواهیم از آن استفاده کنیم یا استاندارد این ربات با قوانین اینستاگرام باشد که برای صفحه ما مشکلی ایجاد نمی کند.

در مقاله امروز ما از قابلیت های ربات های اینستاگرام مطلع خواهیم شد و انواع مختلف سایتهای ایرانی را که در این زمینه کار می کنند بررسی خواهیم کرد تا بتوانید بهترین صفحه این ربات اینستاگرام را برای صفحه خود انتخاب کنید.

بهترین ربات اینستاگرام
بهترین ربات اینستاگرام

اگر می خواهیم توضیحی مختصر در این باره ارائه دهیم ، باید بگوییم که Android Android سیستمی است که می توانید از آن برای افزایش فعالیت صفحه خود استفاده کنید و هرچه فعالیت صفحه بیشتر شود ، تعداد بازدید کنندگان صفحه شما نیز افزایش می یابد.

اما اکنون ممکن است تعجب کنید که ربات اینستاگرام چه می کند.
ربات اینستاگرام تمام فعالیتهایی را که می توانید بصورت دستی در اینستاگرام بصورت 24 ساعته و بصورت هدفمند انجام دهید ، انجام خواهد داد. البته این به توانایی و ویژگی های سیستم ربات بستگی دارد که ممکن است برخی از فعالیت ها را تحت پوشش قرار ندهد.

وب سایت های زیادی وجود دارند که خدمات اندرویدی اینستاگرام را ارائه می دهند. قبل از خرید باید تحقیقات خاصی انجام دهید.

در واقع ، می توانید با افزایش فعالیت صفحه خود ، دنبال کنندگان خود را افزایش دهید ، اما چگونه؟
به عنوان مثال ، اگر صفحه ای از اینستاگرام شما را دنبال کند ، این اقدام باعث می شود پیامی در بخش فید اینستاگرام شما ظاهر شود و بیان کند که این حساب سعی در دنبال کردن یا دنبال کردن حساب اینستاگرام شما دارد.

در این حالت ، ممکن است با لمس کردن تصویر نمایه برای این حساب ترغیب شوید ، برای آن صفحه وارد صفحه پروفایل می شوید و پس از وارد شدن به صفحه نمایه ، قادر خواهید بود که همچنان به آن صفحه پاسخ دهید.

علاوه بر این ، در این بخش از خود اینستاگرام ، با بروزرسانی های ذکر شده در دکمه Follow ، به جای پست پیگیری ، با پست زیر روبرو می شوید و به نوعی این مورد شما را ترغیب می کند که قبل از دنبال کردن آن را دنبال کنید.

البته این فقط یکی از فعالیت های ربات اینستاگرام است. سایر فعالیت های انجام شده توسط اینستاگرام ربات:

  • مانند پست های دیگران
  • ارسال نظرات سفارشی
  • پیامی را به صفحات هدفمند مستقیم ارسال کنید
  • نمایش داستان دیگران
  • صفحات دیگران را دنبال کنید
  • بر پیروان خود تأثیر بگذارید
  • انتشار برنامه ریزی شده

و سایر فعالیت های اینستاگرام که می توانید بصورت دستی انجام دهید در صورت پشتیبانی از این ویژگی می توانید از طریق ربات ها نیز انجام دهید.

به نظر من یکی از معیارهای اصلی بهترین ربات اینستاگرام این است که اکثر فعالیتهایی را که می توانیم بصورت دستی در صفحه خود انجام دهیم پشتیبانی می کند و قادر به اجرای آن فعالیت ها است.

بیشتر ربات هایی که در ایران خدمات ارائه می دهند توسط وب سایت های خارجی ارائه می شوند ، بنابراین اکثر فعالیت های اینستاگرام پشتیبانی می شوند.

اما ناگفته پیداست که وب سایتهای ایرانی که نمایندگی از وب سایتهای خارجی دریافت کرده اند ، قطعاً دارای محدودیت هایی هستند مانند:

  • ویژگی های سفارشی را اضافه نکنید
  • با الگوریتم ها و به روزرسانی های اینستاگرام به روز نمی شود
  • پشتیبانی فنی ضعیف

اما در این میان برخی سایت هایی که در ایران فعالیت می کنند از برنامه نویسان خوبی برخوردار هستند و ربات های آنها اینستاگرام را طراحی کرده اند ، بنابراین بسیاری از ویژگی های جدید بر اساس اظهار نظر کاربرانشان اضافه شده است که می توان از این روبات ها استفاده کرد. آنها همچنین استفاده می کردند.

به عنوان مثال ، در ظاهر جدید اینستاگرام Sunny ، ویژگی های جدیدی مانند نظرات پسندیده یا خود کامنت ها در زیر پست ها ، اضافه کردن بخش داستانی و غیره وجود دارد. تمام شد بنابراین می توان گفت یکی از معیارهای اصلی بهترین ربات اینستاگرام ، بروزرسانی آن و ویژگی های بیشتر آن است.

اما در زیر می خواهم بیشتر ویژگی ها و فعالیت هایی را که اکنون ربات های اینستاگرام انجام می دهند برای شما ذکر کنم.

پیگیری کردن

مهمترین و اثربخشی که روبات های اینستاگرام انجام می دهند ، پیگیری این فعالیت است. به این ترتیب ، ربات از صفحه شما حسابهای هدفمند خود را دنبال می کند.

آنوالو

هنگامی که اکانت اینستاگرام را دنبال می کنید ، یک شماره به موارد زیر اضافه می شود و می توانید تا حد امکان بسیاری از صفحات دیگر را در اینستاگرام دنبال کنید که این تعداد 7500 است.

پیگیری های زیاد شما احتمال دنبال کردن صفحه شما را کاهش می دهد. بنابراین بهتر است اجازه ندهیم که پیروان بیش از 2500 دنبال کننده داشته باشند.

بنابراین روبات ها باید صفحاتی را که سعی می کنند در صفحه شما دنبال کنند به یک روش یا دیگری دنبال کنند. به همین دلیل یکی دیگر از ویژگی های اینستاگرام وجود دارد که می توانید از آنها برای دنبال کردن دنبال کنندگان خود استفاده کنید.

مانند پست ها

این مورد در بیشتر ربات های اینستاگرام نیز وجود دارد ، که قبلاً این ویژگی ربات را در صفحه شما فعال می کنند و شما پست ها یا صفحات دیگران را دوست خواهید داشت.

تحت تأثیر قرار دادن پست های اینستاگرام تأثیر و بهره وری زیادی نداشته است ، به جز هنگامی که برخی از پست ها پس از صفحه دنبال می شوند تا این مدیر حساب متقاعد شود که ادامه دهد.

اضافه کردن یک نظر

ارسال یک پست کلاهبرداری چیزی بیش از یک تبلیغ است ، برای مثال می توانید متون ربات را در صفحه ربات اینستاگرام خود تعریف کنید. بنابراین ربات این پیام ها را هر روز در زیر پست های هدفمند ارسال می کند.

البته اینستاگرام با این نوع فعالیت با مسئله کوچکی روبرو است ، زیرا در اکثر موارد به دلیل تعداد زیادی نظر ارسال شده ، این فعالیت نوعی فعالیت اسپم محسوب می شود.

اگر این ویژگی را در صفحه Android خود فعال کنید ، حتماً پیام های مختلف و متنوعی را برای Android انتخاب کنید. حداقل 15 نظر متن را اضافه کنید تا احتمال اینکه نظر شما در صفحه شما مسدود شود کاهش یابد و طبیعی به نظر برسد که در اینستاگرام به نظر برسد.

پیام را مستقیماً ارسال کنید

در ادامه مقاله به بهترین ربات اینستاگرام خواهیم رسید که یکی از مهمترین فعالیتها برای صفحات فروشگاه است که از طریق آن کاربران اداری می توانند متون تبلیغاتی خوبی را تهیه کنند و این روبات روزانه این متون را به صفحات هدفمند هدایت می کند.

داستان را تماشا کنید

فعالیت دیگری که اخیراً به برخی از سایت های ربات اینستاگرام اضافه شده است ، امکان مشاهده داستان ها است. به این ترتیب ، ربات صفحه دیگری از داستانها را در صفحه شما مشاهده می کند.

ضمناً یک وب سایت ایرانی برای این ربات در اینستاگرام وجود دارد که امکان تکرار داستان دیگران را دارد که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

پست را تکرار کنید

یکی دیگر از ویژگی های ربات ها ، امکان کپی کردن سایر پست های صفحه در صفحه شما است. این ویژگی به گونه ای مورد استفاده قرار نمی گیرد که ربات برخی از پست های صفحات هدفمند را شناسایی کرده و سپس آنها را در حساب شما ارسال کند.

زمان ارسال و داستان برنامه ریزی شده

ارسال یک پست زمانی خاص از تکرار یک پست مفید است. به این ترتیب ، در بخشی از صفحه ربات مربوطه می توانید تصویر یا فیلم های مورد نظر خود را بارگذاری کرده و سپس برای این ربات مشخص کنید که در یک تاریخ و ساعت مشخص ، محتوای یا داستان مربوطه در صفحه شما ارسال می شود. انتشار.

Fick Follow را حذف کنید

این ویژگی یکی از ویژگی هایی است که شخصاً توجه من را به خود جلب کرده است زیرا اینستاگرام با مخالفت شدید با پیروان جعلی مخالف است ، به عنوان مثال وقتی شما در صفحه خود پستی ارسال می کنید. اینستاگرام به نسبت افرادی که عاشق پست شما هستند مطابق با پیروان شما احترام گذاشته و از آنها قدردانی می کند.

من این ویژگی را در یکی از ربات های اینستاگرام ایرانی دیدم که بسیار خوب و مفید بود که در ادامه مقاله در مورد بهترین ربات اینستاگرام صحبت خواهیم کرد. آنچه این فعالیت انجام می دهد شناسایی و حذف پیروان جعلی یا غیرفعال صفحه شما است.

پیروان هدفمند را درک کنید

از دیگر مزایای روبات های اینستاگرام می توان به جذب دنبال کننده هدفمند اشاره کرد. به خاطر داشته باشید که در اینستاگرام مشغول کار یا حرفه خاصی هستید. بنابراین قطعاً می خواهید افرادی را به صفحه خود جذب کنید که مربوط به شغل یا حرفه شما باشد.

برخی از صفحات را برای فعالیت های ربات اینستاگرام فیلتر کنید که دنبال کننده های هدفمند را جذب کرده و یکی از نقاط قوت ربات ها این ویژگی است. در همین حال ، ابزارهای هدفگیری پیروان که در ربات ها جذب می شوند متفاوت هستند ، بنابراین برخی از روبات ها می توانند دنبال کننده های هدفمندتری را خیلی بهتر از سایر روبات ها در خود جای دهند.

توانایی جذب دنبال کننده هدفمند در روبات ها یکی از اصلی ترین معیارها برای انتخاب بهترین ربات اینستاگرام خواهد بود.

در اکثر روبات ها ، فعالیت ربات از سه طریق قابل هدایت است تا فعالیت های خود را به پیروان ناظر هدایت کند:

  • فعالیت مبتنی بر هشتگ
  • فعالیت در صفحات هدفمند
  • فعالیت مبتنی بر منطقه جغرافیایی

به عنوان مثال ، اگر صفحه ای در زمینه فروش کفش زنانه دارید ، این نوع محصولات را در صفحه خود به فروش می رسانید. مطمئناً برای شما عواملی مانند جذابیت پیروان عالی ، علاقه و نیاز پیروان عالی کفش و شاید شهروندی بودن نیز از جمله عوامل شما خواهد بود.

خوب ، شما می توانید ربات خود را بر روی این سه پایه هدف قرار دهید ، و این ربات طبق معیارهای خود پیروان مورد علاقه شما را جذب می کند. ابزارهای هدف گیری در ربات های مختلف متفاوت هستند.

فعالیت Android در صفحات واقعی یا فعال

در اکثر روبات هایی که تست کردم ، بخشی به نام Filter وجود داشت که در نگاه اول فکر می کردم بخشی از هدف قرار دادن دنبال کنندگان مکنده است ، اما بعد فهمیدم که این قسمت برای تسویه حساب های جعلی از حساب هاست. انجام فعالیتها واقع بینانه است.

خوب ، اگر فعالیت Android را در طول روز و شب در اینستاگرام به صفحات فعالتر آنلاین هدایت می کنید. احتمالاً دنبال کننده های بیشتری با نرم افزار پیگیری ما به صفحه شما جذب می شوند.

به همین دلیل این بخش به قدری مهم است که اگر ربات خود را با سرعت زیاد بسازید ، فیلترهای خوبی برای آن تنظیم نکرده اید. مطمئناً نتیجه کاملی را از اندروید خود دریافت نخواهید کرد. زیرا ربات بیشتر فعالیتهای صفحه شما را در صفحات کم کار و جعلی انجام می دهد.

فعالیت های ذکر شده در اکثر روبات ها وجود دارد ، اما برخی از روبات ها بخش های دیگری مانند:

  • لیست سیاه
  • توقف خودکار
  • امکان ارسال یک پخش زنده
  • آمار جذب
  • مدیریت مستقیم

در آنجا می توانید از این ویژگی ها برای صفحه خود استفاده کنید.

ب
ب

در ابتدای مقاله روش هایی برای جذب پیروان واقعی و معنی دار ذکر کردیم که مهمترین آنها تولید محتوا و سپس استفاده از روبات های اینستاگرام بود. اما همانطور که در بقیه مقاله ذکر شد. استفاده از روبات تعداد بازدید کنندگان و پستهای صفحه شما را افزایش می دهد ، بنابراین احتمالاً برخی از این بازدید کنندگان صفحه شما را دنبال می کنند.

البته به خاطر داشته باشید که حساب هایی که صفحه شما را دنبال نمی کنند حداقل پست های صفحه شما را دوست دارند و فیلم های شما را تماشا می کنند ، با احتمال زیاد محصولات شما مثلاً بیشتر می فروشند.

البته این نکته مهم را به هیچ وجه فراموش نکنید که محتوای صفحه شما حتی در استفاده از صدای اندرویدی تأثیر بسزایی در جذب دنبال کننده ها داشته باشد. از آنجا که این روبات باعث افزایش تعداد بازدید کنندگان ، پس از آن محتوای صفحه شما ، چقدر می تواند این بازدید کنندگان را ترغیب به دنبال صفحه شما کند.

شما می توانید تمام کارهایی را انجام دهید که روبات به تنهایی انجام می دهد ، شاید بهتر از ربات باشد و نیازی به هزینه کردن نیست. اما روبات ها نیز برای آسان تر کردن کار ما طراحی شده اند.

آیا می توانید مثل روبات 24 ساعت شبانه روز کار کنید؟ شما احساس ناامیدی و خستگی خواهید کرد ، اما به راحتی می توانید پیروان هدفمند را به روبات اختصاص دهید و از فعالیت های روزانه خود به تنهایی مراقبت کنید.

به طور کلی ، اگر ربات اینستاگرام را روی حساب خود فعال کنید ، غیر از ساخت و بررسی این روبات نگرانی های دیگری خواهید داشت. به طوری که با خرید و انتخاب بهترین ربات اینستاگرام برای صفحه خود ، می توانیم دنبال کننده های کاملاً واقعی را جذب کنیم.

بهترین ربات اینستاگرام
بهترین ربات اینستاگرام

معیارهای زیادی برای انتخاب بهترین ربات اینستاگرام وجود دارد که باید در مورد خودتان فکر کنید. اما در تست های خود ما فاکتورهای مهمی را یافتیم که می توانید هنگام انتخاب ربات برای صفحه خود ، اولویت خود را در نظر بگیرید.

واقعیت این است که برای اینکه روبات شروع به کار کند ، باید صفحه خود را در صفحه ربات مربوطه ثبت کنید. این کار برای شروع استفاده از روبات لازم است ، که باید اطلاعات حساب شما ، یعنی نام صفحه و رمز عبور را در صفحه وارد کنید و پس از ثبت صفحه ، می توانید یک ربات برای صفحه خود ایجاد کنید.

این امر به تنهایی می تواند برخی از افراد علاقمند به استفاده از روبات های اینستاگرام را از بین ببرد و حتی کسانی که در حال حاضر از روبات استفاده می کنند را به چالش بکشد. بنابراین باید در انتخاب ربات خود بسیار مراقب باشید. از آنجا که حقیقت این است ، شما نمی توانید اطلاعات صفحه خود را در هر جایی وارد کنید

سعی کنید از سایتهایی خریداری کنید که حداقل دارای کد اطمینان الکترونیکی باشند. اگر مشکلی پیش آمد ، می توانید مشکل خود را به نوعی دنبال کنید. اما به طور کلی ، بیش از حد نگران نباشید ، زیرا هدف سایتهایی که خدمات ردیابی در زمان واقعی ارائه می دهند ، رضایت شما و نوع ترغیب شما برای ترمیم اشتراک ماهانه شما است.

شاید باور نکنید ، اما در اکثر سایت هایی که من برای آزمایش رایگان از آنها استفاده کردم ، به این نتیجه رسیدم که اکثر این سایت ها هیچ حمایتی ندارند ، یا اگر این کار را انجام دهند ، آنها بسیار ضعیف و خیلی دیر جواب می دهند. تعداد بسیار کمی سایت در این زمینه وجود دارد که از پشتیبانی خوبی برخوردار هستند.

قبل از خرید ربات از این سایتها ، اطمینان حاصل کنید که کانالهای ارتباطی مانند شماره تماس در داخل سایت وجود دارد که در صورت بروز هرگونه مشکل یا سوال می توانید با تلفن تماس بگیرید. اگر چنین است ، از تماس خودداری کنید و حتماً با آنها تماس گرفته و سوالات و ابهامات خود را پاک کنید.

همچنین قسمت تماس این سایت ها را بررسی کنید و بررسی کنید که آیا آنها در این بخش آدرس دفتر یا شرکت خود را وارد کرده اند یا اینکه کانال های ارتباطی مانند پستی ، شماره تماس دفتر ، شماره موبایل و غیره وجود دارد.

این موارد را دست کم نگیرید ، مطمئناً سایت خدمتی که شامل این موارد است ، باید از سایت خود و ربات پشتیبانی شده با امکانات بالا و جذب دنبال کننده برخوردار باشد ، و این را می توان یکی از دلایل انتخاب بهترین ربات اینستاگرام دانست. .

نکته دیگر این است که شما یک تست رایگان دارید. البته داشتن یک تست رایگان همراه با این واقعیت است که مطمئناً ربات سایت مربوطه از ربات سایر سایتها بهتر نیست ، اما ما همچنین می توانیم فکر کنیم که آیا با گرفتن آزمون به نتیجه مطلوب رسیده ایم یا خیر.

اگر سایتی را مشاهده کردید که آزمایش رایگان ندارد اما روش تماس مانند شماره تماس در سایت خود را دارد ، حتماً با آنها تماس بگیرید و بپرسید که چرا تست رایگان وجود ندارد و حتما سؤال کنید که چند امتحان رایگان انجام داده اید. روزه به شما این امکان را می دهد تا قبل از خرید Android Android خود را کامل کنید.

هزینه اشتراک بالا یا پایین نمی تواند دلیل خوبی برای تصمیم گیری در مورد استفاده از روبات سایت باشد. اما در کل ، حتما از استفاده رایگان از روبات های اینستاگرام خودداری کنید.

از آنجا که این منطقه هزینه زیادی برای تیم ارائه دهنده خدمات هزینه می کند ، هیچ سایتی نمی تواند اشتراک رایگان را به کاربران خود ارائه دهد ، مگر اینکه ایده های سوء استفاده کننده ای داشته باشند.

متأسفانه ، اکثر سایتهای خدمات اندرویدی اینستاگرام با یک مشکل بزرگ در رابط کاربری آسان برای پیکربندی برای اندروید روبرو هستند. البته برخی از این سایت ها تنظیمات آماده ای را تنظیم کرده اند تا کاربر بتواند براساس علایق خود به راحتی ربات خود را بسازد.

البته علاوه بر رابط کاربری ، شما باید دامنه ویژگی های ربات مورد نظر خود را نیز بررسی کنید و اطمینان حاصل کنید که روبات مورد نظر شما به روز است ، به طوری که در صورت بروز هرگونه مشکل ، این ربات توسط برنامه نویسان برطرف می شود.

یکی دیگر از معیارهای اصلی بهترین ربات اینستاگرام می تواند مربوط به آموزش سایت در مورد نحوه ساخت یک ربات باشد. از آنجایی که ربات ها به طور کلی برای مبتدیان و افراد جدید مورد استفاده قرار می گیرند ، به طور طبیعی استفاده صحیح از روبات کمی مرموز و سخت است.

بنابراین ، قبل از خرید ربات ، توصیه می کنیم در سایت مربوطه جستجو کنید و دریابید که دروس آموزشی وجود دارد که مربوط به ایجاد و استفاده از روبات اینستاگرام است. اگر نمی توانید آن را پیدا کنید ، حتماً تماس بگیرید و سؤال کنید. زیرا شما خرج می کنید و آنقدر بد است که بعد از هزینه نتیجه کاملی کسب نمی کنید.

بهترین ربات اینستاگرام
بهترین ربات اینستاگرام
بهترین ربات اینستاگرام
بهترین ربات اینستاگرام

در این بخش از مقاله می خواهم برخی از ربات های اینستاگرام را به شما نشان دهم تا در نهایت بتوانید بهترین ربات اینستاگرام را از بین این سایت ها انتخاب کنید و ربات مورد نظر خود را در صفحه خود اجرا کنید.

البته شما می توانید برای جستجو و جستجوی ربات های مختلف اینستاگرام ، کلمه “ربات اینستاگرام” را نیز در مرورگر جستجو و جستجو کنید ، که ما در ادامه با مهمترین ربات ها و سایت هایی که در این زمینه کار می کنند ، خواهیم بود.

بهترین ربات اینستاگرام
بهترین ربات اینستاگرام

یکی از بهترین سایت های اینستاگرام برای اندروید inbo.ir است. می توان گفت 4 سال فعالیت از طریق این سایت می گذرد ، از ابتدا از ربات آنها استفاده شده است. در آن زمان چند ربات وجود داشت که یکی از آنها اینستاگرام اینبو بود.

تیم عینبو ، من با آن شروع کردم ، من از کسی عکس گرفتم که مایل به دیدن خداشدن باشد ، من می خواهم به جراحی خود بروم ، این را دوست دارم ، و می خواهم به شما بگویم که چقدر دوست دارم ، اینستاگرام را دوست دارم. هوستا ، الهه های Khud Shan Ra ، پدران را تغییر می داد و الهه ، ورمزی ، وی را به عنوان Cardand به سود می برد.

در مورد زمان بز ، آنها ظهور موقعیت خاصی هستند ، شما می توانید هر زمان آن را بازیابی کنید ، شما آن را مجاز خواهید کرد. کار Cardand در حال آمدن است. اکنون این امکان وجود دارد. و من با این تعداد زیاد خدایان خود آشنا شدم. بالقوه من محروم Hastend. برخی ، امکانات خدود از عزیزترین مکان ، قبل از استفاده ، در پاسخ به توضیحات وی کجاست؟

تشخیص پرسنل Anline

پتانسیل های الهه عینبو چقدر است ، به نظر چشمان کسانی که اسب های من هستند ، خداش کردهایی را جذب کرد که به تشخیص افراد آنلاین رسیده اند. هر جا سرنوشت خود را ملاقات کردم ، می خواهم Valor Mayshoud Kah Shama را پیدا کنم ، که عکس هایی که از آن بهره مند شده ام ، همانطور که کارگردانی ساختی میتوند دزداز کارگردانی کرده است ، به اندازه کاردن آن بردارد موثر است.

به نظر فعال ، از نظر اثربخشی ، در جایی که با شما ملاقات کردید ، به نظر روسای انتصاب مکنید ، مانند فعالیت های خوداش ، ره بارو ، حاجی ، حجام. با اوست که دادا و با او شرم را فراموش نکردی و کتاب بدون عشق خرد شد.

Valor Vic را حذف کنید

یک دست منطقی در مورد الهه ha-nahim khanim-dar- هر اینستاگرام ، برخلاف فایده Karbaran Khud ، رئیس مؤسسه عالی سطح موباشید. درمورد جایی که به معنای پاک کردن دیوار است ، پس از آن مانند این مورد است ، فقط پنجره را روشن کنید تا آن را به عنوان یک نور پس زمینه ، و حتی زنان خانه دار خارجی تماشا کنید.

Mitwane Jaft Kah Instagram بسیار زیاد است ، و همچنین رویدادهای با تکنولوژی بالا. اکنون ، برای اولین بار اینستاگرام به عنوان اثاثیه لقب گرفته ، کف در شماست و بهترین آن این است که مثل همین باشد ، آنها به نظر شما هستند ، چنین مواردی وجود دارد ، کف در شماست. ویدا کردا است.

Khurid Faloor Fyek Hayz Arzachy Jushan Nashan Dadan Bala Boden تعداد پیروان der Gij Ndard.

اگر می خواهید رمزعبور را حذف کنید ، می توانید آن را به رویداد اضافه کنید ، این مانند اینستاگرام نیست ، شما می خواهید آن را نقض کنید ، اما خیلی خوب است که مقدار را حذف کنید و می توانید همانطور که حذف می شود ، یک مورد جدید به اینستا اضافه کنید. به قوی ترین روش

این همان است که با Einbo ، مشارکت Dared و آزمایش مزیت وی ، به عنوان همتای محل زندگی We Ra ، به همان اندازه Kenned مؤثر است. تا آنگایی ، آنها از پدر الهه عینبروزانا ، با حداکثر 500 جسارت ، به نظر شما ، بعنوان یک کرد ، و در آن ، اما نه در جسارت ، بلکه در سکوت کردها به قوی ترین روش آگاه هستند.

رله کاردین آستور

با افزودن تنشگرها ، جدید است ، همانطور که مشاهده اینترنت است. Reklay Kardan Ya Haman ، Sakhikh Daden ، توسط Astori سلام باود ، جایی که الهه های آنه راز کجا هستند ، در انتهای حاج شمما ، در حال تماشای مکرد. از نقش الهه جلسه ، دیدگاه آستر ره داود بدوم را دیدم. در مورد جایی که بود ، به عنوان خانه دید ، آن را توسط داستان تماشا کردم.

مدیر ولسوالی بخشی

یک امکان جدید که چند سال قبل هم در ربات اینبو بود اما همانطور که گفتیم چون هسته ربات اینبو در سال های قبل تغییر کرد. قابلیت مدیریت دایرکت نیز از بین رفت تا اینکه جدیدا مشاهده کردم برنامه نویسان این سایت این قسمت را دوباره اضافه کردند.

بخش مدیریت دایرکت این امکان را برای شما میدهد که پیام هایی که برای شما در دایرکت ارسال میشوند را به شما نشان داده و از طریق همین بخش به آن ها پاسخ دهید. این قسمت بیشتر برای افرادی به درد میخورد که اکانت های زیادی دارند و مدیریت آن ها کمی برای شان سخت میباشد.

مشاهده استوری بصورت انبوه

یکی از بسته های جداگانه اینبو، امکان مشاهده استوری های دیگر پیج ها به صورت انبوه میباشد. به این صورت که شما میتوانید با تهیه این بسته امکان مشاهده بالای 500 هزار استوری در روز را پیدا کنید.

این فعالیت یعنی مشاهده استوری یکی از فعالیت های بی دردسر در اینستاگرام میباشد. چرا که فعلا در اینستاگرام محدودیتی برای مشاهده استوری وارد نشده از این رو میتوانید با خرید این پکیج ویژه، بازدید کننده های زیادی را به پیج خود جذب کنید.

البته ناگفته نماند که استفاده از این ویژگی جذب خوبی داشته تا جایی که به گفته خود سایت اینبو مشاهده روزانه نیم میلیون استوری در روز، بالای 100 اکانت را به جمع فالوور های شما اضافه خواهد کرد.

نحوه پشتیبانی سایت اینبو

در مورد پشتیبانی سایت اینبو هم باید خدمت شما عرض کنم که میتوانید به صورت تلفنی با آن ها در ارتباط باشید و پشتیبانی و راهنمایی در مورد ساخت ربات اینستاگرام را هم از طریق تلگرام انجام میدهند. البته ویدیو های آموزشی متفاوتی را داخل سایت خودشان در مقاله آموزش ساخت ربات اینستاگرام به صورت مفصل آموزش داده اند که میتوانید بعد از خرید اشتراک از این صفحه برای ساخت ربات خود اقدام کنید.

تعرفه های اشتراک در اینبو

در مورد تعرفه های اشتراک این سایت هم باید عرض کنم که تعرفه های یک ماهه اکثر سایت ها 50 تومان هست که در اینبو هم یک ماه ربات 60 تومان میباشد. اما در اشتراک های بلند مدت اینبو تخفیف های خوبی شامل شما میشود مانند اشتراک یک ساله اینبو که 260 تومان هست که در سایت های مشابه بالای 500 تومان هم مشاهده کرده ام.

اینبو یک روز تست رایگان هم داشته که به تازگی نرم افزاری برای اندروید را هم منتشر کرده و شما به غیر از استفاده از سایت و پنل برای ساخت ربات میتوانید از طریق نرم افزار اینبو هم اقدام کرده باشید. قبل از خرید میتونین از تست رایگان استفاده کنید.

امنیت پیج در سایت اینبو

درباره امنیت و حفظ حریم شخصی هم باید بگویم که اینبو یکی از قدیمی ها در این عرصه میباشد که چند سالی در این زمینه در حال خدمات رسانی بوده از این رو میشه به نوعی بیشتر به این سایت اعتماد کرد. در ضمن این که این سایت دارای نماد اعتماد الکترونیکی میباشد و از همه مهم تر همانطور که گفتیم این سایت راه های ارتباطی زیادی برای کاربرانش گذاشته و پشتیبانی خوبی در تلگرام برای راهنمایی در ساخت ربات هم برای کاربرانش میدهد.

با  این توضیحات در مورد ربات اینبو میشه این سایت رو یکی از بهترین سایت های ارائه دهنده ربات اینستاگرام در ایران نامید. هم از لحاظ امکانات سرتر از ربات های دیگر میباشد که من تست کردم و هم این که تعرفه هاش خوبه و در آخر هم پشتیبانی خوبی هم داره البته پیش تر کمی با تاخیر رسیدیگی میکردند اما در تست جدید خودم که یک هفته پیش انجام دادم پشتیبانی راضی کننده ای داشتند.

قابلیت های اینبو را به صورت کلی میتوان :

  • امکانات کلی ربات ها از جمله قابلیت فالو، لایک، ارسال کامنت و ارسال پیام دایرکتی و …
  • تشخیص افراد آنلاین
  • حذف فالوور فیک
  • جذب فالوور هدفمند
  • بخش مدیریت دایرکت
  • بخش آنالیز جذب پیشرفته
  • بازدید استوری به صورت انبوه
  • جذب فالوور هدفمند و مد نظر شما
  • ارسال لایو و پست ها به صورت زمان بندی شده
بهترین ربات اینستاگرام
بهترین ربات اینستاگرام

اینستاساز هم یکی از بهترین ربات های اینستاگرام بوده که از قدمت بالایی نیز برخوردار میباشد. این ربات امکانات لازم برای جذب فالوور به تعداد کافی را داشته که در این میان میتوان نقطه قوت ربات اینستاساز را به سیستم خوب آنالیز جذب آن ارتباط داد.

اینستاساز قسمتی در پنل ربات خود دارد با عنوان گزارش گیری، که شما با استفاده از این بخش میتوانید ارزیابی کنید که از کدام هدف گذاری بیشترین جذب را داشته اید که به مرور زمان با اضافه کردن هدف گذاری های مناسب میتوانید جذب فالوور واقعی خود را پیش از پیش بالا برده باشید.

یک مزیت دیگر هم که اینستاساز نسبت به ربات اینبو دارد این میباشد که زمان شما در هنگام استفاده نکردن از ربات از دست نخواهد رفت. برای مثال اگر شما ربات را تنظیم کرده اید که شب ها فعالیت خود را متوقف کند دیگر زمان شارژ شما از دست نرفته و ثابت میماند تا زمانی که دوباره اقدام به راه اندازی ربات خود کرده باشید.

مزایای دیگر ربات اینستاساز به شرح زیر میباشد

  • ارائه گزارش روزانه از جذب فالوور
  • جذب فالوور هدفمند بر اساس جنسیت
  • جذب فالوور هدفمند بر اساس هشتگ ها
  • جذب فالوور هدفمند بر اساس لوکیشن
  • امکان ارسال پست زمانبندی شده
  • ارسال پیام های دایرکتی
  • ارائه سه روز تست رایگان
بهترین ربات اینستاگرام
بهترین ربات اینستاگرام

های فالوور هم از ربات هایی بود که در لیست ما قرار گرفت چرا که این ربات هم جذب بالایی داشته و از همه مهم تر پشتیبانی خوبی را نیز داراست. های فالوور دو سالی میشود که در این زمینه در حال فعالیت بوده و در همان اوایل با تست های رایگان 15 روزه توانست کاربران زیادی را جذب خود کند.

های فالوور در حال حاضر هم سه روز تست رایگان میدهد که میتوانید با ورود به سایت آن و با ثبت نام کردن از سه روز تست رایگان های فالوور استفاده کرده باشید. میتوان های فالوور را یکی از بهترین ربات های اینستاگرام نامید چرا که طی بررسی ها به این نتیجه رسیدیم اکثر کاربران این ربات از نحوه جذب فالوور راضی بودند.

مدیران این سایت به تازگی نیز برنامه اندروید برای ربات اینستاگرام را هم منتشر کردند تا ربات پیش از پیش اقدام به فعالیت کرده و مشکلی هم از لحاظ بلاک شدن فعالیت های پیج استفاده کننده از ربات پیش نیاید. از دیگر قابلیت های جدید های فالوور میتوان به اضافه شدن قابلیت جذب فالوور بر اساس جنسیت و امکان ارسال پست و استوری زمانبندی شده اشاره کرد.

یکی از معیاب های فالوور البته به نظر خودم رابط کاربری آن میباشد چرا که رابط کاربری در حد قدرت جذب خودش ندارد البته در این مورد برخی از کاربران این ربات نظرشان با من هم نظر نبودند و اعتقاد دارند که ساده بودن پنل کاربری های فالوور باعث بهتر کار کردن با این ربات شده است.

های فالوورهم به مانند ربات اینبو و اینستاساز نمایندگی ارائه میدهد البته نمایندگی به صورت کامل نه و این که شما میتوانید در قسمت فروش آن فعالیت کنید.

قابلیت های ربات های فالوور

  • فعالیت کردن بر اساس هدف گذاری های دلخواه
  • ارسال پیام دایرکتی به صورت انبوه
  • ارسال کامنت
  • ارائه گزارش جذب فالوور
  • ارائه برنامه برای اندروید
  • پشتیبانی از طریق تلگرام
بهترین ربات اینستاگرام
بهترین ربات اینستاگرام

در تست انجام شده توسط خودم از ربات ایران سوشال به این نتیجه رسیدم که از لحاظ جذب فالوور با ربات های دیگر تفاوت آنچنانی نداشته و همان بازدهی را میتوان از ربات ایران سوشال گرفت.

یکی از مزیت های دیگر که در تیم ایران سوشال نظر من رو به خودش جلب کرد ارائه ویدیو های آموزشی در ارتباط با اینستاگرام میباشد که شما حتی اگر اشتراک ربات ایران سوشال را هم خریداری نکنید باز هم میتوانید از خدمات آموزشی آن استفاده کنید.

در مورد خود ربات اینستاگرام ایران سوشال همانطور که گفتم تفاوت آنچنانی در امکانات نداشته و شما میتوانید با تنظیم ربات خود، فالوور های هدفمند مد نظر تان را جذب پیج کرده باشید.

بهترین ربات اینستاگرام
بهترین ربات اینستاگرام

روبو کلیک هم یکی از بهترین ربات اینستاگرام در ایران میباشد. در این ربات اینستاگرام شما میتوانید با خرید پکی از پکیج ها از قابلیت های لایک، ارسال کامنت، فالو و انفالو استفاده کرده باشید.

در روبوکلیک قابیلت ارسال دایرکت به صورت انبوه نیز وجود دارد اما برای استفاده از این قابلیت باید هزینه اضافه پرداخت کنید یا اینکه استفاده از ربات برای انجام فعالیت های گفته شده صرف نظر کرده و تنها بسته های ارسال دایرکت روبوکلیک را استفاده کنید.

در تنظیمات هدف گذاری ربات روبوکلیک قادر هستید هدف گذاری های خود را بر اساس هشتگ ها و موقعیت جغرافیایی و فالوور ها، فالوینگ ها، لایک کننده ها، کامنت گذاران پیج های هدف و یا پیج خودتان تعیین کنید. در مورد فعالیت های دیگر هم تفاوت آنچنانی با ربات هایی که در قسمت های بالاتر گفتیم نداشته است.

موردی که خیلی مرا در روبوکلیک اذیت کرد اول این بود که یک روز تست رایگان داشت و دوم این که تعرفه های روبوکلیک به شدت بالاست و همانطور که گفتیم برای فعال کردن فعالیت ارسال دایرکت باید جداگانه اشتراک خریداری کرده باشید. پس اگر بخواهید از ربات روبوکلیک استفاده کنید باید هزینه ای به مراتب بیشتر از ربات های دیگر پرداخت کنید.

گزارش جذب فالوور در روبوکلیک هم ساده میباشد و تنها تعداد فعالیت های انجام شده توسط این ربات برای شما به همراه تعداد جذب فالوور بعد از استفاده از ربات نشان داده خواهد شد و در واقع آمار های پیشرفته ای در این مورد برای کاربران ارائه نمیدهد.

یکی دیگر از نارضایتی هایی که از روبوکلیک میشود نبود پشتیبانی خوب این تیم میباشد. شما در پنل این ربات تنها میتوانید از طریق ارسال تیکت در پنل خود با ادمین های ربات روبوکلیک در ارتباط باشید. خودم در تست یک روز با ارسال یک تیکت به مدیران این ربات با تاخیر در پاسخ آن ها روبرو شدم.

یک قابلیت جدید هم در پنل روبوکلیک اضافه شد و آن هم در دیدن استوری پیج های هدف میباشد که در این پنل با نام ویو میتوانید از این قابلیت استفاده کرده باشید. البته این ویژگی در برخی از ربات هایی که قبل تر به آن اشاره کردیم وجود داشت و حتی در یکی از آن ها قابلیت پاسخ به استوری هم موجود بود.

ویژگی های ربات روبوکلیک:

  • جذب فالوور بر اساس پیج های هدف
  • قابلیت ویو استوری
  • رابط کاربری مناسب برای ساخت ربات
  • وجود بخش بازاریابی برای کاربران
  • فعالیت ربات بر روی موقعیت و هشتگ ها
  • دارای بخش فیلتر خوب برای حذف پیج های بی ارزش
  • ارسال دایرکت به صورت انبوه

راه های دیگری نیز برای جذب فالوور وجود دارد که حتی شما را از استفاده و هزینه صرف کردن برای خرید فالوور یا ربات اینستاگرام رهایی میبخشد و آن هم تولید محتوا میباشد. هر چه قدر تولید محتوا شما قوی و جذاب باشد مطمئن باشید که بدون هیچ هزینه خاصی میتوانید بهترین پیج را داشته باشید.

تولید محتوا در هر در فضای مجازی حر ف اول را میزند و در این میان اینستاگرام که مخاطب های زیادی را برای خود جذب کرده و شما میتوانید از این فرصت استفاده کرده و پیج خود را باز کنید.

ناگفته نماند که در حال حاضر اینستاگرام شدیدا در حال مبارزه با ربات های افزایش فالوور میباشد. از این رو اکثر ربات هایی که ما در این مقاله معرفی کردیم یا از کار افتاده اند یا مثل قبل کار نمیکنند.

بیشتر از یک ماه اشتراک ربات اینستاگرام را خریداری نکنید.

در این میان همانطور که گفتیم ربات اینستاگرام اینبو اقدام به ارائه ربات جدید بازدید استوری انبوه خود کرده است که توصیه ما استفاده از این ربات میباشد. چرا که در حال حاضر بدون هیچ مشکلی میتوانید از آن استفاده کرده و قدرت جذب بسیار یالایی نیز دارد.

منبع: بهترین ربات اینستاگرام

جهت دیدن مقالات بیشتردر مجموعه مطالب عمومی کلیک کنید 


منبع خبر: بهترین ربات اینستاگرام برای جذب پیروان واقعی

مسوولیت کلیه محتوای سایت بر عهده منابع اصلی بوده و بانک مشاغل اینفوجاب هیچ مسوولیتی در قبال محتوا ندارد.

دکمه بازگشت به بالا