بهترین راه های افزایش فالوور اینستاگرام رایگان

 بهترین راه های افزایش فالوور اینستاگرام رایگان

شبکه بزرگ اینستاگرام یکی از بزرگ ترین و محبوب ترین برنامه های دنیا می باشد و افراد زیادی در حال فعالیت در آن هستند و برنامه مناسبی برای انجام بیزنس و کسب درآمد در فضای کنونی می باشد برای همین افراد به دنبال افزایش فالوور خود هستند .

برای کسب و کار خود و داشتن پیج کاری نیاز به فالوور و دنبال کننده دارید و می دانید بدست آوردن فالوور پروسه سخت و زمان بری می باشد مخصوصا برای افراد تازه کار و بی تجربه که از اساس اینستاگرام اطلاعات زیادی ندارند ، روش های زیادی برای افزایش فالوور وجود دارد این روش ها عمدتا یا نیاز به سرمایه دارند و یا نیاز به انجام یک سری کار ها و فعالیت ها که می خواهیم بیشتر با این موارد آشنا شویم .

بسیاری از افراد برای سرگرمی و برقراری ارتباط از اینستاگرام استفاده میکنند چرا که سیستم اینستاگرام بر پایه علاقه افراد و موضوعات معروف می باشد برای همین بسیاری از مردم مدت زمان زیادی در اینستاگرام صرف می کنند اما از سوی دیگر افراد زیادی نیز وجود دارند که از این برنامه بزرگ و محبوب برای کسب و کار خود استفاده می کنند شاید باور این مورد برای شما سخت باشد درحالی افراد زیادی تا کنون به درآمد میلیاردی رسیده اند .

فالوور ها مهم ترین اجزای کسب و کار در اینستاگرام هستند و بدون آنها شما نمی توانید یک کسب و کار عالی داشته باشید پس نیاز است فعالیت اصولی برای بدست آوردن فالوور انجام دهید ما در این مقاله سعی داریم بهترین راه های افزایش فالوور اینستاگرام رایگان را در خدمت شما قرار دهیم تا با استفاده از آن بتوانید دنبال کنندگان خود را افزایش دهید و به رشد برسید .

روش های افزایش فالوور 

یک سری روش ها و ترفند هایی وجود دارد که می توان با عمل دقیق به آنها فالوور های اینستاگرامی را افزایش داد ، دانستن یک روش ها بسیار مهم می باشند و جزو ضروری ترین فعالیت ها محسوب میشوند در ادامه همراه ما باشید تا این روش ها را معرفی و نحوه دقیق انجام آن را یاد بگیرید . روش های افزایش فالوور

پروفایل خود را جذاب کنید

مهم ترین و به عبارتی اولین گام برای افزایش فالوور اینستاگرام توجه به پروفایل می باشد ، پروفایل هر پیج اینستاگرام در مرحله اول نماد معرفی پیج می باشد و نشان دهنده موضوع آن اکانت ، در نتیجه نیاز است در انتخاب آن کاملا اصول را رعایت کنید و پروفایل قرار گرفته شده به قدری جذاب و خلاقانه باشد که در نگاه اول افراد را ترغیب به دنبال کردن بکند حتی در زندگی روز مره نیز بسیار پیش آمده است که ما به مغازه هایی وارد می شویم که دکور و طرح زیبایی داشته باشد .

در کنار پروفایل جذاب و گیرا بایستی بیو کامل از خود و فعالیت خود را دقیق و ماهرانه بنویسید تا افراد مجاب شوند شما را فالوو کنند ، می دانید که پیج های هم حوزه بسیار زیاد هستند پس فردی موفق تر است که در میان همکاران خود جزو بهترین ها باشد .

با پیج های هم حوزه خود تعامل داشته باشید

یک روش افزایش فالوور اینستاگرام تعامل با همکاران و افراد هم حوزه می باشد ، شما باید در اینستاگرام افرادی که موضوع پیج شان همانند شما می باشد را پیدا کرده و دنبال کنید و آنها را حمایت کنید برای مثال پست های آنها را لایک و کامنت کنید و از طریق دایرکت با آنها ارتباط برقرار کنید .

زمانی که شما با همکاران خود تعامل ایجاد می کنید فالوور های پیج همکار نیز شما را دیده و ترغیب به دنبال کردن شما میشوند و همین طور حتی پیج شما در لیست و قسمت سجزشن ها (suggestion) ها قرار می گیرد و افراد بیشتری نیز شما را می بینند و به همین روال فالوور های شما افزایش پیدا می کند.

از هشتگ ها استفاده کنید

 هشتگ

یکی از بهترین روش های کمک کننده برای افزایش فالوور استفاده کردن از هشتگ ها می باشد اهمیت هشتگ برای پیشرفت پیج ها بسیار زیاد می باشد ، زمانی که شما پستی را آپلود می کنید در قسمت کپشن باید چندین هشتگ مرتبط به پست خود را قرار دهید تا پست شما بعد از به اشتراک گذاشته شدن در صفحه شما وارد قسمت هشتگ ها نیز بشود. افراد زیادی وجود دارند که از طریق هشتگ ها موضوع مرتبط با نیاز خود را سرچ می کنند و وارد آن قسمت میشوند و و چنانچه پست شما حاوی هشتگ باشد افراد زیادی می توانند آن را ببینید . هشتگ های زیادی امروزه وجود دارند حتی می توانید هشتگ ها را با توجه به موضوع خود بسازید.

اینستاگرام قابلیت دنبال کردن هشتگ ها را نیز ایجاد کرده است که به راحتی می تواند آن را فالوو کرده و پست های مرتبط را ببینید و فعالیت کنید تا تعداد فالوور زیادی نیز از این قسمت بدست آورید، بهتر است برای پست های خود از هشتگ های داغ و ترند استفاده کنید و این هشتگ ها اولویت بندی داشته باشند.

در اینستاگرام مسابقه راه اندازی کنید

یکی از محبوب ترین روش ها برای افزایش فالوور اینستاگرام بارگذاری مسابقه می باشد ، مخصوصا زمانی که این مسابقات جوایز داشته باشند می توانند با به خرج دادن خلاقیت در ایجاد این مسابقات افراد بیشتری را به پیج خود جذب کنید ، این مسابقات را می توانید در قسمت استوری یا پست قرار دهید حتی می توانید مسابقه ها را با پیج های همکار خود برگزار کنید تا آمار رشد پیج بالا رفته و فالوور های زیادی برا بدست آوردید. بهتر است چند وقت یکبار این مسابقه ها را برگزار کنید برای مثال می توانید از آنها بخواهید که کامنت بیشتری بگذارند و هر کس بیشترین تعداد کامنت یا تگ را انجام دهد برنده می باشد ، با این روش می تواند فالوور های زیادی را بدست آورید .

از وب سایت ها برای تبلیغ استفاده کنید

می توانید از طریق وب سایت های گوگل فالوور های خود را افزایش دهید ، می توانید با انتشار مقاله و وبلاگ های زیاد در وب سایت های رایگان پیج خود را معرفی کنید ، با توجه به اینکه روزانه افراد زیادی وارد وب سایت ها میشوند افراد زیاد تری می توانند وبلاگ ها و بنر های شما ببینند و در نتیجه از این طریق وارد پیج شما شده و شما را دنبال می کنند ، پس بهتر است از بنر های تبلیغاتی جذاب و وبلاگ های مناسب استفاده کنید.

سعی کنید در این وب سایت ها نام و آدرس ارتباطی یا آدرس پیج اینستاگرام خود را قرار دهید ، اگر سایت نیز دارید تبلیغ برای شما راحت تر می باشد و در طول بازه های زمانی می توانید پیشنهاد های ویژه برای کاربران ارسال کنید تا ترغیب شوند به پیج شما وارد شوند.

به نیاز کاربران خود توجه کنید

یکی از موضوعات مهم در راستای ارتقا پیج اینستاگرام توجه به خواست و نیاز مخاطبان می باشد، افرادی که شما را دنبال میکنند بایستی از موضوعات قرار گرفته شده در پیج شما راضی باشند پس هر چقدر بتوانید در مسیر نیاز آنها گام بردارید افرادی که جذب شما میشوند افزایش پیدا می کند، مهم ترین قسمت کمک کننده برای پی بردن به نیاز مخاطبان بخش insight اینستاگرام می باشد  از این قسمت می توانید متوجه شوید مخاطبان شما به نسبت کدام پست های شما را پسندیده اند و به کدام یک از موضوعات پیج شما ریکشن زیادتری نشان داده اند تا با توجه به آن تولید محتوا کنید.

از کامنت مارکتینگ استفاده کنید

از ساده ترین و موثر ترین راه های افزایش فالوور اینستاگرام بهره گیری از کامنت می باشد بدین منظور شما باید در پیج های همکار خود کامنت مرتبط با پست بگذارید و این کامنت های قرار گرفته باید به قدری حرفه ای باشد که از میان سایر کامنت ها شناخته شده و جذب کننده باشد تا افراد بیشتری کامنت شما را دیده و به پیج شما سر بزنند حتی برای اینکار می توانید به قسمت هشتگ ها مراجعه کرده و پست های اخیر که به اشتراک گذاشته اند را پیدا کرده و لایک و کامنت بگذارید، اگر بتوانید کامنتی بگذارید که قابل پین شده باشد بسیار سودمند می باشد.

از تگ های مکانی استفاده کنید

در اینستاگرام قسمتی وجود دارد که در آنجا می توانید مکانی که پست را گذاشته اید به اشتراک بگذارید چون اینستاگرام این قابلیت را دارد که پست های شما را به افرادی که در لوکیشن گذاشته شده هستند نشان دهد در نتیجه از این قسمت نیز فالوور های زیادی جذب شما می شوند.

سخن پایانی

موفق شدن در اینستاگرام نیازمند یادگیری اصول و قوانین می باشد برای اینکه تعداد فالوور خود را افزایش دهید نیازمند هستید که این روش ها یاد گرفته و به آنها عمل کنید در این زمان شاهد افزایش فالوور های خود خواهید بود ما در این وبلاگ سعی کردیم چندین نکته مهم که به رشد شما بسیار کمک میکند را معرفی کرده و شرح دهیم امیدواریم از آنها استفاده کرده و به موفقیت برسید.

دکمه بازگشت به بالا