عمومیکسب و کار های برتر ایجی مارکت

آموزش زیر نویس برای ریلز های اینستاگرام

ریلز اینستاگرام برای همه کاربران دنیا جذاب و محبوب است اما گاهی اوقات افراد صرفاً به این دلیل که شنیدن صدای ریلز برایشان ممکن نیست از دیدن آن صرف نظر میکنند. علت هم این است که ریلز هیچ زیرنویسی نداشته است! اگر می خواهید تعامل خود در اینستاگرام را افزایش دهید، بهتر است شروع به نوشتن متن روی ریلز کنید تا ویدیو شما در دسترس تر شود. اگر علاقه مند به یادگیری اینکه چگونه روی ریلز اینستاگرام متن بنویسیم هستید، جای درستی آمده اید. اگر به دنبال ترفندهای اینستاگرامی و خرید لایک و شماره مجازی هستید https://mymember.shop/خرید-لایک-اینستاگرام را از دست ندهید. در این مقاله به شما نشان میدهیم چگونه نوشتن متن روی ریلز را روی گوشی های آیفون و اندروید آغاز کنید.

نحوه نوشتن متن روی ریلز اینستاگرام در آیفون

نوشتن زیرنویس در در گوشی آیفون کار ساده ای است و به دو روش قابل انجام است. راه اول استفاده از خود برنامه اینستاگرام و راه دوم استفاده از ابزار های شخص ثالث است. در این قسمت دستورالعمل گام به گام برای هر دو روش برای شما آورده شده است.

زیرنویس ریلز با استفاده از برنامه اینستاگرام در ios

افزودن متن روی ریلز با استفاده از اینستاگرام تنها چند مرحله طول می کشد. اینستاگرام یک ویژگی خوب برای اضافه کردن زیرنویس خودکار به زبان های مختلف دارد. استفاده از این ویژگی در آیفون مراحل زیر را به دقت انجام دهید:

  1. برنامه اینستاگرام را باز کنید.
  2. در تب Reel یک ریلز موجود انتخاب کنید یا ریلز جدیدی ضبط کنید.
  3. گزینه “Next” را انتخاب کنید.
  1. “Next” را دوباره انتخاب کنید.
  2. روی “Done” در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید.
  3. روی گزینه “Next” ضربه بزنید.

نوشتن متن روی ریلز اینستاگرام با استفاده از ابزار شخص ثالث ios

در این قسمت ما از یک وبسایت شخص ثالث در آیفون برای اضافه کردن متن روی ریلز نیاز داریم. ویژگی زیرنویس اینستاگرام برای اضافه کردن متن راحت است، اما دقیق نیست زیرا بسیاری از کاربران متوجه اشتباهات املایی شده اند. متاسفانه اینستاگرام اجازه تغییر در این زیرنویس ها را نمی دهد. بنابراین، بسیاری از تولیدکنندگان محتوا تصمیم می گیرند از ابزار شخص ثالث برای اضافه کردن زیرنویس به ریلز اینستاگرام استفاده کنند. در این قسمت با ما همراه باشید تا با استفاده از سایت veed.io یاد بگیریم چگونه برای ریلز زیرنویس بنویسیم. همچنین به خاطر داشته باشید که با استفاده از veed.io  و بهره بردن از ویژگی های منحصر به فرد آن می توانید به متن آماده روی ریلز اینستاگرام دسترسی داشته باشید. مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. مرورگر خود را باز کنید و به سایت veed.io بروید. (veed.io->tools->add subtitles)
  2. گزینه “Upload Your Video” را انتخاب کنید و ویدیوی مورد نظر را انتخاب کنید.
  3. با توجه به تصویر به تب “Subtitles” در پایین بروید.
  4. در آخر متن ها را مرور کنید، سپس ریلز خود را ذخیره کنید و آن را در اینستاگرام آپلود کنید.

نحوه نوشتن متن روی ریلز اینستاگرام در اندروید

خبر خوب برای کاربران اندروید این است که آنها هم میتوانند ریلز های اینستاگرام خود را با اضافه کردن متن روی آنها محبوب تر و تاثیرگذارتر کنند. پس اگر می خواهید بدانید چگونه برای ریلز زیرنویس بنویسیم، دو راه برای انجام این کار وجود دارد: با استفاده از برنامه اینستاگرام یا یک وب سایت شخص ثالث. در این قسمت دستورالعمل گام به گام برای هر دو روش برای شما آورده شده است.

نوشتن متن روی ریلز با استفاده از برنامه اینستاگرام در اندروید

یکی از عالی ترین ویژگی های اینستاگرام، اضافه کردن زیرنویس خودکار به ریلزها است. این به این معناست که برای زیرنویس ویدیو اینستاگرام، لازم نیست تایپ دستی انجام دهید. در اینجا نحوه نوشتن زیرنویس ریلز در اندروید با استفاده از این ویژگی آمده است.

  1. اینستاگرام خود را باز کنید.
  2. در تب “Reel”، یک ریلز موجود را از گالری انتخاب کنید یا شروع به ضبط ریلز جدید کنید.
  3. “Preview” را انتخاب کنید.
  4. گزینه “Text” را انتخاب کنید.
  5. پس از آماده سازی می توانید متن زیرنویس را در سراسر صفحه حرکت دهید و اندازه، رنگ، فونت و غیره متن را تغییر دهید.
  6. روی “Done” ضربه بزنید.

نوشتن متن روی ریلز با استفاده از ابزار شخص ثالث در اندروید

ابزار های زیرنویس خودکار اینستاگرام بسیار عالی و آسان می باشد، اما اغلب اشتباهاتی را مرتکب می شود و برنامه به کاربران اجازه نمی دهد ایراد ها را برطرف کنند. بسیاری از مردم ترجیح می دهند از آن استفاده نکنند به این دلیل که نمی خواهند غیرحرفه ای به نظر برسند. به علاوه، این ویژگی در بعضی کشورها در دسترس نیست. خوشبختانه، یک راه حل وجود دارد: ابزارهای شخص ثالث. این ابزارها به سازندگان اجازه می دهد تا زیرنویس خودکار یا دستی را بدون هیچ اشتباهی اضافه کنند و به راحتی زیرنویس برای پست اینستاگرام اضافه کنند. پیشنهاد ما veed.io است. با استفاده از سایت veed.io  و بهره بردن از ویژگی های منحصر به فرد آن می توانید به زیرنویس آماده و حتی دسترسی داشته باشید.

برنامه آنلاین اضافه کردن زیرنویس: برنامه SubtitleBee

برنامه SubtitleBee، برنامه ای رایگان است که پس از ورود به شما امکان اضافه کردن زیرنویس و تنظیم بوم ویدئو را بر اساس پلتفرم ها و الزامات مختلف را می دهد. شما می توانید سبک، فونت، رنگ، رنگ پس زمینه، ابزار های کات و یا حتی محتوای زیرنویس ها را ویرایش کنید. بهترین بخش در مورد این برنامه این است که شما می توانید لوگوی SubtitleBee را غیرفعال کنید و لوگوی خود را به آن اضافه کنید.

برنامه آنلاین اضافه کردن زیرنویس: برنامه Veed.IO

یکی دیگر از برنامه های آنلاین رایگان که می تواند به شما کمک کند زیرنویس ها را به ریلز های خود اضافه کنید، برناتمه Veed یک ویرایشگر ویدیوی آنلاین عالی می باشد. شما این گزینه را پیش روی خود دارید که به این برنامه اجازه دهید صدا را به متن تبدیل کند. برنامه Veed همچنین قابلیت رونویسی ویدیوها از چندین زبان مختلف را ارائه می دهد که همین امر باعث می شود افرادی که به هر زبانی صحبت می کنند بتوانند زیرنویس ها را به ریلز ها و استوری های اینستاگرام خود اضافه کنند. شما می توانید از بین سبک های از پیش تعیین شده انتخاب کنید و یا سبک های خود را سفارشی کنید. توجه داشته باشید که برای حذف واترمارک Veed شما باید در نسخه Premium این برنامه عضو شوید.

سوالات متداول

  1. چرا نمی توانم زیرنویس را به ریلز اینستاگرام خود اضافه کنم؟

اگر ویدیو صوتی انگلیسی نداشته باشد، شما نمی توانید زیرنویس را اضافه کنید زیرا اینستاگرام فقط از زیرنویس های زنده برای ریلز با صدای انگلیسی پشتیبانی می کند. شما همچنین باید مطمئن شوید که حساب شما از استیکر های زیرنویس پشتیبانی می کند یا خیر.

  1. چرا من استیکر زیرنویس را در اینستاگرام خود ندارم؟

برای دریافت زیرنویس در اینستاگرام، برنامه شما باید به آخرین نسخه به روز شود، چرا که این ویژگی نسبتاً جدید است و به تدریج برای همه ارائه می شود.

دکمه بازگشت به بالا