خرید لوازم یدکی ام وی ام 550 از واردکننده تخصصی ام وی ام

ام وی ام 550 در دسته سدان هایی قرار می گیرد که خرید لوازم یدکی اصل آن در بازار از چالش های مالکان خودروهای ام وی ام 550 است. قیمت بالاتر لوازم یدکی 550 اصلی سبب شده است که تامین کنندگان سعی بر فروش قطعات و لوازم یدکی وارداتی کنند و اختلاف قیمتی در حدود 40 درصد برای مشتریان قابل مشاهده باشد.

مدیران خودرو به عنوان عرضه کننده تخصصی لوازم یدکی ام وی ام 550 به شما عزیزان پیشنهاد می کند که تا پایان مقاله با ما همراه باشید تا برای خرید لوازم یدکی ام وی ام 550 تصمیم بهتری بگیرید. در ابتدا ما با خودرو آشنا خواهیم شد و سپس بهترین فروشگاه لوازم یدکی ام وی ام 550 را به شما معرفی خواهیم کرد. برای دریافت مشاوره کافی است با شماره درج شده در سایت مدیران تیم تماس حاصل فرمایید.

بررسی ام وی ام ۵۵۰

ام وی ام 550 از جمله محصولات شرکت چری چین است که اولین بار در سال 2011 در بازار خودرویی کشور سازنده معرفی شد و تولید آن نیز تا سال 2016 ادامه داشت. مدیران خودرو نیز به عنوان شریک تجاری چری در ایران، در سال 1393 E5 CHERY را با نام ام وی ام 550 و در دو نسخه دنده دستی و اتوماتیک برای بازار کشور مونتاژ کرد. علی‌رغم اینکه ام وی ام 550 در کلاس سدان‌های خانوادگی ارزان قیمت قرار داشت ولی نتوانست در بازار ایران موفقیت چندانی را نصیب خود کند و مونتاژ آن در سال 1395 به طور کامل متوقف شد.

نقد کارشناسی ام وی ام ۵۵۰

در نمای جلوی ام وی ام 550 با چراغ‌ها و یک جلو پنجره بزرگ کروم مواجه هستیم که نمای نسبتا خوبی برای این بخش خلق کرده‌اند. بخش کناری کاملا ساده و عاری از هرگونه خطوط طراحی شده است و در بخش پشتی هم چراغ‌هایی کوچک و ناهماهنگ با بدنه را می‌بینیم. مجموعا با توجه به رده قیمتی می‌توان طراحی ام وی ام 550 را قابل قبول دانست، ولی قطعا طراحی آن در برابر محصولات هم رده حرفی برای گفتن ندارد. در داخل کابین هم یک تریم دو رنگ کرم و مشکی به راننده و سرنشینان خوش‌آمد می‌گویند. البته همانند سایر خودروهای چینی در ساخت کابین ام وی ام 550 نیز از پلاستیک خشک استفاده شده است.

طراحی کابین این خودرو هم در مقابل رقبا چندان نمی‌تواند راضی کننده باشد. ام وی ام 550 به یک پیشرانه 4 سیلندر با حجم 2000 سی سی مجهز شده است. این پیشرانه می‌تواند 139 اسب بخار قدرت در 5500 دور در دقیقه و 182 نیوتن متر گشتاور در 4300 دور در دقیقه را تولید کرده و نیروی تولیدی خود را از طریق یک گیربکس 5 سرعته دستی یا اتوماتیک CVT به چرخ‌های جلو بفرستد. یکی از ضعف‌های این سدان چینی، عملکرد ناهماهنگ گیربکس CVT آن است که اعتراض اغلب مالکان را نیز به همراه داشته است.

شتاب 0 تا 100 این سدان 1366 کیلوگرمی نیز 11.5 ثانیه اعلام شده که برای یک سدان چینی ارزان قیمت زمان مناسبی به نظر می‌رسد. براساس اعلام شرکت سازنده، مصرف سوخت ترکیبی این خودرو معادل 7.5 لیتر در هر صد کیلومتر است، البته برخی مالکان عدد 9 لیتر در هر صد کیلومتر را نیز برای آن اعلام کرده‌اند؛

همچنین نباید فراموش کنید که در استفاده‌های شهری این میزان مصرف سوخت با افزایش همراه خواهد بود. امکانات رفاهی و آپشن‌های MVM 550 نیز با توجه به رده قیمتی آن قابل قبول ارزیابی می‌شود. برخی امکانات قرار گرفته روی این خودرو در سدان‌های هم قیمت وجود ندارد. از جمله آپشن‌های ام وی ام 550 می‌توان به سنسور دنده عقب، روکش چرمی صندلی‌ها، رینگ‌های آلومینیومی، تنظیم برقی آینه‌های جانبی، تنظیم چهار جهته صندلی راننده و مه شکن جلو و عقب اشاره کرد.

MVM 550 خودرویی است که در سال 93 با عنوان یک سدان ارزان قیمت روانه بازار شد تا شاید بتواند با محصولاتی مانند پژو پارس و تندر 90 رقابت کند ولی در این زمینه چندان موفق نبود. پیشرانه قدرتمند، شتاب‌گیری مناسب و آپشن‌های خوب با توجه به رده قیمتی از جمله مزایای ام وی ام 550 هستند. اما آن روی سکه را نیز باید دید. کیفیت مونتاژ پایین، استهلاک بالا، دسترسی سخت به قطعات یدکی و گران بودن قطعات نسبت به رقبا و بازار دست دوم ضعیف هم معایبی هستند که شاید باعث شوند از خرید MVM 550 صرف‌نظر کنید و به سراغ رقبایش بروید.

مزایا و معایب ام وی ام 550

اگر بخواهیم یک بررسی اجمالی از خودروی ام وی ام ۵۵۰ داشته ‌باشیم، در مورد مزایا و معایب آن باید اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم. این خودرو در مقایسه با ام وی ام 330 با قیمت بالاتری وارد بازار شد، اما با توجه به امکاناتی که در اختیار استفاده ‌کنندگان قرار می ‌دهد، بسیار معقولانه به‌ نظر می‌رسد. درادامه مزایا و معایب این خودرو را برای شما بیان خواهیم کرد.

از مزیت‌ های ام وی ام ۵۵۰ میتوان به طراحی ظاهری خوش فرم و مدرن تر آاشاره کرد که چشم هر بیننده ای را به سوی خود جلب می کند. از دیگر مزیت‌ های این خودرو می ‌توان کابین دل‌ نشین و جادار آن را نام برد که که به دلیل جا دار بودن می ‌توان استفاده راحت تری از آن داشت.

بهبود عملکرد سیستم تعلیق و سواری نرم‌ تر نسبت‌ به مدل‌ های قدیمی از دیگر مزیت‌ های آن به شمار می‌ رود که استفاده ‌کنندگان را ترغیب به خرید می ‌کند.

دقت در عملکرد پیشرانه‌ این خودرو نسبت به فشار دادن پدال گاز ، مخصوصا در تولید نسخه دنده‌ ای از نقاط قوت این ماشین به شمار می‌ رود.

در مورد معایب ام وی ام 550 می ‌توان به کیفیت پایین متریال داخل کابین اشاره کرد، شاید بگویید که تجهیزات و امکانات رفاهی این ماشین قابل ‌قبول است، اما کیفیت پایین متریال داخلی عموما به‌ طرز چشمگیری از معایب ام وی ام 550 به شمار می ‌رود، از جنس صندلی‌ها گرفته تا مونتاژ داشبورد و قطعات داخل کابین همگی محصولات بی‌ کیفیتی می باشد که برای تولید این ماشین به کار برده‌ اند.

گیربکس CVT آن از دیگر معایبی بشمار می ‌رود که چندان دقیق و هوشمند عمل نخواهد کرد، شنیدن سروصدای بلند از کابین و دیگر صدای فراگیر در کمک‌ های جلو از دیگر معایب آنمی باشد که می تواند آزار دهنده باشد.

یکی دیگر از معایب ام وی ام 550 این است که از ایمنی پایینی برخوردار است.

خرید لوازم یدکی ام وی ام 550 از فروشگاه مدیران تیم

اکثر افراد با خرید لوازم استوک ام وی ام 550 دچار بازار قطعات تقلبی و بی کیفیت می شوند به همین دلیل توصیه میشود تا حد ممکن از قطعات اصلی و نو برای تعویض استفاده شود تا خودروی شما بتواند کارایی  خود را حفظ کند. لوازم یدکی ام وی ام 550 به صورت اصلی که دارای سریال هستند به فروش می رسد و شما میتوانید قطعات اورجینال و وارداتی درجه 1 را بسته به میزان هزینه ایی که دارید تهیه کنید.

مدیران تیم عرضه کننده تخصصی لوازم یدکی ام وی ام 550

برای دریافت خدمات و خرید لوازم یدکی ام وی ام 550 کافی است با شماره درج شده در سایت مدیران تیم تماس حاصل فرمایید. کارشناسان ما آماده پاسخ گویی به شما عزیزان هستند.

دکمه بازگشت به بالا