مدل لیست شده Vivobook S 15 OLED، دارای مشخصات زیر می باشد:


حدوداً شش ماه از زمان معرفی Snapdragon X Elite توسط کوالکام می گذرد و گویا بالاخره قرار است که این پردازنده بدست کاربران برسد. ایسوس قصد دارد به زودی رویدادی با محوریت کامپیوترهای هوش مصنوعی برگزار کند. اما به نظر می رسد که سایت این برند تایوانی در ویتنام جزئیات دستگاه آینده ایسوس را که Vivobook S 15 OLED نام خواهد داشت، زودتر از موعد منتشر کرده است.

به گزارش androidauthority رولاند کوانت، روزنامه نگار حوزه فناوری، یک اسکرین شات از وبسایتی که به نظر می رسد به انگلیسی ترجمه شده باشد را به اشتراک گذاشته است. این تصویر مربوط صفحه فروش یک مدل  ASUS Vivobook S OLED با تراشه Snapdragon X Elite می باشد.

مدل لیست شده Vivobook S 15 OLED، دارای مشخصات زیر می باشد:

  • ♦ پردازنده «Snapdragon X Elite «X1E (چهار مگابایت کش، حداکثر تا 3.4 گیگاهرتز، 12 هسته، 12 رشته)
  • ♦ موتور هوش مصنوعی کوالکام
  • ♦ پردازنده گرافیکی کوالکام آدرنو
  • ♦ 32 گیگابایت حافظه LPDDR5x
  • ♦ 1 ترابایت SSD با استاندارد M.2 NVMe PCIe 4.0
  • ♦ صفحه نمایش 15.6 اینچی 3K OLED (2880×1620 پیکسل، نسبت تصویر 16:9، نرخ نوسازی 120 هرتز، حداکثر روشنایی 600 نیت، پوشش رنگی 100٪ DCI-P3)
  • ♦ باتری لیتیوم یونی 70Whrs
  • ♦ مجهز به استاندارد نظامی MIL-STD 810H

ظاهر لپتاپ جدید ایسوس با زبان طراحی شرکت برای خانواده Vivobook مطابقت دارد و بیشتر مشخصات دستگاه نیز با انتظارات فعلی بازار همخوانی دارد. هیجان انگیز ترین بخش سخت افزار این دستگاه بدون شک پردازنده آن می باشد. این لپتاپ احتمالاً اولین محصول مجهز به تراشه Snapdragon X Elite خواهد بود و می تواند عملکرد این پردازنده و توانایی های آن را به نمایش بگذارد.

Vivobook S 15 OLED

در حالی که لیست اشاره ای به قیمت Vivobook S 15 OLED نشده است، اما کوانت به طور جداگانه توییت کرد که مدل پایه احتمالاً حدود 1500 یورو (~ 1650 دلار) قیمت خواهد داشت، البته قیمت این دستگاه در صورت ارتقاء آن تا 2300 یورو نیز بالا خواهد رفت، اما درست مانند هر شایعه دیگری، به این گزارش نیز باید با شک و تردید نگاه کرد.

Snapdragon X Elite پاسخ کوالکام به پردازنده های قدرتمند سری M اپل می باشند. مدت زیادی از معرفی این پردازنده توسط شرکت می گذرد و یکی از مورد انتظارترین محصولات حال حاضر دنیای فناوری، برای علاقه مندان به لپتاپ های ویندوزی می باشد. کوالکام ادعا می کند که این تراشه عملکرد شگفت انگیزی در زمینه قدرت خام، مصرف انرژی و پردازش هوش مصنوعی ارائه خواهد کرد.

خوشبختانه، برای آزمایش این ادعا نیاز نیست خیلی منتظر بمانیم. رویداد معرفی رایانه های هوش مصنوعی ایسوس برای 31 اردیبهش ماه در ساعت 11 صبح به وقت محلی برنامه ریزی شده است.

نظر شما درباره لپتاپ آینده ایسوس چیست؟

 

بفرست برای دوستات

دکمه بازگشت به بالا