عمومی

Google Maps چگونه بر SEO تأثیر می گذارد؟


سئو و شما عوامل مرتبط را نمی دانید ، خواندن این مقاله را از دست ندهید. ما به شما اطلاع می دهیم که چگونه Google Maps و بررسیهای Google بر SEO سایت شما تأثیر می گذارد.

تسلط وب بر وب را نمی توان انکار کرد. طبق آمار ، هر کاربر روزانه 3 تا 4 بار از جستجوهای گوگل استفاده می کند و برای 35 درصد افراد ، Google یک منبع ثابت برای یافتن محصولات و خدمات مورد نیاز خود است. با استفاده از این توضیحات ، هر مشاغلی که در فضای مجازی فعالیت کند ، باید بتواند با گوگل و مکانیسم آن سازگار شود.

گوگل بیش از 200 رتبه وب سایت مختلف را به خود اختصاص داده است ، و ردیابی همه آنها دشوار است. در همین حال ، Google Maps و Google Review ابزارهای بسیار مهمی هستند که در صورت استفاده صحیح ، می توانند وضعیت سئو وب سایت و تجارت شما را تا حد زیادی بهبود بخشند. به همین دلیل ، ما به بررسی تأثیر نقشه های گوگل در سئو و اهمیت بررسی گوگل در بهبود رتبه سایت ، نگاهی دقیق تر خواهیم انداخت.

اهمیت بررسی Google و Google Maps در سئو

قبل از شروع کار ، در اینجا چندین واقعیت مهم در مورد Google Review وجود دارد که ممکن است از آنها آگاهی نداشته باشید:

  • قبل از خرید ، از هر 10 نفر 9 بررسی و بررسی نوشته شده توسط سایر کاربران در مورد محصولات شرکت می خوانند.
  • 97٪ از این افراد می گویند که نظرات کتبی بر خرید آنها تأثیر می گذارد.
  • تقریباً تمام خریداران به همان اندازه که به توصیه خانواده و دوستانشان می پردازند ، به این نظرات اعتماد دارند!
  • هشتاد و هشت درصد از مردم از این ابزار برای یافتن محصولات و خدمات مورد نیاز خود استفاده می کنند.
  • از هر 5 نفر یک نفر 24 ساعت بعد از بررسی آنلاین در مورد تجارت و محصولات خود خریداری می کنند.
  • 58٪ از کاربران از تلفن های هوشمند برای پیدا کردن شرکت های مختلف استفاده می کنند.

این اعداد نشانه خوبی از تأثیر Google Maps است سئو و اهمیت کامنت هایی که توسط کاربران نوشته شده است.

هنگامی که صحبت از بهبود موتورهای جستجوگر محلی یا محلی می شود ، دو مورد بسیار مهم نیز باید در نظر بگیرند: یک بسته محلی و ترتیب یک ارگانیک محلی.

“بسته محلی” بخشی از نتایج جستجوی Google است که سه مشاغل برتر مربوط به عبارت جستجوی شما در زیر نقشه نشان داده شده است.

براساس بررسی موز ، بررسی ها و نظرات کاربران ، شانس حضور مشاغل موجود در لیست محلی پک را تا 13 درصد و Google My Business (که می تواند برای یافتن شرکت در نقشه باشد) به میزان 19 درصد افزایش می دهد. . این اعداد ممکن است به مانند گذشته جذاب نباشند ، اما تأثیر بسیار بالاتری نسبت به لیست ترافیک رسانه های اجتماعی ، نرخ گزاف گویی و موارد مشابه از آن خواهند داشت.

هرچند که از پک محلی (محلی محلی پک) اثربخشی کمتری دارد ، براساس جستجوی محلی ، Google Review و Map تأثیر بسزایی در رتبه بندی وب سایت ها دارند و تنوع ، کیفیت و کمیت نظرات کاربران و همچنین نشانک های My Business (از جمله نقشه ها) به شما امکان می دهد. نمایش مشاغل خود پس از Local Pack ، آن را تا 14٪ افزایش می دهد که هنوز هم بیشتر از تأثیر سیگنال های رسانه های اجتماعی است.

پاسخ این سؤال واضح است: زیرا بازخورد مشتری منبع اطلاعاتی مطمئن تری نسبت به اطلاعاتی است که در وب سایت کسب و کار خود قرار می دهید. در اصل ، بررسی مشتری در Google Maps نوعی از اثبات تأیید اجتماعی آنلاین یا سند اجتماعی آنلاین است تا تأیید شما را دریافت کند و به شما امکان می دهد سایر اطلاعات موجود در وب در مورد شغل خود را برای Google بررسی کنید.

جالب است بدانید که گوگل نه تنها از این نظرات ، بررسی های کاربران در وب سایت های دیگر مانند Facebook ، Yelp ، وب سایت خود و بسیاری از منابع دیگر راضی نیست. سئو شما در حال لمس کردن هستید

گوگل امسال آپدیت جدیدی در مورد نحوه رتبه بندی محلی منتشر کرد و “نزدیک شدن به یک یاب” مهمترین عامل رتبه بندی سایت ها است. با این حال ، بسیاری از شرکت ها هنوز آدرس Google Maps را به درستی تأیید نمی کنند.

هنگامی که وب سایت خود را در Google My Business ثبت می کنید ، Google به طور خودکار مکان کسب و کار شما را بر اساس داده هایی که از اینترنت دریافت می کنید تعیین می کند. اگر داده های دریافت شده به هر دلیلی نادرست است ، بدین معنی است که سایت شرکت شما در نقشه ها به درستی ثبت نشده است. این امر نه تنها باعث سردرگمی و کاهش مشتریان می شود ، بلکه با تغییر فاکتور “نزدیک به یاب” ، سایت سئو نیز به نفع شما خواهد بود. در این حالت ، برخی از کاربران برای گزارش آدرس اشتباه شغل شما به Google کافی هستند تا وضعیت آن را به غیر قابل اعتماد تغییر دهند.

با وجود تأثیر چشمگیر Google Review و Google Maps بر سئو ، بسیاری از شرکت ها به راحتی می توانند از این دو عامل مهم دور شوند. اگر نمی خواهید لیست مشاغل خود با Google را سیاه کنید ، فقط URL صحیح را از طریق Google My Business انتخاب کنید. ممکن است مدتی طول بکشد تا بتوانید Google Review را مدیریت کنید و در وهله اول باعث شود کاربران بتوانند پاسخ دهند ، اما قطعاً ارزش این کار را دارد. در حال پاسخ به نظرات کاربران اعتبار وب سایت خود را با Google و کاربران – ترافیک وب هدفمند افزایش دهید آنها و نظرات آنها را نشان می دهد و قدردانی می کند.

معمولاً مارک های فعال در این صنعت که بیشتر از طریق Google بررسی با کاربران ارتباط برقرار می کنند با این موتور جستجو محبوبیت بیشتری دارند. هدف اصلی Google ارائه بهتر نتیجه با اولویت بندی مشاغل است. سرانجام ، می توانید پاسخ هوشمندانه به دست آورید بهبود سئو از خودت پذیرایی کن. اگرچه تهیه اطلاعات دقیق و مودبانه بسیار مهم است استفاده از کلمات کلیدی – کلمات کلیدی هدفمند ترافیک وب Google رایگان برای تجارت و عبارات جستجو شده بسیار مهم استبهمراه Google SEO Map ، می توانید از Google Review نهایت استفاده را ببرید.

منبع:

https://www.targetedwebtraffic.com/increase-site-traffic-with-17-fully-functional-techniques-100-free/

جهت دیدن مقالات بیشتردر مجموعه مطالب عمومی کلیک کنید 


منبع خبر: Google Maps چگونه بر SEO تأثیر می گذارد؟

مسوولیت کلیه محتوای سایت بر عهده منابع اصلی بوده و بانک مشاغل اینفوجاب هیچ مسوولیتی در قبال محتوا ندارد.

دکمه بازگشت به بالا