از کجا تابلو فرش با بهترین کیفیت و طرح بخریم؟

از کجا تابلو فرش با بهترین کیفیت و طرح بخریم؟ حتماً فرشخونه بهترین و معتمد ترین انتخاب شما خواهد بود، زیرا وقتی بدانید تابلو فرشی که خریداری می کنید از کیفیت بالا، قیمت مناسب و ارسال سریع برخوردار است، چرا آن را انتخاب نکنیم؟!

فرشخونه یک فروشگاه عالی برای خرید اینترنتی تابلو فرش ماشینی در ایران و کاشان می باشد، که می توانید بهترین، جدید ترین و زیباترین طرح ها را با بالاترین کیفیت تولید شده با قاب یا بدون قاب انتخاب و خریداری کنید، پس اگر شما مانند دیگران؛ دنبال خاص بودن هستید. ما شما را به دیدن فروشگاه فرشخونه می کنیم تا بتوانید با تکیه بر رضایت دیگر خریداران ، کیفیت بالای تابلو فرش ها و همچنین ارسال سریع آن ها به سراسر ایران بعد از انتخاب و خرید دعوت می کنیم.

نحوه تشخیص کیفیت تابلو فرش ماشینی

وقتی از تشخیص کیفیت بالای تابلو فرش به خصوص تابلو فرش ماشینی حرف می زنیم منظور وضوح طرح و ظاهری فوق العاده و خیره کننده است. اگر طرح تابلو فرش نقطه نقطه باشد یا در قسمت هایی از سطح آن بریدگی و نخ های سفید دیده شود این محصول بی کیفیت است و فروشگاه تجربه کافی در عرضه تابلو فرش باکیفیت ندارد. این در حالی است که تابلو فرش ماشینی فرشخونه پس از بافت پرداخت می شود و تابلو فرش سطحی صاف و بدون ناهمواری دارد.

هیچ کدام از تابلو فرش ها در فرشخونه نقطه نقطه نمی شوند چون تابلو فرش به صورت چاپی با بالاترین کیفیت و تعداد رنگ نامحدود تولید می شود. در واقع عکس را روی کاغذ مخصوص چاپ می کنند و سپس روی تابلو فرش سفید پیاده می کنند، در نتیجه تصویر بی نقص و دقیقا مشابه تصویری که روی کامپیوتر بوده روی تابلو فرش چاپ می شود.

بهترین طرح تابلو فرش ماشینی کدام است؟

این امر کاملا سلیقه ای است و نمی توان جواب مشخص و قاطعی به آن داد. اما شما می توانید با در نظر گرفتن چند نکته بهترین طرح را برای دکوراسیون منزل خود انتخاب کنید. اولین نکته شناخت طرح های تابلو فرش ها و انتخاب موضوعی است که با سلیقه شما همخوانی دارد.

اگر به طبیعت و مکان های تاریخی علاقمندید تابلو فرش منظره، اگر دوستدار حیوانات و پرندگان هستید تابلو فرش حیوانات، اگر شیفته هنر غرب هستید تابلو فرش فرانسوی و تندیس و اگر به هنر ایران اشتیاق دارید تابلو فرش ایرانی و مینیاتوری طرح های مناسب شما هستند. در واقع بهترین طرح تابلو فرش، طرحی است که با سلیقه شما همسو باشد.

چرا فرشخونه را برای خرید تابلو فرش انتخاب کنم؟

چون فرشخونه مرکز تخصصی تابلو فرش ماشینی در ایران است که سال ها در این زمینه فعالیت کرده و از تجربه بالایی در زمینه فروش، پاسخگویی به مشتری، ارائه مشاوره های تخصصی، شناخت ترند بازار و سلیقه مخاطب برخوردار است.

این مجموعه کلکسیونی از زیباترین طرح های تابلو فرش ماشینی از پرفروش ترین ها تا خاص ترین ها را در اختیار دارد و طی زمان توانسته است به بالاترین کیفیت تابلو فرش ماشینی دست یابد. علاوه بر این، فروشگاه فرشخونه از تحمیل هزینه اضافی به شما خودداری می کند و تابلو فرش ماشینی را در شانه و تراکم بهینه و با نخ بادوام و مناسب برای کارایی تابلو فرش ماشینی عرضه می کند تا شما محصولی با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت خریداری کنید و سال ها از خرید خود لذت ببرید و هرگز نام فرشخونه را فراموش نکنید.

ضمانت 7 روز بازگشت محصول نشان دهنده اطمینان فرشخونه از کیفیت محصولات خود و همین طور به رسمیت شناختن حقوق مصرف کننده است.

ادیت و طراحی عکس های ارسالی شما جهت تولید تابلو فرش چهره از مزیت دیگر این فروشگاه است که کمتر فروشگاهی در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. واحد طراحی و گرافیک فرشخونه عکس ارسالی شما را برای تولید تابلو فرش چهره مطابق با سفارش شما ادیت می کند و در صورت درخواست شما شعر و نوشته هم به آن اضافه می کند و پس از تایید شما طرح آماده سازی و ارسال می شود.

از سوی دیگر، کارشناسان فروش این فروشگاه وقت کافی را به شما اختصاص می دهند تا دانش تخصصی خود را در اختیار شما قرار دهند و به سوالات شما با دقت و صرف زمان کافی پاسخ دهند و شما را در خرید یک تابلو فرش زیبا و مناسب برای دکوراسیون خانه شما یا به عنوان هدیه برای عزیزانتان راهنمایی کنند. خدماتی مثل پیگیری ارسال محصول تا اطمینان از دریافت آن توسط شما از وظایف واحد فروش فرشخونه است تا از رضایت شما از خرید تابلو فرش ماشینی اطمینان حاصل کنند.

 

منبع: تابلو فرش فرشخونه (https://farshkhooneh.com)

دکمه بازگشت به بالا