گلکسی واچ FE سامسونگ


در چند ماه گذشته شایعه شده بود که سامسونگ قصد دارد سری FE خود را به ساعت های هوشمند نیز گسترش دهد و به دنبال عرضه گلکسی واچ FE است که درحقیقت مدل ری برند گلکسی واچ 4 شناخته می شود. اکنون، برای اولین بار شاهد انتشار رندر طراحی و مشخصات کامل این ساعت هوشمند هستیم که شایعه شباهت آن به گلکسی واچ 4 را تأیید می کند.

گلکسی واچ FE سامسونگ

افشاگر Sudhanshu Ambhore اولین مجموعه از تصاویر Galaxy Watch FE را به همراه ویژگی های آن منتشر کرده است. ساعت هوشمند آینده سامسونگ را می توان در سه رنگ مشکی، آبی و صورتی در این تصاویر مشاهده کرد. همچنین بند سیلیکونی این ساعت دارای تکه های رنگارنگ مطابق با ظاهر واچ فیس است.

گلکسی واچ FE سامسونگ

گلکسی واچ FE سامسونگ

گلکسی واچ FE در اندازه 40 میلی متری عرضه خواهد شد و نمایشگر آن 1.2 اینچی Super AMOLED با وضوح 396 در 396 پیکسل است. این ساعت دارای پردازنده دو هسته ای Exynos W920، حافظه رم 1.5 گیگابایتی و 16 گیگابایت حافظه داخلی است. این ساعت همچنین One UI 5 Watch مبتنی بر Wear OS 4 را اجرا می کند.

از دیگر مشخصات Galaxy Watch FE می توان به GPS، وای فای دو بانده b/g/n، بلوتوث 5.0 و NFC اشاره کرد. همچنین گزارش شده است که این ساعت دارای شتاب سنج، حسگر نور محیط، فشارسنج، سنسور BIA ،ECG، ژیروسکوپ و مانیتور ضربان قلب است. گفته می شود یک باتری 247 میلی آمپرساعتی انرژی این ساعت را می کند که ادعا می شود با یک بار شارژ تا 30 ساعت عمر باتری را ارائه می دهد. این مدل همچنین شارژر بی سیم مغناطیسی شبیه به تمام مدل های قبلی گلکسی واچ دارد.

گفته می شود که Galaxy Watch FE دارای استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر گردوغبار و آب (تا 50 متر) است و همچنین به نظر می رسد که دارای طراحی مطابق با MIL-STD-810H باشد. دو دکمه در سمت راست این ساعت به چشم می خورد، شبیه به دیگر ساعت های گلکسی موجود.

سامسونگ می تواند در رویداد بعدی Galaxy Unpacked خود در تاریخ 10 جولای/20 تیر، مدل Galaxy Watch FE را درکنار گلکسی واچ 7 و گلکسی واچ 7 اولترا معرفی کند تا مجموعه ساعت های هوشمند این شرکت برای سال 2024 تکمیل شود.

نظر شما درباره طراحی و مشخصات Galaxy Watch FE چیست؟

بفرست برای دوستات

دکمه بازگشت به بالا