بازاریابی اینترنتیکسب و کار های برتر ایجی مارکت

نقد و بررسی بروکر کپیتال اکستند

بروکر کاپیتال اکستند از سال 2020 خدماتش را آغاز کرده است. تریدرهای باسابقه معمولا به بروکرهای جدید بازار با دیده تردید می نگرند اما بروکر کاپیتال اکستند یک فرق دارد و آن اینکه بخشی از مدیران تیم فارسی بروکر مشهور و معتبر فارکس تایم که سالها پیش بازار ایران را ترک کرد، این برند را برای ادامه ارائه خدمات به مشتریان خود انتخاب کردند.این بروکر تنوع حساب­ های معاملاتی برای مشتریان ایجاد کرده است که میزان سپرده های مورد نیاز برای هر حساب می ­تواند پاسخگوی انواع معامله­ گران باشد. چهار نوع حساب  استاندارد،ECN، PRO ECN و پلاتینیوم در این بروکر ارائه شده است.

  • حساب استاندارد: حداقل واریز 12 دلار است. کمیسیون معاملات آن صفر است. کمترین حجم معاملاتی آن 0.01 لات بوده و اهرم معاملاتی 1:5000 نیز ارائه شده است. میزان اسپرد معاملات شناور از 2 آغاز می شود.
  • حساب ECN: حداقل واریز 50 دلار است. کمیسیون معاملات صفر بوده و حداقل لات 0.01. است .اهرم معاملاتی تا 1:5000 ارائه شده است . میزان اسپرد معاملات شناور از 1.2 آغاز می شود.
  • حساب ECN PRO: حداقل واریز 100 دلار است.کمیسیون 3 دلار ثابت به ازای هر سمت معامله (یعنی هم باز کردن و هم بستن معامله جمعاً 6 دلار کمیسیون دارد). حداقل لات 0.01 و اهرم معاملاتی 1:5000 ارائه شده است. میزان اسپرد شناور از صفر آغاز می­ شود.
  • حساب پلاتینیوم: حداقل واریزی 25000 دلار است. کمیسیون معاملات صفر بوده و حداقل لات 0.01 است. اهرم معاملاتی 1:500 ارائه شده و اسپرد شناور آن  از صفر آغاز می­ شود، یعنی نسبت به حساب استاندارد و ECN که بدون کمیسیون هستند اسپرد کمتری نیز دارد.

نقد و بررسی بروکر تازه وارد کپیتال اکستند

بروکر کپیتال اکستند، بروکری نسبتا تازه تاسیس به حساب می آید که در سال 2020 افتتاح شده است. جدید بودن این بروکر به معنای به روز بودن سیستم ها، سرورها و خدمات این بروکر است و این در مقایسه با زیرساخت های قدیمی بسیاری از بروکرها، یک امتیاز برای کپیتال اکستند به شمار می رود.شایان ذکر است که تیم توسعه دهنده این بروکر همان تیم فارکس­ تایم است که از اعتبار مناسبی در بین ایرانیان برخوردار بوده و بیش از 15 سال سابقه فعالیت و خدمات­ دهی در بازارهای مالی را داشت که البته در حال حاضر با ایران قطع همکاری کرده است.این بروکر در کشور قزاقستان تاسیس شده و دارای تائیدیه وزارت اقتصاد قزاقستان است.

Capital Broker Review

رگوله های بروکر کپیتال اکستند

این بروکر دارای تائیدیه وزارت اقتصاد قزاقستان است. این مجوز یک رگوله معتبر بین المللی بحساب نمی آید. در تصویر زیر می توانید این مجوز را مشاهده نمایید.همچنین این بروکر عضو سازمان FINACOM است. این سازمان به عنوان یک نهاد مستقل و بی طرف در حل اختلافات بین مشتری و بروکر عمل می کند، که تا سقف 20000 یورو جبران خسارت می کند. توجه داشته باشید که این رگولاتوری محسوب نمی شود.

این بروکر همچنین توانسته تاییدیه VMT که زیر مجموعه FINACOM است را دریافت کند. این یک گواهی حسن نیت برای تایید اجرای موفق معاملات به حساب می آید. در زیر می توانید تصویر استعلام این مجوز را مشاهده نمایید.بروکر کپیتال اکستند تا کنون رگوله مختص حوزه قضایی اروپا را دریافت نکرده است.شرکت کپیتال اکستند با مسئولیت محدود در سنت وینسنت گرنادین ها به ثبت رسیده است. در تصویر زیر می توانید جزئیات این شرکت را مشاهده نمایید.

سیستم کپی معاملات

این بروکر از سیستم کپی معاملات پشتیبانی می کند. افرادی که دانش کافی برای انجام معامله ندارند می توانند با واریز مبلغ مشخصی، معاملات مدیران حساب بروکر را کپی کنند و از سود استراتژی آنها بهره ببرند.لازم به ذکر است که کپی ترید هم ریسک های خودش را دارد و این روش همیشه سود­ده نبوده و با ضرر هم همراه است و نباید انتظار سود دائمی از این روش داشته باشید.

پشتیبانی و ارتباط

کپیتال اکستند پشتیبانی کامل فارسی دارد که در سایت به صورت 24 ساعته و هفت روزه هفته پاسخگویی آنلاین انجام می شود. همچنین می توانید به آنها ایمیل ارسال نمایید. اطلاعات ایمیل و آیدی تلگرام این بروکر در ابتدای همین صفحه موجود است.کپیتال اکستند، جهت جلب رضایت کاربران نیز آکادمی فارکس در سایت خود راه­ اندازی کرده و محتویات آموزشی مورد نیاز جهت معامله­ گری در فارکس را از سطوح مبتدی تا حرفه ای به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار داده است.

 نحوه واریز و برداشت بروکر کاپیتال اکستند

در این بروکر امکان واریز و برداشت ریالی که مورد نیاز کاربران ایرانی است به صورت مستقیم وجود دارد و عمدتاً روش های واریز و برداشت بدون کارمزد انجام می شود.از کریپتوکارنسی هم می توانید برای واریز و برداشت استفاده کنید.

نمادهای قابل معامله

این بروکر نمادهای زیادی را جهت معامله در اختیار شما می گذارد که البته بستگی به نوع حساب شما نیز دارد. برای مثال حساب استاندارد تمامی موارد زیر را در بر می گیرد:

  • ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین
  • فارکس
  • CFD فلزات گرانبها
  •  CFD شاخص ها
  •  CFD ارزهای مختلف
  • CFD سهام  شرکت های آمریکایی
  • CFD سهام  شرکت های اروپایی

آموزش ثبت نام در بروکر کپیتال اکستند

روند ثبت نام در بروکر کپیتال اکستند بسیار ساده است. شما باید ابتدا در سایت این بروکر ثبت نام کرده و پس از ارسال مدارک خود، یک حساب معاملاتی باز کنید.سپس باید منتظر شوید تا از طرف سایت مدارک احراز هویت شما تأیید شود. پس از تائید مدارکتان می توانید اقدام به شارژ حساب و معامله کنید.

  • برای شروع ثبت نام در بروکر کپیتال اکستند، ابتدا روی لینک زیر کلیک کنید تا وارد سایت شوید.
  • برای ورود به فرم ثبت نام بروکر کپیتال اکستند، اینجا کلیک کنید.
  • توجه کنید درصورتی  که نتوانستید وارد سایت شوید، از ابزارهای تغییر آی پی استفاده کنید.
  • در این صفحه فرم ثبت نام را مشاهده می کنید.

ابتدا اگر زبان سایت فارسی نیست، می توانید از طریق دکمه ی بالای صفحه که در تصویر با فلش قرمز مشخص شده است، زبان سایت را روی فارسی تنظیم کنید.

سپس با توجه به توضحیات زیر، فرم ثبت نام را پر کنید.

  1. در قسمت اول، نام خود را وارد کنید.
  2.  در این قسمت نام خانوادگی خود را وارد کنید.
  3.  سپس باید کشور محل سکونت خود را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که در این قسمت می توانید ایران را انتخاب کنید.
  4.  در فیلد چهارم باید شماره موبایل خود را بدون صفر وارد کنید. توجه داشته باشید که کد کشور در این قسمت اتوماتیک مطابق با کشوری که انتخاب کرده بودید ثبت می شود.
  5.  یک ایمیل که به آن دسترسی دارید را وارد کنید. تمام اطلاعات حساب های شما به این ایمیل ارسال می شود پس حتماً مطمئن باشید که ایمیل مناسبی است.
  6.  یک رمز عبور برای ناحیه کاربریتان انتخاب کنید. دقت کنید که این رمز عبور فقط برای ورود به ناحیه کاربری شما در سایت کپیتال اکستند است و برای اتصال به حساب معاملاتی در نرم افزار متاتریدر استفاده نمی شود.
  7.  این رمز را مجدداً در این قسمت وارد کنید.
  8.  اعداد و حروفی که در تصویر مشاهده می کنید را در این قسمت وارد کنید.
  9.  در پایان در صورت موافقت با قوانین بروکر، این تیک را بزنید.

توجه کنید که تمام موارد بالا را به صورت صحیح و منطبق با مدارک هویتی خود وارد کنید؛ زیرا در مراحل بعدی باید تمام این موارد را با مدرک ثابت کنید.پس از پر کردن تمام موارد بالا بر روی گزینهٔ هم اکنون ثبت نام کنید، کلیک کنید.در این مرحله یک کد برای ایمیل و موبایل شما ارسال می شود، این کد را از هرکدام که به آن دسترسی دارید پیداکرده و وارد کنید.

احراز هویت در کاپیتال اکستند

در این قسمت با صفحه اصلی داشبورد خود در بروکر کپیتال اکستند مواجه می شوید.در این قسمت می توانید موجودی حساب خود را مشاهده کنید اما چون هنوز حسابی باز نکرده اید این موجودی صفر است.برای ادامهٔ مراحل ابتدا باید احراز هویت خود را انجام دهید.برای این کار بر روی گزینهٔ حساب کاربری خود را تأیید کنید، کلیک کنید. این قسمت با فلش قرمزرنگ مشخص شده است.

  • در این مرحله باید دو مدرک را ارسال کنید.
  • یکی مدرک شناسایی و دیگری مدرک تائید آدرس.
  • برای مدرک شناسایی می توانید از شناسنامه عکس دار، کارت ملی جدید، گواهینامه رانندگی و پاسپورت استفاده کنید.
  • توجه کنید که در این مرحله باید حتماً تصویر پشت و جلوی کارت را در دو بخش وارد کنید همچنین اگر تصویر شناسنامه را ارسال می کنید باید تصویر هر دو صفحه اول شناسنامه را آپلود کنید.
دکمه بازگشت به بالا