بازاریابی اینترنتیدانش و فناوریکسب و کار های برتر ایجی مارکت

تناسب اندام با مانتو شلوار اداری

تناسب اندام با فرم مانتو اداری طاعتی

خرید یا دوخت مانتو شلوار اداری باید با فرم بدنی افراد متناسب باشد. همه زنان یک فرم یا استایل بدنی شبیهی ندارند بلکه بعضی از آن ها لاغر، چاق یا قد بلند هستند، بنابراین تناسب اندام افراد با هم فرق می کند. از این رو وقتی در محیط کار و یا اداره مشغول به کار هستید، باید لباسی بپوشید که دارای استایل زیبایی باشد و برای محیط های رسمی مناسب باشد. بعضی از افراد هنگام خرید یا دوخت مانتو اداری دغدغه زیادی دارند و نمی توانند فرم متناسب با بدن خود را انتخاب کنند. فروشگاه طاعتی معتبرترین فروشگاه مانتو های اداری و مانتو شلوار مجلسی در سراسر کشور می باشد. جهت خرید یا دوخت هر کدام از مدل های مانتو می توانید به وبسایت فروشگاه طاعتی به نشانی https://taati.co مراجعه کنید.

مانتو شلوار اداری مخصوص افراد قد بلند

قد بعضی افراد نسبت به سایرین بلندتر می باشد و این افراد هنگام خرید مانتو شلوار به مشکل بر میخورند. دیگر با فروشگاه طاعتی هیچگونه استرس و دغدغه ای در رابطه با خرید مانتو های اداری نداشته باشید. فروشگاه طاعتی انواعی از مانتو شلوار های مختلف در طرح های گوناگون مخصوص افراد قد بلند دارد. این نوع مانتو شلوار اداری ها نسبت به سایر مانتو شلوار های عادی کشیده تر هستند. این مانتو های اداری در بدن افراد بسیار شیک و منحصر به فرد می باشند. فروشگاه طاعتی این نوع مانتو ها را در جنس ها و طرح های مختلف تولید می کند که همگی آنها دارای فرم بسیار زیبایی می باشند. معمولا جنس این پارچه ها از پارچه کرپ، کتان کشی و… می باشد. در رابطه با جنس آن ها نیازی به نگرانی نیست و همگی آن ها محکم و با دوام می باشند.

مانتو شلوار اداری مخصوص افراد چاق

بعضی از زنان هیکل و قیافه آن ها نسبت به عموم مردم بزرگ تر و چاق تر می باشد. این افراد همیشه در هنگام خرید لباس به مشکل بر میخورند. این افراد باید مانتو شلواری را بپوشند که متناسب با فرم بدن آن ها باشد و هیکل آن ها را نیز بپوشاند. فروشگاه طاعتی مدل های مختلفی از این مانتو ها را تولید کرده است که کاملا رسمی می باشند و برای اداره جات مناسب می باشند و در عین حال بسیار شیک و زیبا می باشند. باید این نوع مانتو ها هنگام پوشیدن بسیار راحت و خنک باشند و در ساعت های طولانی افراد را اذیت نکنند.

لباس فرم اداری مخصوص افراد لاغر

همانطور که گفته شد قیافه همگی افراد شبیه هم نمی باشد و بعضی از افراد نسبت به سایر مردم هیکل و قیافه کوچکتری دارند. فروشگاه طاعتی مانتو اداری های شیک و زیبایی مخصوص این افراد تولید کرده است. این مانتو ها نسبت به سایر مانتو ها دارای سایز کوچک تری می باشند و متناسب با فرم بدن آن ها می باشند. این افراد می توانند با مراجعه به وبسایت طاعتی با توجه به قد و سایز خود مانتو شلوار های بسیار شیک و زیبایی متناسب با فرم بدن خود تهیه کنند. فروشگاه طاعتی به این افراد مانتو های چهار تکه را پیشنهاد می کند. این مانتو ها از 4 قسمت تشکیل شده اند و بسیار شیک و خاص می باشند و برای افراد لاغر طراحی شده اند.

مانتو متناسب با قسمت پذیرش بیمارستان

افرادی که در قسمت پذیرش بیمارستان مشغول به کار هستند، باید تیپ و ظاهر آن ها دل پسند و شیک باشد. این افراد می توانند از مانتو اداری های شرکت طاعتی استفاده کنند که دارای دوخت و طراحی بسیار زیبا و منحصر به فرد می باشند. افراد شاغل در قسمت پذیرش بیمارستان ها می توانند از تیپ های اسپرت و نیمه اسپرت استفاده کنند. فروشگاه طاعتی مانتو های شیک و مختلفی را در سایز های مختلف مخصوص کارکنان بیمارستان تولید کرده است و تنها با مراجعه به وبسایت آن ها می توانید نسبت به سفارش هر کدام از مدل ها اقدام کنید.

 

مانتو فرم اداری طاعتی

مانتوی فرم برای کارمندان رستوران

شاید تا حالا تجربه کرده باشید که موقع غذا خوردن در رستوران ها می بینید که کارکنان خانم آنجا مانتو های بسیار شیک و زیبایی به تن دارند. معمولا افراد شاغل در رستوران ها از تیپ های اسپرت استفاده می کنند. همچنین این افراد به دلیل اینکه تحرک زیادی دارند، باید از مانتوهایی استفاده کنند که در بدن بسیار راحت باشد و هنگام جابجایی آن ها را اذیت نکند. همچنین رنگ این مانتو ها بسیار مهم می باشد .و رنگ آن ها باید تیره باشد تا سریع کثیف نشوند. فروشگاه طاعتی انواعی از مانتو های مناسب کارکنان رستوران را در رنگ های جذاب و زیبا تولید می کند و در انواع سایز های مختلف وجود دارند.

مانتو فرم اداری مخصوص هتل

زنانی که در هتل ها و مسافرخانه ها کار می کنند، باید لباس هایی بپوشند که جذاب و دل پسند باشند و توجه افراد را به خود جلب کنند. فروشگاه طاعتی مانتو اداری های مختلفی را در طرح های گوناگون مخصوص کارکنان در رنگ های زیبا و جذاب تولید کرده است و افراد می توانند با مراجعه به وبسایت طاعتی نسبت به تهیه آن ها اقدام کنند. نوع پوشش کارکنان هتل در جذب مشتریان بسیار تاثیر گذار می باشد. این افراد باید از پوشش های بروز و با کلاس استفاده کنند.

 

تناسب اندام با فرم مانتو اداری طاعتی

مانتو فرم مخصوص کارکنان هواپیما

مدل، رنگ و طرح پوشش های کارکنان هواپیما متفاوت از سایر شغل ها می باشد. کارکنان هواپیما باید مانتویی مناسب با فرم بدن خود بپوشند و آن را با شلوار هایشان ست کنند. همچنین این مانتو ها باید رنگ جذاب و دوست داشتنی داشته باشند و جنس پارچه آن ها محکم و با دوام باشد. مانتو این افراد ممکن است هنگام ارائه خدمات، به لوازم جانبی هواپیما گیر کند و دچار پارگی یا کشش شوند. بنابراین جنس این نوع مانتو ها متفاوت از سایر مانتو ها می باشد و دارای کیفیت بسیار بالایی می باشند. معمولا هزینه و قیمت این مانتو ها بسیار بالا می باشد و خرید مدل های خارجی برای افراد به صرفه نمی باشد. از این رو به شما توصیه می کنیم که به فروشگاه طاعتی مراجعه کنید و این نوع مانتو ها را با قیمت مناسبی از فروشگاه طاعتی تهیه کنید.

دکمه بازگشت به بالا