عمومیکسب و کار های برتر ایجی مارکت

مشخصات میز اداری مدیریت مدل (S130)

نکات مهم برای انتخاب و خرید میز اداری

هنگام خرید میز اداری یا میز کار برای استفاده در خانه اتاق مطالعه یا شرکت لازم است درباره شکل میز، نوع استفاده و سبک طراحی آن فکر کنید. نکات مهمی برای خرید این مدل میزها و میز اداری مدیریت مدل (S130) وجود دارد که باید از آن ها اطلاع داشته باشید. درباره این نکات به صورت خلاصه در قسمت زیر صحبت کرده ایم:

نام شرکت مجموعه ناب ایران
موبایل 09194844670
ادرس تهران , بازار مبل نعمت آباد , خیابان جانباز ، پلاک 210
ایمیل nab-iran@repino.ir
  • هنگام خرید میز اداری دقت کنید که میز از چوب شیشه فلز یا ترکیبی از این مصالح ساخته شده است. سبک های مختلف را بررسی کنید تا مناسب ترین آن ها را برای خود انتخاب کنید.
  • توجه داشته باشید که اگر قرار است ساعات طولانی بر روی میز بنویسید، حتماً میزهای کوتاه تر را انتخاب کنید که پایه های ساده تر دارد و شما به راحتی می توانید بر نوشتن خود مسلط باشید.
  • خرید میز برای دفتر کار با ابعاد بزرگ تر که وزن سنگین تری دارند، معمولاً برای شرکت های بزرگ توصیه می شود. مدیران شرکت ها از این میزها استفاده می کنند تا فضای ذخیره سازی بیشتری در اختیار آن ها قرار گیرد.
  • نمونه دیگری از گزینه ها برای خرید میز اداری، میزهایی هستند که به صورت زاویه دار ساخته شده اند؛ بنابراین به راحتی در گوشه اتاق یا شرکت نصب می شوند. از طرفی، میز کنفرانس یا میز مدیریت نیز با این طراحی زیبایی نمای دفتر کار را افزایش می دهند.
  • اگر قرار است میز اداری یا میز دفتر کار برای خانه خریداری کنید و فضای کافی در اختیار ندارید، می توانید میزهای بدون پایه که به دیوار متصل می شوند را انتخاب کنید.
  • هنگام خرید میز اداری به ارتفاع طول و عرض میز و قطر داشته باشید. میزهای کوچک تر برای کودکان طراحی شده؛ میزهای متوسط برای جوان ها و نوجوان ها و میزهای بزرگ تر برای کارهای سنگین تر در بازار موجود هستند.
  • نکته دیگر برای خرید میز، شکل کلی میز است. میزهای مستطیل شکل، بیضی، میزهایی به به شکل حرف L انگلیسی، میزهای مدیریتی به شکل U، نمونه های از انواع میز برای خرید و استفاده در محل کار هستند.
  • هنگام خرید میز به بودجه مالی اولیه دقت کنید و همان لحظه درباره خرید صندلی نیز با فروشنده صحبت کنیم.

نحوه انتخاب میز اداری – مدیریتی مناسب

اگر به این فکر می کنید که چگونه می توانید یک میز اداری مناسب انتخاب کنید، این قسمت را از دست ندهید. ما همراه شما هستیم تا زیباترین و شیک ترین میزهای مدیریتی را برای شغل خود انتخاب کنید. اولین چیزی که هنگام خرید میز جدید باید در نظر بگیرید، هدف شما در استفاده از میز است. آیا برای استفاده از لپ تاپ نیاز دارید، یا برای نوشتن لازم دارید؟ می خواهید فقط از مانیتور کامپیوتر استفاده کنید، یا هدفتان سازماندهی فایل ها یا اهداف دیگر است؟ آیا از میز خود برای مدت طولانی استفاده خواهید کرد یا گهگاه از آن استفاده خواهید نمود؟

    هدف شما در فضای کاری دفترتان، مهم ترین عامل است و اندازه و پارامترهای ذخیره سازی میز را تعیین می کند.

در مرحله بعد، باید تصمیم بگیرید که میز اداری مدیریتی خود را در کجا قرار می دهید. مکان های زیادی در اتاق مدیریت وجود دارد که می توانید میز خود را در آن قسمت قرار دهید، بنابراین مطمئن شوید که قبل از خرید میز مدیریتی، فضای موجود را اندازه گیری کرده اید. بهتر است دقیقاً بدانید از میز چه استفاده هایی در دراز مدت خواهید داشت.

انواع میز مدیریتی که به پرستیژ کاری شما می افزاید!

در این قسمت، انواع اصلی مدل های میزهای اداری موجود در بازار بررسی شده است:

1- میز تحریر مدیریتی

اگر قصد شما از خرید میز مدیریتی، نوشتن و تحریر نامه ها و اسناد متعدد است، میز تحریر، برایتان مناسب تر است. میزهای تحریر عمدتاً کوچک تر هستند و برای استفاده سبک در نظر گرفته شده اند، از این رو به آن “میز تحریر” می گویند. این میزها از یک سطح مستطیل شکل با ضخامت کم، با فضای باز در قسمت زیرین ساخته شده اند و 4 پایه دارند. گاهی اوقات یک میز تحریر ممکن است یک کشوی کوچک در زیر سطح نوشتاری داشته باشد. این میزهای کوچک در طرح های متنوع وجود دارند و قیمت آنها نسبت به میزهای مدیریتی بزرگ و اِل- شکل، ارزان تر است.

2- میز اداری تاشو

یک میز تاشو مدیریتی برای رفع نیازهای موقت، یا برای مواقعی که به جابجایی مکرر نیاز دارند، مناسب است. این میزها دارای سطحی هستند که به راحتی به صورت یک تکه نازک، جمع می شوند و به راحتی می توان آنها را در کمد یا محفظه نگه داشت. این میزهای مدیریتی بیشتر برای مواقعی استفاده می شوند که مدیر و کارکنان می خواهند نقشه های بزرگ یا پلن هایی را به طور موقت بررسی کنند. میزهای تاشو برای برگزاری جلسات کاری یا تحریر، مناسب نیستند.

3- میز مدیریت با فضای ذخیره سازی زیاد

این مدل های میزهای اداری – مدیریتی، از استانداردترین مدل های موجود هستند که فضاهای ذخیره سازی فراوان دارند. این محصولات، یک میز مدیریت به اندازه کافی بزرگ اند و برای انجام کارهای پیچیده مدیریتی مورد استفاده قرار می گیرند. اغلب، میزهای مدیریت دارای یک فضای کار مستطیل شکل بزرگ هستند و در زیر آن فضای کافی برای قرار گرفتن پاها وجود دارد. مهم ترین ویژگی های این میزهای مدیریتی، وجود چندین کشو و کمد برای ذخیره سازی در دو طرف آن است.

4- Shell Desk

میزهای قفسه دار، جزو ساده ترین میزهای کار هستند. در بخش زیرین این میزها هیچ کمد یا کشو وجود ندارد. به طور معمول، آنها مستطیل شکل هستند و فضای باز زیادی در سطح بالایی آن قرار دارد. وجود چند قفسه در قسمت بالایی میز، آن را با سایر میزهای مدیریتی شرکتی متمایز ساخته است. از این میز برای رایانه رومیزی، قفسه کتاب ها، نظم دهی وسایل تحریر و … می توانید استفاده کنید. این نوع میز برای دفتر کار خانگی بسیار مناسب است.

5- میز اداری منشی یا معاون

یک میز اداری مخصوص معاونین یا منشی، با داشتن کشوهای کوچک و فضای ذخیره سازی  محدود، طراحی شده است. این میزها برای افرادی که نیاز به نوشتن و تکمیل مدارک دارند، ایده آل است. این میز یک گزینه عالی برای نویسندگانی است که به دنبال جذابیت و خلق فضای رمانتیک در دفتر کاری خود هستند. این میزها نسبت به میزهای مدیریتی، کوچک تر هستند اما تنوع رنگ و طرح دارند. این موجب می شود که انتخاب برایتان متنوع تر باشد. قیمت میز مدیریتی کوچک، ارزان تر تمام می شود. میزهای کوچک، فضای کافی برای جاگیری راحت لپ تاپ و ماوس دارند.

6- میز کامپیوتر اداری

برخی از مدیران نیاز دارند در ساعات کاری خود، در طولانی مدت از رایانه استفاده کنند. اگر فضای کافی در دفتر کارتان دارید، می توانید میز کامپیوتر مجزایی را برای کار خریداری کنید. روی این میزها فضای کافی برای کامپیوتر، مانیتور و چاپگر در دسترس است. همچنین می توانید سایر وسایل الکترونیکی مانند صفحه کلید یا موبایل را در روی میز به راحتی قرار بدهید. این میزها دارای قفسه در روی سطح و یک کشوی ساده در قسمت زیرین هستند. البته این طراحی ها روز به روز، بهتر می شود و ایده های بیشتری برای خرید در دسترس شما قرار دارد.

چرا باید به نکات قبل از خرید میز اداری اهمیت بدهیم؟

استفاده دائم از وسایل در محیط کار و زمان های طولانی که کارمندان در دفتر کار سپری میکنند دلایلی بر اهمیت نکات قبل خرید میز اداری میباشند. با انتخاب درست در هنگام خرید میز اداری می توانید سلامت کارمندان را تضمین نمایید و بازدهی بالا در کار داشته باشید. ایجاد محیط شاد و پر انرژی روحیه کارمندان برای کار را بالا می برد. در انتخاب رنگه دقت بیشتری به خرج دهید.از رنگ های شاد و پر انرژی در قسمتی از طراحی داخلی دفتر کار بهره ببرید. مناسب نبودن ابعاد در میز یا رنگ های خسته کننده به مرور زمان در بازدهی افراد تاثیر می گذارد. با توجه به نکات گفته شده نکات مهم قبل از خرید میز اداری را ساده نشمارید و در هنگام خرید به انها توجه نمایید.

بررسی اجمالی میز اداری مدیریت مدل (S130)

میز اداری مدیریت مدل (S130) یک میز مدیریتی کلاسیک با طراحی ساده و شیک است. این میز از جنس ملامینه، ام دی اف و وکیوم ساخته شده است. ابعاد میز اصلی 180 × 70 سانتی متر و ابعاد میز ال 50 × 75 سانتی متر است. این مدل میز مدیریتی به دلیل طراحی ساده و قیمت مناسب، گزینه مناسبی برای مدیرانی است که به دنبال یک میز مدیریتی با کیفیت و مقرون به صرفه هستند.

ویژگی های میز اداری مدیریت مدل S130

  • طراحی ساده و شیک
  • کیفیت بالا
  • فضای کافی برای قرار دادن وسایل

خرید اینترنتی میز اداری ، میز مدیریتی و میز کارمندی

برای خرید اینترنتی میز اداری، میز مدیریتی و میز کارمندی می توانید به راحتی در سایت ناب ایران از سبک ها  رنگ های مختلف دیدن نمایید و با در نظر گرفتن نکات مهم قبل از خرید میز مدیریتی ، میز کارمندی اقدام به انتخاب و خرید نمایید.  تمامی میزهای قرار گرفته در سایت ناب ایران با استاندارد های این محصولات همخوانی داشته و کار را برای شما در انتخاب بهترین میز اداری راحت تر می نماید.

لازم به ذکر است مجموعه ناب ایران در 13 استان کشور شامل شهر های تهران، کرج،اهواز، همدان، گیلان، استان مرکزی، آبادان، کردستان، اصفهان، سمنان، لرستان، کاشان و شیراز بیش از 30 نمایندگی جهت فروش محصولات و همچنین خدمات پس از فروش(گارانتی) دارد.

در لینک زیر آدرس دقیق نمایندگی ها موجود می باشد:

نمایندگی ها

شماره تماس: 09194844670

(تمرکز فروش بیشتر بر تهران باشد سپس نمایندگی های شهرستان ها)

دکمه بازگشت به بالا