سلامتی و پزشکیکسب و کار های برتر ایجی مارکت

بررسی ۲ عمل زیبایی صورت

بافت چربی که در زیر گونه وجود دارد، بوکال فت گفته می شود که باعث شده صورت شخص گرد تر به نظر برسد. اگر چه داشتن صورتی پر و گرد برای کودکان بسیار شیرین و زیبا خواهد بود ولی این ویژگی برای بزرگسالی جذابیتی ندارد چرا که افراد به داشتن صورت گرد و تپل علاقه ای ندارند و بیشتر جذب صورتی لاغر و زاویه دار می باشند به گونه ای که گونه ها و فک آن ها به خوبی مشخص باشد. امروزه توجه به زیبایی بسیار افزایش یافته که در این میان لیفت ابرو و لیفت با نخ نیز محبوبیت بالایی دارد.

مراقبت های پس از تخلیه چربی بوکال

انجام دقیق مراقبت ها و توصیه های پزشک بعد از جراحی بوکال فت در کاهش دوره نقاهت و کاهش خطرات و عوارض بعد از عمل کمک زیادی خواهد کرد. به طور کلی مراقبت های پس از این جراحی بسیار راحت و آسان خواهد بود که عبارت است از :

  • در ۳ تا ۴ روز اول می بایست از غذاهای آبکی ونرم استفاده شود و کمترین استفاده از دهان و فک خود را داشته باشید
  • حتما فضای دهان پس از هر وعده خوردن یا آشامیدن با سرم های مخصوص شستشو شود
  • با توجه به تجویز پزشک تا یک هفته پس از عمل از آنتی بیوتیک ها استفاده نمایید
  • در صورت استراحت سر خود را بالا نگه داشته تا نواحی جراحی شده تا چند روز بعد از عمل که به صورت طبیعی برمی گردد کمترین فشار را به شما وارد کند.
  • تا وقتی که محل جراحی به خوبی درمان نشده سیگار استفاده ننمایید.
  • محل زخم بخیه ها هرگز با زبانتان لمس نشود
  • از انجام ورزش ‌هایی که ممکن است طی آن به صورتتان ضربه وارد خواهد کرد دوری نمایید.
  • توصیه می شود تا یک هفته پس از عمل، از گِن مخصوص صورت برای کاهش تورم و فشار بر روی صورت استفاده شود.

لیفت ابرو با تزریق بوتاکس

امروزه  لیفت ابرو با روش های مختلفی صورت می گیرد که در این میان با تزریق بوتاکس یک راه جهت بالا بردن ابرو بدون استفاده از جراحی خواهد بود. در این روش جهت تزریق بوتاکس بخش هایی مشخص می گردد. سپس با بهره مندی از کرم های بی حس کننده موضعی، محل های مشخص شده بی حس می گردد. سپس بوتاکس از قسمت های بی حس شده تزریق خواهد شد. تزریق پرکننده در عضلات، منجر به فلج شدن آن ها و رفع چین و چروک ها در این محل می گردد. زمان لازم جهت لیفت ابرو با تزریق بوتاکس، چند دقیقه زمان خواهد برد و  به مدت ۳ الی ۵ ماه ماندگاری خواهد داشت. فرد پس تزریق بوتاکس به استراحت نیازی نداشته و امکان رسیدگی به فعالیت های روزانه خود را خواهد داشت.

مزایای لیفت ابرو

لیفت ابرو ضمن ظاهر پیشانی، کل صورت شما را بهبود خواهد داد .باعث بالا رفتن ابروهای شما شده و باعث می ‌شود تا جوان ‌تر و زیباتر دیده شوید و شاد و سرحال دیده شوید.

  • بالا بردن ابروها ظاهری شاداب‌ تر و البته هوشیارتر به صورت شما خواهد بخشید. همچنین می‌ توان افتادگی پلک‌ها را به این صورت کاهش دهید.
  • پیشانی چین و چروک‌ های عرضی ایجاد شده روی پیشانی با بالا کشیدن ابروها نیز صاف خواهد شد و منجر به آن می‌ شوند که صورت شما دوستانه ‌تر و مثبت‌تر دیده شود.
  • لیفت ابرو و پیشانی وقتی منطقی می باشد که دیگر با ظاهر خود احساس راحتی نداشته و چروک‌های عمیق پیشانی شما را آزار دهد. ظاهر جوان خود را با سفت شدن ناحیه فوقانی صورت مجددا کسب خواهید کرد.
  • از بین رفتن خطوط اخم بین ابروها و چین ‌های پیشانی را می ‌توان به عنوان یکی از مزایای لیفت ابرو دانست.

لیف با نخ برای صورت

موثرترین راه جهت کشیدن پوست صورت لیفت با نخ می باشد که یک روش درمانی و طب سوزنی بوده که باعث بهبود الاستیسیته پوست می گردد. این عمل منجر به تولید کلاژن خواهد شد. الیاف کلاژن به عنوان اصلی بافت همبند در پوست می باشند که در حفظ الاستیسیته و استحکام پوست موثر خواهند بود.

مزایای لیفت صورت با نخ

کشیدن پوست با نخ قابل جذب که لیفت صورت با نخ می باشد به عنوان تزریق نخ با طب سوزنی نیز معرفی می شود، این روش جدیدترین و پیشرفته ترین روش طب سوزنی صورت بوده که در جهت از بین بردن چین و چروک، افزایش ضخامت پوست، سفت شدن پوست، جوان سازی وکشیدن پوست صورت می گیرد. مبدا استفاده از این روش در کره جنوبی بوده و به تدریج در سراسر جهان گسترش پیدا کرد. با این روش ۱۰ سال جوانتر خواهید شد و تنها می توان در یک جلسه۳۰ دقیقه ای پوست صورت را کشیده و محکم می نمایید. این جراحی به به استراحت بعد از انجام نیازی ندارد و نتیجه ی آن بادوام و ماندگار خواهد بود.

امروزه مراکز زیادی تحت عنوان مجموعه های زیبایی در حال فعالیت می باشند که در آن خدماتی همچون بوکال فت ، لیفت ابرو و لیفت با نخ صورت می گیرد. گونه کلینیک به عنوان یکی از مراکز معتبر می باشد که از افرادی متخصص در زمینه های زیبایی استفاده می کند و همواره در حال خدمات رسانی می باشد. شایان ذکر است با مراجه به نشانی goonehclinic.com می توانید به دیگر خدمات این مجموعه دسترسی یابید و به طور کامل برای هر خدمات با کارشناسان با تجربه این مجموعه مشاوره شوید. این مجموعه با با بهره‌مندی از اساتید دانشگاهی، متخصصین به نام و حرفه ای و کادری با تجربه در کنار به کار گیری از دستگاه‌ ها و لوازم مجهز به بروزترین تخصصی دنیا در فضا و محیطی مدرن و آرامش بخش و پذیرایی ویژه، میزبان میهمانان ارجمند خود است.

دکمه بازگشت به بالا