موتورولا ریزر 50 با 6 گیگابایت رم در Geekbench ظاهر شد


انتظار می رود که موتورولا به زودی از گوشی های هوشمند تاشو نسل بعدی خود، برای عرضه در بازار های چین و جهانی رونمایی کند. هم اکنون، موتورولا ریزر 50 با تراشه معرفی نشده مدیاتک دیمنسیتی 7200 ایکس در میان داده های بنچمارک Geekench مشاهده شده است.

موتورولا ریزر 50 با 6 گیگابایت رم در Geekbench ظاهر شد

داده های بنچمارک Geekench، نام این گوشی تاشو نسل آینده موتورولا را تأیید می کنند. Moto Razr 50 در تست تک هسته ای موفق به کسب امتیاز 1,033 شده و در تست چند هسته ای نیز امتیاز 2,751 را ثبت کرده است. این تلفن هوشمند تاشو به طور پیش فرض با اندروید 14 به دست کاربران خواهد رسید. نسخه 6 گیگابایت حافظه رم این دستگاه در گیک بنچ حاضر شده است.

داده های بنچمارک Geekench

لیست Geekbench تأیید می کند که موتورولا ریزر 50 دارای یک تراشه 8 هسته ای با کد aito با فرکانس پایه 2.0 گیگاهرتز است. تراشه این دستگاه به پردازنده گرافیکی Mali G615 MC2 مجهز خواهد شد. می دانیم که این تلفن هوشمند تاشو از چیپستی با برند مدیاتک برخوردار خواهد بود. انتظار می رود موتورولا ریزر 50 از تراشه مدیاتک Dimensity 7300X بهره مند باشد.

این چیپست آینده مدیاتک دارای CPU هشت هسته ای با 4 هسته 2.0 گیگاهرتزی و 4 هسته با فرکانس 2.5 گیگاهرتز خواهد بود. چندی پیش، شاهد دریافت تاییدیه TENAA توسط موتورولا Razr 50 بودیم. این گواهینامه نیز نشان می دهد که گوشی تاشو مذکور از تراشه مدیاتک برخوردار خواهد بود.

طبق داده های منتشر شده از سوی TENAA، موتورولا ریزر 50 دارای یک صفحه نمایش بیرونی 3.6 اینچی OLED با رزولوشن 1056 در 1066 پیکسل است. این گوشی، به نمایشگر تاشو 6.9 اینچی OLED با وضوح FullHD+ و رفرش ریت 120 هرتزی مجهز می شود. انتظار می رود که دو لنز دوربین در قاب پشتی Moto Razr 50 قرار گیرد. دوربین اصلی وضوح 50 مگاپیکسلی داشته و برای دوربین دوم، یک سنسور 13 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است.

طراحی و مشخصات سری موتورولا ریزر 50 فاش شد

مطابق با گزارش Mysmartprice، دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی این تلفن هوشمند تاشو آینده موتورولا، درون یک پانچ هول و در مرکز بالای نمایشگر دیده می شود. باتری این دستگاه ظرفیت 3,950 میلی آمپری داشته و گواهی 3C نشان می دهد که این دستگاه از شارژ سریع 33 واتی پشتیبانی خواهد کرد.

نظر شما درباره Motorola Razr 50 چیست؟

بفرست برای دوستات

دکمه بازگشت به بالا