عمومیکسب و کار های برتر ایجی مارکت

انتخاب بهترین مبلمان باغی

انتخاب بهترین مبلمان ویلایی

هدف و انگیزه اصلی نگارش این مطلب، پاسخگویی به سوالات پرتکرار و نگرانی به حق مخاطبین عزیز درخصوصِ کیفیت و دوام محصولات فضای باز و می باشد. همچنین تلاش کرده ایم یک راهنمای خرید مبلمان ویلایی و مشاوره  برای تشخیص تفاوت های مبلمان باغی باکیفیت از مبلمان معمولی و در نهایت انجام خریدی مطمئن باشد. در ادامه را برگزیده ایم که امیدواریم در انتخاب و خرید مبلمان ویلایی باکیفیت و مقایسه و تشخیص تفاوت مبلمان باغی باکیفیت از معمولی به شما عزیزان کمک کند. لطفا با ما همراه باشید.

نکته اول در انتخاب و خرید مبلمان باغی باکیفیت؛ توجه به استاندارد در طراحی و تولید

منظور ما از استاندار، داشتن علامت استاندارد نیست؛ در حال حاضر استانداری در زمینه تعریف نشده است. بلکه منظور ما توجه به وجود نظم و معیار و حد و اندازه و مهم تر از آن رعایت آن حدود و اندازه ها در مراحل طراحی، تولید و محصول نهایی است. در یک خط تولید صنعتی و پیشرفته و در تمام فرایند تولید محصول، عدم خطا همواره کنترل و چک می شود و مهندسین صنایع در بهبود و اصلاح فرایند تولید، ناظر و مسئول خواهند بود. در این شرایط محصول نهایی حتما دارای استاندار و بانظم و دقت و رعایت اصول مربوطه تولید خواهد شد.اطلاعات بیشتر تاب ویلایی.

مبلمان فضای باز بی کیفیت که معمولا در کارگاه های فاقد امکانات و تجهیزات و صرفا به صورت الگوبرداری از نمونه اصلی تولید می گردند فاقد استاندارد لازم و ناتوان در رعایت حدود و اندازه ها می باشند. این موضوع به راحتی و با کمی دقت کاملا قابل تشخیص است. از آنجایی که این سازه ها طراحی مهندسی و اصولی ندارند و صرفا براساس تجربه و سعی و خطا تولید می گردند، کاملا غیراستاندار و بسیار پرخطا و ناهماهنگ و نامرتب هستند.

بنابراین همان طور که هیچ کپی برابر اصل نخواهد بود! این محصولات فقط یک الگوبرداری ناقص از محصول باکیفیت می باشند.

برای تشخیص این موضوع، تنها کافیست در مبلمان باغی باکیفت به طور مثال در یک ست میزوصندلی باغی مدل بامبو، دو عدد از صندلی های آن را با هم مقایسه کنید. در این مقایسه خواهید دید که این محصولاتِ باکیفیت، در زمان تولید با تجهیرات مدرن و پیشرفته صنعتی و براساس طراحیِ دقیق مهندسی، شابلون و برش و جوش خورده یا بافته و ریخته و قالب گیری شده اند و این فرایند بصورت روزانه بهینه و نظارت می شود.

برخلاف مبلمان ویلایی باکیفیت و استاندارد، در مبلمان معمولی و بی کیفیت شاهد خواهیم بود که دو نمونه مشابه از یک محصول به طور مثال دو صندلی از یک ست مبلمان ویلایی یا دو تاب باغی از یک مدل مشابه، اصلاً مشابه هم نیستند و تفاوت های زیادی باهم دارند! به طوری  که که کاملا قابل تشخیص است.

به همین سادگی و با مقایسه خود محصولات با یکدیگر، اگر تفاوتی در سازه و طراحی دو مدل مشابه مشاهده کردید به راحتی می توانید آن محصول بی کیفیت را تشخیص دهید! این گونه محصولات هیچ گونه استانداری ندارند و به صورت کاملا تجربی تولید می گردند.

که حتی با نشستن های طولانی در مبلمان باکیفیت، از نظر سلامت فیزیکی نیز در آرامش و سلامت کامل خواهید بود و این حس خوشایند کاملا قابل تشخیص است.

معمولا در این موارد حتی با مقایسه تصاویر نیز می توان محصول باکیفیت را تشخیص داد. اما ما در فروشگاه مبلمان باغی تمام تلاش و پیگیری قانونی لازم برای حفظ حقوق مشتریان و جلوگیری از این روش سواستفاده  و کلاهبرداری را داریم و علاوه بر تذکر و پیگرد قانونی متخلفان، تمامی تصاویر محصولات را با درج لوگو و پس زمینه تکرار شونده (watermark) محافظت می کنیم.

خلاصه آنکه با کمی دقت و مقایسه به راحتی می توانید مبلمان ویلایی باکیفیت را تشیخص و انتخاب نمایید.

ما برای روشن تر شدن این موضوع و آگاهی بهتر شما عزیزان در تشخیص و و معمولی، تعدادی مثال عینی در انتهای مقاله آورده ایم. لطفا تاپایان همراه ما باشید.

نکته دوم در تشخیص کیفیت و خرید مبلمان ویلایی باداوم؛ توجه به استحکام و وزن سازه(اسکلت) و کیفیت متریال آن

در مبلمان باغی معمولی برای کاهش هزینه ها، معمولا از مواد و متریال(آهن یا آلومینیوم) بی کیفیت و ضایعاتی با وزن کم تر(سبک تر) استفاده می شود.

تشخیص این مورد و مقایسه کیفیت متریال یا تفاوت وزن ها خیلی راحت نیست؛ بدلیل اینکه کمتر فروشنده ای همزمان دو کار باکیفیت و بی کیفیت را عرضه می کند. ما در فروشگاه مبلمان باغی صرفا جهت مقایسه و تشخیص مبلمان باغی باکیفیت از معمولی برای عزیزانی که حضوری اقدام به خرید می کنند این امکان مقایسه را فراهم کرده ایم.

کارهای معمولی و متفرقه، همواره اسکلت و سازه ای نازک  و ظریف و پراکنده و ناانبوه  خواهند داشت و معمولا آثار کیفیت پایین آهن یا آلومینیوم به کار رفته در آنها بصورت زنگ زدگی یا پریدگی و خوردگی قابل مشاهده و کشف است.

در وجود رگه های ناهمجنس و ناهمگن و همچنین وجود اختلاف در کیفیت و زبری مواد به کار رفته در بدنه، نشانه کیفیت پایین و استحکام کم آن ها خواهد بود. علاوه بر جنس مواد به کار رفته در این سبک از مبلمان فضای باز، نوع قالب  و کیفیت و تکنولوژی دستگاه های تزریق پلاستیک مورد استفاده در فرآیند تولید آنها، نیز نقش بسیار مهمی در کیفیت محصول نهایی خواهد داشت.

همچنین بدیهی است مقاومت پایین تری در مقابل خواهد داشت و اساسا مقایسه این دو سبک باهم صحیح نیست و لازم است مبلمان فضای باز پلاستیکی را با احتیاط بیشتری مورد استفاده قرار داد. به طور کلی در خرید بهترین مبلمان فضای باز پلاستیکی نام و اعتبار برند اهمیت بسیاری در کیفیت محصول نهایی خواهد داشت.

در ساخت و تولید مبلمان فضای باز و میزوصندلی مخصوص حیاط ویلا، به دلیل قرارگیری در شرایط سخت جوی، با این حال در برخی موارد و با توجه به سبک طراحی و نیاز مشتری، این سبک از مبلمان باغی تولید و بهره برداری می شود. در ، استحکام سازه نسبت مستقیمی با نوع چوب استفاده شده در ساخت آن خواهد داشت. بهترین و مقاوم ترین چوب برای تولید مبلمان باغی چوبی به ترتیب چوب های گردو، راش و روسی(نراد یا کاج) می باشد و سایر چوب ها چون توسکا سختی مطلوب را نخواهند داشت. فاقد ترک، خوردگی و آثار حشرات چوب خوار چون موریانه می باشد.

این اسکلت مقاوم که می تواند از فلز یا پلاستیک درجه یک تشکیل شده باشد لازم است با تکنولوژی صنعتی بالا جوشکاری یا ریخته گری و قالب گیری آن انجام شده باشد. در این حالت به هیچ عنوان با گذشت زمان و استفاده اصولی از آن دچار شکستگی یا وارفتگی یا خمیدگی اسکلت و پایه ها نخواهد شد و کیفیت روز اول خود را حفظ خواهد کرد.

و بی شک در استفاده حتی کوتاه مدت، کل سیستم و اسکلت و عضله آنها از هم جدا خواهد شد! ما موارد زیادی از این گونه تجارب ناخوش آیند مشتریانی که از محصولات بی کیفیت و فروشگاه های نامعتبر خرید کرده اند را شاهد بوده ایم.

نکته سوم در تشخیص مبلمان فضای باز باکیفیت؛ توجه به کیفیت رنگ

به دلیل آنکه این تجهیزات معمولا در فضای باز استفاده می شوند و در معرض آب و آفتاب و هوای آزاد قرار دارند

حتما دارای رنگی درجه یک می باشند. رنگ درجه یک رنگی است که علاوه بر کیفیت و چشم نوازی ظاهری، با به روزترین تکنولوژی صنعتی موجود انجام شده باشد و در مقابل سرما و گرما و آفتاب و رطوبت و باران و سایر شرایط جوی مقاوم بوده و در اثر گذشت زمان پوست پوست یا رنگ پریده(کم رنگ) نشود.

به طور مثال رنگ سفید در مبلمان فضای باز باکیفیت واقعا سفید و است؛ درحالی که در نوع معمولی و بی کیفیت آن، کم رنگ و کدر و معمولا به زردی متمایل است. نکته بعدی ضخامت و یکنواختی رنگ است که در ضخامت مناسب و مخصوصا یکنواختی رنگ قابل تشخیص است.

همچنین می توانید با بررسی زوایای مختلف سازه مخصوصا در جاهایی که از دید پنهان است به کیفیت رنگ پی ببرید. در کارگاه های معمولی بدلیل اینکه از تکنولوژی قدیمی و تجهیزات ارزان قیمت استفاده می شود و معمولا قبل از انجام پاشش رنگ، سازه و اسکلت محصول مورد نظر شست و شوی مناسب انجام نمی شود بنابراین پوست پوست شدن و رنگ نشدن قسمت هایی از سازه کاملا محتمل و بدیهی و قابل کشف است.

ما در فروشگاه مبلمان باغی بدلیل اهمیتی که برای کیفیت و مقاومت رنگ سازه در مبلمان فضای باز قائل هستیم از تکنولوژی الکترواستاتیک و   بهره می بریم. همچنین در ، کل سازه قبل از پاشش رنگ در سه مرحله در استخرهای مخصوص شست و شو و چربی گیری و رسوب گیری می شوند. در این حالت امکان آسیب به رنگ در شرایط مختلف محیطی تقریبا غیرممکن خواهد بود.

در کارگاه های معمولی امکان استفاده از چنین تکنولوژی و با این میسر نیست؛ زیرا علاوه بر دانش، به تکنولوژی صنعتی و کوره پخت حرفه ای با دمای بسیار بالا نیاز است. همچنین در این کارگاه ها مرحله شست و شو نیز کاملا حذف شده و

ضمن اینکه در رنگ آمیزی الکترواستاتیک نیز چندین کیفیت متفاوت وجود دارد که ما ضمن بهره گیری از رنگ های برند و شناخته شده از بالاترین کیفیت آنها و با ضخامت و پوشش فوق العاده بالای 80 میکرون استفاده می کنیم. همچنین

در ، کیفیت رنگ به کیفیت مواد استفاده شده در هنگام قالب گیری بستگی دارد و توجه به کیفیت مواد مورد استفاده در این محصولات یعنی توجه به همگن بودن و عدم اختلاف کیفی در مواد و همچنین شفاف و روشن بودن رنگ  آنها، نشانه خوبی برای کیفیت مبلمان فضای باز پلاستیکی و همچنین سایر تجهیزات پلاستیکی باغی ویلایی خواهد بود.

در نیز، کیفیت رنگ اهمیت بالایی خواهد داشت. نکته بسیار مهم در رنگ محصولات چوبی علاوه بر کیفیت و نوع چوب و نحوه پرداخت اولیه آن، استفاده از مواد عایق و پوشش پلی استر در مراحل نهایی به جهت جلوگیری از رطوبت و پوسیدگی می باشد. مبلمان چوبی باکیفیت نیز رنگ بسیار شفاف و براقی خواهند داشت.

نکته چهارم در خرید مبلمان  ویلایی باکیفیت؛ وجود سایر تجهیزات و ملزومات باکیفیت!

توجه به استانداردطراحی و تولید و استحکام سازه و رنگ آن که در بالا اشاره شدند؛ بسیار مهم و حیاتی است ولی

در مبلمان فضای باز باکیفیت علاوه بر موارد و نکات مهم قبلی بایستی به موارد جزئی تر ازجمله نوع پارچه و کیفیتِ دوخت آن و کیفیت و کمیت ابر و اسفنج در تشک ها و کوسن ها، کیفیت زنجیر و بلبرینگ ها(مخصوصا در تاب ها)، کیفیت نخ و تمام بافت بودن سِرمه در تاب های ریلکسی و و تاب ننو درختی و کیفیت و کمیت سایر ملزومات مربوطه مانند ضخامت شیشه و نشکن بودن آن و مواردی از این دست توجه و دقت لازم انجام شود.

ساده ترین راه ممکن کاهش هزینه در این کارگاه ها، استفاده از مواد نامرغوب و بی کیفیت در تولید و تهیه تجهیزاتی است که معمولا مورد توجه و دقت مصرف کننده نهایی قرار نمی گیرند ازجمله استفاده از ابر و اسفنج کم وزن، استفاده از پارچه نامرغوب، استفاده از اتصلات و بلبرینگ های ضعیف و ناایمن و به طور کلی استفاده و تهیه ملزومات از کالاهای غیراصلی و غیربرند با کیفیت بسیار پایین.

نکته پنجم در تشخیص و خرید مبلمان باغی باکیفیت؛ توجه به قیمت مبلمان باغی

همیشه معیار مناسبی برای انتخاب مبلمان باغی باکیفیت نخواهد بود. مخصوصا با ورود ابزارهای جدید تبلیغات و گسترش شبکه های اجتماعی  که سبب شده است، ممکن است بیشتر از قبل در دام قیمت های پایین یا گرفتار شویم! با وجود آنکه می دانیم برخی از این واسطه های محترم تحت فشار نبود کار و از روی ناچاری و اجبار در رشته ای غیر مرتبط با دانش و تخصص خود ورود کرده اند و حرفه دلالی را انتخاب کرده اند ولی به هرحال بایستی به این واقعیت توجه داشت و تا حدودی نگران تبلیغات و دلال های محترم باشیم!

در خصوص  نیز باتوجه به  توضیحات بالا که حاصل سالها تجربه ماست، به راحتی می توانید کیفیت تجهیزات باغی و مبلمان باکیفیت ویلایی و فضای باز را به راحتی تشخیص دهید و مقایسه و ارزش گذاری کنید. این را نیز می دانیم که از نوع معمولی آن حتما بیشتر خواهد بود.

دلیل اصلی انتخاب این راهکار برای جلب مشتری، عدم شناخت روش های بهتر و اصولی جذب مشتری از جمله ارائه خدمات بهتر، ارائه کیفیت بالاتر و بهبود روش های تولید و سایر روش های جذب مشتری است.

ما می دانیم که مخاطب فهمیم و آگاه امروزی حتما به تفاوت های کیفیت محصول و خدمات فروشگاه ها و برندهای مختلف پی خواهد برد و با وجود آنکه امروزه شاهد هستیم روش کاهش قیمت تاحدود زیادی بی تاثیر شده است ولی همچنان برخی از تولیدکنندگان از آن بهره می گیرند.

همان طور که اشاره شد برای این منظور یعنی کاهش هزینه تولید و ارائه از هر روشی استفاده می کنند که چند مورد در خلال توضیحات نکات قبلی ارائه شد؛ از جمله استفاده از فلز سبک و کم کیفیت، استفاده از تجهیزات و تکنولوژی ارازن تر، استفاده از کارگران و پرسنل غیرحرفه ای و سایر روش هایی از این دست که کاملا غیر اصولی هستند و نهایتا باعث کاهش کیفیت محصول نهایی خواهد شد.

و همچنان معتقدیم کاهش هزینه نبایستی به هر قیمتی انجام شود حتی به قیمت کاهش کیفیت محصول نهایی. آنچه که برای ما همواره در اولویت بوده و هست، حفظ و افزایش کیفیت تولید و کسب رضایت مشتریان محترم است.

همان طور که اشاره شد بدیهی به نظر می رسد که برای چاره ای جز پرداخت هزینه بیشتر نداریم و این یک واقعیت است که در بسیاری از برندهای مطرح مشاهده می نماییم؛ ولی این مسئله یک راه حل ساده دارد که در سایر خرید ها نیز چاره خوبی محسوب می شود و آن اینکه

واسطه ها علاوه بر تحمیل هزینه بیشتر به خریدار نهایی، به دلیل عدم آگاهی از مراحل ساخت و تولید یک محصول و گاها با ارائه مشاوره جهت دار و غلط، باعث سردرگمی خریداران محترم و نهایتا باعث خریدی اشتباه و نارضایتی مصرف کننده نهایی می شوند.

واسطه ها معمولا هیچ وابستگی و حمیتی نسبت به محصول تولیدی ندارند و صرفا به دنبال کسب سود بیشتر خواهند بود. متاسفاه گاهی برای مبلغ ناچیزی سود بیشتر، پیشنهادهای جلف(!) و جهت دار می دهند و ضررهای هنگفتی به خریدار بی اطلاع وارد می کنند.

از آغاز این سیاست یعنی شروع روند حذف واسطه ها و از تولید به مصرف و ارائه قیمت های بسیار نزدیک به قیمتِ همکاری و ، از جانب برخی دوستان و همکاران مورد انتقاد قرار گرفتیم ولی از آنجایی که ما همواره به رضایت مصرف کننده نهایی می اندیشیم در این مسیر ثابت قدم خواهیم بود.

ضمنا توجه به این نکته نیز ضروری است که خرید کالای بی کیفیت و ارزان در درازمدت علاوه بر اتلاف وقت و انرژی، هزینه های بیشتری به خریدار تحمیل خواهد کرد. بنابراین با بهترین قیمت ممکن، بایستی همواره در اولویت باشد تا

و یکی از سیاست های ما در این زمینه پخش مستقیم مبلمان باغی از تولید به مصرف است؛ با این هدف که محصول باکیفیت ما با بهترین قیمت به مصرف کننده نهایی برسد. در راستای این سیاست، فروشگاه ما از خرید یا اجاره نمایشگاه فیزیکی در محله های گران قیمت خودداری کرده و پیشنهادات در این زمینه را نادیده می گیرد. ما تنها یک شعبه فیزیکی به صورت گالری و نمایشگاه مرکزیِ واقع در شهرک ییلاقی طاووسیه داریم و به دنبال حضور در محله های لوکس و گران قیمت نخواهیم بود؛ هرچند محصولات لوکس و باکیفیت ما با چندین برابر قیمت در فروشگاه ها و  محله های لوکس عرضه می شوند ولی

نکته ششم در خرید تجهیزات و مبلمان باغی باکیفیت؛ توجه به اعتبار فروشگاه و نام برند

همواره توجه به سابقه، اعتبار و شخصیت فروشگاه یا برند می تواند کمک خوبی در انتخاب باشد. بی شک بهترین مبلمان باغی در بهترین فروشگاه مبلمان باغی عرضه خواهد شد.

فاکتورهای حرفه ای بودن یک فروشگاه زیاد و کاملا قابل تشخیص است. ازجمله توجه به مشتری و نیازی های ایشان، ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش، به روز بودن و توجه به مد و طرح های امروزی، در دسترس و پاسخگو  و مسئول بودن، خوش نام بودن، بهره گیری از پرسنل و همکاران آموزش دیده و سایر موارد.

همچنین به لطف وجود فضای مجازی را به راحتی می توانید از نحوه تعامل با مشتریان و مطالعه و توجه به نظرات سایر مشتریان بشناسید. فضای مجازی و عصر اطلاعات فرصت خوبی در این زمینه فراهم آورده است.

احتمالا برخی موافق نباشند ولی از نظر بیشتر متخصصین این حوزه، فضای مجازی فرصت خوبی برای ارائه و کسب اطلاعات و رقابت سازنده بین برندهای مختلف فراهم کرده و حضور در این فضا حتما به نفع مشتری و مصرف کننده نهایی خواهد بود. فروشگاهی که از این مهم دوری کند احتمالا به سایر نیازهای مشتری اش نیز توجه ندارد.

از دیگر ویژگی های یک و معتبر، جلب اعتماد مشتری و ارسال سریع و به موقع کالا است. یکی از دلایل خرید کالاهای بی کیفیت توسط مشتریان، در دسترس بودن محلی کارگاه های متفرقه و امکان تحویل فوری و جلب اعتماد مشتری در خرید حضوری است. یک فروشگاه و برند معتبر این موضوع را درک کرده و برای و جلب اعتماد مشتری در و راه حل خواهد داشت.

ما در فروشگاه مبلمان باغی با چندین سال سابقه و اعتبار بالا هموراه تلاش داشته ایم حرفه ای باشیم و بهترین و باکیفیت ترین محصولات را عرضه کنیم؛ آن هم به  صورت پخش مستقیم(از تولید به مصرف) با بهترین قیمت و سریع ترین ارسال. همچنین مفتخر هستیم مشتریان فهیم و وفاداری داریم که این تفاوت را درک کرده و به ما اعتماد دارند.

ما برای اعتبار و مشتریانی که داریم ارزش فراوان قائلیم و برای رسیدن به این جایگاه و کسب اعتبار و جلب اطمینان مشتریان عزیز و وفادار زحمت فراوان کشیده ایم. ما د و درصورت گزارش کوچکترین عدم رضایت از جانب مشتریان محترم، به سرعت آن محصول از روند تولید ویا عرضه حذف خواهد شد. همچنین ما با بهترین برندها و تولیدکننده های نامی ایران همکاری نزدیک و روابط دوستانه داریم و هیچ گاه اجازه نمی دهیم وسوسه اندکی سود بیشتر به این اعتبار چندین ساله آسیب وارد کند.

همان طور که اشاره شد می دانیم فروشگاه های نامعتبر و کارگاه های معمولی و متفرقه معمولا با کپی برداری و ارائه کیفیت و قیمت پایین تر به دنبال جذب مشتری و رقابت با فروشگاه های برند و شناخته شده هستند؛ خوشبختانه این را هم می دانیم به دلیل افزایش آگاهی  و سهولت کسب اطلاعات توسط مشتریان آگاه، این فروشگاه ها دوام چندانی در بازار متغیر و پرنوسان امروزی نخواهند داشت. اینگونه فروشگاه ها و تولیدکننده ها به هیچ وجه نمی توانند متناسب با تکنولوژی و تغییرات و پیشترفت های آن، پاسخ گوی نیازهای واقعی مشتری امروز و انجام خدمات پس از فروش متناسب با شأن مشتری باشند.

آنچه که ما تجربه کرده  و در این سال ها دیده ایم این را به خوبی اثبات کرده است که این گونه واسطه ها و کسب و کارهای فاقد خلاقت و دانش به سرعت نابود می شوند ولی متاسفانه به همان سرعت جایگزین خواهند شد!

خرید تاب ویلایی

در کشور ما سایتهای زیادی اقدام به فروش تاب باغی و تجهیزات ویلایی کرده اند که به چند نمونه از معتبر ترین این سایتها اشاره میکنیم.در بین این سایتها فروشگاه دیجی کالا،فروشگاه اینترنتی ویلاسازه،فروشگاه ترب و سوبیا میتوان اشاره کرد.

دکمه بازگشت به بالا