کارافرینیکسب و کار های برتر ایجی مارکت

آرسس صنعت تامین کننده دیزل ژنراتور در قزوین

آرسس صنعت تامین کننده دیزل ژنراتور در قزوین

” شرکت آرسس صنعت مانا ” فعالیت خود را با هدف تامین و بهره برداری از نیروگاه های مقیاس کوچک با فن آوری موتور ژنراتورهای دائم کار گازسوز و دیزل آغاز نموده است . این گروه از بدو تاسیس با پشتوانه تیم فنی متشکل از متخصصین با تجربه و همچنین همکاری نزدیک فنی و بازرگانی با معتبرترین سازندگان و تامین کنندگان موتور ژنراتورهای گاز سوز و دیزل ژنراتور  جهان توانسته است ضمن اجرای پروژه های موفق در حوزه نیروگاه های تولید پراکنده (DG) کلیه زنجیره خدمات تخصصی ، تامین تجهیزات ، نصب و راه اندازی ، مشاوره و طراحی مهندسی ، بهره برداری و خدمات پس از فروش انواع ژنراتور ، رله حفاظتی و موتور برق را در راستای کار خود قرار دهد.

” شرکت آرسس صنعت مانا ” توسعه ی پایدار خود را در گرو توجه همزمان به کیفیت و تعهد به کار دانسته و در این راستا متعهدانه ، جهت بر آوردن رضایت مشتریان عمل نموده است .

معرفی فعالیت ها و تخصص های شرکت آرسس صنعت

” شرکت آرسس صنعت مانا ” با بیش از 10 سال سابقه درخشان پیشرو در زمینه فروش ، نصب ، راه اندازی و تست رله های حفاظتی و کنترلی در کلیه سطوح فشار ضعیف ، فشار متوسط و فشار قوی و همچنین نمایندگی برندهای معتبر رله ها ( Schneider , Micom , Vamp , Easergy و .. ) همواره تلاش نموده است با انجام مشاوره صحیح ، قدم بزرگی در جهت ارتقا سطح کمی و کیفی حفاظت تجهیزات مورد نظر مشتریان برداشته باشد .

علاوه بر اینها ، آرسس صنعت در زمینه فروش و راه اندازی انواع دیزل ژنراتور نیز فعالیت دارد و شما میتوانید انواع دیزل ژنراتور را با بالا ترین کیفیت ممکن از آنها خریداری کنید .

شرکت آرسس صنعت مانا به عنوان یکی از مهمترین تامین کنندگان دستگاه های ژنراتور برق در ایران شناخته می شود. کوپلینگ کاملا استاندارد، ارائه ضمانت اصالت کالا و گارانتی مدت دار محصول از مزایای این شرکت در انتخاب به عنوان مجری تامین برق اضطراری سازمان های دولتی و مجموعه های بزرگ خصوصی است.

کیفیت برتر و ارائه مناسب  ترین قیمت بازار، دو ویژگی بسیار مهم برای محصولات عرضه شده توسط این مجموعه است. آرسس صنعت ، به عنوان یکی از تامین کننده های مولد برق شناخته میشود ، سری کاملی از بهترین برند های این دستگاه ها را دارا میباشد .

برخی از این محصولات شامل موارد زیر میشوند :

  • دیزل ژنراتور پرکینز و کامینز که شما میتوانید انواع توان های آنرا خریداری کنید .
  • انواع موتور برق در رنج توان های مختلف

محصولات ارائه شده توسط شرکت آرسس صنعت ، طیف گسترده ای از انواع نیاز های صنعتی ، ساختمانی ، شرکتی ، تاسیساتی ، تامین برق اظطراری و … را در 6 بخش پوشش میدهد که آن موارد به شرح زیر هستند :

  • دیزل ژنراتور
  • ژنراتور گازسوز
  • رله حفاظت
  • الکتروموتور
  • موتور برق
  • تجهیزات جانبی

شرکت ما به عنوان یک شریک تجاری مطمئن، همواره در لیست مراودات بازرگانی مجموعه های بزرگ، به منظور انجام مبادلات اقتصادی قرار دارد. انواع گروه های مشتریان ما به ترتیب زیر است:

  • بانک ها، بیمارستان ها، دانشگاه ها و مراکز بازرگانی
  • سازمان ها و ادارات دولتی
  • شرکت های آب و فاضلاب، شرکت های ساختمانی و راهسازی، کشاورزی و …
  • صنایع ذوب آهن و فولادسازی، صنایع سیمان، صنایع ساختمانی
  • هتل ها و استراحت گاه ها، پارک ها و سالن ها …
  • سازمان ها و شرکت های برق منطقه ای و ادارات برق و گاز
  • شرکت های تولیدی و صنعتی

شرکت آرسس صنعت مانا ، دانش فنی و کاملا تخصصی و حرفه ای درمورد ارائه انواع خدمات مرتبط به نصب ، راه اندازی ، تعمیر و نگهداری دستگاه های ژنراتور دیزلی را در اختیار دارد و آماده خدمت رسانی به شما است .فعالیت چندین ساله شرکت آرسس صنعت در زمینه مونتاژ تجهیزات مولد برق ، تجربه بسیار ارزشمندی را برای این مجموعه در پاسخگویی و ارائه خدمات به شما در مورد ژنراتور برق به همراه داشته است .واحد فنی مهندسی ” آرسس صنعت مانا ” به طور مستقل و خودکار ، دائما در تمامی مراحل استفاده از محصولات ما اعم از دیزل ژنراتور ، موتور برق و … از راه اندازی تا بازدید و بازرسی های دوره ای در کنار شما خواهند بود .

سفارش و خرید محصولات

قزوین به عنوان یک شهر صنعتی بزرگ ، دارای شرکت و کارخانه های بسیار متعددی است . به همین دلیل تولید و تامین کننده های ژنراتور و موتور برق در این استان بسیار بالا است .

اما ، ویژگی های تجهیزات برقی-صنعتی ، بستگی به مواد اولیه دارد که از آنها ساخته شده است . به همین دلیل هنگام خرید این محصول ، باید یک شرکت معتبر را انتخاب کنید .

شرکت ” آرسس صنعت مانا ” یکی از شرکت هایی است که ژنراتور های دیزلی و گازسوز را به صورت اقتصادی و ارزان را به شما عرضه کرده است . و شما میتوانید در هر زمان ، آنرا خریداری کنید .

یکی از مهمترین محصولات ارائه شده توسط آرسس صنعت ، دیزل ژنراتور است .

دیزل ژنراتور که به آن جن ست دیزل نیز میگویند یک ماشین مکانیکی- الکتریکی است که انرژی الکتریکی (الکتریسیته) را از سوخت دیزل تولید می کند.جن ست دیزل ، از ترکیب یک موتور دیزل و یک آلترناتور و انواع قطعات فرعی نظیر تابلو کنترل که به یکدیگر متصل شده اند تشکیل شده است . ژنراتور دیزلی از سوخت گازوئیل یا دیزل برای تامین برق استفاده میشود .برای انتخاب این دستگاه ، موارد زیادی وجود دارد که شما نسخه برقی آنرا به نسخه گازی آن ترجیح دهید . برای مثال : تامین و سوخت ذخیره آن ، شرایط کار ، تامین بار و عوامل مختلف دیگری مانند قیمت آن از دلایل برتری آن هستند .همچنین ، تامین قطعات آن بسیار راحت است و نیازی به دانش خاصی برای حمل و راه اندازی آن نیست .

این دستگاه بر بخش ها و قسمت های مختلفی حضور پر رنگی دارد . برخی از آن بخش ها موارد زیر هستند :

  • کاربرد های خانگی مانند تامین برق تلوزیون ، یخچال ، دریل برقی و … به هنگام قطعی برق
  • کاربرد های صنعتی مانند تامین برق کارخانجات تولید فولاد ، بیمارستان ها ، توربین های آبی و همچنین تامین برق معادن و صنایع و مصرف در نیروگاه ها

برای مشاهده انواع این محصول میتوانید به دسته بندی دیزل ژنراتور مراجعه کنید و همچنین برای خرید و استعلام قیمت ، میتوانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید .

خدمات پس از فروش

وسایل برقی-صنعتی نیامند تعمیر و نگهداری منظم و دقیق در فواصل زمانی معین هستند . البته این بستگی به سازنده آن و مواد اولیه آن دارد .

معمولا در یک دوره سرویس ، مواردی مانند فیلتر هوا ، فیلتر روغن و فیلتر سوخت را تعویض میکنند . همچنین ، روغن و برخی از تسمه ها مانند تمسه فن رادیاتور و تسمه دینام شارژ را تعویض میکنند .

نگهداری از ژنراتور های گازسوز و دیزلی بخش بسیار مهمی در کارایی آن است . اگر از آن به درستی نگهداری کنید ، در هر موقعی که به برق نیاز دارید ، این ژنراتور برقی میتواند به شما کمک کند .

متخصصین شرکت آرسس صنعت مانا تمامی خدماتی که شما پس از خرید یک محصول نیاز  دارید را برای شما انجام میدهند و از این بابت شما هیچ نگرانی در مورد خراب شدن و از کار افتادن دستگاه نخواهید داشت .

این شرکت ، تمامی قطعات مورد نیاز برای تعمیر و نگهداری از محصولاتش را دارا میباشد و در صورت بروز هر گونه خرابی برای دستگاه خریداری شده ، متخصصان مجرب آرسس صنعت به تعمیر قطعه خرابی میپردازند .

نصب و راه اندازی محصولات

“شرکت آرسس صنعت مانا ” با دارا بودن متخصصین با تجربه و همچنین در اختیار داشتن تمامی تجهیزات و ابزار آلات لازم برای نصب مولد ها و تجهیزات جانبی نیروگاههای تولید پراکنده و اتصال آنها به شبکه سراسری؛ بر اساس مستندات و نقشه های فنی و اجرایی مطابق با هر ساختگاه؛ آماده ارائه خدمات به شما میباشد .

ماموریت این شرکت تامین و فراهم نمودن کالاها و خدمات مورد نیاز مشتریان از معتبرترین و مطمئن  ترین منابع و توزیع آن در سریع  ترین زمان ممکن به همراه ارائه پشتیبانی و خدمات پس از فروش کامل از سوی متخصصان شرکت است.

آدرس شرکت :

قزوین ، بلوار آیت الله خامنه ای ، مجتمع تجاری و اداری نیایش ، طبقه چهارم ، واحد 436

شماره تماس : 33991491_028 و 09128871318

آدرس وب سایت : arses-sanat.com

دکمه بازگشت به بالا