اخبار بازارکسب و کار های برتر ایجی مارکت

نمایندگی تعمیرات بوش در تهران کجاست ؟

لیست نمایندگی های تعمیرات بوش در تهران

برند بوش(bosch) در سال 1886 با عنوان یک شرکت فناوری تاسیس شد. جالب است بدانید این برند ابتدا در آلمان و در شهر گرلینگن تاسیس شد. بعد از پیشرفت و افزایش تولیدات این شرکت کارخانه های دیگری در برخی کشور ها تاسیس کرد. این کارخانه های اولیه در کشور های ترکیه مجارستان چین مالزی قرار دارند. امروزه برند بوش در بین سه تا از مطرح ترین برند های جهان قرار دارد. به تدریج نمایندگی هایی از این برند در دیگر کشور ها فعالیت خود را اغاز کردند. با بالا رفتن نیاز های مردم نمایندگی بوش در تهران و شهرستان ها تاسیس شدند. پس از آن نمایندگی تعمیرات بوش در تهران و دیگر شهرستان ها هم فعالیت خود را آغاز کردند.

خرید محصولات با برندی با کیفیت و کم مصرف کاری عقلانی است. با گذشت زمان ممکن است هر یک از وسایل با هر برندی به تعمیرات احتیاج پیدا کنند. لوازم خانگی برند بوش دارای گارانتی با مدت زمان های متفاوتی هستند و شما بدون نگرانی می توانید خریدی مطمعن انجام دهید. اگر وسایل مصرفی برند بوش شما نیاز به تعمیرات داشتند باید از نمایندگی تعمیرات بوش در تهران یا شهرستان کمک بخواهید.

نمایندگی تعمیرات بوش در زمینه برسی و تعمیرات وسایلی مانند:

  • لباسشویی بوش
  • یخچال بوش و فریزر بوش
  • ماشین ظرفشویی بوش
  • آب میوه گیری بوش
  • چرخ گوشتی بوش
  • کتری برقی بوش
  • جارو برقی بوش
  • گوشت کوب برقی بوش
  • غذاساز بوش
  • قهوه ساز و چای ساز
  • ماکروفر و ماکروویو
  • و …..

 فعالیت می کند. تمامی کسانی که در نمایندگی تعمیرات بوش در تهران و یا دیگر شهر های ایران مشغول به کار هستند افرادی سنجیده شده اند. این تکنسین ها به طور تخصصی روی تعمیرات لوازم خانگی با برند بوش کار می کنند و اموزش های لازمه را دیده اند. به خاطر حساسیت لوازم خانگی برند بوش شما نباید تعمیرات آن را با بی توجهی و بی دقتی به دست هر کسی بسپارید.

شرکت آلمانی بوش لوازم خانگی مختلفی را تولید می کند و همین باعث شده هر کسی بخواهد از این برند خرید کند. با در نظر گرفتن سلایق مختلف انواع لوازم خانگی در ظاهر متفاوت و قابلیت های مختلفی تولید شده است. ماشین ظرفشویی، یخچال فریزر، لباسشویی، قهوه ساز و … به گونه ای طراحی شده اند که مصرف انرژی بسیار پایینی داشته باشند. در ساختن این لوازم خانگی بهترین اجزا به کار گرفته شده است و می توانید روی آن وسیله برای سال های متوالی حساب کنید. شرکت بوش همچنین خود را دوست دار محیط زیست معرفی کرده است و وسایل خود  را مطابق این قانون می سازد.

یکی از مزیت های نمایندگی تعمیرات بوش در تهران استفاده از محصولات اورجینال و قطعات اورجینال در این نمایندگی است. این به این معنی است که با خیال راحت می توانید تعمیرات لوازم خانگی خود را که دارای برند بوش هستند به ما بسپارید. نمایندگی تعمیرات بوش در تهران بطور مستقیم قطعات اورجینال را از خود کارخانه بوش تهیه میکنند. نمایندگی تعمیرات بوش در تهران به صورت 24 ساعته فعالیت می کنند و این سبب شده که سریع ترین خدمات را در کم ترین زمان به شما ارائه بدهند.

هر وقت لوازم خانگی بوش شما نیاز به تعمیرات داشت از طریق سایت و یا تماس گرفتن با ما می توانید مشکل خود را به ما بگویید ما با بررسی شرایط و موقعیت مکانی شما تکنسین های ماهر خود را به محل شما اعزام میکنیم. این موضوع سبب شده که شما نیاز به جابجایی  لوازم خانگی خود نداشته باشید. برای همین لوازم خانگی شما از آسیب های هنگام جابجایی دور می ماند و همچنین نیاز به پرداخت هزینه ی جابجایی و بردن لوازم خانگی خود به نمایندگی تعمیرات بوش در تهران ندارید.

نمایندگی تعمیرات بوش در تهران به همه نقاط تهران سرویس دهی دارد. از شمال تهران گرفته تا جنوب تهران و شرق گرفته تا غرب تهران تعمیرات انجام میدهد.  تمام مناطق تهران از جمله الاهیه نیاوران، فرمانیه، اقدسیه پاسداران ،جوردن ،شهرک غرب ،سعادت آباد، انقلاب، جلال آل احمد، شهرک آزمایش، شیخ بهایی ،صادقیه، ستارخان ،دریاچه چیتگر، پوتک، آیت الله کاشانی ،تهرانپارس ،پیروزی ، نازی آباد ،امامزاده حسن ،شهر ری ،عبدل آباد ،خانی آباد و …. تحت پوشش نمایندگی تعمیرات بوش در تهران هستند.

ما سعی می کنیم خدمات را با بالاترین کیفیت و کمترین زمان ممکن به شما ارائه کنیم. اما گاهی لازم است لوازم خانگی شما به تعمیرگاه مجهز نمایندگی تعمیرات بوش در تهران انتقال داده شود و کارهای لازم و جابجایی قطعات در آنجا انجام شود. اما ما به شما این اطمینان را می دهیم که از قطعات اورجینال استفاده می کنیم و هیچ آسیبی به لوازم خانگی شما نخواهد رسید. البته تا جای ممکن ما تکنسین های خود را به محل شما اعزام میکنیم.

تکنسین های دوره دیده ما پس از برطرف کردن مشکل لوازم خانگی شما طریقه استفاده صحیح تر و جلوگیری از خراب شدن دوباره را به شما آموزش می دهند. محصولات ساخت شرکت آلمانی بوش تا 36 ماه گارانتی دارند. یعنی شما تا 36 ماه اگر دچار مشکل شدید می توانید با در دست داشتن گارانتی از تعمیر و تعویض قطعات  به صورت رایگان استفاده کنید. برای این کار باید به نمایندگی تعمیرات بوش در تهران و یا به نمایندگی تعمیرات بوش در شهر خود مراجعه کنید. البته باید توجه کنید برخی از قطعات موجود در لوازم خانگی بوش شامل گارانتی پس از فروش نمی شود. برای مثال دستگیره ها کشو قاب های بالا و پایین و برخی از قطعات مصرفی در لوازم خانگی بوش شامل گارانتی و تعویض نمی شوند. و تنها در صورتی نمایندگی تعمیرات بوش می تواند با استفاده از گارانتی آن قطعات را تعویض کند که تشخیص دهد آن ها قابل تعمیر نیستند.

جالب است بدانید هزینه هایی که از مشتری دریافت میشود همگی طبق اتحادیه ی خود کارخانه بوش تعیین میشود. برای همین نمایندگی تعمیرات بوش در تهران هیچ هزینه اضافه تری از شما دریافت نخواهد کرد. این هزینه ها طبق قطعات تعویضی و مدت زمان لازم برای تعمیر محاسبه میشود. همچنین یکی از دیگر خدمات نمایندگی تعمیرات بوش در تهران این است که پس از پایان کار به شما فاکتور ارائه میدهد. خدماتی که نمایندگی تعمیرات بوش در تهران به شما ارائه می دهد ضمانت شده هستند و از طرف خود شرکت آلمانی بوش ضمانت نامه دارد. یعنی اگر بعد از تعمیرات و تعویض قطعات دستگاه شما مجدد دچار عیب شد با تماس با ما می توانید به صورت رایگان آن را حل کنید.

پس با توجه به مطالب گفته شده شما در هر زمان میتوانید مشکلات لوازم خانگی بوش خود را با ما در میان بگذارید و از خدمات نمایندگی تعمیرات بوش در تهران استفاده کنید.  پس تعمیر و سرویس دهی لوازم خانگی با برند بوش خود را به ما واگذار کنید و ما آن را به بهترین نحو  و با ضمانت انجام می دهیم.

منبع : سایت تعمیر بوش

دکمه بازگشت به بالا