عمومیکسب و کار های برتر ایجی مارکت

سایبان مغازه برای لباس فروشی

پوشاک دارای المان ها و ویژگی های مختلفی است که در زیر توضیح خواهیم داد. سایبان های مغازه یکی از محصولات بسیار پرفروش هستند که به دلیل کارایی بالایی که دارند در تمامی مغازه ها کاربردی می باشند.سایبان ها همان طور که از نامشان مشخص است وظیفه ایجاد سایه را برعهده دارند ولی این تنها وظیفه و کاربرد سایبان های مغازه نیست. در ادامه با ما همراه باشید تا ویژگی و کاربرد سایبان های مغاره را برای شما بازگو کنیم.

مهم ترین ویژگی سایبان مغازه پوشاک

اولین و مهم ترین ویژگی مغازه پوشاک مقاومت در برابر نفوذ اشعه های مضر خورشید می باشد. با نصب این سایبان ها فروشندگان می توانند لباس ها و اجناس خود را در ویترین قرار دهند زیرا در این حالت نور خورشید وارد ساختمان نشده و آسیبی به لباس ها وارد نمی کند.

جلوگیری از نفوذ گرد و غبار و باران نیز از دیگر ویژگی های مهم سایبان های مغازه پوشاک به شمار می رود. با این کار بهداشت و ایمنی فروشگاه شما تضمین خواهد شد و دیگر نیازی به نگرانی بابت آلوده شدن لباس ها نیست. این سایبان ها قابلیت چاپ لوگو و نوشته را در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند. با این کار شما می توانید در عین استفاده از سایر مزایا و ویژگی های سایبان مغازه محصولات و برند خود را نیز تبلیغ کنید.

رنگ بندی متنوع و طرح های جذاب سایبان مغازه این امکان را به شما می دهد که آن را با نمای دکوراسیون خود هماهنگ کنید.

این سایبان ها از جنس قابل شستشو ساخته شده است و در صورتی آلوده شدن و کثیفی می توانید آن را شستشو دهید. سایبان های مغازه پوشاک به صورت برقی باز و بسته می شود و از این رو نصب راحتی داشته و در حین کار کردن هیچ سر و صدایی از خود تولید نمی کند.

این سایبان ها قابلیت تنظیم شیب دارند و در زمان بارش برف و باران آب بر روی آن تجمع نکرده و آسیبی به سایبان ها نمی رساند. میزان بازشوی سایبان های مغازه پوشاک بین 30 تا 40 متر می باشد و شما می توانید این مزیان بازشوندگی را به صورت سفارشی خریداری کنید. سایبان های مغازه پوشاک وزن پایینی دارند و از این رو به راحتی می توان آن را حمل و نصب کرد.

این سایبان ها هیچ محدودیتی در ابعاد ندارند به همین دلیل می توان آن را در ابعاد مختلف و دلخواه خود سفارش دهید.

پارچه سایبان مغازه پوشاک

پارچه های ضد آب یکی از بهترین و مناسب ترین پارچه ها برای سایبان های مغازه پوشاک به شمار می رود. این پارچه ها کیفیت ساخت بالایی دارد و در طرح ها و رنگ های متفاوتی وجود دارد و می تواند باعث زیبایی مغازه شما شود. این پارچه می تواند در برند سازی محصول شما تاثیر بسزایی داشته باشد. معمولا پارچه های در برابر سایر شرایط جوی نیز می توانند بالاترین مقاومت را از خود نشان دهند.

مصرف پایین انرژی

یکی از دیگر ویژگی های مهم پوشاک مصرف پایین انرژی این سایبان ها می باشد. این سایبان ها مانع از ورود نور نمی شود و از این رو شما در طول روز نور کافی را در دسترس خواهید داشت.

همچنین این سایبان ها از ورود آفتاب جلوگیری می کند و از این رو انرژی کمتری برای خنک کردن مغازه استفاده می شود.

قیمت سایبان مغازه پوشاک

پوشاک ابعاد و اندازه های مختلفی دارد و هر کدام از جنس و متریال های متنوعی ساخته می شود به همین دلیل نمی توان قیمت ثابتی را برای سایبان های مغازه در نظر گرفت. هزینه های پرداخت شده بابت این سایبان ها در مقابل کارکرد و ویژگی های خاص و منحصر به فرد مناسب می باشد. جهت استعلام قیمت سایبان مغازه پوشاک از طریق شماره های درج شده در سایت با سایبان برقی متین تماس بگیرید.

انواع سایبان مغازه پوشاک

سایبان های مغازه به دو دسته سایبان چتری و سایبان کالسکه ای تقسیم بندی می شود:

سایبان مغازه پوشاک کالسکه ای

سایبان های کالسکه ای یکی از رایج ترین سایبان های مغازه پوشاک است که بر روی درگاه مغازه ها نصب شده و از ورود نور خورشید به داخل مغازه جلوگیری می کند. این سایبان ها قابلیت چاپ دارد و می توان با استفاده از آن بهترین تبلیغات و برند سازی را رقم زد. سایبان های مغازه کالسکه ای رنگ های متنوعی دارد و از جنس های مختلفی ساخته می شود. بنابراین شما می توانید این سایبان ها را با قیمت مناسبی دریافت کنید.

سایبان مغازه پوشاک چتری

سایبان های چتری معمولا برای به نمایش گذاشتن لباس ها در خارج از مغازه مورد استفاده قرار می گیرد. این سایبان ها زیبایی و جذابیت بسیاری دارد و در طرح ها و رنگ های بسیار جذابی موجود می باشد. این سایبان ها قابلیت جمع شوندگی داشته و شما می توانید در صورت عدم نیاز آن را به راحتی جمع کنید. همچنین وزن پایین سایبان های چتری امکان جابجایی آن را راحت تر کرده است.

پارچه سایبان

بخشی اصلی هر مدل سایبان نوع پارچه ی آن است که دارای مدل ها و جنس های مختلفی که شامل موارد زیر می شود :

1) پارچه برزنتی دارای خاصیت ضد آب می باشد و بسیار مستحکم و مقاوم و منعطف است جنس آن از کرباس یا پلی استر است.

2) پارچه فلکسی دارای مقاومت کمتری نسبت به پارچه برزنتی می باشد و به دلیل امکان تعویض آسان برای چاپ تبلیغات (آرم و لوگو) بسیار مناسب است.

3) پارچه ترانزیتی ضد آب ، ضد گرما و ضد نور می باشد و گزینه ی مناسبی برای انواع سایبان هاست.

برای ساخت سایبان از پارچه پی وی سی ، اکریلیک ، پلی استر و … نیز استفاده می شود.

نوع پارچه ی سایبان در عملکرد آن تاثیر گذار است. مشاوران سایبان متین برای انتخاب و خرید پارچه مناسب همراه شما هستند.

بازوهای سایبان

بازو ها برای باز و بسته کردن سایبان استفاده می شوند. براساس نحوه قرار گرفتن فنر ها در داخل این بازوها سه نوع بازویی سایبان در بازار موجود می باشد :

1) بازوی سیم بکسلی

در این نوع بازویی از سیم بکسل برای اتصال فنر ها استفاده شده است و این مدل با وجود اینکه در برابر باد و سرما مقاومت قابل توجهی دارد نسبت به بقیه ارزان تر است.

2) بازوی تسمه ای

در این نوع برای اتصال فنر ها به یکدیگر از تسمه های پلاستیکی استفاده شده است.

3) بازوی زنجیری

برای اتصال مفاصل در این نوع بازویی از طریق زنجیر استفاده شده است.

دکمه بازگشت به بالا