تیزر Xperia 1 VI سونی


سونی قرار است گوشی پرچمدار آینده خود، Xperia 1 VI، را در تاریخ 15 می/26 اردیبهشت معرفی می کند و امروز، تیزر این دستگاه با محوریت لنز پریسکوپی جدید و پیشرفته آن با قابلیت زوم اپتیکال 3.5 تا 7 برابر در X منتشر شده است.

تیزر Xperia 1 VI سونی

این تیزر کاملاً در مورد قابلیت زوم است که منطقی به نظر می رسد چراکه تنها بخشی از دوربیین Xperia 1 VI که در مقایسه با نسل قبلی خود پیشرفت چشمگیری داشته است، همین لنز زوم پریسکوپی می باشد که ظاهراً بزرگنمایی از 85 میلی متر (3.5 برابر) تا 170 میلی متر (7 برابر) خواهد داشت.

اگرچه ویدیوی تیزر تنها مقدار فاصله کانونی 138 میلی متر را نشان می دهد، اما همان طور که از پوسترهای رسمی این گوشی و مشخصات فاش شده آن می دانیم، حداکثر توانایی زوم اپتیکال این دستگاه درحقیقت تا همان 170 میلی متر است.

تیزر Xperia 1 VI سونی

تیزر Xperia 1 VI سونی

Xperia 1 VI دارای نسبت تصویر 19.5:9 نمایشگر خواهد بود، بنابراین اولین گوشی از سری 1 سونی محسوب می شود که با این نسبت تصویر عرضه خواهد شد. همچنین گفته می شود که سونی قصد دارد از استفاده از رزولوشن 4K نیز در این گوشی صرف نظر کند. در ادامه، انتظار می رود این دستگاه به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام با 12/16 گیگابایت رم مجهز شود. مشخصات دوربین اصلی و فوق عریض نیز باید مشابه دوربین های Xperia 1 V باشند، اما با پردازش نرم افزاری بهبودیافته و درنهایت، یک اپلیکیشن دوربین یکپارچه.

نظر شما درباره سونی اکسپریا 1 IV چیست؟

بفرست برای دوستات

دکمه بازگشت به بالا