عمومیکسب و کار های برتر ایجی مارکت

6 عطر برتر زنانه با رایحه پاییز و زمستان

رایحه های پاییز و زمستان معمولاً گرم و سنگین هستند. آنها اغلب از نت های چوبی، ادویه ای و گلی تشکیل شده اند. در اینجا چند مورد از بهترین عطرهای زنانه با رایحه پاییز و زمستان آورده شده است:

1.عطر ژولیت: یک عطر شرقی گلی است که توسط شرکت اسپانیایی کوبکو تولید شده است. این عطر در سال 2022 به بازار عرضه شد و در دسته عطرهای زنانه قرار می گیرد. عطر ژولیت دارای نت های اولیه ای از یوزو، لیمو و میوه های گرمسیری است. نت های میانی آن شامل شکوفه پرتقال، چای گل یاس و نیلوفر آبی است. نت های پایه آن شامل وانیل، نعناع هندی، سدر و چوب صندل سفید است. عطر ژولیت رایحه ای شیرین و گرم دارد که برای استفاده در طول روز و شب مناسب است. این عطر ماندگاری بالایی دارد و برای خانم هایی که به دنبال عطری جذاب و ماندگار هستند، گزینه مناسبی است.

2.دیور پیور پویزن : این عطر یک ترکیب کلاسیک از گل های سفید، ادویه و مشک است. رایحه آن قوی و ماندگار است و برای مناسبت های رسمی یا شبانه مناسب است. عطر زنانه دیور پیور پویزن یک عطر شرقی گلی است که توسط شرکت فرانسوی کریستین دیور در سال 2004 ساخته شده است. این عطر با رایحه گلی، ادویه ای و مشکی خود شناخته می شود.

نت های اولیه این عطر شامل ترنج، یاس و پرتقال ماندارین است. نت های میانی آن شامل گل رز، ارکیده و زنبق است. نت های پایه آن شامل مشک، چوب صندل و نعناع هندی است. عطر دیور پیور پویزن رایحه ای قوی و ماندگار دارد که برای استفاده در شب یا مناسبت های خاص مناسب است. این عطر اغلب با زنانی که به دنبال عطری جذاب و اغوا کننده هستند مرتبط است.

3.لانکوم لا نویت ترزور ای لا فولی : این عطر یک عطر شرقی غنی با رایحه های گل رز، وانیل و زعفران است. رایحه آن گرم و جذاب است و برای شب های سرد زمستانی مناسب است. لانکوم لا نویت ترزور ای لا فولی یک عطر شرقی – گلی است که توسط شرکت فرانسوی لانکوم در سال 2018 ساخته شده است. این عطر با رایحه های گل رز، زعفران و وانیل خود شناخته می شود.

نت های اولیه این عطر شامل گل رز، زعفران و لیمو است. نت های میانی آن شامل گل یاس، گل رز و بنفشه است. نت های پایه آن شامل وانیل، چوب صندل و مشک است. عطر لانکوم لا نویت ترزور ای لا فولی رایحه ای گرم و جذاب دارد که برای استفاده در شب یا مناسبت های خاص مناسب است. این عطر اغلب با زنانی که به دنبال عطری زنانه و اغوا کننده هستند مرتبط است.

4.کوکو شنل مادمازل : این عطر یک عطر گلدار-میوه ای با رایحه های گل رز، لیمو و یاس است. رایحه آن تازه و شاد است و برای استفاده در طول روز مناسب است. کوکو شنل مادمازل یک عطر زنانه گلدار-میوه ای است که توسط شرکت فرانسوی شنل در سال 2001 ساخته شده است. این عطر با رایحه های گل رز، لیمو و یاس شناخته می شود.

نت های اولیه این عطر شامل پرتقال ماندارین، لیمو و شکوفه پرتقال است. نت های میانی آن شامل گل یاس، گل رز و میموسا است. نت های پایه آن شامل وانیل، مشک و سدر است. عطر کوکو شنل مادمازل رایحه ای شیرین و شاد دارد که برای استفاده در طول روز مناسب است. این عطر اغلب با زنانی که به دنبال عطری زنانه و جذاب هستند مرتبط است.

5.گود گرل : این عطر یک عطر شرقی-گلی با رایحه های گل رز، یاس و مشک است. رایحه آن شیرین و زنانه است و برای مناسبت های خاص مناسب است. عطر گود گرل یک عطر زنانه شرقی گلی است که توسط شرکت آمریکایی کارولینا هررا در سال 2016 ساخته شده است. این عطر با رایحه های گل رز، یاس و مشک شناخته می شود.

نت های اولیه این عطر شامل بادام، قهوه و ترنج است. نت های میانی آن شامل گل مریم، یاس و گل رز است. نت های پایه آن شامل دانه تونکا، کاکائو و مشک است. عطر گود گرل رایحه ای شیرین و تند دارد که برای استفاده در طول روز و شب مناسب است. این عطر اغلب با زنانی که به دنبال عطری زنانه و جذاب هستند مرتبط است.

6.عطر تام فورد میدنایت رز : این عطر یک عطر شرقی-گلدار با رایحه های گل رز، مشک و وانیل است. رایحه آن گرم و رمانتیک است و برای شب های سرد زمستانی مناسب است. عطر تام فورد میدنایت رز یک عطر زنانه شرقی گلی است که توسط شرکت آمریکایی تام فورد در سال 2011 ساخته شده است. این عطر با رایحه های گل رز، مشک و وانیل شناخته می شود.

نت های اولیه این عطر شامل تمشک، انگور فرنگی سیاه و فلفل صورتی است. نت های میانی آن شامل گل رز، گل صدتومانی و یاس است. نت های پایه آن شامل وانیل، سدر، عود و نعناع هندی است. عطر تام فورد میدنایت رز رایحه ای گرم و رمانتیک دارد که برای استفاده در شب یا مناسبت های خاص مناسب است. این عطر اغلب با زنانی که به دنبال عطری زنانه و جذاب هستند مرتبط است.

در نهایت، بهترین راه برای انتخاب عطر مناسب، امتحان کردن آن روی پوست خود است. عطرهایی را امتحان کنید که رایحه های مورد علاقه شما را دارند و ببینید کدام یک بیشتر با شما هماهنگ است.

دکمه بازگشت به بالا