عمومی

اولین سالگرد Tadex ، خیابان زند


سلام امروز 5 مه 2017 است. وقتی صبح از خواب بلند شدم ، دیدم که یک ایمیل از TED دریافت کرده ام. من انتظار چنین چیزی را نداشتم. TED اولین رویداد TEDxYouthZandSt را مجاز کرد. شخصاً برایم مهم بود. من از تعامل با اقشار مختلف جامعه لذت می برم ، و اینکه یک سازمان بهتر از TED چه کاری می تواند انجام دهد. ما مجوز برگزاری یک رویداد جوانان TED را گرفتیم. اولین کاری که باید بکنید ایجاد صفحه اینستاگرام و تبلیغ عمومی آن بود. در همان روز و بعد از چند ساعت تعداد نسبتاً خوبی از دنبال کنندگان را جذب کردیم. قرار دادن قفسه سینه به سینه یا بهتر بگوییم ذهن.

در طول گفتگو با مدیر محترم هتل هما در شیراز ، آنها قول دادند که از ما حمایت کنند. یک هفته پس از طی مراحل اداری هتل ، مدیر محترم هتل و مدیر محترم جشن به ما گفتند که می توانیم این رویداد را بطور رایگان در بزرگترین سالن سالن هتل برگزار کنیم. هرکسی که میزبان این رویداد است می داند که این تیم تا چه میزان به جوانان می تواند کمک کند. همانطور که گفته قدیمی می رود ، تعریف بقیه راه آسان است. همین اتفاق افتاد. آقای مهندس اردبیلی و آقای مهندس الصفران ، متشکرم. از حمایت شما از تیم جوانان تشکر می کنم. ما مهربانی شما را فراموش نخواهیم کرد.

دویدیم ، دویدیم ، فرار کردیم …….. دویدیم. ما اولین رویداد خود را در تاریخ 28 سپتامبر برگزار کردیم. آقایان: محمدحسین حسن پور ، سیافاش سیاح ، سعید عطارد ، محمد نامی ، آیدین رزم بیشه ، سروش برهامی ، کاظم آقمند و زنان نادیا بدیع ، صنعا خالدی و فاروج عباسی اولین سخنرانانی بودند که برای اولین رویداد ما صحبت کردند. من می خواهم از همه عزیزان تشکر کنم همچنین از همه حامیان این رویداد و تیم سازمان یافته بخاطر حمایت از آنها تشکر می کنم. از همه عزیزانی که در اولین رویداد ما شرکت کردند و در کنار ما بودند تشکر می کنم.

هدف ما تعامل است
هدف ما تعامل است

بوکسورها می گویند وقتی او اولین پانچ را می خورد ، درجه ورزشکار مشخص می شود. ما هم یک دسته اول داشتیم و اولین رویداد را داشتیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در صفحه اینستاگرام ما با ما همراه باشید. نظرات شما در طول سال امسال پرچمدار بوده است. ما را از عقاید خود محروم نکنید.

ممنون

جهت دیدن مقالات بیشتردر مجموعه مطالب عمومی کلیک کنید 


منبع خبر: اولین سالگرد Tadex ، خیابان زند

مسوولیت کلیه محتوای سایت بر عهده منابع اصلی بوده و بانک مشاغل اینفوجاب هیچ مسوولیتی در قبال محتوا ندارد.

دکمه بازگشت به بالا